quote:
it is recept van klasgenoot van mequote:Op zaterdag 6 december 2014 22:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waar is de vruchtensap, hè? Ik vertrouw deze niet.
Ik heb altijd geflambeerde zalm lopen eten bij de sushiboer, vandaag ook weer, want helemaal niet bij stilgestaan dat dat ook alweer met alcohol wordt bereid en niet volledig verdampt.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Yes, verdampt. Bij flamberen enzo daalt alcohol percentage behoorlijk. Maar in brood is het zo weinig dat het wss sowieso niks uitmaakt.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb altijd geflambeerde zalm lopen eten bij de sushiboer, vandaag ook weer, want helemaal niet bij stilgestaan dat dat ook alweer met alcohol wordt bereid en niet volledig verdampt.
Ja, had ik door. Maar gebakken cheesecake is superieur aan deze.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
it is recept van klasgenoot van me
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb altijd geflambeerde zalm lopen eten bij de sushiboer, vandaag ook weer, want helemaal niet bij stilgestaan dat dat ook alweer met alcohol wordt bereid en niet volledig verdampt.
quote:
Yeaah dit is laatste.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Thnx! Is dit de laatste versie? Volgens mij zei mrstylo iets over minder eieren ofzo.
Ik denk het ook ja. Maar hij was heilig ervan overtuigd dat zijne de beste wasquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, had ik door. Maar gebakken cheesecake is superieur aan deze.
TM elke keer na sushi eten:quote:
Stoer doen ipv estagfirullah te zeggenquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Genoten zolang het nog kon.
We don't care.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:54 schreef mingling het volgende:
Luister, er zitten tussen jullie vast wel ex-moslims. Hoe ga je daarmee om? Kom je ervoor uit of vermijd je gewoon alle religie gerelateerde onderwerpen? En wat zou je ervan vinden als iemand uit je omgeving zou zeggen ik geloof eigenlijk niet?
Houdt ons tenminste van de straat, jeweettoch.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:05 schreef Landysh het volgende:
Gefeliciteerd peepz. Weer een hele dag op fok doorgebracht.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:05 schreef Landysh het volgende:
Gefeliciteerd peepz. Weer een hele dag op fok doorgebracht.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Houdt ons tenminste van de straat, jeweettoch.
Jullie.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter dan dit.Wij FOK!ken gewoon in bescheiden- en nuchterheid.
Ga vanaf nu de weken tellen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:22 schreef Stimorol- het volgende:
En ik ben zooooo moe. Vond t al zo raar. Maar tis zo ver mensen
PMS.
Meer tijd voor FOK! dus.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:18 schreef Landysh het volgende:
Weet je hoe fijn het is om laat op te blijven zonder je zorgen te maken over je ritme en werk. Had deze week mijn laatste vroege dienst, volgende week laat en daarna nacht en dan is het over.
Gecondoleerd met ei, sterktequote:Op zaterdag 6 december 2014 23:22 schreef Stimorol- het volgende:
En ik ben zooooo moe. Vond t al zo raar. Maar tis zo ver mensen
PMS.
Turkije en de Turkse mens in een notendop.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:22 schreef Stimorol- het volgende:
Mama vertelde me laatst dat zij een hoofddoek is gaan dragen na het trouwen, want haar schoonmoeder en co zeiden dat dat beter was. Totdat mijn ubernationalist en zgn moderne opa haar dat verbood.
Vond t wel apart.
modern dus?quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:22 schreef Stimorol- het volgende:
Mama vertelde me laatst dat zij een hoofddoek is gaan dragen na het trouwen, want haar schoonmoeder en co zeiden dat dat beter was. Totdat mijn ubernationalist en zgn moderne opa haar dat verbood.
Vond t wel apart.
Mijn moeder heeft juist na het trouwen afgedaan lol.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:22 schreef Stimorol- het volgende:
Vond t wel apart.
Voor die tijd wel.. Nu ben je als pinguin ala mevrouw Erdogan met je puike jas weer helemaal de hip en modern.quote:
Ja klopt. Maar mijn plannen zijn uitgesteld jammer genoeg. Dus ik heb komende tijd vrije tijd over.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ging je vorige week niet voor een paar maanden stoppen met Fok!?
Inderdaad. Kara çarsaf zag je bijvoorbeeld alleen maar in de grote steden; de dorpelingen deden het op de manier zoals jij zegt. Die türban met glitterstof en dergelijke zijn recente modes. Grappige is dat er een sahih hadith bestaat waarin wordt gezegd dat vrouwen het haar onder hun hoofddoek niet moeten opzetten als 'de bult van een kameel', precies wat ze tegenwoordig doen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:33 schreef Landysh het volgende:
Maar mijn moeder heeft sowieso niet de 'alle-haren-bedekt' hoofddoek gedragen. Waar de fuck komt die traditie vandaan anyway? Turkse vrouwen droegen hun hoofddoeken nonchalant. Er was altijd wel een beetje haar te zien. Zelfs als ik kijk naar de foto's van mijn oma en haar vriendinnen van toen ze net in NL waren, allemaal de hoofddoek op de oude manier. Je zag bij alle vrouwen de haren.
Maar nu? Of je draagt hoofddoek en je ziet geeeeneeen haar, of helemaal niet. Zo raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |