Wel cute though.quote:Op zondag 7 december 2014 00:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wow. Die derde heeft iets mannelijks in haar gezicht zeg.
En jij spreekt namens iedereen hier dus? En ik weet nog een uitgekauwd onderwerp...cheesecake....quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:43 schreef Landysh het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op. Volgens mij is ongeveer de helft van de Turken hier niet gelovig. Wij hebben toch gezegd dat het ons geen bal boeit? En voor de rest zijn dit zulke uitgekauwde onderwerpen dat er nu blijkbaar geen behoefte aan is om het nog een keer te besprekene. Sowieso, wtf ben jij dat wij jou moeten antwoorden. Je post hier niet twee minuten mee. Plz newbie, cry me a river.
Wat voor conclusies worden er dan getrokken en wat heeft dat met de hoofddoekstijl van Turkse dorpelingen te maken? Zo droegen Turkse dorpsvrouwen al eeuwenlang hun hoofddoeken. Kijk bijvoorbeeld eens naar foto's van vrouwen bij de Qashqai-Turken in Iran...quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:58 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat waren tijden toen je nog vervolgd kon worden omdat je een baard droeg of een Arabisch koran bezat, dus niet zo snel conclusies trekken.
Het model verschilt bij veel foto's niet veel. Voor mij als man in ieder geval.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Come again?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh, een lurker.quote:Op zondag 7 december 2014 00:03 schreef mingling het volgende:
[..]
En jij spreekt namens iedereen hier dus? En ik weet nog een uitgekauwd onderwerp...cheesecake....
Ik ken de users in dit topic goed genoeg om te kunnen concluderen dat de reden dat ze niet reageren niet is omdat ze dit onderwerp als taboe beschouwen.quote:Op zondag 7 december 2014 00:03 schreef mingling het volgende:
[..]
En jij spreekt namens iedereen hier dus? En ik weet nog een uitgekauwd onderwerp...cheesecake....
Dit zou in de TT moeten staan.quote:Op zondag 7 december 2014 00:05 schreef Landysh het volgende:
En cheesecake wordt hier iedere week wel een keer gebakken. Het is interessant en daarom krijgt het reacties. Jij niet. Doei.
Make-up.quote:Op zondag 7 december 2014 00:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar wat een verschil kan make-up maken zeg. Die vrouwen zijn op de eerste foto's gewoon standaard uitziende girl next doors en opeens met make-up, bammm.
Ik vind veel er zelf vrij onaantrekkelijk uitzien zonder make-up.quote:Op zondag 7 december 2014 00:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar wat een verschil kan make-up maken zeg. Die vrouwen zijn op de eerste foto's gewoon standaard uitziende girl next doors en opeens met make-up, bammm.
skkltjequote:Op zondag 7 december 2014 00:07 schreef mrstylo het volgende:
Over cheesecake praten.
Alleen sukkels doen dat
hmm, ja ik ook denk ik.quote:Op zondag 7 december 2014 00:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Make-up.![]()
Maar als ik mocht kiezen tussen goed gestyled haar en make-up, dan zou ik zo voor goed gestyled haar gaan. Deuce snapt het dus ekkt niet.
dus je vindt me lelijkquote:Op zondag 7 december 2014 00:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik vind veel er zelf vrij onaantrekkelijk uitzien zonder make-up.![]()
Best eng hoe erg ik gewend ben aan het zien van vrouwen met make-up dat ik zo veel vrouwen zonder make-up niet mooi vind.
Ik heb helemaal niks over jou gezegd.quote:Op zondag 7 december 2014 00:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hmm, ja ik ook denk ik.
[..]
dus je vindt me lelijk
je bent make-up gewend.quote:Op zondag 7 december 2014 00:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks over jou gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |