Zo denken wij mannen ook, maar ik pas wel opquote:Op zondag 7 december 2014 00:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Die opmerking krijg ik ook weleens. Maar is niet zo raar. Mensen zijn gewend om je op een manier te zien en wanneer dat verandert - andere kleur etc, gaan ze denken dat je ziek bent.
Worden ze Super Stimo 4quote:
Heb het opgezocht. Ik had toen ook geen filter gebruikt en dat was jou opgevallen denk ik. Je had geschreven 'geen reden om te bewerken' hehe.quote:Op zondag 7 december 2014 00:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, dat weet ik dan niet meer. Maar het zag er inderdaad gewoon prima uit.
quote:Op zondag 7 december 2014 00:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zo denken wij mannen ook, maar ik pas wel op
[..]
Worden ze Super Stimo 4
Smooooooooooooooooooooooooooooooooothquote:Op zondag 7 december 2014 00:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb het opgezocht. Ik had toen ook geen filter gebruikt en dat was jou opgevallen denk ik. Je had geschreven 'geen reden om te bewerken' hehe.
ik dacht datttt omdat ze opeens superleuke foto had ingesteld mrja jmr jmrquote:Op zondag 7 december 2014 00:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Uh... Door te doen alsof je die foto ook hebt gezien.
Dat ik geen moslim meer ben. Al heel lang niet meer. Je moet er eigenlijk zo omheen praten tegenover familie vrienden. Met ramadan bv.wil iedereen weten waarom je niet meedoet. Of als er gewoon algemene discussies zijn over wat wel en niet toegestaan is in de islam kan je niet zeggen het kan me niks schelen want ik geloof toch niet.quote:Op zondag 7 december 2014 00:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gaat over dat jij geen moslim meer bent of dat je vriend geen moslim meer is?
Want ik weet hoe je in beide gevallen ermee om kan gaan
Zomaar mijn PUA lines hier blootgeven.quote:Op zondag 7 december 2014 00:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb het opgezocht. Ik had toen ook geen filter gebruikt en dat was jou opgevallen denk ik. Je had geschreven 'geen reden om te bewerken' hehe.
nee was echt niet zo bedoeldquote:Op zondag 7 december 2014 00:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Die opmerking kwam anders negatief op mij over. Ga ga jij.
O. Het was positief dat ik niet zou zien dat ze geen makeup op had?quote:Op zondag 7 december 2014 00:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee was echt niet zo bedoeld![]()
Im gonna follow u untillll u luv me
Doe net als Turken. Zeg dat je hoofdpijn hebt. hhhhhquote:Op zondag 7 december 2014 00:24 schreef mingling het volgende:
[..]
Dat ik geen moslim meer ben. Al heel lang niet meer. Je moet er eigenlijk zo omheen praten tegenover familie vrienden. Met ramadan bv.wil iedereen weten waarom je niet meedoet. Of als er gewoon algemene discussies zijn over wat wel en niet toegestaan is in de islam kan je niet zeggen het kan me niks schelen want ik geloof toch niet.
Mike Tyson quote verkrachtenquote:Op zondag 7 december 2014 00:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee was echt niet zo bedoeld![]()
Im gonna follow u untillll u luv me
Ik dacht dat ze een Lady Gaga nummer verkrachtte.quote:Op zondag 7 december 2014 00:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mike Tyson quote verkrachten
Het is 'I'll fuck you til you love me'
''Float like a butterfly, sting like a bee. The hands can't hit what the eyes can't see.''quote:
dit ja maar wist de tekst niet meer zo goed dus deed ik maar watquote:Op zondag 7 december 2014 00:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze een Lady Gaga nummer verkrachtte.
Of 2 Chainz:quote:Op zondag 7 december 2014 00:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
''Float like a butterfly, sting like a bee. The hands can't hit what the eyes can't see.''
Of Bruce Lee, ook al is ongerelateerd aan dit gesprek...
quote:She got a big booty so I call her Big Booty
Weet niet wat erger is: dat jij de tekst verkeerd hebt, of dat ik wist dat het en Lady Gaga nummer is.quote:Op zondag 7 december 2014 00:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dit ja maar wist de tekst niet meer zo goed dus deed ik maar wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was andere maar nu heb je gezien.quote:Op zondag 7 december 2014 00:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik dacht datttt omdat ze opeens superleuke foto had ingesteld mrja jmr jmr
quote:Op zondag 7 december 2014 00:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Weet niet wat erger is: dat jij de tekst verkeerd hebt, of dat ik wist dat het en Lady Gaga nummer is.I'm your biggest fanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll follow you until you love me
Papa-paparazzi
Read more: Lady GaGa - Paparazzi Lyrics | MetroLyrics
Wat deed ik verkeerd danoh im gonna ipv ill follow you
Nouja tis wat het us
Deuce en ik voelen ons buitengesloten. Jammer ditquote:
Echt hè.quote:Op zondag 7 december 2014 00:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Deuce en ik voelen ons buitengesloten. Jammer dit
zo voelen wij ons ook, met je privéquote:Op zondag 7 december 2014 00:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Deuce en ik voelen ons buitengesloten. Jammer dit
Jij hebt mij ook zonder make-up gezienquote:Op zondag 7 december 2014 00:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zo voelen wij ons ook, met je privé
Goed zo, meid.quote:Op zondag 7 december 2014 00:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
I'm your biggest fan
I'll follow you until you love me
Papa-paparazzi
Read more: Lady GaGa - Paparazzi Lyrics | MetroLyrics
Wat deed ik verkeerd danoh im gonna ipv ill follow you
Nouja tis wat het us
Ik denk zonder die opmerking ook.quote:Op zondag 7 december 2014 00:40 schreef Landysh het volgende:
Na die opmerkingen van jullie over vrouwen zonder make-up krijgen jullie 'm echt niet te zien heur.
Mij ook.quote:Op zondag 7 december 2014 00:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij hebt mij ook zonder make-up gezien
ik heb je op tc niet eens gezien, backstabberquote:Op zondag 7 december 2014 00:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij hebt mij ook zonder make-up gezien
Ik was ook nooit op TC. Ik zat op een andere. Met zagros toenquote:Op zondag 7 december 2014 00:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb je op tc niet eens gezien, backstabber
Hier nog 1quote:Op zondag 7 december 2014 00:41 schreef Deuce92 het volgende:
Stylo spit zoveel waarheid vannacht. Ik kan alles wel quoten.
quote:She say she only fucked like 4-5 niggas, so you know you gotta multiply by 3
- Mozart
Ik heb sowieso nog nooit een foto van jou gezien, zelfs niet met makeup.quote:Op zondag 7 december 2014 00:40 schreef Landysh het volgende:
Na die opmerkingen van jullie over vrouwen zonder make-up krijgen jullie 'm echt niet te zien heur.
Jammer.quote:Op zondag 7 december 2014 00:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik heb sowieso nog nooit een foto van jou gezien, zelfs niet met makeup.![]()
En die weerspiegeling in een ruit telt niet.
daar heb ik ook gezeten en toen ik weg ging kwam jij binnen dus fyquote:Op zondag 7 december 2014 00:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik was ook nooit op TC. Ik zat op een andere. Met zagros toen
[..]
Hier nog 1
[..]
Wiens schuld is dat? Ik kwam alleen voor jou onlinequote:Op zondag 7 december 2014 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
daar heb ik ook gezeten en toen ik weg ging kwam jij binnen dus fy
hihahoquote:Op zondag 7 december 2014 00:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wiens schuld is dat? Ik kwam alleen voor jou online
quote:Op zondag 7 december 2014 00:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wiens schuld is dat? Ik kwam alleen voor jou online
Zolang post jij niet eens mee? En waar en wanneer?quote:Op zondag 7 december 2014 00:46 schreef Mathemaat het volgende:
Ik heb ooit een foto van borte gezien. Maar dat was jaren geleden
Typisch kbquote:Op zondag 7 december 2014 00:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt slecht dat KB zoiets flikt. Zo two-faced.
Op school heel lief en op FOK altijd zo. Ik begrijp haar nietquote:Op zondag 7 december 2014 00:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt slecht dat KB zoiets flikt. Zo two-faced.
Wat een baasje was hijquote:Op zondag 7 december 2014 00:47 schreef Landysh het volgende:
AryaMehr had mijn foto's van een ander forum opgeslagen en toen ging die ze hier steeds posten elke keer als hij vastliep in een discussie.![]()
Jawel. Op fok. Maar ik weet niet percies waar.quote:Op zondag 7 december 2014 00:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zolang post jij niet eens mee? En waar en wanneer?
Huh, hoe is-ie daar dan aan gekomen? Postten jullie op hetzelfde forum?quote:Op zondag 7 december 2014 00:47 schreef Landysh het volgende:
AryaMehr had mijn foto's van een ander forum opgeslagen en toen ging die ze hier steeds posten elke keer als hij vastliep in een discussie.![]()
Ik zag je :$quote:Op zondag 7 december 2014 00:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik was ook nooit op TC. Ik zat op een andere. Met zagros toen
[..]
Hier nog 1
[..]
Hoe kwam hij aan die naaktfoto?quote:Op zondag 7 december 2014 00:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat een baasje was hij
Ban gekregen, omdat hij naaktfoto van Yvonne plaatste
Ik heb hem ooit die sites gegeven omdat hij geïnteresseerd was in DNA enzo. Maar volgens mij heeft hij ze van een andere hater gekregen ofzo. You know me, heb veel haterz daar.quote:Op zondag 7 december 2014 00:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Huh, hoe is-ie daar dan aan gekomen? Postten jullie op hetzelfde forum?
Fok.rar volgens mijquote:
Kon soms wel leuk discussiëren, maar was iemand die altijd gelijk wilde krijgenquote:Het is imo de ultieme manier om je zwakheid te laten zien. Het gaat verder dan ad-hominem, gelijk mensen aanvallen omdat je niet gelijk hebt.
Was een rar bestand met allemaal (naakt)foto's van users. ijsmeis.rar had je ookquote:
Echt veel weirdo's die foto's van dames opslaan daar, volgens mij (ook hier, vermoed ik). Als man hoef je daar minder voor te vrezen, maar toch haal ik foto's als ik die post niet veel later toch liever weg.quote:Op zondag 7 december 2014 00:51 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit die sites gegeven omdat hij geïnteresseerd was in DNA enzo. Maar volgens mij heeft hij ze van een andere hater gekregen ofzo. You know me, heb veel haterz daar.![]()
Maar sowieso gaat het over foto's van jaren terug. Dus het boeit mij weinig.
En daarom ging hij dus over in schelden en mensen persoonlijk aanvallen, dreigen met het plaatsen van foto's en ze ook plaatsen etc. etc. Ik weet niet wat daar leuk aan is.quote:Op zondag 7 december 2014 00:51 schreef mrstylo het volgende:
Kon soms wel leuk discussiëren, maar was iemand die altijd gelijk wilde krijgen
Daarom altijd als een paranoïde gedragenquote:Op zondag 7 december 2014 00:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Echt veel weirdo's die foto's van dames opslaan daar, volgens mij (ook hier, vermoed ik). Als man hoef je daar minder voor te vrezen, maar toch haal ik foto's als ik die post niet veel later toch liever weg.
Ik herinner me het anders bij onze dorps alevieten. Alles dicht op ogen en neus na. Maar zij deden het anders om, niet sunni stijl zeg maar. Denk meer Koerdisch stijl.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:33 schreef Landysh het volgende:
Maar mijn moeder heeft sowieso niet de 'alle-haren-bedekt' hoofddoek gedragen. Waar de fuck komt die traditie vandaan anyway? Turkse vrouwen droegen hun hoofddoeken nonchalant. Er was altijd wel een beetje haar te zien. Zelfs als ik kijk naar de foto's van mijn oma en haar vriendinnen van toen ze net in NL waren, allemaal de hoofddoek op de oude manier. Je zag bij alle vrouwen de haren.
Maar nu? Of je draagt hoofddoek en je ziet geeeeneeen haar, of helemaal niet. Zo raar.
Ja een josti (echt een Weissman type, iets gestoorder alleen, no hard feelings weissquote:Op zondag 7 december 2014 00:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Echt veel weirdo's die foto's van dames opslaan daar, volgens mij (ook hier, vermoed ik). Als man hoef je daar minder voor te vrezen, maar toch haal ik foto's als ik die post niet veel later toch liever weg.
Ga slapen lan.quote:Op zondag 7 december 2014 00:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik herinner me het anders bij onze dorps alevieten. Alles dicht op ogen en neus na. Maar zij deden het anders om, niet sunni stijl zeg maar. Denk meer Koerdisch stijl.
Totally anders: fuck me. Ben dood
Scriptie?quote:Op zondag 7 december 2014 00:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik herinner me het anders bij onze dorps alevieten. Alles dicht op ogen en neus na. Maar zij deden het anders om, niet sunni stijl zeg maar. Denk meer Koerdisch stijl.
Mwah in het begin was ik ook zo. Maar veel van de mensen hier hebben mij al irl gezien enzo, dus nu boeit het mij minder.quote:Op zondag 7 december 2014 00:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daarom altijd als een paranoïde gedragen
Heb ik zelf trouwens niet last van.
Serieus?quote:Op zondag 7 december 2014 00:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja een josti (echt een Weissman type, iets gestoorder alleen, no hard feelings weiss) ging allemaal topics openen met foto's van mij enzo haha.
Ja, snap ook niet wat ze denken dat ze ermee kunnen maken? Ik bedoel naaktfoto's oke. Maar dit waren foto's die ik zelf had gepost daar, gewoon normale foto's. Niks raars aan. Hoe denk je mij daar mee te kunnen raken?quote:Op zondag 7 december 2014 00:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus?
Was ook een user in het Syrië topic die ineens foto van een user deelde. Ineens. Rare mensen
quote:Op zondag 7 december 2014 00:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mwah in het begin was ik ook zo. Maar veel van de mensen hier hebben mij al irl gezien enzo, dus nu boeit het mij minder.
Waren ze zonder make-up ?quote:Op zondag 7 december 2014 00:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, snap ook niet wat ze denken dat ze ermee kunnen maken? Ik bedoel naaktfoto's oke. Maar dit waren foto's die ik zelf had gepost daar, gewoon normale foto's. Niks raars aan. Hoe denk je mij daar mee te kunnen raken?
Dus jij post jouw naaktfoto's niet daar?quote:Op zondag 7 december 2014 00:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, snap ook niet wat ze denken dat ze ermee kunnen maken? Ik bedoel naaktfoto's oke. Maar dit waren foto's die ik zelf had gepost daar, gewoon normale foto's. Niks raars aan. Hoe denk je mij daar mee te kunnen raken?
Wat de hell...quote:Op zondag 7 december 2014 00:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja een josti (echt een Weissman type, iets gestoorder alleen, no hard feelings weiss) ging allemaal topics openen met foto's van mij enzo haha.
Bij ons heb je meerdere versies:quote:Op zondag 7 december 2014 00:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ben een Nederlander.quote:Op zondag 7 december 2014 00:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat voor een Pool ben jij. Het betekent hoi/dag in het Pools.![]()
Je spreekt het uit als tjest.
De vader van je vader is Pool dus jij ook. Je bent in een Turken topic en hier geldt de regel dat je bent want je vader is.quote:
Was ik gentle?quote:Op zondag 7 december 2014 01:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
opeens herinner ik me mijn droom. Wtf.
Link?quote:Op zondag 7 december 2014 00:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus?
Was ook een user in het Syrië topic die ineens foto van een user deelde. Ineens. Rare mensen
Was direct gemod. Maar was echt uit het niets. En hij quote een comment van die user van aantal topics terugquote:
wie poste ze en van wie dan?quote:Op zondag 7 december 2014 01:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was direct gemod. Maar was echt uit het niets. En hij quote een comment van die user van aantal topics terug
Heb sommige nachten dat. Dit is mijn PMSquote:
Weet niet wie het poste, maar was van vigen.quote:
Was dat van vigen? Volgens mij postte ik toen ook mee in het topic.quote:Op zondag 7 december 2014 01:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was direct gemod. Maar was echt uit het niets. En hij quote een comment van die user van aantal topics terug
Toeval bestaat niet. Dat was jij gewoonquote:Op zondag 7 december 2014 01:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Was dat van vigen? Volgens mij postte ik toen ook mee in het topic.
naaktpics?quote:Op zondag 7 december 2014 01:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb sommige nachten dat. Dit is mijn PMS
[..]
Weet niet wie het poste, maar was van vigen.
O kadinin fotolarino ben gordum....quote:Op zondag 7 december 2014 00:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hadi lan.quote:Op zondag 7 december 2014 01:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
O kadinin fotolarino ben gordum....
Shocking
Oké, ik geef toe; Armeentjes/Assyriërs pesten is leuk.quote:Op zondag 7 december 2014 01:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet. Dat was jij gewoon
quote:Op zondag 7 december 2014 01:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij ons heb je meerdere versies:De oude vrouwen bij ons doen dit idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest aan oma denken![]()
Watte, was dat op FOK! dan? Dacht dat je dat andere forum bedoelde waar ze je foto's gingen posten.quote:Op zondag 7 december 2014 01:12 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hadi lan.
Bende herseyi kaciriyom ha.
Bij ons deden vrouwen alleen hoofddoek wanneer hun haren grijs werden.quote:Op zondag 7 december 2014 01:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De oude vrouwen bij ons doen dit idd.
Moest aan oma denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |