Toornstra speelt vaak genoeg ook vanuit het midden. Dan gaat El Ahmadi of Immers naar de flank.quote:Op zondag 7 december 2014 11:06 schreef jaykop het volgende:
[..]
Ja precies, we moeten ook niet gelijk zeggen dat ie terug is ofzo.
Maar ik heb geen idee, misschien toch Immers. Nu vindt Toornstra het nog allemaal best, maar ik neem aan dat hij dit niet eeuwig goed blijft vinden? Ook al heeft hij wel een goede mentaliteit.
Die rebound die hij ineens op zijn slof nam vond ik nog mooier eigenlijk.. en ik zag hem ook een lange pass geven die precies aankwam. Immers is genialer als ik lange tijd dacht.quote:Op zondag 7 december 2014 11:34 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hij kan ook eindelijk op doel schieten ipv over het doel heen. Die 2 goals van hem waren echt ongewoon goed ingeschoten voor zijn doen
Oja, donderdag, thanksquote:Op zondag 7 december 2014 10:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Fixed, maar moet zeggen dat Kazim idd beter leek te spelen (ook op basis van samenvatting echter).
Ja, hij lijkt zijn draai wel te vinden ja, maar goed, vorig seizoen zagen we hem ook geregeld dingen goed doen, zolang hij maar wat ruimte krijgt. Zijn eerste balaanname is nog altijd vaak matig waardoor hij het spel vertraagt. Hij lijkt echter nog wel altijd vooruitgang te boeken. Het eerste jaar kwam hij erg veel tekort. Vorig jaar kwam hij al goed mee, en dit jaar lijkt hij ook stappen te maken in zijn spelinzicht (en handelingen daarnaar, zoals de lange bal).quote:Op zondag 7 december 2014 11:40 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die rebound die hij ineens op zijn slof nam vond ik nog mooier eigenlijk.. en ik zag hem ook een lange pass geven die precies aankwam. Immers is genialer als ik lange tijd dacht.
Dat is wat ik - inmiddels - al jaren zeg, en wat ieder weldenkend mens al lang zelf had kunnen bedenken.quote:Op zondag 7 december 2014 11:56 schreef Slobeend het volgende:
Feyenoord twijfelt aan het te weinig omhoog gaan van de begroting door de huidige vernieuwbouwplannen zegt Gudde net. Hadden ze een jaar geleden ook kunnen bedenken of ze hebben gewacht tot het plan vanzelf zou gaan rommelen zodat ze een legitieme basis hebben voor toch een nieuw stadion.
Vind dit wel een goed stuk over de hele soap: http://versbeton.nl/2014/12/to-kuip-or-not-to-kuip/
HMF die een kloon maakt om met je in discussie te gaan in 3, 2, 1...quote:Op zondag 7 december 2014 12:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is wat ik - inmiddels - al jaren zeg, en wat ieder weldenkend mens al lang zelf had kunnen bedenken.
Helaas beheers(t)en valse Kuip-sentimenten het debat.
Van Geel tochtwitter:indykaila twitterde op zondag 07-12-2014 om 12:09:58Breaking: Leicester City have submitted a bid for Andrej Kramaric. #LCFC reageer retweet
Dat is toch altijd al het standpunt van Gudde en co geweest.quote:Op zondag 7 december 2014 11:56 schreef Slobeend het volgende:
Feyenoord twijfelt aan het te weinig omhoog gaan van de begroting door de huidige vernieuwbouwplannen zegt Gudde net. Hadden ze een jaar geleden ook kunnen bedenken of ze hebben gewacht tot het plan vanzelf zou gaan rommelen zodat ze een legitieme basis hebben voor toch een nieuw stadion.
Vind dit wel een goed stuk over de hele soap: http://versbeton.nl/2014/12/to-kuip-or-not-to-kuip/
Gisteren gewoon bij bijna alle goals betrokken.quote:Op zondag 7 december 2014 12:30 schreef Anoonumos het volgende:
Kazim is nu al een verschrikkelijke vent, laat staan als het straks slecht gaat.![]()
Oprotten met die debiel.
Heb je de wedstrijd gisteren gezien? Toornstra liep overal, maar bijna niet op rechts, die heft gewoon een vrije rol. Neem aan dat hij tegen P$V wel wat weer vanaf recht moet spelen om Willems ook wat op te vangen.quote:Op zondag 7 december 2014 11:06 schreef jaykop het volgende:
[..]
Nu vindt Toornstra het nog allemaal best, maar ik neem aan dat hij dit niet eeuwig goed blijft vinden? Ook al heeft hij wel een goede mentaliteit.
Het is wat overdreven om te zeggen dat hij bijna niet van rechts komt. Je hebt gelijk dat hij ook vaak ergens anders loopt.quote:Op zondag 7 december 2014 12:49 schreef Luni het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd gisteren gezien? Toornstra liep overal, maar bijna niet op rechts, die heft gewoon een vrije rol. Neem aan dat hij tegen P$V wel wat weer vanaf recht moet spelen om Willems ook wat op te vangen.
Heb je gelijk in, maar nu willen ze gaan onderzoeken of het Feyenoord genoeg oplevert. Wordt een typisch geval van een konijn uit een hoed halen die ze er zelf hebben ingestopt.quote:Op zondag 7 december 2014 12:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch altijd al het standpunt van Gudde en co geweest.
Wanneer betaald de UEFA eigenlijk uit?quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:36 schreef Muto het volgende:
[..]
4 ton zelfs. Als je wint dan krijg je 2 ton aan winstpremie + 4 ton aan groepswinnaar. Als je tweede wordt krijg je maar 2 ton.
Dat zijn ze al aan het onderzoeken. De uitkomsten van dat onderzoek wordt komende week verwacht.quote:Op zondag 7 december 2014 13:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar nu willen ze gaan onderzoeken of het Feyenoord genoeg oplevert. Wordt een typisch geval van een konijn uit een hoed halen die ze er zelf hebben ingestopt.
Zijn schot is ook veel zuiverder geworden. Voorheen leek het alsof Immers een scheve voet had, maar nu zie je echt grote vooruitgang op dat gebied. Aangezien Hij vaak de juiste positie kiest zie ik hem de komende tijd veel scoren.quote:Op zondag 7 december 2014 11:34 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hij kan ook eindelijk op doel schieten ipv over het doel heen. Die 2 goals van hem waren echt ongewoon goed ingeschoten voor zijn doen
Dat was te verwachten. Hij zit in het andere kamp maar moet voorzichtig zijn met zijn uitspraken aangezien her grootste deel vd achterban achter vernieuwbouw staat.quote:Op zondag 7 december 2014 13:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat zijn ze al aan het onderzoeken. De uitkomsten van dat onderzoek wordt komende week verwacht.
De goed verstaander kon tussen de regels door horen dat Gudde niet overtuigd is tot nu toe en dat vernieuwbouw in ieder geval geen enorme meerwaarde zal gaan opleveren. Ook lijkt Gudde dan eerder aan te sturen op liever weer maanden / jaren uitstel dan haast maken met een imperfect plan.
Vind ik wel erg makkelijk om te zeggen na één wedstrijd tegen een niet zo heel goed Excelsior. Hij stond pas op 1 goal voor gister, voor een '10' niet heel veelquote:Op zondag 7 december 2014 13:29 schreef eight het volgende:
[..]
Zijn schot is ook veel zuiverder geworden. Voorheen leek het alsof Immers een scheve voet had, maar nu zie je echt grote vooruitgang op dat gebied. Aangezien Hij vaak de juiste positie kiest zie ik hem de komende tijd veel scoren.
Als ik het goed heb betalen ze pas aan het eind van het seizoen uitquote:Op zondag 7 december 2014 13:19 schreef eight het volgende:
[..]
Wanneer betaald de UEFA eigenlijk uit?
Zou mooi als dit voor de winterstop is, dan kan er misschien toch nog een aankoop plaatsvinden.
Hij scoorde in de 2e seizoenshelft vorig jaar ook een hoop belangrijke en knappe goals, hij weet ze zeker beter te plaatsen dan toen hij net bij ons zat. Zijn ook bijna altijd schuivers.quote:Op zondag 7 december 2014 13:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Vind ik wel erg makkelijk om te zeggen na één wedstrijd tegen een niet zo heel goed Excelsior. Hij stond pas op 1 goal voor gister, voor een '10' niet heel veel
Vooral die rebound uit de bal die El Ahmadi had moeten scoren was erg knap.quote:Op zondag 7 december 2014 13:29 schreef eight het volgende:
[..]
Zijn schot is ook veel zuiverder geworden. Voorheen leek het alsof Immers een scheve voet had, maar nu zie je echt grote vooruitgang op dat gebied. Aangezien Hij vaak de juiste positie kiest zie ik hem de komende tijd veel scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |