quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla 2-0
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Zal wel beeldbewerking zijn toegepast... dit soort ballen hoort hij hoog over te schieten met zijn reputatiequote:
quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zal wel beeldbewerking zijn toegepast... dit soort ballen hoort hij hoog over te schieten met zijn reputatie.
Is toch ook het afdankertje van ADO?quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:49 schreef Merkie het volgende:
Die keeper van Excelsior is echt slecht. Steeds veel te laat.
Ja, mag hopen dat hij tijdig wordt gewisseld want hij gaat de 90 minuten sowieso niet volmaken vrees ik.quote:
Niets mis met afdankertjes, zie maar wat er bij Feyenoord onder de lat staat... En in Zwolle, wat dat betreft.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is toch ook het afdankertje van ADO?
Na 02:30 minuten zat hij al te kankeren op alles en iedereen. Vreselijk irritant. Het is gewoon 90 minuten continue zeiken.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:50 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, mag hopen dat hij tijdig wordt gewisseld want hij gaat de 90 minuten sowieso niet volmaken vrees ik.
Als je een afdankertje bent van ADO moet je überhaupt blij wezen in de eredivisie aan de slag te kunnen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niets mis met afdankertjes, zie maar wat er bij Feyenoord onder de lat staat... En in Zwolle, wat dat betreft.
Ook weer een goed punt, uiteraardquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als je een afdankertje bent van ADO moet je überhaupt blij wezen in de eredivisie aan de slag te kunnen.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zou de uitslag in de Rotterdamse derby dus 0-10 zijn.
Mooie symboliek.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zou de uitslag in de Rotterdamse derby dus 0-10 zijn.
Die weet dus hoe het is om met 10-0 te verliezenquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Godver, die Auauasar kerel speelt daar ook.
Debuteerde toen bij die beruchte wedstrijd in Eindhoven.
rood kazim einde eerste helftquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Feyenoord kennende wordt het nog 3-2 in de tweede helft.
Nah, eerst 0-4, dan 4-4 en uiteindelijk winnen met 4-5quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Eén goal aftrek, inderdaad.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Nah, het zijn uiteraard wel fouten. Maar ze komen wel voort uit doorjagen van Feyenoord.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:03 schreef Anoonumos het volgende:
Gewoon prachtig uitgespeelde doelpunten.
we zullen zien hoeveel fouten excelsior nog maakt achterin, want uit onszelf hebben we nog niets gecreeerd.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:03 schreef De_Pel het volgende:
Die dekselse Turk
Boeetgod
Sexy Lexy
7e wedstrijd op rij de nul houden, lekker aan het doelsaldo werken, jongens als Boetius laten werken aan hun zelfvertrouwen. Zo maar eens proberen met Boeet/Manu/Toorn. Misschien kan zelfs die andere turk nog wel wat minuutjes maken, als we toch bezig zijn.
Goal van Boëtius is ook gewoon mooi geanticipeerd en afgerond.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Nah, het zijn uiteraard wel fouten. Maar ze komen wel voort uit doorjagen van Feyenoord.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:04 schreef Cara het volgende:
[..]
we zullen zien hoeveel fouten excelsior nog maakt achterin, want uit onszelf hebben we nog niets gecreeerd.
Is inderdaad goed afgerond, al staat die keeper daar ook totaal niks te doen natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Goal van Boëtius is ook gewoon mooi geanticipeerd en afgerond.
Die Coutinho is toch ook niet zo groot? Al staat hij in het goal dan til je die bal er nog over heenquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is inderdaad goed afgerond, al staat die keeper daar ook totaal niks te doen natuurlijk.
Ik zit inderdaad ook naar die Powerpointpresentatie van Jan's geslacht te kijken.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:09 schreef PizzaGeit het volgende:
0-3 al![]()
Iemand een goeie stream? Janlul hapert heel erg.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nah, eerst 0-4, dan 4-4 en uiteindelijk winnen met 4-5
Bilal zit op de tribunequote:Op zaterdag 6 december 2014 19:20 schreef heiden6 het volgende:
Lijkt wel een oefenwedstrijd zeg. Nu lekker onze Turkse vriend wat speeltijd gunnen en Toornstra eraf halen, daarna Vilhena erin voor El Ahmadi of Clasie en Manu voor De Boëet. Even aan het doelsaldo werken.
Bilal zit op de tribune. Achahbar bankie.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:20 schreef heiden6 het volgende:
Lijkt wel een oefenwedstrijd zeg. Nu lekker onze Turkse vriend wat speeltijd gunnen en Toornstra eraf halen, daarna Vilhena erin voor El Ahmadi of Clasie en Manu voor De Boëet. Even aan het doelsaldo werken.
Inderdaad niet heel spannend om te zien, maar ze spelen 5 wedstrijden in 16 dagen, Donderdag uit tegen Standard Luik, zondag thuis tegen AZ. Dan woensdag uit bij PSV en op zondag naar Breda. Ik vind het wel prima als ze rustig aan doen vanavond. Als je in deze situatie op halve kracht met 0-4 of 0-5 kunt winnen, moet je dan de longen uit je lijf lopen om er 1 of 2 extra te maken?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:18 schreef DaMart het volgende:
Wel jammer dat ze een beetje saai de bal achterin gingen rondspelen, in plaats van op zoek naar de 4-0.
Hij zal zijn moeder vermoedelijk niet meer zien.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:23 schreef WethouderHekking het volgende:
Mario Been vindt die Luigi Bruins ook niet zo goed
quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Hij zal zijn moeder vermoedelijk niet meer zien.
Dat is dom, het viel te verwachten dat het een makkelijke avond zou worden en je dus de perfecte kans heb om hem 30 of 45 minuten te laten spelen. Misschien krijgt hij ook een goal cadeau, dat is goed voor zijn zelfvertrouwen.quote:
Denk dat Achahbar een kans krijgt. Misschien wordt het ooit nog wat met hem.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is dom, het viel te verwachten dat het een makkelijke avond zou worden en je dus de perfecte kans heb om hem 30 of 45 minuten te laten spelen. Misschien krijgt hij ook een goal cadeau, dat is goed voor zijn zelfvertrouwen.
Wil hem wel weer eens zien spelen. Beetje in de vergetelheid geraakt .quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Denk dat Achahbar een kans krijgt. Misschien wordt het ooit nog wat met hem.
We zitten in een goede periode.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Blijkbaar blijft Feyenoord cadeautjes krijgen
Precies.. Wissel Immers gewoon voor Vilhena. Dit is onnodig kansen weggeven.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:15 schreef Tortugal het volgende:
Vilhena is ook gewoon echt geen linksback, geef niet hem de schuld.
Gewisseld voor Vilhena.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:16 schreef Pokkelmans het volgende:
Waar is Nelom gebleven dan? Heb een flink stuk gemist.
Ah, hadden ze Woudenberg maar op de bank moeten zettenquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:17 schreef Muto het volgende:
Volgens mij had Nelom wat pijntjes. Hij werd vlak voor de wissel ook nog een paar keer overgeslagen in balbezit.
Immers was gewoon beste man op het veld anders.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:18 schreef elCholo het volgende:
Wat een manier om spelers te verneuken met Vilhena en Karsdorp als bakcks. Haal die Immers er gewoon een keer een half uur voor tijd uit.
Ga toch weg man, hij leed tot 3x toe knullig balverlies. Zelfs al was hij normaliter keeper had dit niet mogen gebeuren. Het is gewoon een lamzak.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:15 schreef Tortugal het volgende:
Vilhena is ook gewoon echt geen linksback, geef niet hem de schuld.
Volgens mij wel buitenspel.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:19 schreef Dekatria het volgende:
Lullige tegengoals. 1-3 was dus geen buitenspel?
Dat dus. 3 punten, +3 doelsaldo, rustig avondje en geen blessures of schorsingen opgelopen. Verder een wedstrijd om snel te vergeten.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:27 schreef Wiebeldak het volgende:
Iets meer concentratie en het had een 0-8 kunnen worden maar hier ben ik ook tevreden mee. Best wel een saaie pot ondanks de 5 doelpunten.
4 ton zelfs. Als je wint dan krijg je 2 ton aan winstpremie + 4 ton aan groepswinnaar. Als je tweede wordt krijg je maar 2 ton.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:34 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat dus. 3 punten, +3 doelsaldo, rustig avondje en geen blessures of schorsingen opgelopen. Verder een wedstrijd om snel te vergeten.![]()
Ik zie ons trouwens wel winnen van dat armoedige Standard Luik donderdag. Dat zou echt prachtig zijn, het levert sowieso een ton extra op, en met 12 uit 6 en als groepswinnaar door naar de volgende ronde wat zeer gunstig is met de loting.
Moeten we ons zorgen gaan maken om onze vriend Bilal? Dat hij niet eens op de bank zit lijkt me geen goed teken.
Ik had het over de overwinning sec, dat levert 2 ton (1 ton meer dan een gelijkspel).quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:36 schreef Muto het volgende:
[..]
4 ton zelfs. Als je wint dan krijg je 2 ton aan winstpremie + 4 ton aan groepswinnaar. Als je tweede wordt krijg je maar 2 ton.
Die heeft al een maandje of wat een banquote:
Voor wat?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:44 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Die heeft al een maandje of wat een ban
Weinig tegenstand geboden, daardoor was het saai.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:27 schreef Wiebeldak het volgende:
Iets meer concentratie en het had een 0-8 kunnen worden maar hier ben ik ook tevreden mee. Best wel een saaie pot ondanks de 5 doelpunten.
Mag niet besproken wordenquote:
Kunstgrasquote:
Fok!NJBquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:46 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mag niet besproken wordenNee, volgens mij had had tong80 weer eens het zoveelste kuttopic geopend, werd daar op gereageerd, kreeg iemand een ban voor, doorzeiken in de FB op crew dat kuttopics van tong80 altijd open blijven en daardoor bans. Maar zeker weten doe ik dat niet, is al tijdje geleden natuurlijk
Er is geen salarisbudget voor een spitsquote:
Kan je hem in zo een wedstrijd toch nog wel een half uur voor tijd wisselen? En Karsdorp, Toornstra of Vilhena een keer wat tijd op hun favoriete positie gunnen?quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:19 schreef Muto het volgende:
[..]
Immers was gewoon beste man op het veld anders.
Manu heeft eigenhandig de club voor een crisis behoedt. Boetius staat er nooit in belangrijke wedstrijdenquote:Op zondag 7 december 2014 00:17 schreef Slobeend het volgende:
Boetius is toch wel duidelijk beter dan Manu.
behoedtquote:Op zondag 7 december 2014 01:37 schreef Henrys het volgende:
[..]
Manu heeft eigenhandig de club voor een crisis behoedt. Boetius staat er nooit in belangrijke wedstrijden
x2 of 3quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:44 schreef Bombvis het volgende:
[..]
quote:Vermeer baalt: 'Dit voelt niet als een overwinning'
Feyenoord boekte zaterdagavond tegen Excelsior een gemakkelijke overwinning. Het werd in Kralingen 5-2 voor Feyenoord. Toch zat keeper Kenneth Vermeer balend in de kleedkamer. De in de zomer aangetrokken doelman had zes wedstrijden de nul gehouden, maar moest vanavond twee keer een bal uit het net vissen.
„Na nog geen halfuur stonden we al met 3-0 voor en toen zag ik de concentratie vervagen”, aldus Vermeer tegen Metronieuws. „We werden slordig en dat strafte Excelsior gelijk af. Gelukkig maakten we na de 3-1 niet veel later de 4-1, anders hadden we het nog lastig kunnen krijgen. Maar het is frustrerend dat we twee tegendoelpunten zo gemakkelijk weggeven. Dat is frustrerend. Ik had het er net in de kleedkamer met Terence Kongolo over en ook de verdedigers balen ervan. We waren juist zo lekker bezig met een lange reeks wedstrijden zonder tegengoals. Daar is nu een eind aan gekomen, dus dit voelt niet als een overwinning.”
Dat er toch balende gezichten waren na de 5-2 overwinning zegt genoeg over de spirit in de groep. „Laat ik vooropstellen dat we goed bezig zijn. Maar in zo'n wedstrijd twee doelpunten tegen krijgen is totaal onnodig. Maar goed, dankzij de drie punten kunnen we ons wel rustig op donderdag gaan richten”, eindigt de keeper tegen Metronieuws.
Fixed, maar moet zeggen dat Kazim idd beter leek te spelen (ook op basis van samenvatting echter).quote:Op zondag 7 december 2014 09:43 schreef ace_eleven het volgende:
Ik heb alleen de samenvatting gezien, maar Kazim speelde best aardig of niet? Was bij een hoop van de aanvallen wel betrokken, als in, qua assist, goal of de tegenstanders bezig houden waardoor er ruimte ontstond?
(even daargelaten dat het irritant is dat ie weer zo loopt te etteren en te zeiken heel de wedstrijd)
Verder mooi dat de mensen om Kazim nu ook doelpuntjes gaan meepakken, nu woensdag donderdag en zondag eens kijken hoe dát loopt tegen wat sterkere tegenstanders
Met Bovenberg als directe tegenstander, ja. En wie haal je eruit dan? Immers speelt prima laatste wedstrijden.quote:Op zondag 7 december 2014 10:59 schreef jaykop het volgende:
Boëtius speelde aardig gisteren. Het wordt tijd dat Toornstra gewoon op zijn eigen plek mag spelen
Want? Immers doet het prima op 10. En Toornstra rendeert goed op rechts. Waarom zou je dat willen veranderen?quote:Op zondag 7 december 2014 10:59 schreef jaykop het volgende:
Boëtius speelde aardig gisteren. Het wordt tijd dat Toornstra gewoon op zijn eigen plek mag spelen
Ja precies, we moeten ook niet gelijk zeggen dat ie terug is ofzo.quote:Op zondag 7 december 2014 11:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Met Bovenberg als directe tegenstander, ja. En wie haal je eruit dan? Immers speelt prima laatste wedstrijden.
Sevilla vond je geen belangrijke wedstrijd?quote:Op zondag 7 december 2014 01:37 schreef Henrys het volgende:
[..]
Manu heeft eigenhandig de club voor een crisis behoedt. Boetius staat er nooit in belangrijke wedstrijden
Dat Kramer niet komt is goed nieuws.. ben niet overtuigd van die gozer.quote:Op zondag 7 december 2014 11:08 schreef Tortugal het volgende:
Gudde vindt Kazim de beste spits die Feyenoord kon halen deze zomer, is buitengewoon tevreden over hem en Kramer komt niet.
Helemaal mee eens.. met die hechte defensie onderscheid je jezelf als ploeg van anderen en tegenstanders krijgen het idee dat er niks te halen valt. Als je ze dan opeens zo makkelijk weggeeft is dat zonde.quote:
Hij kan ook eindelijk op doel schieten ipv over het doel heen. Die 2 goals van hem waren echt ongewoon goed ingeschoten voor zijn doenquote:Op zondag 7 december 2014 11:19 schreef Merkie het volgende:
Ik moet zeggen dat Immers veel beter rendeert nu hij Clasie en El Ahmadi bij zich heeft. Nu hoeft hij niet meer zo vaak lompe overtredingen op eigen helft te maken. En hij heeft een goede hoge pass in z'n benen zitten over 30/40 meter. En ze komen altijd aan.
Toornstra speelt vaak genoeg ook vanuit het midden. Dan gaat El Ahmadi of Immers naar de flank.quote:Op zondag 7 december 2014 11:06 schreef jaykop het volgende:
[..]
Ja precies, we moeten ook niet gelijk zeggen dat ie terug is ofzo.
Maar ik heb geen idee, misschien toch Immers. Nu vindt Toornstra het nog allemaal best, maar ik neem aan dat hij dit niet eeuwig goed blijft vinden? Ook al heeft hij wel een goede mentaliteit.
Die rebound die hij ineens op zijn slof nam vond ik nog mooier eigenlijk.. en ik zag hem ook een lange pass geven die precies aankwam. Immers is genialer als ik lange tijd dacht.quote:Op zondag 7 december 2014 11:34 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hij kan ook eindelijk op doel schieten ipv over het doel heen. Die 2 goals van hem waren echt ongewoon goed ingeschoten voor zijn doen
Oja, donderdag, thanksquote:Op zondag 7 december 2014 10:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Fixed, maar moet zeggen dat Kazim idd beter leek te spelen (ook op basis van samenvatting echter).
Ja, hij lijkt zijn draai wel te vinden ja, maar goed, vorig seizoen zagen we hem ook geregeld dingen goed doen, zolang hij maar wat ruimte krijgt. Zijn eerste balaanname is nog altijd vaak matig waardoor hij het spel vertraagt. Hij lijkt echter nog wel altijd vooruitgang te boeken. Het eerste jaar kwam hij erg veel tekort. Vorig jaar kwam hij al goed mee, en dit jaar lijkt hij ook stappen te maken in zijn spelinzicht (en handelingen daarnaar, zoals de lange bal).quote:Op zondag 7 december 2014 11:40 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die rebound die hij ineens op zijn slof nam vond ik nog mooier eigenlijk.. en ik zag hem ook een lange pass geven die precies aankwam. Immers is genialer als ik lange tijd dacht.
Dat is wat ik - inmiddels - al jaren zeg, en wat ieder weldenkend mens al lang zelf had kunnen bedenken.quote:Op zondag 7 december 2014 11:56 schreef Slobeend het volgende:
Feyenoord twijfelt aan het te weinig omhoog gaan van de begroting door de huidige vernieuwbouwplannen zegt Gudde net. Hadden ze een jaar geleden ook kunnen bedenken of ze hebben gewacht tot het plan vanzelf zou gaan rommelen zodat ze een legitieme basis hebben voor toch een nieuw stadion.
Vind dit wel een goed stuk over de hele soap: http://versbeton.nl/2014/12/to-kuip-or-not-to-kuip/
HMF die een kloon maakt om met je in discussie te gaan in 3, 2, 1...quote:Op zondag 7 december 2014 12:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is wat ik - inmiddels - al jaren zeg, en wat ieder weldenkend mens al lang zelf had kunnen bedenken.
Helaas beheers(t)en valse Kuip-sentimenten het debat.
Van Geel tochtwitter:indykaila twitterde op zondag 07-12-2014 om 12:09:58Breaking: Leicester City have submitted a bid for Andrej Kramaric. #LCFC reageer retweet
Dat is toch altijd al het standpunt van Gudde en co geweest.quote:Op zondag 7 december 2014 11:56 schreef Slobeend het volgende:
Feyenoord twijfelt aan het te weinig omhoog gaan van de begroting door de huidige vernieuwbouwplannen zegt Gudde net. Hadden ze een jaar geleden ook kunnen bedenken of ze hebben gewacht tot het plan vanzelf zou gaan rommelen zodat ze een legitieme basis hebben voor toch een nieuw stadion.
Vind dit wel een goed stuk over de hele soap: http://versbeton.nl/2014/12/to-kuip-or-not-to-kuip/
Gisteren gewoon bij bijna alle goals betrokken.quote:Op zondag 7 december 2014 12:30 schreef Anoonumos het volgende:
Kazim is nu al een verschrikkelijke vent, laat staan als het straks slecht gaat.![]()
Oprotten met die debiel.
Heb je de wedstrijd gisteren gezien? Toornstra liep overal, maar bijna niet op rechts, die heft gewoon een vrije rol. Neem aan dat hij tegen P$V wel wat weer vanaf recht moet spelen om Willems ook wat op te vangen.quote:Op zondag 7 december 2014 11:06 schreef jaykop het volgende:
[..]
Nu vindt Toornstra het nog allemaal best, maar ik neem aan dat hij dit niet eeuwig goed blijft vinden? Ook al heeft hij wel een goede mentaliteit.
Het is wat overdreven om te zeggen dat hij bijna niet van rechts komt. Je hebt gelijk dat hij ook vaak ergens anders loopt.quote:Op zondag 7 december 2014 12:49 schreef Luni het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd gisteren gezien? Toornstra liep overal, maar bijna niet op rechts, die heft gewoon een vrije rol. Neem aan dat hij tegen P$V wel wat weer vanaf recht moet spelen om Willems ook wat op te vangen.
Heb je gelijk in, maar nu willen ze gaan onderzoeken of het Feyenoord genoeg oplevert. Wordt een typisch geval van een konijn uit een hoed halen die ze er zelf hebben ingestopt.quote:Op zondag 7 december 2014 12:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch altijd al het standpunt van Gudde en co geweest.
Wanneer betaald de UEFA eigenlijk uit?quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:36 schreef Muto het volgende:
[..]
4 ton zelfs. Als je wint dan krijg je 2 ton aan winstpremie + 4 ton aan groepswinnaar. Als je tweede wordt krijg je maar 2 ton.
Dat zijn ze al aan het onderzoeken. De uitkomsten van dat onderzoek wordt komende week verwacht.quote:Op zondag 7 december 2014 13:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar nu willen ze gaan onderzoeken of het Feyenoord genoeg oplevert. Wordt een typisch geval van een konijn uit een hoed halen die ze er zelf hebben ingestopt.
Zijn schot is ook veel zuiverder geworden. Voorheen leek het alsof Immers een scheve voet had, maar nu zie je echt grote vooruitgang op dat gebied. Aangezien Hij vaak de juiste positie kiest zie ik hem de komende tijd veel scoren.quote:Op zondag 7 december 2014 11:34 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hij kan ook eindelijk op doel schieten ipv over het doel heen. Die 2 goals van hem waren echt ongewoon goed ingeschoten voor zijn doen
Dat was te verwachten. Hij zit in het andere kamp maar moet voorzichtig zijn met zijn uitspraken aangezien her grootste deel vd achterban achter vernieuwbouw staat.quote:Op zondag 7 december 2014 13:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat zijn ze al aan het onderzoeken. De uitkomsten van dat onderzoek wordt komende week verwacht.
De goed verstaander kon tussen de regels door horen dat Gudde niet overtuigd is tot nu toe en dat vernieuwbouw in ieder geval geen enorme meerwaarde zal gaan opleveren. Ook lijkt Gudde dan eerder aan te sturen op liever weer maanden / jaren uitstel dan haast maken met een imperfect plan.
Vind ik wel erg makkelijk om te zeggen na één wedstrijd tegen een niet zo heel goed Excelsior. Hij stond pas op 1 goal voor gister, voor een '10' niet heel veelquote:Op zondag 7 december 2014 13:29 schreef eight het volgende:
[..]
Zijn schot is ook veel zuiverder geworden. Voorheen leek het alsof Immers een scheve voet had, maar nu zie je echt grote vooruitgang op dat gebied. Aangezien Hij vaak de juiste positie kiest zie ik hem de komende tijd veel scoren.
Als ik het goed heb betalen ze pas aan het eind van het seizoen uitquote:Op zondag 7 december 2014 13:19 schreef eight het volgende:
[..]
Wanneer betaald de UEFA eigenlijk uit?
Zou mooi als dit voor de winterstop is, dan kan er misschien toch nog een aankoop plaatsvinden.
Hij scoorde in de 2e seizoenshelft vorig jaar ook een hoop belangrijke en knappe goals, hij weet ze zeker beter te plaatsen dan toen hij net bij ons zat. Zijn ook bijna altijd schuivers.quote:Op zondag 7 december 2014 13:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Vind ik wel erg makkelijk om te zeggen na één wedstrijd tegen een niet zo heel goed Excelsior. Hij stond pas op 1 goal voor gister, voor een '10' niet heel veel
Vooral die rebound uit de bal die El Ahmadi had moeten scoren was erg knap.quote:Op zondag 7 december 2014 13:29 schreef eight het volgende:
[..]
Zijn schot is ook veel zuiverder geworden. Voorheen leek het alsof Immers een scheve voet had, maar nu zie je echt grote vooruitgang op dat gebied. Aangezien Hij vaak de juiste positie kiest zie ik hem de komende tijd veel scoren.
Dat wil ik ook niet betwisten, maar om nu opeens te zeggen dat hij de komende tijd veel meer gaat scoren vind ik nogal optimistisch. Dat is hetzelfde als zeggen dat El Ahmadi opeens veel meer gaat scoren, omdat hij scoorde tegen Sevilla en Rijekaquote:Op zondag 7 december 2014 13:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij scoorde in de 2e seizoenshelft vorig jaar ook een hoop belangrijke en knappe goals, hij weet ze zeker beter te plaatsen dan toen hij net bij ons zat. Zijn ook bijna altijd schuivers.
Kopen is het punt niet, er is geld. Maar het salarisplafond is bereikt. Eerst moet een Schaken ofzo nog weg.quote:Op zondag 7 december 2014 13:19 schreef eight het volgende:
[..]
Wanneer betaald de UEFA eigenlijk uit?
Zou mooi als dit voor de winterstop is, dan kan er misschien toch nog een aankoop plaatsvinden.
Er lopen in de zomer een paar dure contracten af. Als je 4 miljoen hebt om een spits te kopen, heb je ook 3,5 miljoen om een spits te kopen een half miljoen om hem een half jaar salaris te betalen. Geld is geld, waar het aan uitgegeven wordt bepaal je als club zelf.quote:Op zondag 7 december 2014 14:04 schreef exile79 het volgende:
[..]
Kopen is het punt niet, er is geld. Maar het salarisplafond is bereikt. Eerst moet een Schaken ofzo nog weg.
Zo werkt een salarishuishouding niet. Je zit immers ook vast aan die spits na dat halve jaar.quote:Op zondag 7 december 2014 15:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Er lopen in de zomer een paar dure contracten af. Als je 4 miljoen hebt om een spits te kopen, heb je ook 3,5 miljoen om een spits te kopen een half miljoen om hem een half jaar salaris te betalen. Geld is geld, waar het aan uitgegeven wordt bepaal je als club zelf.
Misschien de eerste zin van mijn post nog een keer lezen? Verhoek, Schaken, Mathijsen, Graafland en Mulder hebben aflopende contracten en zullen sowieso vertrekken in de zomer.quote:Op zondag 7 december 2014 15:04 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zo werkt een salarishuishouding niet. Je zit immers ook vast aan die spits na dat halve jaar.
Gaat lekker dan.quote:Op zondag 7 december 2014 15:26 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wtf, Guidetti op de tribune bij Utrecht om spits Peterson te inspireren
Eerder met behulp van Bruins.quote:Op zondag 7 december 2014 16:02 schreef Negenenzestig het volgende:
De wedstrijd helaas niet gezien, heb het met de samenvatting moeten doen. Toch leuk om te zien dat als Kazim scoort het zelden in een keer gaat, nu met hulp van de paal.
Resultaat is duidelijk en door!
Dat horen alle oud-Feyenoorders te doen, zou het leven een stuk makkelijker makenquote:
Het zo nu en dan doelpunten mee pakken tegen de kleintjes is nooit Immers zijn probleem geweest. Qua goals is het een beetje een Huntelaar, scoren tegen de kleintjes en tekort komen tegen de 'grote'. Wel mooi gezicht gister om 2 talenten op 10 te zien spelen als linksback en rechtsback. Stukje visie hoor van Ruttenquote:Op zondag 7 december 2014 13:29 schreef eight het volgende:
[..]
Wees nou maar blij dat je die Boulahrouz op de bank hebt zitten, prima vervanger voor Van Beek of Wilkshere.quote:Op zondag 7 december 2014 17:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het zo nu en dan doelpunten mee pakken tegen de kleintjes is nooit Immers zijn probleem geweest. Qua goals is het een beetje een Huntelaar, scoren tegen de kleintjes en tekort komen tegen de 'grote'. Wel mooi gezicht gister om 2 talenten op 10 te zien spelen als linksback en rechtsback. Stukje visie hoor van Rutten![]()
Het zou al een hele hoop schelen als hij een keer zou leren om de bal aan te nemen, draaien en daarvan uit gaan voetballen. Je moet eens opletten hoe vaak hij de bal haalt en dan weer terug naar de verdediging kaatst. Daar schiet je gewoon niets mee op en daarom hebben onze vleugelspelers het zo lastig. Er gebeurt gewoon niets door het midden, niemand die een JP een keer diep stuurt. Vorig jaar nam Pelle dat ook nog vaak voor zijn rekening, maar nu we spelen met dat stuk vreten als nummer 9 kunnen we dat wel vergeten.
Maar goed, hoop dan dat het eindelijk het laatste seizoen wordt voor Immers en dat ze Kazim geen contract aanbieden. Toornstra terug naar 10 en je hebt dan een sterk middenveld. Dan nog een spits ala Guidetti en het moet helemaal goed komen. Mits ze natuurlijk ook verdedigende spelers gaan halen want de linie nu is prima, maar dat je moet terugvallen op Boularouzjes is natuurlijk wel sneu.
Is Rodny nog steeds geblesseerd?quote:Op zondag 7 december 2014 17:31 schreef heiden6 het volgende:
Je wilt Karsdorp niet op rechtsback en Boulahrouz ook niet, maar als Wilkshere geblesseerd is, wie moet je dan daar neerzetten? Lekker makkelijk lullen dit, alsof Rutten zomaar een rechtsback uit zijn hoge hoed kan toveren.
Maar Woudenberg weet iig wel wat verdedigen is, dat heeft Tonny nooit gedaan. Heb ik toch liever dat je Woudenberg voor de leeuwen gooit als dat je gaat experimenteren met Tonny, dat vind ik vreemd op zo'n positiequote:Op zondag 7 december 2014 17:31 schreef heiden6 het volgende:
Ik vind het wel goed dat Rutten het probeert met Vilhena op zo'n moment dat het makkelijk kan. Lijkt me geen gek idee om hem op te stellen tegen Standard, want als Nelom geel krijgt is hij geschorst voor de volgende wedstrijd. We zijn al geplaatst, maar het zou wel weer een fel avondje kunnen worden. En Woudenberg er zomaar ineens in zetten wil je ook niet in zo'n Europese uitwedstrijd.
Het vervelende van dit soort discussies is dat je tijdens de zomer krijgt te horen: 'transferperiode is nog niet over, heb geduld' en nu is het dus weer 'er is niks anders, dus houd maar op met klagen'. Het is natuurlijk van de zotte dat we het moeten hebben van een Wilkshire en Boularouz ter vervanging van de Vrij/BMI/Janmaat. Wilkshire doet het beter dan verwacht, maar ik had eerlijk gezegd wel gerekend op een van Anholt. Jong, multi-inzetbaar en toe naar een stap hogerop. Dit is dus niet een schop naar Rutten, maar naar het aankoopbeleid van Feyenoord. Daar kan je de keuze voor Kazim overigens ook onder scharen wat mij betreft.quote:Op zondag 7 december 2014 17:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wees nou maar blij dat je die Boulahrouz op de bank hebt zitten, prima vervanger voor Van Beek of Wilkshere.
Kazim gaat natuurlijk geen contract krijgen tenzij er een wonder plaatsvindt de komende maanden. Immers moet je alleen weg doen als je een paar miljoen kunt krijgen voor hem, anders gewoon lekker erbij houden.
Wat is dat toch voor rare neiging van sommige mensen om elke speler die niet helemaal voldoet voor de basis weg te willen hebben? Je hebt nu eenmaal meer dan 11 spelers nodig.
Ik vind het wel goed dat Rutten het probeert met Vilhena op zo'n moment dat het makkelijk kan. Lijkt me geen gek idee om hem op te stellen tegen Standard, want als Nelom geel krijgt is hij geschorst voor de volgende wedstrijd. We zijn al geplaatst, maar het zou wel weer een fel avondje kunnen worden. En Woudenberg er zomaar ineens in zetten wil je ook niet in zo'n Europese uitwedstrijd.
Je wilt Karsdorp niet op rechtsback en Boulahrouz ook niet, maar als Wilkshere geblesseerd is, wie moet je dan daar neerzetten? Lekker makkelijk lullen dit, alsof Rutten zomaar een rechtsback uit zijn hoge hoed kan toveren.
Zou me niets verbazen als Van Anholt volgende zomer komtquote:Op zondag 7 december 2014 17:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het vervelende van dit soort discussies is dat je tijdens de zomer krijgt te horen: 'transferperiode is nog niet over, heb geduld' en nu is het dus weer 'er is niks anders, dus houd maar op met klagen'. Het is natuurlijk van de zotte dat we het moeten hebben van een Wilkshire en Boularouz ter vervanging van de Vrij/BMI/Janmaat. Wilkshire doet het beter dan verwacht, maar ik had eerlijk gezegd wel gerekend op een van Anholt. Jong, multi-inzetbaar en toe naar een stap hogerop. Dit is dus niet een schop naar Rutten, maar naar het aankoopbeleid van Feyenoord. Daar kan je de keuze voor Kazim overigens ook onder scharen wat mij betreft.
Rutten neem ik wel kwalijk dat hij talenten uit de jeugd misbruikt voor vreemde posities. Er zijn ongetwijfeld ook backs te vinden of cb's in de jeugd die je dan misschien daar kan neerzetten, maar niet 2x een nummer 10 op links- en rechtsback. Dat slaat gewoon nergens op.
Martins Indi, De Vrij en Kongolo zijn in het begin ook als back gebruikt. Ik ben blij dat Vilhena in elk geval wat speeltijd krijgt. Als Woudenberg het niveau nu al aankon volgens Rutten had hij denk ik al wel eerder zijn debuut gemaakt.quote:Op zondag 7 december 2014 17:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het vervelende van dit soort discussies is dat je tijdens de zomer krijgt te horen: 'transferperiode is nog niet over, heb geduld' en nu is het dus weer 'er is niks anders, dus houd maar op met klagen'. Het is natuurlijk van de zotte dat we het moeten hebben van een Wilkshire en Boularouz ter vervanging van de Vrij/BMI/Janmaat. Wilkshire doet het beter dan verwacht, maar ik had eerlijk gezegd wel gerekend op een van Anholt. Jong, multi-inzetbaar en toe naar een stap hogerop. Dit is dus niet een schop naar Rutten, maar naar het aankoopbeleid van Feyenoord. Daar kan je de keuze voor Kazim overigens ook onder scharen wat mij betreft.
Rutten neem ik wel kwalijk dat hij talenten uit de jeugd misbruikt voor vreemde posities. Er zijn ongetwijfeld ook backs te vinden of cb's in de jeugd die je dan misschien daar kan neerzetten, maar niet 2x een nummer 10 op links- en rechtsback. Dat slaat gewoon nergens op.
Ik heb het hier een paar maanden geleden ook gesuggereerd, voordat Nelom het zo goed ging doen.quote:Op zondag 7 december 2014 19:28 schreef Muto het volgende:
Overigens gebruikte Koeman Vilhena op trainingen, voor zijn doorbraak, bijna altijd als linksback.
FR12 genereert nu blijkbaar zelf ook nieuws. Niveautje Krabbendamquote:Mulder over mogelijke transfer naar PEC: "We zullen zien"
Erwin Mulder was jarenlang de eerste keeper van Feyenoord. Sinds de komst van Kenneth Vermeer naar de club uit Rotterdam, moet Mulder echter genoegen nemen met een plaats op de reservebank. Aan het eind van het huidige seizoen loopt het contract van Mulder af en vertrekt hij transfervrij uit De Kuip.
PEC Zwolle zou Erwin Mulder zien als 'een interessante optie'. De keeper zelf kan nog niet vertellen of hij volgend seizoen onder de lat van PEC Zwolle staat. "Ik zou het niet weten", zegt hij tegenover FR12.nl. "We zullen zien hoe het loopt."
voetbalhighlights.nl/hele-wedstrijd-excelsior-v-feyenoord-online-terugkijken/quote:Op zondag 7 december 2014 16:02 schreef Negenenzestig het volgende:
De wedstrijd helaas niet gezien, heb het met de samenvatting moeten doen. Toch leuk om te zien dat als Kazim scoort het zelden in een keer gaat, nu met hulp van de paal.
Resultaat is duidelijk en door!
Ik denk dat de kans dat Clasie volgend seizoen nog bij ons speelt nihil is. Verder zie ik niet zo snel een speler verkocht worden, misschien Vilhena als hij het hele seizoen op de bank blijft. Dat zou wel doodzonde zijn. En misschien dat Te Vrede weg wil. Ons centrale duo zal nog wel een seizoen blijven. Toornstra en Vermeer gaan niet na 1 jaar weg, JPB en Bilal blijven ook nog wel. Manu en Nelom zijn blij dat ze mochten verlengen. El Ahmadi gaat sowieso niet weg. De enige spelers die verder vertrekken zijn de jongens van wie het contract afloopt. Misschien dat ze Wilkshere nog wel verlengen. Wat er met Steenvoorden en Achahbar gebeurt hangt af van de rest van het seizoen denk ik, weet ook niet hoe lang die vastliggen.quote:Op zondag 7 december 2014 21:41 schreef Henrys het volgende:
Hoop wel dat we dit elftal ook de komende seizoenen kunnen behouden. Denk dat alleen Clasie onhoudbaar wordt. En als we een speler verkopen dan 1 of 2 spelers en niet de hele selectie
Ah, stadionsoap, het was al weer een tijdje geleden natuurlijktwitter:RedDeKuip twitterde op zondag 07-12-2014 om 20:52:04Vervat heeft tegen redactie #FCRijnmond gezegd dat ReddeKuip eventueel het stokje zou kunnen overnemen en dat er dan geen vertraging is… reageer retweet
En nog wat langer wachten en hij komt gewoon op de plek van De Kuipquote:Op zondag 7 december 2014 22:14 schreef Caland het volgende:
Uiteindelijk komt er toch gewoon een nieuw stadion.
Gelukkig wel, uiteindelijk de enige optie die Feyenoord echt noemenswaardig vooruit gaat helpen in vergelijking met alle andere opties. Los van de sportieve prestaties uiteraard.quote:Op zondag 7 december 2014 22:14 schreef Caland het volgende:
Uiteindelijk komt er toch gewoon een nieuw stadion.
Maar had dat dan meteen besloten en goed gecommuniceerd (ja, communicatie nu is ook kut, dat weet ik), dan had je niet jaren stilgestaanquote:Op maandag 8 december 2014 00:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gelukkig wel, uiteindelijk de enige optie die Feyenoord echt noemenswaardig vooruit gaat helpen in vergelijking met alle andere opties. Los van de sportieve prestaties uiteraard.
Alleen jammer dat er nog steeds zoveel dwazen in renovatie blijven geloven. Trekken aan een dood paard is dat, men hoeft niet zoveel verstand te hebben om te kunnen inzien dat nieuwbouw in potentie vele malen rendabeler is.
Absoluut, communicatief laat Feyenoord nog steeds regelmatig steken vallen.quote:Op maandag 8 december 2014 00:23 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar had dat dan meteen besloten en goed gecommuniceerd (ja, communicatie nu is ook kut, dat weet ik), dan had je niet jaren stilgestaan
Communicatie/marketing valt er nog genoeg te klagen en te bekritiseren natuurlijk. Over andere clubs ga ik mij niet uitlaten, ook daar heb je waarschijnlijk hele fanatieke stromingen die tegen vrijwel alles van het eigen bestuur zijn, maar omdat je niet (minder) geïnteresseerd bent in die clubs valt het niet op.quote:Op maandag 8 december 2014 01:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Absoluut, communicatief laat Feyenoord nog steeds regelmatig steken vallen.
Al is de aanhang wel extreem kritisch. Kritischer dan de aanhang van Ajax denk ik weleens. Tov het eigen bestuur bedoel ik dan met name, terwijl we wat dat betreft de laatste 6 jaar weinig meer te klagen hebben naar mijn mening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Vind ik niet. De Kuip is juist 1 van de weinige overgebleven herkenbare bouwwerken die een hoop ellende doorstaan heeft, geen anoniem burgerlulpand.quote:Op maandag 8 december 2014 01:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
De enige manier om eer te doen aan de Rotterdamse mentaliteit is een nieuw stadion. Niet lullen maar bouwen. Restaureren en herbouwen doe je maar in de grachtengordel met hun kutpanden daar.
quote:Op maandag 8 december 2014 01:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
De enige manier om eer te doen aan de Rotterdamse mentaliteit is een nieuw stadion. Niet lullen maar bouwen. Restaureren en herbouwen doe je maar in de grachtengordel met hun kutpanden daar.
quote:Op maandag 8 december 2014 08:20 schreef Muto het volgende:
Niet weer die ellendige stadiondiscussie.
Ik mag wel hopen dat ze in Rotterdam met betere kwaliteit komen. Hier heb je gebouwen die nog geen vijf tot tien jaar oud zijn die er al uitzien als matige betonnen flats in Nederland uit de jaren 50/60. De cladding valt van ellende van de gevels af...quote:
Feyenoordelona. Clasie de nieuwe Xavi, dit dat.quote:Op maandag 8 december 2014 08:45 schreef Caland het volgende:
#Feyenoord stuurde afgelopen zaterdag 800 passes. De laatste keer dat een eredivisieclub dat lukte was in maart 2012. #excFEY
tikkie takkie alles.
Messi < Immersquote:Op maandag 8 december 2014 08:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Feyenoordelona. Clasie de nieuwe Xavi, dit dat.
In potentie, daar steekt het hem.quote:Op maandag 8 december 2014 00:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gelukkig wel, uiteindelijk de enige optie die Feyenoord echt noemenswaardig vooruit gaat helpen in vergelijking met alle andere opties. Los van de sportieve prestaties uiteraard.
Alleen jammer dat er nog steeds zoveel dwazen in renovatie blijven geloven. Trekken aan een dood paard is dat, men hoeft niet zoveel verstand te hebben om te kunnen inzien dat nieuwbouw in potentie vele malen rendabeler is.
We hadden het vrijdag nog over je anders. Welkom terug enzoquote:Op maandag 8 december 2014 09:03 schreef Scrummie het volgende:
Hoerenlopers. Ik ben terug na een half jaar en niemand die zich er iets van aantrekt. Ik voel me alleen nu. Kut, verloren en verlaten.
Meen je niet! Hoe tof!quote:Op maandag 8 december 2014 09:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
We hadden het vrijdag nog over je anders. Welkom terug enzo
Zaterdag zelfs nog, dit topicquote:Op maandag 8 december 2014 09:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Meen je niet! Hoe tof!
Dank je wel.
Ik voel me nu niet meer alleen, verlaten, en in de steek gelaten. Toppers jullie! Kameraadjes!
quote:
Uit het oog, nooit uit het hartquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:44 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Krijg er tranen van!quote:Op maandag 8 december 2014 09:12 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zaterdag zelfs nog, dit topic
[..]
[..]
Uit het oog, nooit uit het hart
Klopt, maar ik vind een verdediger als back wat anders dan een nummer 10 als back.quote:Op zondag 7 december 2014 20:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Martins Indi, De Vrij en Kongolo zijn in het begin ook als back gebruikt. Ik ben blij dat Vilhena in elk geval wat speeltijd krijgt. Als Woudenberg het niveau nu al aankon volgens Rutten had hij denk ik al wel eerder zijn debuut gemaakt.
Met Wilkshere voor de basis en Boulahrouz als backup (allebei transfervrij) hebben we gewoon goede zaken gedaan. Ik denk dat Van Geel die Van Anholt gratis gaat proberen te halen aan het einde van het seizoen.
Was je weg dan?quote:Op maandag 8 december 2014 09:03 schreef Scrummie het volgende:
Hoerenlopers. Ik ben terug na een half jaar en niemand die zich er iets van aantrekt. Ik voel me alleen nu. Kut, verloren en verlaten.
Er wordt wel heel erg richting die amateurs gestuurdquote:Op zondag 7 december 2014 22:09 schreef Bombvis het volgende:
Ah, stadionsoap, het was al weer een tijdje geleden natuurlijktwitter:RedDeKuip twitterde op zondag 07-12-2014 om 20:52:04Vervat heeft tegen redactie #FCRijnmond gezegd dat ReddeKuip eventueel het stokje zou kunnen overnemen en dat er dan geen vertraging is… reageer retweet
Half jaar een ban hebben en niet eens het topic meelezenquote:Op maandag 8 december 2014 09:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Meen je niet! Hoe tof!
Dank je wel.
Ik voel me nu niet meer alleen, verlaten, en in de steek gelaten. Toppers jullie! Kameraadjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hallo, welkom terug
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
quote:Op maandag 8 december 2014 09:52 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Half jaar een ban hebben en niet eens het topic meelezenSinds augustus ofzo, geen idee precies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hallo, welkom terug
En dank aceje.
Wat loop je te haten.quote:Op maandag 8 december 2014 09:49 schreef H.FR het volgende:
[..]
Er wordt wel heel erg richting die amateurs gestuurd
Ik vind die 'verkenners' zo mogelijk nog slechter in de communicatie dan Feyenoord zelf.
Zul je zien dat je tegen de 300mln uitkomt straks , terwijl een compleet nieuw stadion nauwelijks duurder is.
Niet alleen verkenners. Helemaal, en dan ook echt helemaal NIEMAND steekt er met kop en schouders bovenuit als sterke man in het hele stadion gebeuren. Het hangt allemaal als los zand aan elkaar, van RDK tot BAM tot de directie tot aan de Trojka.quote:Op maandag 8 december 2014 10:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij heeft een punt. Verkenners zijn nogal lachwekkend bezig geweest.
Klopt.quote:Op maandag 8 december 2014 10:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet alleen verkenners. Helemaal, en dan ook echt helemaal NIEMAND steekt er met kop en schouders bovenuit als sterke man in het hele stadion gebeuren. Het hangt allemaal als los zand aan elkaar, van RDK tot BAM tot de directie tot aan de Trojka.
Bij renovatie heb je ook geen garanties.quote:Op maandag 8 december 2014 08:50 schreef Happel het volgende:
[..]
In potentie, daar steekt het hem.
Gewoon renovatie, niets anders.
Die garantie heb je helemaal niet. Geloof eens niet zo wat Erwin en Ard lopen te roeptoeteren in die droomwereld van ze op netwerk.quote:Op maandag 8 december 2014 10:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bij renovatie heb je ook geen garanties.
Ja, de garantie dat het stadion minder gaat opleveren dan nieuwbouw, dat wel.
Met renovatie zal Feyenoord er qua begroting echt nauwelijks op vooruit gaan. Weggegooid geld dus.
Natuurlijk wel, zo klaar als een klontje en gewoon een kwestie van logisch nadenken.quote:Op maandag 8 december 2014 10:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die garantie heb je helemaal niet. Geloof eens niet zo wat Erwin en Ard lopen te roeptoeteren in die droomwereld van ze op netwerk.
Als ik met Erwin wil babbelen ga ik wel naar netwerk. Want dat riedeltje heb ik daar ook al 100000 keer gelezen.quote:Op maandag 8 december 2014 10:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, zo klaar als een klontje en gewoon een kwestie van logisch nadenken.
Bij renovatie wordt de algehele kwaliteit minder (want de businnessunits blijven hun beperkingen houden qua afmetingen, ook de zitplaatsen gaan er in kwaliteit niet op vooruit en blijven krap en voldoen zelfs niet aan de Uefa-eisen, en ook qua faciliteiten kun je niet die vooruitgang boeken die met nieuwbouw wel mogelijk zou zijn. Tevens zit je met renovatie wel vast aan hogere onderhoudskosten, kortom zo'n stadion gaat je gewoon minder opleveren).
Allemaal niet zo moeilijk om in te zien hoor.
Luisteren naar mensen die pro-nieuwbouw zijn, dat is weggegooid geld en tijd.quote:Op maandag 8 december 2014 10:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bij renovatie heb je ook geen garanties.
Ja, de garantie dat het stadion minder gaat opleveren dan nieuwbouw, dat wel.
Met renovatie zal Feyenoord er qua begroting echt nauwelijks op vooruit gaan. Weggegooid geld dus.
Je kan dat zo zien natuurlijk, maar als je denkt dat je met de huidige renovatie-opties die er nu liggen dezelfde kwaliteit kunt behalen als met volledige nieuwbouw, geloof je echt in sprookjes of ligt de lat gewoon erg laag.quote:Op maandag 8 december 2014 10:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als ik met Erwin wil babbelen ga ik wel naar netwerk. Want dat riedeltje heb ik daar ook al 100000 keer gelezen.
Punt is; als je een tijdje niet mee leest daar, en dan wel, zie je pas wat voor grote fantasie wereld daar gecreëerd word. Het is echt bijzonder daar.
Sorry, maar dan heb je er echt niet veel van begrepen.quote:Op maandag 8 december 2014 10:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Luisteren naar mensen die pro-nieuwbouw zijn, dat is weggegooid geld en tijd.
Jammer dat jij alléén kritisch kunt zijn naar nieuwbouw en niet ook naar renovatie.quote:Op maandag 8 december 2014 10:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Luisteren naar mensen die pro-nieuwbouw zijn, dat is weggegooid geld en tijd.
Zo ben jij wel hequote:Op maandag 8 december 2014 10:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zal de talloze renovatie-fetisjisten er dan fijntjes aan herinneren.
Zeker.quote:
Jij hebt de plannen van BAM al ingezien?quote:Op maandag 8 december 2014 10:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je kan dat zo zien natuurlijk, maar als je denkt dat je met de huidige renovatie-opties die er nu liggen dezelfde kwaliteit kunt behalen als met volledige nieuwbouw, geloof je echt in sprookjes of ligt de lat gewoon erg laag.
Uiteindelijk gaat het ons allemaal om zoveel mogelijk financiële vooruitgang die ten bate komt van de BVO. Ik twijfel er niet over dat alleen nieuwbouw Feyenoord noemenswaardig vooruit gaat helpen, sterker nog; ik vrees dat renovatie weleens de nekslag voor Feyenoord zou kunnen betekenen (wel 240 miljoen gaan uitgeven, of meer, en er jaarlijks slechts een paar miljoen op vooruit gaan tov de huidige situatie bijvoorbeeld zou Feyenoord ernstig en onoverbrugbaar achterop kunnen werpen tov PSV en Ajax).
Stilstand moet je helemaal niet willen. Ik ben ook niet onder de indruk van de huidige plannen maar zowel vernieuwbouw als nieuwbouw bieden wél vooruitgang.quote:Op maandag 8 december 2014 10:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Jammer dat jij alléén kritisch kunt zijn naar nieuwbouw en niet ook naar renovatie.
Ik ben bijvoorbeeld niet specifiek oor of tegen 1 van beiden, maar ik vind dat bestaande plannen voor renovatie niet echt tot de verbeelding spreken en dat de investering wel erg hoog is in verhouding tot de verwachte opbrengsten.
De businesscase bij nieuwbouw stond wél goed. Daar waren alleen weer andere issues, zoals dat de gemeente vrij veel had moeten meefinancieren en wat er dan met De Kuip moest gebeuren.
En -correct me if I'm wrong- volgens mij zat daar ook een nieuw trainingscomplex bij in, terwijl dat nu exclusief is.
Dan kan je misschien beter beiden niet doen en gewoon kleinschalige broodnodige renovaties en onderhoud aan De Kuip doen. En dan lekker over 10 jaar nog een keer kijken.
Soms kan je beter e.e.a. uitstellen dan zoveel geld uitgeven voor een matig plan.quote:Op maandag 8 december 2014 11:25 schreef eight het volgende:
[..]
Stilstand moet je helemaal niet willen. Ik ben ook niet onder de indruk van de huidige plannen maar zowel vernieuwbouw als nieuwbouw bieden wél vooruitgang.
UEJAquote:Op maandag 8 december 2014 11:45 schreef Caland het volgende:
De Israëliër Alon Yefet fluit Standard Luik-Feyenoord.
UEFA MAFIA
quote:Hans Vervat gaat er niet van uit dat voor de jaarwisseling een besluit is genomen over het stadion-plan van BAM. De door Feyenoord aangestelde hoofdverkenner wacht nog altijd op een definitieve versie van de bouwgigant en heeft daarom de beslissingstermijn verlengd tot eind januari
In mei 2014 werd besloten de opdracht voor vernieuwbouw van de Kuip in principe te gunnen aan bouwbedrijf BAM. Vanaf dat moment zou een half jaar worden genomen om de plannen te concretiseren en een definitief besluit te nemen. Dat half jaar wordt nu verlengd.
Hans Vervat daarover: “Aanstaande dinsdag is er een grote bijeenkomst met de Raden van Commissarissen van voetbalclub en stadion en de Sportclub Feyenoord als grootaandeelhouder in het stadion. We presenteren daar de stand van zaken op dit moment. Voor besluitvorming en presentatie van de plannen aan de buitenwereld is het dan nog te vroeg. Met de feestdagen en vakanties voor de deur, liggen wij er niet wakker van als dat pas in januari gebeurt”.
De reden van de vertraging ligt volgens Vervat in een combinatie van extra wensen én het strak vasthouden aan de afgesproken bouwsom van in totaal 240 miljoen. Die bouwsom omvat de kosten voor de vernieuwbouw van het stadion (200 miljoen), de bouw van een trainingscomplex voor de profs, een nieuw onderkomen voor de Feyenoord-amateurs en de bouwrente. Vervat: “We hebben met alle betrokkenen, op alle onderwerpen, in een groot aantal werkgroepen gewerkt aan de invulling van het plan. Daar zijn allerlei nieuwe wensen uit voort gekomen. Nu we alles op een rijtje hebben zullen we, ook weer met z’n allen, moeten besluiten hoe functioneel die nieuwe wensen zijn en of we ze binnen het totaalbedrag kunnen realiseren”.
Vervat maakt korte metten met een twitter-bericht van VVD-gemeenteraadslid Maarten van de Donk, die onder meer meldde dat de Feyenoord-directie niets in het BAM-plan ziet en er daarom niet actief aan zou meewerken: “Grote onzin! Ik heb in de afgelopen maanden met ze gewerkt, ze hebben actief meegedaan in alle werkgroepen”.
quote:Feyenoord lijkt Luke Wilkshire niet te hoeven afstaan in januari. Australië doet na de jaarwisseling mee aan de Asian Cup, dat wordt gehouden van 8 tot 31 januari, en bondscoach Ange Postecoglou heeft maandag een voorselectie met liefst 46 spelers bekendgemaakt. Ondanks deze opvallend grote groep ontbreekt de naam van tachtigvoudig international Wilkshire op de lijst.
Daarmee lijkt er een definitief einde te zijn gekomen aan de interlandloopbaan van de Feyenoorder, die momenteel buitenspel staat met een hamstringblessure. "Ik heb iedere speler in overweging genomen, ik heb niemand genegeerd", beweerde Postecoglou. "Ik kan nu nog niet aan mijn selectie van 23 man denken, daarom heb ik zo'n grote groep samengesteld."
De beslissing van Postecoglou is misschien een teleurstelling voor Wilkshire, maar goed nieuws voor Feyenoord. Wanneer Australië ver komt op de Asian Cup en Wilkshire zou zijn geselecteerd, dan zou de vleugelverdediger de toppers tegen FC Twente (zijn oude werkgever) en Ajax moeten missen.
Misschien bij Excelsior?quote:Op maandag 8 december 2014 12:18 schreef Pokkelmans het volgende:
Zullen we in de tweede seizoenshelft nog wat gaan zien van Basacikoglu?
Dat lijkt me de verkeerde instelling. Je kunt beter geen risico's nemen en het geld in je zak houden als je voor 240 miljoen bijvoorbeeld slechts 10 tot 15 miljoen stijgt qua begroting, en mijn inschatting is dat dat het geval gaat zijn - in het gunstigste scenario - voor renovatie. Dan is dat die 240 miljoen niet waard, en stijg je onvoldoende om Ajax en PSV te benaderen en schiet je niets op tov de huidige situatie. Dan kun je beter niets doen. Prijs / kwaliteitverhouding is bovendien ook prut en heb je een stadion dat hooguit 50 jaar mee kan (in het meest optimistische scenario).quote:Op maandag 8 december 2014 11:25 schreef eight het volgende:
[..]
Stilstand moet je helemaal niet willen. Ik ben ook niet onder de indruk van de huidige plannen maar zowel vernieuwbouw als nieuwbouw bieden wél vooruitgang.
Het verbaasd me eerlijk gezegd dat we nog zo weinig van hem zien. Ik zie / zag in hem wel een groot talent, maar schijnbaar komt dat er nog niet uit.quote:Op maandag 8 december 2014 12:18 schreef Pokkelmans het volgende:
Zal toch wel? Vraag me af wat bij hem nu precies het probleem is.quote:Op maandag 8 december 2014 12:18 schreef Pokkelmans het volgende:
Ja, dat lijkt mij dan ook te hopen voor hem. Hij heeft nu nog Toornstra en Schaken op rechts, en Boëtius en Manu op links voor zich te dulden. Schaken zal wel vertrekken. En als Manu een beetje indruk weet te maken op de spitspositie zou Basacikoglu de concurrentie aan kunnen gaan met Boëtius en Toornstra, of hopen dat Toornstra zich op nr. 10 weet te profileren.quote:Op maandag 8 december 2014 12:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik denk dat hij nu langzaam gebracht wordt en we hopelijk volgend seizoen meer van hem gaan zien, en het seizoen erop wellicht een vaste kracht is geworden.
Ik dacht juist dat die 2 niet door 1 deur konden of is dat een fabeltje?quote:En mijn oude vriend Wim Jansen moet ook komen uiteraard, moet je kijken waar de opleiding van Feyenoord al jaren staat, dan heb je recht van spreken op zo'n symposium. Komen Wim!
Dit inderdaad. Heb ook wel vertrouwen in hem eigenlijk.quote:Op maandag 8 december 2014 12:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het verbaasd me eerlijk gezegd dat we nog zo weinig van hem zien. Ik zie / zag in hem wel een groot talent, maar schijnbaar komt dat er nog niet uit.
Ik denk dat hij nu langzaam gebracht wordt en we hopelijk volgend seizoen meer van hem gaan zien, en het seizoen erop wellicht een vaste kracht is geworden. Hij is gelukkig ook pas 19 geloof ik.
Is gewoon aan het wennen joh, je moet de stap van Heerenveen naar een top drie club niet onderschatten. Hier worden totaal andere dingen van een speler verwacht dan bij die Friezen, onder leiding van topcoach Van Basten.quote:Op maandag 8 december 2014 12:34 schreef eight het volgende:
[..]
Zal toch wel? Vraag me af wat bij hem nu precies het probleem is.
Aan een spits bijvoorbeeld.quote:Op maandag 8 december 2014 12:47 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij dan ook te hopen voor hem. Hij heeft nu nog Toornstra en Schaken op rechts, en Boëtius en Manu op links voor zich te dulden. Schaken zal wel vertrekken. En als Manu een beetje indruk weet te maken op de spitspositie zou Basacikoglu de concurrentie aan kunnen gaan met Boëtius en Toornstra, of hopen dat Toornstra zich op nr. 10 weet te profileren.
Vooralsnog lijkt het vooral op 3,5 miljoen die beter besteed had kunnen worden.
Om maar eens wat te noemen.quote:
Dat is waar, maar het is veel geld voor een speler die zich nog niet had bewezen en nog niet eens een heel seizoen Eredivisie achter de rug had.quote:Op maandag 8 december 2014 13:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Om maar eens wat te noemen.
Maarja, natuurlijk kunnen we pas over een jaar of twee kijken of de aanschaf van Basacikoglu een goede zet is geweest.
Dat sowieso. En als je nu een budget als Man City of zo hebt, dan kun je nog een keer een gok wagen door een talentvolle jonge speler te kopen voor een smak geld. Maar voor Feyenoord is het een flinke gok.quote:Op maandag 8 december 2014 13:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het is veel geld voor een speler die zich nog niet had bewezen en nog niet eens een heel seizoen Eredivisie achter de rug had.
Voor Feyenoordbegrippen is het wel een smak geld. Ajax zit natuurlijk veel ruimer in de geldzaken.quote:Op maandag 8 december 2014 13:40 schreef Caland het volgende:
Ik vind 2.5 miljoen voor een talentvolle buitenspeler nou niet direct een flinke smak geld ofzo.
Er zijn clubs in Nederland die bijna het dubbele uitgeven aan een verdediger die er geen klote van kan.
Is het nu 2,5 of 3,5 miljoen? Las en lees de hele tijd die twee bedragen.quote:Op maandag 8 december 2014 13:40 schreef Caland het volgende:
Ik vind 2.5 miljoen voor een talentvolle buitenspeler nou niet direct een flinke smak geld ofzo.
Er zijn clubs in Nederland die bijna het dubbele uitgeven aan een verdediger die er geen klote van kan.
Ik vind het nog steeds wel meevallen. Maar mensen zijn nog steeds mad op het ontbreken van een spits en daar krijgt zelfs Bassie nu deels de schuld vanquote:Op maandag 8 december 2014 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor Feyenoordbegrippen is het wel een smak geld. Ajax zit natuurlijk veel ruimer in de geldzaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
Tsja, Kazim is eigenlijk helemaal niet zo slecht zoals beweerd wordt. Misschien dat ik nog gekke uitspraken heb gedaan over Kazim, maar uiteindelijk valt het allemaal mee. De kwaliteit erom heen wordt ook steeds beter. Zie de Europa League bijvoorbeeld.quote:Op maandag 8 december 2014 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds wel meevallen. Maar mensen zijn nog steeds mad op het ontbreken van een spits en daar krijgt zelfs Bassie nu deels de schuld van
Mwoa, Kazim lijkt de laatste 2-3 wedstrijden iets beter te gaan draaien, maar in totnogtoe was het toch vooral voornamelijk erg veel overtredingen, erg veel zeiken, en erg veel balverlies.quote:Op maandag 8 december 2014 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, Kazim is eigenlijk helemaal niet zo slecht zoals beweerd wordt. Misschien dat ik nog gekke uitspraken heb gedaan over Kazim, maar uiteindelijk valt het allemaal mee. De kwaliteit erom heen wordt ook steeds beter. Zie de Europa League bijvoorbeeld.
Ik bedoel ook een beetje dat de spelers eromheen steeds beter worden waardoor Feyenoord niet meer echt afhankelijk is van de speler die die wedstrijd in de spits staat.quote:Op maandag 8 december 2014 13:53 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Mwoa, Kazim lijkt de laatste 2-3 wedstrijden iets beter te gaan draaien, maar in totnogtoe was het toch vooral voornamelijk erg veel overtredingen, erg veel zeiken, en erg veel balverlies.
Hij had dan vaak 1 bevlieging in een wedstrijd waarmee hij een kans creeerde voor hemzelf of een medespeler. De laatste 2-3 potjes lijkt ie echter iets meer ballen bij medespelers te krijgen, dus wie weet wat er nog uit komt na de winterstop (mochten we niets aantrekken en Achahbar geen kans geven)
De eerste 2 van je 4 zinnen leken toch wel voronameliojk betrekking te hebben op Kazim, maar goedquote:Op maandag 8 december 2014 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoel ook een beetje dat de spelers eromheen steeds beter worden waardoor Feyenoord niet meer echt afhankelijk is van de speler die die wedstrijd in de spits staat.
Man die gast kan er helemaal niks van en het wordt ook nooit wat, die goal van hem was ook een zondagsschot.quote:Op maandag 8 december 2014 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, Kazim is eigenlijk helemaal niet zo slecht zoals beweerd wordt. Misschien dat ik nog gekke uitspraken heb gedaan over Kazim, maar uiteindelijk valt het allemaal mee. De kwaliteit erom heen wordt ook steeds beter. Zie de Europa League bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 8 december 2014 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Man die gast kan er helemaal niks van en het wordt ook nooit wat, die goal van hem was ook een zondagsschot.
We hebben dit seizoen al ¤80.000 bij elkaar weten te halen en dan is het Europese seizoen nog niet eens afgelopen.twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 08-12-2014 om 14:19:17Voor het afsteken van vuurwerk en het gooien van voorwerpen op het veld bij Feyenoord-Sevilla heeft de club een boete van ¤15.000 gekregen. reageer retweet
Topfans, die dit toch elke keer weer voor de club voor elkaar weten te krijgenquote:Op maandag 8 december 2014 14:31 schreef Happel het volgende:
Jeuh, we hebben weer een boete gekregen van de UEFA.We hebben dit seizoen al ¤80.000 bij elkaar weten te halen en dan is het Europese seizoen nog niet eens afgelopen.twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 08-12-2014 om 14:19:17Voor het afsteken van vuurwerk en het gooien van voorwerpen op het veld bij Feyenoord-Sevilla heeft de club een boete van ¤15.000 gekregen. reageer retweet
Ja, het liep dan ook volledig uit de handquote:Op maandag 8 december 2014 14:31 schreef Happel het volgende:
Jeuh, we hebben weer een boete gekregen van de UEFA.We hebben dit seizoen al ¤80.000 bij elkaar weten te halen en dan is het Europese seizoen nog niet eens afgelopen.twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 08-12-2014 om 14:19:17Voor het afsteken van vuurwerk en het gooien van voorwerpen op het veld bij Feyenoord-Sevilla heeft de club een boete van ¤15.000 gekregen. reageer retweet
Ach. Het heeft de club een veelvoud van die 80.000 opgeleverd. Jodenfooitje dus.quote:Op maandag 8 december 2014 14:36 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Topfans, die dit toch elke keer weer voor de club voor elkaar weten te krijgen
Gezeik is het. Boetes vanwege wat rookpotten en fakkels.quote:Op maandag 8 december 2014 14:36 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Topfans, die dit toch elke keer weer voor de club voor elkaar weten te krijgen
Omdat we Boëtius, Manutelli, Toornstra, Schaken, Basacikoglu en Achahbar hebben.quote:Op maandag 8 december 2014 14:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kazim is eigenlijk een flank speler aight waarom hebben we dat nooit geprobeerd met hem ?
Ja bedankt, zo heb ik het nooit bekeken.quote:Op maandag 8 december 2014 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Man die gast kan er helemaal niks van en het wordt ook nooit wat, die goal van hem was ook een zondagsschot.
Het liefst trommels.quote:Op maandag 8 december 2014 14:52 schreef Slobeend het volgende:
De UEFA heeft liever lege tribunes dan sfeervolle rookpotten of fakkels
Omdat ie te veel in de sportschool heeft rondgehangen en daardoor veel van zijn snelheid en wendbaarheid kwijt is.quote:Op maandag 8 december 2014 14:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kazim is eigenlijk een flank speler aight waarom hebben we dat nooit geprobeerd met hem ?
Geen van alle hebben zoveel ervaring op de buiten positie zo als Kazim dat heeft bij Fenerbache etc.quote:Op maandag 8 december 2014 14:53 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Omdat we Boëtius, Manutelli, Toornstra, Schaken, Basacikoglu en Achahbar hebben.
quote:Op maandag 8 december 2014 14:52 schreef Slobeend het volgende:
De UEFA heeft liever lege tribunes dan sfeervolle rookpotten of fakkels
Ja! We klappen ze neer!quote:
Kijk hem nog maar eens terugquote:Op maandag 8 december 2014 14:13 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Afgeven op Kazim prima, maar dit was wel gewoon geplaatst, was binnenkant voet genomen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |