Wow. Ik zei fuck me tegen jou?quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Laat het laatste woord weg en verander de 's' naar een 'f'
VERGEET DIE SITE FF. We bespreken het nu inhoudelijk. When what where??!quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:00 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wow. Ik zei fuck me tegen jou?![]()
![]()
Die site is gewoon om niet-Koerden te trollen.
Spotify heeft nu ook ASMR. Een man die ik op youtube niet kan uitstaan (steeds lippen likkenquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Pazarda ananas aldırdım.
Pazarda anana saldırdım.
Turks is zo veelzijdig.
Sam Cooke zingt het mooier...quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
VERGEET DIE SITE FF. We bespreken het nu inhoudelijk. When what where??!
Pitten
Otis Redding
Dat feel wanneer mensen met droge tong gaan praten.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Spotify heeft nu ook ASMR. Een man die ik op youtube niet kan uitstaan (steeds lippen likken) is wel oke op spotify. Zijn reeks heet 'pineapple massage'.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Sla zo'n donut kapot met blote vuisten
Haha, ananas deyince o mu aklina geldi?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Spotify heeft nu ook ASMR. Een man die ik op youtube niet kan uitstaan (steeds lippen likken) is wel oke op spotify. Zijn reeks heet 'pineapple massage'.
Resimler!quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:07 schreef Stimorol- het volgende:
Mn cheesecake is lekker.
Fuck yeah. Fuck die topping.
Heb net al gehad, van Tony Chocoloneyquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ga warme chocolademelk met slagroom maken.Iemand slokje?
Hebben zij ook chocomelk of heb je zelf een reep gebruikt voor de chocolademelk? In het laatste geval zou Borte je doodslaan voor het onrespectvol omgaan met de reep.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Heb net al gehad, van Tony Chocoloney
Niet waar.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hebben zij ook chocomelk of heb je zelf een reep gebruikt voor de chocolademelk? In het laatste geval zou Borte je doodslaan voor het onrespectvol omgaan met de reep.
Afiyet olsun.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:07 schreef Stimorol- het volgende:
Mn cheesecake is lekker.
Fuck yeah. Fuck die topping.
Morgenquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha, ananas deyince o mu aklina geldi?
[..]
Resimler!
Dat hebben wij elke maand.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wat is dit gevoel in mn keel en waterige afscheiding bij mn ooghoeken :c <3
Oeps, I stand corrected.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Niet waar.
Ik doe ook weleens chocolademelk maken met choco van tony.
Vooral voor de sier. Qua stevigheid maakt het niet uit.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Maakt het nog wat uit of je de hoeken bij de bodem van de cheesecake wat omhoog doet (voor de stevigheid en afhankelijk of je het met springvorm maakt of niet) of maakt dat niets uit en is het gewoon voor de sier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |