quote:4 pakjes monchou
200 gram witte chocolade
150 gram suiker
150 gram ongeklopte slagroom
digestive koekjes voor de bodemlaag en boter erbij natuurlijk
en dan in de koelkast
O, oké. Ik vind dat er wel mooier uitzien ja.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:40 schreef Landysh het volgende:
[..]
Vooral voor de sier. Qua stevigheid maakt het niet uit.![]()
Heb je recept nog gevonden? Vraag aan kaabee anders.
Chocolademelkquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hebben zij ook chocomelk of heb je zelf een reep gebruikt voor de chocolademelk? In het laatste geval zou Borte je doodslaan voor het onrespectvol omgaan met de reep.
GC / Turken op FOK! #1223 - Kaashumor en Slecht Breken.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, oké. Ik vind dat er wel mooier uitzien ja.
Nee, ik heb nog niet gekeken. Ik ga het morgen opzoeken. Bedankt voor de moeite van het uittypen.
Wss wel als je het rauw eet.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:45 schreef Stimorol- het volgende:
Grappig.. wist niet dat er alcohol vrij komt als brood rijzende is.
Maakt dat brood haram?
wow ik ben vet liefquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Chocolademelk
Fokking duur maar deze week in de aanbiedingc heb 3 pakken gekocht
Bortsyh is 1 van de enige mensen naast mama waar ik echt bang voor zou kunnen zijn
Dus als je alco kookt is t ook weg.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wss wel als je het rauw eet.Maar na het bakken is het weer weg.
Yes, verdampt. Bij flamberen enzo daalt alcohol percentage behoorlijk. Maar in brood is het zo weinig dat het wss sowieso niks uitmaakt.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dus als je alco kookt is t ook weg.
Thnx! Is dit de laatste versie? Volgens mij zei mrstylo iets over minder eieren ofzo.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
GC / Turken op FOK! #1223 - Kaashumor en Slecht Breken.
Zou sowieso die pagina even doorlezen.
hier komt het hoorquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:46 schreef mingling het volgende:
Ik heb een serieuze vraag voor jullie.
quote:
it is recept van klasgenoot van mequote:Op zaterdag 6 december 2014 22:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waar is de vruchtensap, hè? Ik vertrouw deze niet.
Ik heb altijd geflambeerde zalm lopen eten bij de sushiboer, vandaag ook weer, want helemaal niet bij stilgestaan dat dat ook alweer met alcohol wordt bereid en niet volledig verdampt.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Yes, verdampt. Bij flamberen enzo daalt alcohol percentage behoorlijk. Maar in brood is het zo weinig dat het wss sowieso niks uitmaakt.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb altijd geflambeerde zalm lopen eten bij de sushiboer, vandaag ook weer, want helemaal niet bij stilgestaan dat dat ook alweer met alcohol wordt bereid en niet volledig verdampt.
Ja, had ik door. Maar gebakken cheesecake is superieur aan deze.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
it is recept van klasgenoot van me
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb altijd geflambeerde zalm lopen eten bij de sushiboer, vandaag ook weer, want helemaal niet bij stilgestaan dat dat ook alweer met alcohol wordt bereid en niet volledig verdampt.
quote:
Yeaah dit is laatste.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Thnx! Is dit de laatste versie? Volgens mij zei mrstylo iets over minder eieren ofzo.
Ik denk het ook ja. Maar hij was heilig ervan overtuigd dat zijne de beste wasquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, had ik door. Maar gebakken cheesecake is superieur aan deze.
TM elke keer na sushi eten:quote:
Stoer doen ipv estagfirullah te zeggenquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Genoten zolang het nog kon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |