abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147378642
quote:
14s.gif Op zondag 7 december 2014 22:14 schreef Caland het volgende:
Uiteindelijk komt er toch gewoon een nieuw stadion. :')
En nog wat langer wachten en hij komt gewoon op de plek van De Kuip :')
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_147380087
quote:
14s.gif Op zondag 7 december 2014 22:14 schreef Caland het volgende:
Uiteindelijk komt er toch gewoon een nieuw stadion. :')
Gelukkig wel, uiteindelijk de enige optie die Feyenoord echt noemenswaardig vooruit gaat helpen in vergelijking met alle andere opties. Los van de sportieve prestaties uiteraard.

Alleen jammer dat er nog steeds zoveel dwazen in renovatie blijven geloven. Trekken aan een dood paard is dat, men hoeft niet zoveel verstand te hebben om te kunnen inzien dat nieuwbouw in potentie vele malen rendabeler is.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_147380405
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 00:13 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Gelukkig wel, uiteindelijk de enige optie die Feyenoord echt noemenswaardig vooruit gaat helpen in vergelijking met alle andere opties. Los van de sportieve prestaties uiteraard.

Alleen jammer dat er nog steeds zoveel dwazen in renovatie blijven geloven. Trekken aan een dood paard is dat, men hoeft niet zoveel verstand te hebben om te kunnen inzien dat nieuwbouw in potentie vele malen rendabeler is.
Maar had dat dan meteen besloten en goed gecommuniceerd (ja, communicatie nu is ook kut, dat weet ik), dan had je niet jaren stilgestaan
pi_147381281
quote:
14s.gif Op maandag 8 december 2014 00:23 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Maar had dat dan meteen besloten en goed gecommuniceerd (ja, communicatie nu is ook kut, dat weet ik), dan had je niet jaren stilgestaan
Absoluut, communicatief laat Feyenoord nog steeds regelmatig steken vallen.

Al is de aanhang wel extreem kritisch. Kritischer dan de aanhang van Ajax denk ik weleens. Tov het eigen bestuur bedoel ik dan met name, terwijl we wat dat betreft de laatste 6 jaar weinig meer te klagen hebben naar mijn mening.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_147381632
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 01:03 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Absoluut, communicatief laat Feyenoord nog steeds regelmatig steken vallen.

Al is de aanhang wel extreem kritisch. Kritischer dan de aanhang van Ajax denk ik weleens. Tov het eigen bestuur bedoel ik dan met name, terwijl we wat dat betreft de laatste 6 jaar weinig meer te klagen hebben naar mijn mening.
Communicatie/marketing valt er nog genoeg te klagen en te bekritiseren natuurlijk. Over andere clubs ga ik mij niet uitlaten, ook daar heb je waarschijnlijk hele fanatieke stromingen die tegen vrijwel alles van het eigen bestuur zijn, maar omdat je niet (minder) geïnteresseerd bent in die clubs valt het niet op.

Tov deze directie vind ik het lastig oordelen of ze het nou heel goed, heel slecht of iets er tussenin gedaan hebben. Was de financiële nood echt niet te voorkomen geweest, waardoor je voor iets meer dan 30 miljoen bijna de helft van de club verkoopt? Gudde zit nu 7 jaar bij de club, zat in de gemeenteraad, dus ik denk dat het eerlijk is om te denken dat Gudde deels gehaald is voor z'n contacten met de gemeente en dus de bouw van het nieuwe stadion. Het is moeilijk te ontkennen dat dat tot nu toe op alle vlakken gefaald is, want je bent niks opgeschoten. Tegelijkertijd heeft hij, samen met de rest, wel de club financieel gezond gemaakt (saneren kan iedereen :+ ), een goede TD aangetrokken etc. Ik kan niet inschatten of je met een andere directie wel al bezig was met de bouw, geen aandelen had hoeven verkopen en al uit de schulden was (VvF niet meegerekend).

Tldr: Directie doet wat dingen goed, maar is ook twijfelachtig geweest.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147381962
De enige manier om eer te doen aan de Rotterdamse mentaliteit is een nieuw stadion. Niet lullen maar bouwen. Restaureren en herbouwen doe je maar in de grachtengordel met hun kutpanden daar.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  maandag 8 december 2014 @ 06:24:56 #207
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_147382883
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 01:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
De enige manier om eer te doen aan de Rotterdamse mentaliteit is een nieuw stadion. Niet lullen maar bouwen. Restaureren en herbouwen doe je maar in de grachtengordel met hun kutpanden daar.
Vind ik niet. De Kuip is juist 1 van de weinige overgebleven herkenbare bouwwerken die een hoop ellende doorstaan heeft, geen anoniem burgerlulpand.
pi_147383208
Maar Feyenoord is Feyenoord niet meer zonder de Kuip
  maandag 8 december 2014 @ 08:10:00 #209
131800 Tarado
capô de fusca
pi_147383224
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 01:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
:)

Je zit wat te lang in China
pi_147383286
Niet weer die ellendige stadiondiscussie. :')
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_147383449
Pompompom
pi_147383477
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 08:20 schreef Muto het volgende:
Niet weer die ellendige stadiondiscussie. :')
  maandag 8 december 2014 @ 08:45:31 #213
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_147383487
#Feyenoord stuurde afgelopen zaterdag 800 passes. De laatste keer dat een eredivisieclub dat lukte was in maart 2012. #excFEY

tikkie takkie alles.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_147383496
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 08:10 schreef Tarado het volgende:

[..]

:)

Je zit wat te lang in China
Ik mag wel hopen dat ze in Rotterdam met betere kwaliteit komen. Hier heb je gebouwen die nog geen vijf tot tien jaar oud zijn die er al uitzien als matige betonnen flats in Nederland uit de jaren 50/60. De cladding valt van ellende van de gevels af...
pi_147383501
Mooi, kan dat ook weer op de erelijst.
pi_147383508
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 08:45 schreef Caland het volgende:
#Feyenoord stuurde afgelopen zaterdag 800 passes. De laatste keer dat een eredivisieclub dat lukte was in maart 2012. #excFEY

tikkie takkie alles.
Feyenoordelona. Clasie de nieuwe Xavi, dit dat.
pi_147383515
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 08:48 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Feyenoordelona. Clasie de nieuwe Xavi, dit dat.
Messi < Immers _O_
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  maandag 8 december 2014 @ 08:50:06 #218
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_147383527
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 00:13 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

In potentie, daar steekt het hem.

Gewoon renovatie, niets anders.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_147383622
Hoerenlopers. Ik ben terug na een half jaar en niemand die zich er iets van aantrekt. Ik voel me alleen nu. Kut, verloren en verlaten.
pi_147383671
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 09:03 schreef Scrummie het volgende:
Hoerenlopers. Ik ben terug na een half jaar en niemand die zich er iets van aantrekt. Ik voel me alleen nu. Kut, verloren en verlaten.
We hadden het vrijdag nog over je anders. Welkom terug enzo
pi_147383695
quote:
14s.gif Op maandag 8 december 2014 09:08 schreef Bombvis het volgende:

[..]

We hadden het vrijdag nog over je anders. Welkom terug enzo
Meen je niet! Hoe tof!

Dank je wel.

Ik voel me nu niet meer alleen, verlaten, en in de steek gelaten. Toppers jullie! Kameraadjes! O+
pi_147383710
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 09:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Meen je niet! Hoe tof!

Dank je wel.

Ik voel me nu niet meer alleen, verlaten, en in de steek gelaten. Toppers jullie! Kameraadjes! O+
Zaterdag zelfs nog, dit topic
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 20:23 schreef Vasion het volgende:
Waar is Scrummie?
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 22:44 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Die heeft al een maandje of wat een ban
Uit het oog, nooit uit het hart
pi_147383723
quote:
14s.gif Op maandag 8 december 2014 09:12 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Zaterdag zelfs nog, dit topic

[..]

[..]

Uit het oog, nooit uit het hart
Krijg er tranen van!

Jullie zijn de echten.
  maandag 8 december 2014 @ 09:19:15 #224
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_147383807
#teamscrummie
pi_147383940
quote:
14s.gif Op maandag 8 december 2014 09:19 schreef Dekatria het volgende:
#teamscrummie
HELD!
pi_147383945
#FREEHMF trouwens.
pi_147383988
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 20:11 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Martins Indi, De Vrij en Kongolo zijn in het begin ook als back gebruikt. Ik ben blij dat Vilhena in elk geval wat speeltijd krijgt. Als Woudenberg het niveau nu al aankon volgens Rutten had hij denk ik al wel eerder zijn debuut gemaakt.

Met Wilkshere voor de basis en Boulahrouz als backup (allebei transfervrij) hebben we gewoon goede zaken gedaan. Ik denk dat Van Geel die Van Anholt gratis gaat proberen te halen aan het einde van het seizoen.
Klopt, maar ik vind een verdediger als back wat anders dan een nummer 10 als back.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  maandag 8 december 2014 @ 09:36:16 #228
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_147384014
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 09:03 schreef Scrummie het volgende:
Was je weg dan?
Elite
Tegen TTIP
pi_147384025
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 09:30 schreef Scrummie het volgende:
#FREEHMF trouwens.
:')
blablablabla
pi_147384026
quote:
14s.gif Op maandag 8 december 2014 09:36 schreef Happel het volgende:

[..]

Was je weg dan?
Nee, maar het is wel stoer om net te doen alsof toch.
pi_147384202
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 22:09 schreef Bombvis het volgende:
RedDeKuip twitterde op zondag 07-12-2014 om 20:52:04 Vervat heeft tegen redactie #FCRijnmond gezegd dat ReddeKuip eventueel het stokje zou kunnen overnemen en dat er dan geen vertraging is… reageer retweet
Ah, stadionsoap, het was al weer een tijdje geleden natuurlijk :')
Er wordt wel heel erg richting die amateurs gestuurd :')

Ik vind die 'verkenners' zo mogelijk nog slechter in de communicatie dan Feyenoord zelf.
Zul je zien dat je tegen de 300mln uitkomt straks , terwijl een compleet nieuw stadion nauwelijks duurder is.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_147384248
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 09:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Meen je niet! Hoe tof!

Dank je wel.

Half jaar een ban hebben en niet eens het topic meelezen :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hallo, welkom terug :W
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_147384305
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 09:52 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Half jaar een ban hebben en niet eens het topic meelezen :')

SPOILER
Maar hallo, welkom terug :W
Sinds augustus ofzo, geen idee precies.

En dank aceje.
  maandag 8 december 2014 @ 09:58:22 #234
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_147384369
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 09:49 schreef H.FR het volgende:

[..]

Er wordt wel heel erg richting die amateurs gestuurd :')

Ik vind die 'verkenners' zo mogelijk nog slechter in de communicatie dan Feyenoord zelf.
Zul je zien dat je tegen de 300mln uitkomt straks , terwijl een compleet nieuw stadion nauwelijks duurder is.
Wat loop je te haten.
Elite
Tegen TTIP
  Moderator maandag 8 december 2014 @ 10:02:16 #235
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_147384441
quote:
14s.gif Op maandag 8 december 2014 09:58 schreef Happel het volgende:

[..]

Wat loop je te haten.
Hij heeft een punt. Verkenners zijn nogal lachwekkend bezig geweest.
pi_147384477
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 10:02 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Hij heeft een punt. Verkenners zijn nogal lachwekkend bezig geweest.
Niet alleen verkenners. Helemaal, en dan ook echt helemaal NIEMAND steekt er met kop en schouders bovenuit als sterke man in het hele stadion gebeuren. Het hangt allemaal als los zand aan elkaar, van RDK tot BAM tot de directie tot aan de Trojka.
  Moderator maandag 8 december 2014 @ 10:06:26 #237
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_147384511
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 10:04 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Niet alleen verkenners. Helemaal, en dan ook echt helemaal NIEMAND steekt er met kop en schouders bovenuit als sterke man in het hele stadion gebeuren. Het hangt allemaal als los zand aan elkaar, van RDK tot BAM tot de directie tot aan de Trojka.
Klopt.
pi_147384718
quote:
14s.gif Op maandag 8 december 2014 08:50 schreef Happel het volgende:

[..]

In potentie, daar steekt het hem.

Gewoon renovatie, niets anders.
Bij renovatie heb je ook geen garanties.

Ja, de garantie dat het stadion minder gaat opleveren dan nieuwbouw, dat wel. :')

Met renovatie zal Feyenoord er qua begroting echt nauwelijks op vooruit gaan. Weggegooid geld dus.
pi_147384762
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 10:16 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ja, de garantie dat het stadion minder gaat opleveren dan nieuwbouw, dat wel. :')

Met renovatie zal Feyenoord er qua begroting echt nauwelijks op vooruit gaan. Weggegooid geld dus.
Die garantie heb je helemaal niet. Geloof eens niet zo wat Erwin en Ard lopen te roeptoeteren in die droomwereld van ze op netwerk.
pi_147384891
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 10:18 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Die garantie heb je helemaal niet. Geloof eens niet zo wat Erwin en Ard lopen te roeptoeteren in die droomwereld van ze op netwerk.
Natuurlijk wel, zo klaar als een klontje en gewoon een kwestie van logisch nadenken.

Bij renovatie wordt de algehele kwaliteit minder (want de businnessunits blijven hun beperkingen houden qua afmetingen, ook de zitplaatsen gaan er in kwaliteit niet op vooruit en blijven krap en voldoen zelfs niet aan de Uefa-eisen, en ook qua faciliteiten kun je niet die vooruitgang boeken die met nieuwbouw wel mogelijk zou zijn. Tevens zit je met renovatie wel vast aan hogere onderhoudskosten, kortom zo'n stadion gaat je gewoon minder opleveren).

Allemaal niet zo moeilijk om in te zien hoor.
pi_147385038
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 10:26 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, zo klaar als een klontje en gewoon een kwestie van logisch nadenken.

Bij renovatie wordt de algehele kwaliteit minder (want de businnessunits blijven hun beperkingen houden qua afmetingen, ook de zitplaatsen gaan er in kwaliteit niet op vooruit en blijven krap en voldoen zelfs niet aan de Uefa-eisen, en ook qua faciliteiten kun je niet die vooruitgang boeken die met nieuwbouw wel mogelijk zou zijn. Tevens zit je met renovatie wel vast aan hogere onderhoudskosten, kortom zo'n stadion gaat je gewoon minder opleveren).

Allemaal niet zo moeilijk om in te zien hoor.
Als ik met Erwin wil babbelen ga ik wel naar netwerk. Want dat riedeltje heb ik daar ook al 100000 keer gelezen.

Punt is; als je een tijdje niet mee leest daar, en dan wel, zie je pas wat voor grote fantasie wereld daar gecreëerd word. Het is echt bijzonder daar.
  maandag 8 december 2014 @ 10:42:00 #242
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_147385127
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 10:16 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Luisteren naar mensen die pro-nieuwbouw zijn, dat is weggegooid geld en tijd.
Elite
Tegen TTIP
pi_147385200
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 10:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Als ik met Erwin wil babbelen ga ik wel naar netwerk. Want dat riedeltje heb ik daar ook al 100000 keer gelezen.

Punt is; als je een tijdje niet mee leest daar, en dan wel, zie je pas wat voor grote fantasie wereld daar gecreëerd word. Het is echt bijzonder daar.
Je kan dat zo zien natuurlijk, maar als je denkt dat je met de huidige renovatie-opties die er nu liggen dezelfde kwaliteit kunt behalen als met volledige nieuwbouw, geloof je echt in sprookjes of ligt de lat gewoon erg laag.

Uiteindelijk gaat het ons allemaal om zoveel mogelijk financiële vooruitgang die ten bate komt van de BVO. Ik twijfel er niet over dat alleen nieuwbouw Feyenoord noemenswaardig vooruit gaat helpen, sterker nog; ik vrees dat renovatie weleens de nekslag voor Feyenoord zou kunnen betekenen (wel 240 miljoen gaan uitgeven, of meer, en er jaarlijks slechts een paar miljoen op vooruit gaan tov de huidige situatie bijvoorbeeld zou Feyenoord ernstig en onoverbrugbaar achterop kunnen werpen tov PSV en Ajax).
pi_147385230
quote:
14s.gif Op maandag 8 december 2014 10:42 schreef Happel het volgende:

[..]

Sorry, maar dan heb je er echt niet veel van begrepen.

Een halfbakken renovatie waarbij de kwaliteit achterblijft is pas weggegooid geld.

Maar goed, we gaan het wel zien hé.

Mocht het toch renovatie worden dan zien we over 10 jaar vanzelf wat voor molensteen dat geweldige renovatieplan zal worden. :')

Ik zal de talloze renovatie-fetisjisten er dan fijntjes aan herinneren.
pi_147385340
quote:
14s.gif Op maandag 8 december 2014 10:42 schreef Happel het volgende:

[..]

Jammer dat jij alléén kritisch kunt zijn naar nieuwbouw en niet ook naar renovatie.
Ik ben bijvoorbeeld niet specifiek oor of tegen 1 van beiden, maar ik vind dat bestaande plannen voor renovatie niet echt tot de verbeelding spreken en dat de investering wel erg hoog is in verhouding tot de verwachte opbrengsten.

De businesscase bij nieuwbouw stond wél goed. Daar waren alleen weer andere issues, zoals dat de gemeente vrij veel had moeten meefinancieren en wat er dan met De Kuip moest gebeuren.

En -correct me if I'm wrong- volgens mij zat daar ook een nieuw trainingscomplex bij in, terwijl dat nu exclusief is.

Dan kan je misschien beter beiden niet doen en gewoon kleinschalige broodnodige renovaties en onderhoud aan De Kuip doen. En dan lekker over 10 jaar nog een keer kijken.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_147385454
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 10:47 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik zal de talloze renovatie-fetisjisten er dan fijntjes aan herinneren.
Zo ben jij wel he :')
pi_147385485
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 11:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zo ben jij wel he :')
Zeker. :)

Ik schat jou niet anders in overigens.

Het is ook een nogal belangwekkend besluit tenslotte.
pi_147385489
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 10:45 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Je kan dat zo zien natuurlijk, maar als je denkt dat je met de huidige renovatie-opties die er nu liggen dezelfde kwaliteit kunt behalen als met volledige nieuwbouw, geloof je echt in sprookjes of ligt de lat gewoon erg laag.

Uiteindelijk gaat het ons allemaal om zoveel mogelijk financiële vooruitgang die ten bate komt van de BVO. Ik twijfel er niet over dat alleen nieuwbouw Feyenoord noemenswaardig vooruit gaat helpen, sterker nog; ik vrees dat renovatie weleens de nekslag voor Feyenoord zou kunnen betekenen (wel 240 miljoen gaan uitgeven, of meer, en er jaarlijks slechts een paar miljoen op vooruit gaan tov de huidige situatie bijvoorbeeld zou Feyenoord ernstig en onoverbrugbaar achterop kunnen werpen tov PSV en Ajax).
Jij hebt de plannen van BAM al ingezien?

Bovendien ben ik inmiddels niet zo enthousiast meer over BAM. Duurt te lang, bedrijf gaat slecht, etc. Desondanks; renovatie is altijd een optie als het de club wat (genoeg) oplevert. Clubbelang enzo. Renovatie of nieuwbouw doet er dan niet toe.
pi_147385884
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 10:55 schreef H.FR het volgende:

[..]

Jammer dat jij alléén kritisch kunt zijn naar nieuwbouw en niet ook naar renovatie.
Ik ben bijvoorbeeld niet specifiek oor of tegen 1 van beiden, maar ik vind dat bestaande plannen voor renovatie niet echt tot de verbeelding spreken en dat de investering wel erg hoog is in verhouding tot de verwachte opbrengsten.

De businesscase bij nieuwbouw stond wél goed. Daar waren alleen weer andere issues, zoals dat de gemeente vrij veel had moeten meefinancieren en wat er dan met De Kuip moest gebeuren.

En -correct me if I'm wrong- volgens mij zat daar ook een nieuw trainingscomplex bij in, terwijl dat nu exclusief is.

Dan kan je misschien beter beiden niet doen en gewoon kleinschalige broodnodige renovaties en onderhoud aan De Kuip doen. En dan lekker over 10 jaar nog een keer kijken.
Stilstand moet je helemaal niet willen. Ik ben ook niet onder de indruk van de huidige plannen maar zowel vernieuwbouw als nieuwbouw bieden wél vooruitgang.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_147386065
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 11:25 schreef eight het volgende:

[..]

Stilstand moet je helemaal niet willen. Ik ben ook niet onder de indruk van de huidige plannen maar zowel vernieuwbouw als nieuwbouw bieden wél vooruitgang.
Soms kan je beter e.e.a. uitstellen dan zoveel geld uitgeven voor een matig plan.
Ik weet uiteraard niet of het plan echt matig is (ze houden dit namelijk geheim, itt bij het 1e plan), maar als ik lees hoeveel concessies er gedaan moeten worden, en hoeveel miljoen extra dit ding nu gaat kosten. Dan heb ik echt mijn twijfels of dit zichzelf binnen een redelijke termijn terug gaat verdienen.

[ Bericht 2% gewijzigd door H.FR op 08-12-2014 11:45:23 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')