quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Sla zo'n donut kapot met blote vuisten
Haha, ananas deyince o mu aklina geldi?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Spotify heeft nu ook ASMR. Een man die ik op youtube niet kan uitstaan (steeds lippen likken) is wel oke op spotify. Zijn reeks heet 'pineapple massage'.
Resimler!quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:07 schreef Stimorol- het volgende:
Mn cheesecake is lekker.
Fuck yeah. Fuck die topping.
Heb net al gehad, van Tony Chocoloneyquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ga warme chocolademelk met slagroom maken.Iemand slokje?
Hebben zij ook chocomelk of heb je zelf een reep gebruikt voor de chocolademelk? In het laatste geval zou Borte je doodslaan voor het onrespectvol omgaan met de reep.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Heb net al gehad, van Tony Chocoloney
Niet waar.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hebben zij ook chocomelk of heb je zelf een reep gebruikt voor de chocolademelk? In het laatste geval zou Borte je doodslaan voor het onrespectvol omgaan met de reep.
Afiyet olsun.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:07 schreef Stimorol- het volgende:
Mn cheesecake is lekker.
Fuck yeah. Fuck die topping.
Morgenquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha, ananas deyince o mu aklina geldi?
[..]
Resimler!
Dat hebben wij elke maand.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wat is dit gevoel in mn keel en waterige afscheiding bij mn ooghoeken :c <3
Oeps, I stand corrected.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Niet waar.
Ik doe ook weleens chocolademelk maken met choco van tony.
Vooral voor de sier. Qua stevigheid maakt het niet uit.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Maakt het nog wat uit of je de hoeken bij de bodem van de cheesecake wat omhoog doet (voor de stevigheid en afhankelijk of je het met springvorm maakt of niet) of maakt dat niets uit en is het gewoon voor de sier?
quote:4 pakjes monchou
200 gram witte chocolade
150 gram suiker
150 gram ongeklopte slagroom
digestive koekjes voor de bodemlaag en boter erbij natuurlijk
en dan in de koelkast
O, oké. Ik vind dat er wel mooier uitzien ja.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:40 schreef Landysh het volgende:
[..]
Vooral voor de sier. Qua stevigheid maakt het niet uit.![]()
Heb je recept nog gevonden? Vraag aan kaabee anders.
Chocolademelkquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hebben zij ook chocomelk of heb je zelf een reep gebruikt voor de chocolademelk? In het laatste geval zou Borte je doodslaan voor het onrespectvol omgaan met de reep.
GC / Turken op FOK! #1223 - Kaashumor en Slecht Breken.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, oké. Ik vind dat er wel mooier uitzien ja.
Nee, ik heb nog niet gekeken. Ik ga het morgen opzoeken. Bedankt voor de moeite van het uittypen.
Wss wel als je het rauw eet.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:45 schreef Stimorol- het volgende:
Grappig.. wist niet dat er alcohol vrij komt als brood rijzende is.
Maakt dat brood haram?
wow ik ben vet liefquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Chocolademelk
Fokking duur maar deze week in de aanbiedingc heb 3 pakken gekocht
Bortsyh is 1 van de enige mensen naast mama waar ik echt bang voor zou kunnen zijn
Dus als je alco kookt is t ook weg.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wss wel als je het rauw eet.Maar na het bakken is het weer weg.
Yes, verdampt. Bij flamberen enzo daalt alcohol percentage behoorlijk. Maar in brood is het zo weinig dat het wss sowieso niks uitmaakt.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dus als je alco kookt is t ook weg.
Thnx! Is dit de laatste versie? Volgens mij zei mrstylo iets over minder eieren ofzo.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
GC / Turken op FOK! #1223 - Kaashumor en Slecht Breken.
Zou sowieso die pagina even doorlezen.
hier komt het hoorquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:46 schreef mingling het volgende:
Ik heb een serieuze vraag voor jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |