abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147354975
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 11:06 schreef jaykop het volgende:

[..]

Ja precies, we moeten ook niet gelijk zeggen dat ie terug is ofzo.
Maar ik heb geen idee, misschien toch Immers. Nu vindt Toornstra het nog allemaal best, maar ik neem aan dat hij dit niet eeuwig goed blijft vinden? Ook al heeft hij wel een goede mentaliteit.
Toornstra speelt vaak genoeg ook vanuit het midden. Dan gaat El Ahmadi of Immers naar de flank.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_147354995
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 11:34 schreef Henrys het volgende:

[..]

Hij kan ook eindelijk op doel schieten ipv over het doel heen. Die 2 goals van hem waren echt ongewoon goed ingeschoten voor zijn doen
Die rebound die hij ineens op zijn slof nam vond ik nog mooier eigenlijk.. en ik zag hem ook een lange pass geven die precies aankwam. Immers is genialer als ik lange tijd dacht.
pi_147355235
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 10:11 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Fixed, maar moet zeggen dat Kazim idd beter leek te spelen (ook op basis van samenvatting echter).
Oja, donderdag, thanks :@

quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 11:40 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Die rebound die hij ineens op zijn slof nam vond ik nog mooier eigenlijk.. en ik zag hem ook een lange pass geven die precies aankwam. Immers is genialer als ik lange tijd dacht.
Ja, hij lijkt zijn draai wel te vinden ja, maar goed, vorig seizoen zagen we hem ook geregeld dingen goed doen, zolang hij maar wat ruimte krijgt. Zijn eerste balaanname is nog altijd vaak matig waardoor hij het spel vertraagt. Hij lijkt echter nog wel altijd vooruitgang te boeken. Het eerste jaar kwam hij erg veel tekort. Vorig jaar kwam hij al goed mee, en dit jaar lijkt hij ook stappen te maken in zijn spelinzicht (en handelingen daarnaar, zoals de lange bal). :)

Op deze manier wordt het nog dringen binnen de selectie. Te Vrede, Manu, Bilal en Vilhena zullen wel speelminuten willen maken, net als (in mindere mate) Karsdorp, terwijl ik Boetius, Immers en Toornstra nog niet zo snel naar de bank zie verdwijnen. Lang niet gek, op deze manier hebben we wel een concurrerende en sterke bank, zeker niet als je dan nog te bedenkt dat Achahbar eraan zat te komen, en dat Schaken niet onverdienstelijk inviel :D
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  Moderator zondag 7 december 2014 @ 11:56:47 #154
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_147355271
Feyenoord twijfelt aan het te weinig omhoog gaan van de begroting door de huidige vernieuwbouwplannen zegt Gudde net. Hadden ze een jaar geleden ook kunnen bedenken of ze hebben gewacht tot het plan vanzelf zou gaan rommelen zodat ze een legitieme basis hebben voor toch een nieuw stadion.
Vind dit wel een goed stuk over de hele soap: http://versbeton.nl/2014/12/to-kuip-or-not-to-kuip/
pi_147355369
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 11:56 schreef Slobeend het volgende:
Feyenoord twijfelt aan het te weinig omhoog gaan van de begroting door de huidige vernieuwbouwplannen zegt Gudde net. Hadden ze een jaar geleden ook kunnen bedenken of ze hebben gewacht tot het plan vanzelf zou gaan rommelen zodat ze een legitieme basis hebben voor toch een nieuw stadion.
Vind dit wel een goed stuk over de hele soap: http://versbeton.nl/2014/12/to-kuip-or-not-to-kuip/
Dat is wat ik - inmiddels - al jaren zeg, en wat ieder weldenkend mens al lang zelf had kunnen bedenken.

Helaas beheers(t)en valse Kuip-sentimenten het debat.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_147355390
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 12:02 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat is wat ik - inmiddels - al jaren zeg, en wat ieder weldenkend mens al lang zelf had kunnen bedenken.

Helaas beheers(t)en valse Kuip-sentimenten het debat.
HMF die een kloon maakt om met je in discussie te gaan in 3, 2, 1...
pi_147355531
indykaila twitterde op zondag 07-12-2014 om 12:09:58 Breaking: Leicester City have submitted a bid for Andrej Kramaric. #LCFC reageer retweet
Van Geel toch :{
  zondag 7 december 2014 @ 12:22:35 #158
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_147355743
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 11:56 schreef Slobeend het volgende:
Dat is toch altijd al het standpunt van Gudde en co geweest.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_147355893
Kazim is nu al een verschrikkelijke vent, laat staan als het straks slecht gaat. :X
Oprotten met die debiel.
  zondag 7 december 2014 @ 12:36:18 #160
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_147356020
Die Bilal was wel een jammerlijk aankoop.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 7 december 2014 @ 12:38:37 #161
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_147356085
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 12:30 schreef Anoonumos het volgende:
Kazim is nu al een verschrikkelijke vent, laat staan als het straks slecht gaat. :X
Oprotten met die debiel.
Gisteren gewoon bij bijna alle goals betrokken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_147356323
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 11:06 schreef jaykop het volgende:

[..]

Nu vindt Toornstra het nog allemaal best, maar ik neem aan dat hij dit niet eeuwig goed blijft vinden? Ook al heeft hij wel een goede mentaliteit.
Heb je de wedstrijd gisteren gezien? Toornstra liep overal, maar bijna niet op rechts, die heft gewoon een vrije rol. Neem aan dat hij tegen P$V wel wat weer vanaf recht moet spelen om Willems ook wat op te vangen.
pi_147356870
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 12:49 schreef Luni het volgende:

[..]

Heb je de wedstrijd gisteren gezien? Toornstra liep overal, maar bijna niet op rechts, die heft gewoon een vrije rol. Neem aan dat hij tegen P$V wel wat weer vanaf recht moet spelen om Willems ook wat op te vangen.
Het is wat overdreven om te zeggen dat hij bijna niet van rechts komt. Je hebt gelijk dat hij ook vaak ergens anders loopt.
Wat ik bedoel is dat je me al die spelers op niet verttrouwde plekken moet uitkijken en voor Toornstra vind ik dat het meest. Je moet niet weer een situatie creëeren zoals dat met Indi toen, wat verder aardig werd opgelost toen.
  Moderator zondag 7 december 2014 @ 13:17:06 #164
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_147356947
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 12:22 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat is toch altijd al het standpunt van Gudde en co geweest.
Heb je gelijk in, maar nu willen ze gaan onderzoeken of het Feyenoord genoeg oplevert. Wordt een typisch geval van een konijn uit een hoed halen die ze er zelf hebben ingestopt.
  zondag 7 december 2014 @ 13:18:29 #165
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_147356987
Met Toornstra eindelijk een waardige opvolger van Bosvelt gevonden.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_147357006
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 20:36 schreef Muto het volgende:

[..]

4 ton zelfs. Als je wint dan krijg je 2 ton aan winstpremie + 4 ton aan groepswinnaar. Als je tweede wordt krijg je maar 2 ton.
Wanneer betaald de UEFA eigenlijk uit?
Zou mooi als dit voor de winterstop is, dan kan er misschien toch nog een aankoop plaatsvinden.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_147357058
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 13:17 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Heb je gelijk in, maar nu willen ze gaan onderzoeken of het Feyenoord genoeg oplevert. Wordt een typisch geval van een konijn uit een hoed halen die ze er zelf hebben ingestopt.
Dat zijn ze al aan het onderzoeken. De uitkomsten van dat onderzoek wordt komende week verwacht.

De goed verstaander kon tussen de regels door horen dat Gudde niet overtuigd is tot nu toe en dat vernieuwbouw in ieder geval geen enorme meerwaarde zal gaan opleveren. Ook lijkt Gudde dan eerder aan te sturen op liever weer maanden / jaren uitstel dan haast maken met een imperfect plan.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator zondag 7 december 2014 @ 13:27:21 #168
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_147357181
Als ze vorig jaar een alternatief HNS-plan hadden meegenomen/bedacht had de hele discussie veel verder kunnen zijn dan nu :{
pi_147357242
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 11:34 schreef Henrys het volgende:

[..]

Hij kan ook eindelijk op doel schieten ipv over het doel heen. Die 2 goals van hem waren echt ongewoon goed ingeschoten voor zijn doen
Zijn schot is ook veel zuiverder geworden. Voorheen leek het alsof Immers een scheve voet had, maar nu zie je echt grote vooruitgang op dat gebied. Aangezien Hij vaak de juiste positie kiest zie ik hem de komende tijd veel scoren.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_147357321
Die tweede goal van Immers was ook gewoon goed ingeschoten. Randje zestien en zeer precieze maar ook harde schuiver in de hoek. Gewoon prima.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_147357327
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 13:22 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat zijn ze al aan het onderzoeken. De uitkomsten van dat onderzoek wordt komende week verwacht.

De goed verstaander kon tussen de regels door horen dat Gudde niet overtuigd is tot nu toe en dat vernieuwbouw in ieder geval geen enorme meerwaarde zal gaan opleveren. Ook lijkt Gudde dan eerder aan te sturen op liever weer maanden / jaren uitstel dan haast maken met een imperfect plan.
Dat was te verwachten. Hij zit in het andere kamp maar moet voorzichtig zijn met zijn uitspraken aangezien her grootste deel vd achterban achter vernieuwbouw staat.
pi_147357449
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 13:29 schreef eight het volgende:

[..]

Zijn schot is ook veel zuiverder geworden. Voorheen leek het alsof Immers een scheve voet had, maar nu zie je echt grote vooruitgang op dat gebied. Aangezien Hij vaak de juiste positie kiest zie ik hem de komende tijd veel scoren.
Vind ik wel erg makkelijk om te zeggen na één wedstrijd tegen een niet zo heel goed Excelsior. Hij stond pas op 1 goal voor gister, voor een '10' niet heel veel
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_147357692
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 13:19 schreef eight het volgende:

[..]

Zou mooi als dit voor de winterstop is, dan kan er misschien toch nog een aankoop plaatsvinden.
Als ik het goed heb betalen ze pas aan het eind van het seizoen uit
  zondag 7 december 2014 @ 13:48:47 #174
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_147357700
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 13:38 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Vind ik wel erg makkelijk om te zeggen na één wedstrijd tegen een niet zo heel goed Excelsior. Hij stond pas op 1 goal voor gister, voor een '10' niet heel veel
Hij scoorde in de 2e seizoenshelft vorig jaar ook een hoop belangrijke en knappe goals, hij weet ze zeker beter te plaatsen dan toen hij net bij ons zat. Zijn ook bijna altijd schuivers.
  zondag 7 december 2014 @ 13:53:54 #175
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_147357827
quote:

[..]

Vooral die rebound uit de bal die El Ahmadi had moeten scoren was erg knap.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_147357829
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 13:48 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Hij scoorde in de 2e seizoenshelft vorig jaar ook een hoop belangrijke en knappe goals, hij weet ze zeker beter te plaatsen dan toen hij net bij ons zat. Zijn ook bijna altijd schuivers.
Dat wil ik ook niet betwisten, maar om nu opeens te zeggen dat hij de komende tijd veel meer gaat scoren vind ik nogal optimistisch. Dat is hetzelfde als zeggen dat El Ahmadi opeens veel meer gaat scoren, omdat hij scoorde tegen Sevilla en Rijeka
pi_147358090
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 13:19 schreef eight het volgende:

[..]

Kopen is het punt niet, er is geld. Maar het salarisplafond is bereikt. Eerst moet een Schaken ofzo nog weg.
pi_147359484
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 14:04 schreef exile79 het volgende:

[..]

Kopen is het punt niet, er is geld. Maar het salarisplafond is bereikt. Eerst moet een Schaken ofzo nog weg.
Er lopen in de zomer een paar dure contracten af. Als je 4 miljoen hebt om een spits te kopen, heb je ook 3,5 miljoen om een spits te kopen een half miljoen om hem een half jaar salaris te betalen. Geld is geld, waar het aan uitgegeven wordt bepaal je als club zelf.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_147359569
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 15:00 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Er lopen in de zomer een paar dure contracten af. Als je 4 miljoen hebt om een spits te kopen, heb je ook 3,5 miljoen om een spits te kopen een half miljoen om hem een half jaar salaris te betalen. Geld is geld, waar het aan uitgegeven wordt bepaal je als club zelf.
Zo werkt een salarishuishouding niet. Je zit immers ook vast aan die spits na dat halve jaar.
pi_147359801
quote:
7s.gif Op zondag 7 december 2014 15:04 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Zo werkt een salarishuishouding niet. Je zit immers ook vast aan die spits na dat halve jaar.
Misschien de eerste zin van mijn post nog een keer lezen? Verhoek, Schaken, Mathijsen, Graafland en Mulder hebben aflopende contracten en zullen sowieso vertrekken in de zomer.
pi_147360104
Wtf, Guidetti op de tribune bij Utrecht om spits Peterson te inspireren :')
Abracadabra, tapate guarra!
pi_147361128
De wedstrijd helaas niet gezien, heb het met de samenvatting moeten doen. Toch leuk om te zien dat als Kazim scoort het zelden in een keer gaat, nu met hulp van de paal. :P
Resultaat is duidelijk en door!
pi_147361163
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 15:26 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wtf, Guidetti op de tribune bij Utrecht om spits Peterson te inspireren :')
Gaat lekker dan. :P

quote:
14s.gif Op zondag 7 december 2014 16:02 schreef Negenenzestig het volgende:
De wedstrijd helaas niet gezien, heb het met de samenvatting moeten doen. Toch leuk om te zien dat als Kazim scoort het zelden in een keer gaat, nu met hulp van de paal. :P
Eerder met behulp van Bruins. :') :D
pi_147361213
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 16:03 schreef Vasion het volgende:

[..]

Collegiale instelling. _O-
pi_147361269
quote:
10s.gif Op zondag 7 december 2014 16:05 schreef Negenenzestig het volgende:

[..]

Collegiale instelling. _O-
Sssttt. ;)
pi_147361984
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 16:03 schreef Vasion het volgende:

[..]

Dat horen alle oud-Feyenoorders te doen, zou het leven een stuk makkelijker maken
pi_147363363
quote:

[..]

Het zo nu en dan doelpunten mee pakken tegen de kleintjes is nooit Immers zijn probleem geweest. Qua goals is het een beetje een Huntelaar, scoren tegen de kleintjes en tekort komen tegen de 'grote'. Wel mooi gezicht gister om 2 talenten op 10 te zien spelen als linksback en rechtsback. Stukje visie hoor van Rutten ;(

Het zou al een hele hoop schelen als hij een keer zou leren om de bal aan te nemen, draaien en daarvan uit gaan voetballen. Je moet eens opletten hoe vaak hij de bal haalt en dan weer terug naar de verdediging kaatst. Daar schiet je gewoon niets mee op en daarom hebben onze vleugelspelers het zo lastig. Er gebeurt gewoon niets door het midden, niemand die een JP een keer diep stuurt. Vorig jaar nam Pelle dat ook nog vaak voor zijn rekening, maar nu we spelen met dat stuk vreten als nummer 9 kunnen we dat wel vergeten.

Maar goed, hoop dan dat het eindelijk het laatste seizoen wordt voor Immers en dat ze Kazim geen contract aanbieden. Toornstra terug naar 10 en je hebt dan een sterk middenveld. Dan nog een spits ala Guidetti en het moet helemaal goed komen. Mits ze natuurlijk ook verdedigende spelers gaan halen want de linie nu is prima, maar dat je moet terugvallen op Boularouzjes is natuurlijk wel sneu.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_147364122
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 17:12 schreef Kiid het volgende:

[..]

Het zo nu en dan doelpunten mee pakken tegen de kleintjes is nooit Immers zijn probleem geweest. Qua goals is het een beetje een Huntelaar, scoren tegen de kleintjes en tekort komen tegen de 'grote'. Wel mooi gezicht gister om 2 talenten op 10 te zien spelen als linksback en rechtsback. Stukje visie hoor van Rutten ;(

Het zou al een hele hoop schelen als hij een keer zou leren om de bal aan te nemen, draaien en daarvan uit gaan voetballen. Je moet eens opletten hoe vaak hij de bal haalt en dan weer terug naar de verdediging kaatst. Daar schiet je gewoon niets mee op en daarom hebben onze vleugelspelers het zo lastig. Er gebeurt gewoon niets door het midden, niemand die een JP een keer diep stuurt. Vorig jaar nam Pelle dat ook nog vaak voor zijn rekening, maar nu we spelen met dat stuk vreten als nummer 9 kunnen we dat wel vergeten.

Maar goed, hoop dan dat het eindelijk het laatste seizoen wordt voor Immers en dat ze Kazim geen contract aanbieden. Toornstra terug naar 10 en je hebt dan een sterk middenveld. Dan nog een spits ala Guidetti en het moet helemaal goed komen. Mits ze natuurlijk ook verdedigende spelers gaan halen want de linie nu is prima, maar dat je moet terugvallen op Boularouzjes is natuurlijk wel sneu.
Wees nou maar blij dat je die Boulahrouz op de bank hebt zitten, prima vervanger voor Van Beek of Wilkshere.

Kazim gaat natuurlijk geen contract krijgen tenzij er een wonder plaatsvindt de komende maanden. Immers moet je alleen weg doen als je een paar miljoen kunt krijgen voor hem, anders gewoon lekker erbij houden. ^O^

Wat is dat toch voor rare neiging van sommige mensen om elke speler die niet helemaal voldoet voor de basis weg te willen hebben? Je hebt nu eenmaal meer dan 11 spelers nodig.

Ik vind het wel goed dat Rutten het probeert met Vilhena op zo'n moment dat het makkelijk kan. Lijkt me geen gek idee om hem op te stellen tegen Standard, want als Nelom geel krijgt is hij geschorst voor de volgende wedstrijd. We zijn al geplaatst, maar het zou wel weer een fel avondje kunnen worden. En Woudenberg er zomaar ineens in zetten wil je ook niet in zo'n Europese uitwedstrijd.

Je wilt Karsdorp niet op rechtsback en Boulahrouz ook niet, maar als Wilkshere geblesseerd is, wie moet je dan daar neerzetten? Lekker makkelijk lullen dit, alsof Rutten zomaar een rechtsback uit zijn hoge hoed kan toveren.
pi_147364244
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 17:31 schreef heiden6 het volgende:
Je wilt Karsdorp niet op rechtsback en Boulahrouz ook niet, maar als Wilkshere geblesseerd is, wie moet je dan daar neerzetten? Lekker makkelijk lullen dit, alsof Rutten zomaar een rechtsback uit zijn hoge hoed kan toveren.
Is Rodny nog steeds geblesseerd?
quote:
Ik vind het wel goed dat Rutten het probeert met Vilhena op zo'n moment dat het makkelijk kan. Lijkt me geen gek idee om hem op te stellen tegen Standard, want als Nelom geel krijgt is hij geschorst voor de volgende wedstrijd. We zijn al geplaatst, maar het zou wel weer een fel avondje kunnen worden. En Woudenberg er zomaar ineens in zetten wil je ook niet in zo'n Europese uitwedstrijd.
Maar Woudenberg weet iig wel wat verdedigen is, dat heeft Tonny nooit gedaan. Heb ik toch liever dat je Woudenberg voor de leeuwen gooit als dat je gaat experimenteren met Tonny, dat vind ik vreemd op zo'n positie
pi_147364454
quote:

[..]

Wees nou maar blij dat je die Boulahrouz op de bank hebt zitten, prima vervanger voor Van Beek of Wilkshere.

Kazim gaat natuurlijk geen contract krijgen tenzij er een wonder plaatsvindt de komende maanden. Immers moet je alleen weg doen als je een paar miljoen kunt krijgen voor hem, anders gewoon lekker erbij houden. ^O^

Wat is dat toch voor rare neiging van sommige mensen om elke speler die niet helemaal voldoet voor de basis weg te willen hebben? Je hebt nu eenmaal meer dan 11 spelers nodig.

Het vervelende van dit soort discussies is dat je tijdens de zomer krijgt te horen: 'transferperiode is nog niet over, heb geduld' en nu is het dus weer 'er is niks anders, dus houd maar op met klagen'. Het is natuurlijk van de zotte dat we het moeten hebben van een Wilkshire en Boularouz ter vervanging van de Vrij/BMI/Janmaat. Wilkshire doet het beter dan verwacht, maar ik had eerlijk gezegd wel gerekend op een van Anholt. Jong, multi-inzetbaar en toe naar een stap hogerop. Dit is dus niet een schop naar Rutten, maar naar het aankoopbeleid van Feyenoord. Daar kan je de keuze voor Kazim overigens ook onder scharen wat mij betreft.

Rutten neem ik wel kwalijk dat hij talenten uit de jeugd misbruikt voor vreemde posities. Er zijn ongetwijfeld ook backs te vinden of cb's in de jeugd die je dan misschien daar kan neerzetten, maar niet 2x een nummer 10 op links- en rechtsback. Dat slaat gewoon nergens op.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_147364749
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 17:42 schreef Kiid het volgende:

[..]

Het vervelende van dit soort discussies is dat je tijdens de zomer krijgt te horen: 'transferperiode is nog niet over, heb geduld' en nu is het dus weer 'er is niks anders, dus houd maar op met klagen'. Het is natuurlijk van de zotte dat we het moeten hebben van een Wilkshire en Boularouz ter vervanging van de Vrij/BMI/Janmaat. Wilkshire doet het beter dan verwacht, maar ik had eerlijk gezegd wel gerekend op een van Anholt. Jong, multi-inzetbaar en toe naar een stap hogerop. Dit is dus niet een schop naar Rutten, maar naar het aankoopbeleid van Feyenoord. Daar kan je de keuze voor Kazim overigens ook onder scharen wat mij betreft.

Rutten neem ik wel kwalijk dat hij talenten uit de jeugd misbruikt voor vreemde posities. Er zijn ongetwijfeld ook backs te vinden of cb's in de jeugd die je dan misschien daar kan neerzetten, maar niet 2x een nummer 10 op links- en rechtsback. Dat slaat gewoon nergens op.
Zou me niets verbazen als Van Anholt volgende zomer komt
pi_147368192
Overigens gebruikte Koeman Vilhena op trainingen, voor zijn doorbraak, bijna altijd als linksback.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_147369599
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 17:42 schreef Kiid het volgende:

[..]

Martins Indi, De Vrij en Kongolo zijn in het begin ook als back gebruikt. Ik ben blij dat Vilhena in elk geval wat speeltijd krijgt. Als Woudenberg het niveau nu al aankon volgens Rutten had hij denk ik al wel eerder zijn debuut gemaakt.

Met Wilkshere voor de basis en Boulahrouz als backup (allebei transfervrij) hebben we gewoon goede zaken gedaan. Ik denk dat Van Geel die Van Anholt gratis gaat proberen te halen aan het einde van het seizoen.
pi_147369682
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:28 schreef Muto het volgende:
Overigens gebruikte Koeman Vilhena op trainingen, voor zijn doorbraak, bijna altijd als linksback.
Ik heb het hier een paar maanden geleden ook gesuggereerd, voordat Nelom het zo goed ging doen. :) Het is fijn als je de optie hebt om een speler op meerdere posities te zetten als er mensen ontbreken.
  zondag 7 december 2014 @ 20:35:53 #195
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_147370511
quote:
Mulder over mogelijke transfer naar PEC: "We zullen zien"

Erwin Mulder was jarenlang de eerste keeper van Feyenoord. Sinds de komst van Kenneth Vermeer naar de club uit Rotterdam, moet Mulder echter genoegen nemen met een plaats op de reservebank. Aan het eind van het huidige seizoen loopt het contract van Mulder af en vertrekt hij transfervrij uit De Kuip.

PEC Zwolle zou Erwin Mulder zien als 'een interessante optie'. De keeper zelf kan nog niet vertellen of hij volgend seizoen onder de lat van PEC Zwolle staat. "Ik zou het niet weten", zegt hij tegenover FR12.nl. "We zullen zien hoe het loopt."
FR12 genereert nu blijkbaar zelf ook nieuws. Niveautje Krabbendam :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 7 december 2014 @ 21:27:08 #196
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_147372738
quote:
14s.gif Op zondag 7 december 2014 16:02 schreef Negenenzestig het volgende:
voetbalhighlights.nl/hele-wedstrijd-excelsior-v-feyenoord-online-terugkijken/
Hier kan je de hele wedstrijd terug kijken. De wedstrijden van Feyenoord vind je daar vaak dezelfde avond nog, anders altijd de dag erna.
pi_147373389
Hoop wel dat we dit elftal ook de komende seizoenen kunnen behouden. Denk dat alleen Clasie onhoudbaar wordt. En als we een speler verkopen dan 1 of 2 spelers en niet de hele selectie
pi_147374433
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 21:41 schreef Henrys het volgende:
Hoop wel dat we dit elftal ook de komende seizoenen kunnen behouden. Denk dat alleen Clasie onhoudbaar wordt. En als we een speler verkopen dan 1 of 2 spelers en niet de hele selectie
Ik denk dat de kans dat Clasie volgend seizoen nog bij ons speelt nihil is. Verder zie ik niet zo snel een speler verkocht worden, misschien Vilhena als hij het hele seizoen op de bank blijft. Dat zou wel doodzonde zijn. En misschien dat Te Vrede weg wil. Ons centrale duo zal nog wel een seizoen blijven. Toornstra en Vermeer gaan niet na 1 jaar weg, JPB en Bilal blijven ook nog wel. Manu en Nelom zijn blij dat ze mochten verlengen. El Ahmadi gaat sowieso niet weg. De enige spelers die verder vertrekken zijn de jongens van wie het contract afloopt. Misschien dat ze Wilkshere nog wel verlengen. Wat er met Steenvoorden en Achahbar gebeurt hangt af van de rest van het seizoen denk ik, weet ook niet hoe lang die vastliggen.
pi_147374643
RedDeKuip twitterde op zondag 07-12-2014 om 20:52:04 Vervat heeft tegen redactie #FCRijnmond gezegd dat ReddeKuip eventueel het stokje zou kunnen overnemen en dat er dan geen vertraging is… reageer retweet
Ah, stadionsoap, het was al weer een tijdje geleden natuurlijk :')
  zondag 7 december 2014 @ 22:14:29 #200
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_147374852
Uiteindelijk komt er toch gewoon een nieuw stadion. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')