En nog wat langer wachten en hij komt gewoon op de plek van De Kuipquote:Op zondag 7 december 2014 22:14 schreef Caland het volgende:
Uiteindelijk komt er toch gewoon een nieuw stadion.
Gelukkig wel, uiteindelijk de enige optie die Feyenoord echt noemenswaardig vooruit gaat helpen in vergelijking met alle andere opties. Los van de sportieve prestaties uiteraard.quote:Op zondag 7 december 2014 22:14 schreef Caland het volgende:
Uiteindelijk komt er toch gewoon een nieuw stadion.
Maar had dat dan meteen besloten en goed gecommuniceerd (ja, communicatie nu is ook kut, dat weet ik), dan had je niet jaren stilgestaanquote:Op maandag 8 december 2014 00:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gelukkig wel, uiteindelijk de enige optie die Feyenoord echt noemenswaardig vooruit gaat helpen in vergelijking met alle andere opties. Los van de sportieve prestaties uiteraard.
Alleen jammer dat er nog steeds zoveel dwazen in renovatie blijven geloven. Trekken aan een dood paard is dat, men hoeft niet zoveel verstand te hebben om te kunnen inzien dat nieuwbouw in potentie vele malen rendabeler is.
Absoluut, communicatief laat Feyenoord nog steeds regelmatig steken vallen.quote:Op maandag 8 december 2014 00:23 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar had dat dan meteen besloten en goed gecommuniceerd (ja, communicatie nu is ook kut, dat weet ik), dan had je niet jaren stilgestaan
Communicatie/marketing valt er nog genoeg te klagen en te bekritiseren natuurlijk. Over andere clubs ga ik mij niet uitlaten, ook daar heb je waarschijnlijk hele fanatieke stromingen die tegen vrijwel alles van het eigen bestuur zijn, maar omdat je niet (minder) geïnteresseerd bent in die clubs valt het niet op.quote:Op maandag 8 december 2014 01:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Absoluut, communicatief laat Feyenoord nog steeds regelmatig steken vallen.
Al is de aanhang wel extreem kritisch. Kritischer dan de aanhang van Ajax denk ik weleens. Tov het eigen bestuur bedoel ik dan met name, terwijl we wat dat betreft de laatste 6 jaar weinig meer te klagen hebben naar mijn mening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Vind ik niet. De Kuip is juist 1 van de weinige overgebleven herkenbare bouwwerken die een hoop ellende doorstaan heeft, geen anoniem burgerlulpand.quote:Op maandag 8 december 2014 01:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
De enige manier om eer te doen aan de Rotterdamse mentaliteit is een nieuw stadion. Niet lullen maar bouwen. Restaureren en herbouwen doe je maar in de grachtengordel met hun kutpanden daar.
quote:Op maandag 8 december 2014 01:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
De enige manier om eer te doen aan de Rotterdamse mentaliteit is een nieuw stadion. Niet lullen maar bouwen. Restaureren en herbouwen doe je maar in de grachtengordel met hun kutpanden daar.
quote:Op maandag 8 december 2014 08:20 schreef Muto het volgende:
Niet weer die ellendige stadiondiscussie.
Ik mag wel hopen dat ze in Rotterdam met betere kwaliteit komen. Hier heb je gebouwen die nog geen vijf tot tien jaar oud zijn die er al uitzien als matige betonnen flats in Nederland uit de jaren 50/60. De cladding valt van ellende van de gevels af...quote:
Feyenoordelona. Clasie de nieuwe Xavi, dit dat.quote:Op maandag 8 december 2014 08:45 schreef Caland het volgende:
#Feyenoord stuurde afgelopen zaterdag 800 passes. De laatste keer dat een eredivisieclub dat lukte was in maart 2012. #excFEY
tikkie takkie alles.
Messi < Immersquote:Op maandag 8 december 2014 08:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Feyenoordelona. Clasie de nieuwe Xavi, dit dat.
In potentie, daar steekt het hem.quote:Op maandag 8 december 2014 00:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gelukkig wel, uiteindelijk de enige optie die Feyenoord echt noemenswaardig vooruit gaat helpen in vergelijking met alle andere opties. Los van de sportieve prestaties uiteraard.
Alleen jammer dat er nog steeds zoveel dwazen in renovatie blijven geloven. Trekken aan een dood paard is dat, men hoeft niet zoveel verstand te hebben om te kunnen inzien dat nieuwbouw in potentie vele malen rendabeler is.
We hadden het vrijdag nog over je anders. Welkom terug enzoquote:Op maandag 8 december 2014 09:03 schreef Scrummie het volgende:
Hoerenlopers. Ik ben terug na een half jaar en niemand die zich er iets van aantrekt. Ik voel me alleen nu. Kut, verloren en verlaten.
Meen je niet! Hoe tof!quote:Op maandag 8 december 2014 09:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
We hadden het vrijdag nog over je anders. Welkom terug enzo
Zaterdag zelfs nog, dit topicquote:Op maandag 8 december 2014 09:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Meen je niet! Hoe tof!
Dank je wel.
Ik voel me nu niet meer alleen, verlaten, en in de steek gelaten. Toppers jullie! Kameraadjes!
quote:
Uit het oog, nooit uit het hartquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:44 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Die heeft al een maandje of wat een ban
Krijg er tranen van!quote:Op maandag 8 december 2014 09:12 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zaterdag zelfs nog, dit topic
[..]
[..]
Uit het oog, nooit uit het hart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |