SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verschillende cadeaus.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
M'n moeder had me gisteren blijkbaar een appje gestuurd om te vragen of ik ook iets wou meenemen, maar dat had ik helemaal niet gezien. En ik was sowieso vergeten dat we iets zouden doen.
Wat voor cadeautje heb je gegeven?
Ik heb geslapen. Maar had je anders van KB verwacht?quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:25 schreef Che_ het volgende:
Jullie hebben srs sinterklaas gevierd[ afbeelding ]
Hela. Mijn broertje van zes verdient zoiets ja. Hij was helemaal blij.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb geslapen. Maar had je anders van KB verwacht?
M'n hond was pas echt blij. Bij elk cadeau zat hij weer eraan te snuffelen. En hij heeft zelf ook een cadeautje gekregen. Je had 'm moeten zien.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Verschillende cadeaus.Heb me helemaal uitgeleefd in de winkels, de drukte overal was aanstekelijk.
Ze hadden echter nergens juten zakken meer.![]()
Haha, ach het gaat om de gezelligheid, cadeaus zijn bijzaak.
Over 2 jaar vier ik het met mijn neefje en nichtje Insallahquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Tl;drquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:28 schreef Atak het volgende:
Veel tradities in het huidige sinterklaasfeest gaan terug tot de Nicolaas van Myra, hoewel er ook elementen van feesten en vereringen van voor de tijd van het christendom in herkenbaar zijn. Nicolaas van Myra is geboren in Patara te Lycië dat tegenwoordig in Turkije ligt, maar in het jaar 280 bij het toenmalige Romeinse Rijk hoorde. Later werd hij bisschop van Myra, de hoofdplaats van Lycië. Hij stierf op 6 december 342. Na de inval van de moslims in het gebied, werden de stoffelijke resten van de heilige in 1087 gestolen en naar Bari gebracht.
Turkeie altijd noemer 1quote:
Lokpost voor Amar dit. Die is nu aan het typen hoe Sinterklaas eigenlijk 1 of andere gare Indiër is.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:28 schreef Atak het volgende:
Veel tradities in het huidige sinterklaasfeest gaan terug tot de Nicolaas van Myra, hoewel er ook elementen van feesten en vereringen van voor de tijd van het christendom in herkenbaar zijn. Nicolaas van Myra is geboren in Patara te Lycië dat tegenwoordig in Turkije ligt, maar in het jaar 280 bij het toenmalige Romeinse Rijk hoorde. Later werd hij bisschop van Myra, de hoofdplaats van Lycië. Hij stierf op 6 december 342. Na de inval van de moslims in het gebied, werden de stoffelijke resten van de heilige in 1087 gestolen en naar Bari gebracht.
La 7hawla wa la...quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
M'n hond was pas echt blij. Bij elk cadeau zat hij weer eraan te snuffelen. En hij heeft zelf ook een cadeautje gekregen. Je had 'm moeten zien.
#tatta
Ik heb alles goudquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
La 7hawla wa la...
Wacht wacht laat me die rubberen slipper pakken. Die zilveren voor in badkamer. Je weet welke
haha wat toevallig dat heb ik ooi gekocht!quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:31 schreef JanPiraat het volgende:
'Poptarts' gescoord vandaag in kek winkeltje @ Amsterdam #murrica
Zag ik jou net toen ik in de auto zat? Ik toeterde in ieder geval en toen keek jij(?) om en zwaaide ik.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:27 schreef Deuce92 het volgende:
Waarom geil jij zo op het openen van nieuwe topics?
Nee, niet een poster van Erdogan. Maar een poster van mij samen met Triggershotquote:
als je te knap bent wil ik niet samen op een foto, slecht voor ego.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:36 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, niet een poster van Erdogan. Maar een poster van mij en Triggershot
Ja. D: D:D:D:.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als moederkoek ? D:
Dit kon zomaar een post van marokko.nl zijnquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Zag ik jou net toen ik in de auto zat? Ik toeterde in ieder geval en toen keek jij(?) om en zwaaide ik.
je(?) zwaaide terug. But not sure of jij het was. hhhhhhhhh
HHhhhhhhhhhhhhhhh, VROUW ZOEKT MAN.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit kon zomaar een post van marokko.nl zijn
Zou wel even een likje nemen zoals mijn UI.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hmm ik ben een nieuwsgierige jongeman, zou wss wel een hapje nemen :$$
Ze3ma je wist niet meteen hahahah. Aan je tekst was te zien: ervaringquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:41 schreef Crip het volgende:
@Che: Uit het oog verloren!!!! Zo heet dat. Ik ga stuk.
Ik zou wel op de vluchstrook staan op de A2 en tegen een voorbijrazende bus gooienquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Zou wel even een likje nemen zoals mijn UI.
Echt niet hhhh! Ik las daar wel altijd vaak en ging vroeger toen ik nog jonger was reageren met een vriendin alsof wij het waren om Marokkaanse jongens te stangen en te laten afknappen. Oh tienerjaren.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze3ma je wist niet meteen hahahah. Aan je tekst was te zien: ervaring
Veel mensen zo hard geflashed dusquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Echt niet hhhh! Ik las daar wel altijd vaak en ging vroeger toen ik nog jonger was reageren met een vriendin alsof wij het waren om Marokkaanse jongens te stangen en te laten afknappen. Oh tienerjaren.
Dat doe je op dag 40...quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:50 schreef Peunage het volgende:
Maar vraag niet aan mij, voorheen dacht ik dat een baby shower letterlijk een shower van een baby is. Nooit begrepen waarom dat een gemeenschappelijke activiteit was.
Mantoequote:Op vrijdag 5 december 2014 21:48 schreef Stimorol- het volgende:
ETEN MENSEN ETEN.
WE ZIJN ALLO'S GEEN KAASJES DIE 3 BORDEN BORRELNOOTJES NEERLEGGEN JA.
Huh. Dat hebben jullie toch ook?quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
En dat hebben ze zeker weer "Feestje voor ongeboren kind" genoemd.![]()
Geen idee. Hoop echt niet dat ze die shit bij mij hebben geflikt.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Huh. Dat hebben jullie toch ook?
Na dag 40 kan de moeder en baby weer alleen slapen. Het kind wordr gewassen met 40 steentjes en water.
Ja en draaien ze dit nummerquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
En dat hebben ze zeker weer "Feestje voor ongeboren kind" genoemd.![]()
quote:
wraps met roomkaas en zalm ofzo?quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:50 schreef Stimorol- het volgende:
Heb al:
Cupcakes
Cakepops zonder stokje met muisjes
Bladerdeeghapjes
Taart
Salades
Pogaca
Fruit op stokjes
En nog wat dingen.
Ow ja. Sws.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wraps met roomkaas en zalm ofzo?
Blokjes kaas met Turkse vlaggetjes erinquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:50 schreef Stimorol- het volgende:
Heb al:
Cupcakes
Cakepops zonder stokje met muisjes
Bladerdeeghapjes
Taart
Salades
Pogaca
Fruit op stokjes
En nog wat dingen.
Hahahahaquote:
Jij bent echt een hollanderquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kruidnoten en ander Sinterklaassnoepgoed morgen 50% korting of nog meer.koop dat ook.
Lekker eten. En ook gezond.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Manti. Srs?
Nee.. ik doe wraps. En nog iets..
Ik vond deze eigenlijk wel sylvesterrr-waardigquote:
Voor n babyshower?quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lekker eten. En ook gezond.
Of misschien sushi? Maar dan vegetarische.
Zwangere vrouwen mogen niet rauwe vis eten
Eten Irakezen dat ook?quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
genotttt
Maar niet babyshower
Niks mis mee dan. Ik gun iedereen een goede tepsyquote:
Wat?quote:
Zelfs ik heb het niet gevierd.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:25 schreef Che_ het volgende:
Jullie hebben srs sinterklaas gevierd[ afbeelding ]
Ik heb het al opgegeven joh. De users hier behoren duidelijk niet tot de doelgroep van mijn grappen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:08 schreef Che_ het volgende:
Ligt niet aan jou sylvester. Is gewoon een tough crowd
Waar en hoe laat?quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Zag ik jou net toen ik in de auto zat? Ik toeterde in ieder geval en toen keek jij(?) om en zwaaide ik.
Dat is dan ¤ 370, exclusief ¤ 7 administratiekosten wegens onnodig claxonneren.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Half 9 kwart voor 9 ongeveer.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waar en hoe laat?
Maar waarschijnlijk niet. Tenzij ik onbewust heb gezwaaid.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat is dan ¤ 370, exclusief ¤ 7 administratiekosten wegens onnodig claxonneren.
Ik kwam rond half 9 thuis, maar ik kan me echt niet herinneren dat iemand naar mij getoeterd heeft, laat staan dat ik naar die persoon gezwaaid heb.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Half 9 kwart voor 9 ongeveer.
Ha awkward dacht die dude zeker dat ik was aan het flirten ofzo.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:47 schreef Deuce92 het volgende:
Iets zegt mij overigens dat als ik het wel was geweest jij gewoon recht voortuit had gekeken en gedaan had alsof je me niet had gezien.
Ja en nee.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kan iemand van jullie websites bouwen en mij helpen misschien?
Echt he.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Reageer dan niet, je bent niet grappig.
Was ook niet grappig bedoeld.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Reageer dan niet, je bent niet grappig.
Kheb wel connecties die het for a living doen :$quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit is fok.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
.
Ik snap niet wat ik gedaan heb dat 'ie steeds zo raar doet tegen me.
Ja en misschien*.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ben ik zo eng?quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:52 schreef Crip het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In de auto is het safe
Zo als eerst w as awkward
Heb gekozen voor cheesecake en pizzarolls. Bonboncake dingen al gemaakt. Oh my. Zo lekker.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:04 schreef Landysh het volgende:
Stimo, als je je babyshower echt goed wil doen bak je macarons.
Ja en ja.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zitterd.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:53 schreef Landysh het volgende:
Deuce woon jij ook in het lelijke accent deel van Limburg?
quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja en misschien*.
*afhankelijk van complexiteit.
quote:
Mmm yeah, talk nerdy to me.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb vroeger wel eens layouts gemaakt door css en html te gebruiken
Met enkel HTML en CSS kan je webpagina's maken.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]Ik ga jullie een dm sturen. Ik heb vroeger wel eens layouts gemaakt door css en html te gebruiken, maar dat is niet voldoende om een website te maken.
Wat ik zou willen is goede tips, of een opzetje, geen idee.
Ja, maar het gaat verder dan dat.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met enkel HTML en CSS kan je webpagina's maken.
Maar macarons is ultimate babyshowe foood.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb gekozen voor cheesecake en pizzarolls. Bonboncake dingen al gemaakt. Oh my. Zo lekker.
Yeter. 15 mensen, zeker 13 soorten voedsel
Vandaar dat ik webpagina's zeg ipv website.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat verder dan dat.![]()
Autistjequote:Op vrijdag 5 december 2014 23:18 schreef Landysh het volgende:
Ik moest vandaag werken met de andere ploeg. Voelde alsof ik in een nieuwe klas terecht kwam.
Scherp ben ik niet meer op dit tijdstip.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vandaar dat ik webpagina's zeg ipv website.
Ik vind het juist leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. Maar dit is de andere klas, onze rivalen. Ze keken mij ook aan van 'wat doe jij hier, jij hoort hier niet'.quote:
Daarvoor moet je nog zuidelijker gaan.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zacht maar zonder dat lelijke van jullie.
Alleen op dit tijdstip niet?quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Scherp ben ik niet meer op dit tijdstip.
Ik was in de zomer nog bij jullie daar. Niet om aan te horen zeg ik je.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Daarvoor moet je nog zuidelijker gaan.
Maastricht.
Zegt niks over mijn accent.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik was in de zomer nog bij jullie daar. Niet om aan te horen zeg ik je.
Maar wel opvallend veel accenten door elkaar. Sommige hadden echt alleen de zachte g net als wij, anderen spraken bijna een andere taal.
Eerst beweren dat je er niks meer over gaat zeggen en dan nog evenn deze steekquote:
quote:
2face hequote:Op vrijdag 5 december 2014 23:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Eerst beweren dat je er niks meer over gaat zeggen en dan nog evenn deze steek
#dezevrouwikzweer
Duh who elsequote:
Omg als dit geen lobi issssquote:Op zaterdag 6 december 2014 00:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
borte dan hebben wij tegelijkertijd naar radio 2 geluisterd, want dat liedje was van de week inderdaad op de radioen zo vaak heb ik die niet gehoord afgelopen jaar dusss ik weet zeker dat we samen aan het lusiteren waren
Hhhhhhhhhhhhhh, sukkeltje.quote:
wel okee met jouquote:Op zaterdag 6 december 2014 00:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Deze man :3 hoe gaat ie deze dagen beach ?
Echt hè.quote:Op zaterdag 6 december 2014 00:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
WAAROM IS FOK KAPOT HET FRUSTREERT ME VERDORIE
[..]
ikr!
Je bent gewoon boos omdat je er niet bijhoort. Hollanders vinden jou een domme Limburger, en Limburgers vinden jou een lompe Hollander.quote:Op zaterdag 6 december 2014 00:42 schreef Landysh het volgende:
Haha kijk Deuce Rowwen Heze haten. Zeker omdat het Noord-Limburgers zonder lelijk accent zijn.
America.Elk jaar blauwe bessen plukken daar.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 00:47 schreef JanPiraat het volgende:
FOK crasht de laatste tijd nog vaker dan het humeur van stimorol #grapje
Of een buitenlander.quote:Op zaterdag 6 december 2014 00:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je bent gewoon boos omdat je er niet bijhoort. Hollanders vinden jou een domme Limburger, en Limburgers vinden jou een lompe Hollander.
Elk programma van Paul de Leeuw is toch al 20 jaar ofzo hetzelfde, of niet?quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:06 schreef mrstylo het volgende:
Sint en de Leeuw is best leuk tot nu toe
Ik kijk niet 20jaar lang naar Paul de Leeuw, als ik eerlijk mag zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Elk programma van Paul de Leeuw is toch al 20 jaar ofzo hetzelfde, of niet?
Ja, maar de een is een leeuw, en de ander is maar een klein katje.quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lachen om paul de leeuw maar de grappen van sylvesterr niet kunnen waarderen. Ga jezelf heeeel hard schamen zeg.
Tegen wie heb je het?quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lachen om paul de leeuw maar de grappen van sylvesterr niet kunnen waarderen. Ga jezelf heeeel hard schamen zeg.
O, je bent een buitenlander? Dan val je best mee...quote:Op zaterdag 6 december 2014 00:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Of een buitenlander.
Beter gooi ik mezelf weg.
Allochtonen met een zachte gquote:Op zaterdag 6 december 2014 01:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
O, je bent een buitenlander? Dan val je best mee...
Bijna elke allochtoon die ik ken heeft een zachte G.quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Allochtonen met een zachte g
Al is het bij vrouwen minder erg
Je kent er maar 1. Doe niet alsof je er meerdere kent.quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Bijna elke allochtoon die ik ken heeft een zachte G.
hoe weet jy dat?quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je kent er maar 1. Doe niet alsof je er meerdere kent.
Zijn allemaal van de AIVD.quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
En de rest van de mensen in dit topic dan? En m'n vader?
Niks. Maar aandacht is best lekkerquote:Op zaterdag 6 december 2014 01:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Houden ze mij in de gaten omdat ik jou ken?
Wat ben je van plan?
quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:44 schreef Deuce92 het volgende:
Stylo kom samen swingen en op de tafels springen.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jij bent de linker, ik de rechter.
[ afbeelding ]
Trustenquote:Op zaterdag 6 december 2014 01:58 schreef Deuce92 het volgende:
Maar ik ga slapen. Wil morgen vóór het werk gaan trainen ipv erna...![]()
Trusten.
Ik zit nu mobiel. Ik reageer er morgen op.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]Ik ga jullie een dm sturen. Ik heb vroeger wel eens layouts gemaakt door css en html te gebruiken, maar dat is niet voldoende om een website te maken.
Wat ik zou willen is goede tips, of een opzetje, geen idee.
ga weg loserquote:Op zaterdag 6 december 2014 01:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niks. Maar aandacht is best lekker
Ik word wel een aandachtfetisjist genoemd. Ook wel het syndroom van kaabee
Hoeveel dames heb je geregeld, player?quote:Op zaterdag 6 december 2014 06:20 schreef PlayingWithFire het volgende:
Een tijdje niet meer uit gaan. Good night xx,
cool, dankjewelquote:Op zaterdag 6 december 2014 03:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik zit nu mobiel. Ik reageer er morgen op.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niks. Maar aandacht is best lekker
Ik word wel een aandachtfetisjist genoemd. Ook wel het syndroom van kaabee
Ze willen je iets duidelijkmaken misschien, the bastards.quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
slaat nergens op, crip werd steeds zo genoemd, dus geen idee waarom mijn username daar staat.
zoals?quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Ze willen je iets duidelijkmaken misschien, the bastards.
Aandachtsquotum... Het is jouw beurt/tijd.quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
slaat nergens op, crip werd steeds zo genoemd, dus geen idee waarom mijn username daar staat.
geen interesse, hartelijk dankquote:Op zaterdag 6 december 2014 10:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Aandachtsquotum... Het is jouw beurt/tijd.
opeens las ik mn naamquote:Op zaterdag 6 december 2014 10:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Dunno moet je hun vragen. Heb niet terug gelezen dus weet niet waar het over gaat.
Kon ik tegen oom agent ook maar "geen interesse, hartelijk dank" zeggen als ie een boete uitschrijft voor 29km/u te hard rijden.quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
geen interesse, hartelijk dank
Ze wil gewoon niet toegeven dat ze aandacht wil. Bescheiden meisje.quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:28 schreef Peunage het volgende:
Technisch gezien staat er kaabee, maar jij trekt die aandacht meteen naar je toe...
Ik heb geen zin om op te staan... Maar ik zal straks wel moeten, m'n blaas begint te zeuren.quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:29 schreef Deuce92 het volgende:
Ik wil weer in bed gaan liggen, ben zo moe...
zo'n reactie had ik niet van jou verwacht!quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:28 schreef Peunage het volgende:
Technisch gezien staat er kaabee, maar jij trekt die aandacht meteen naar je toe...
quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kon ik tegen oom agent ook maar "geen interesse, hartelijk dank" zeggen als ie een boete uitschrijft voor 29km/u te hard rijden.
Ik was van plan om voor het werk te gaan trainen, maar ik zou ook nog gewoon twee uurtjes kunnen gaan slapen. Het lijkt op dit moment echt mooiste dat er is.quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om op te staan... Maar ik zal straks wel moeten, m'n blaas begint te zeuren.
laat ze dat niet in bet gymtopic horen. Straks hoor je er niet meer bijquote:Op zaterdag 6 december 2014 10:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik was van plan om voor het werk te gaan trainen, maar ik zou ook nog gewoon twee uurtjes kunnen gaan slapen. Het lijkt op dit moment echt mooiste dat er is.
90% Van de mensen daar lift toch helemaal niet.quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
laat ze dat niet in bet gymtopic horen. Straks hoor je er niet meer bij
lift jij wel danquote:Op zaterdag 6 december 2014 10:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
90% Van de mensen daar lift toch helemaal niet.
Ik kom er later vandaag op terug.quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zo'n reactie had ik niet van jou verwacht!
[..]![]()
Maar sylvia wat vond je van mn PM? Hoe realistisch is zoiets?
quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
laat ze dat niet in bet gymtopic horen. Straks hoor je er niet meer bij
quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kijk die boy stoken.
Is echter al algemeen bekend.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kom er later vandaag op terug.
Half. Tweede generatie.quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey deuce je vader is ook een buitenlander?
quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:45 schreef Deuce92 het volgende:
Ik hoor klapperende eierstokken.
Zo vroeg op de dag...
quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:45 schreef Deuce92 het volgende:
Ik hoor klapperende eierstokken.
Zo vroeg op de dag...
Coochy coo.quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:48 schreef Crip het volgende:
Wil nu nog geen kids hoor, ben zelf nog een kind. Hhh
waar vandaanquote:Op zaterdag 6 december 2014 10:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Half. Tweede generatie.
In ieder geval allochtoon.
Op deze leeftijd zou je je kids beter kunnen begrijpen, juist omdat je nog een kind bent.quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:48 schreef Crip het volgende:
Wil nu nog geen kids hoor, ben zelf nog een kind. Hhh
Een goed excuus om ps4 te halenquote:Op zaterdag 6 december 2014 10:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Op deze leeftijd zou je je kids beter kunnen begrijpen, juist omdat je nog een kind bent.
Ik hoor je al denken: "phew, gelukkig maar. Hoe zou ik op deze leeftijd voor een gezin moeten zorgen?"quote:
I like to play hardquote:Op zaterdag 6 december 2014 10:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wel erg veel moeite voor een ps4.
Ohh ok.quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nederland.![]()
Maar zijn vader kwam uit Polen.
Of Singstar.......quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, met "My first make-up, by Sony" als eerste game.
harde tekstenquote:Op zaterdag 6 december 2014 10:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zal wel moeten ja...
#sylvesterrr
Ik ben hier alleen voor de vrouwen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohh ok.
kutpolen stelen al onze banen en vrouwen!
In Polen schijnen ze makkelijker te zijn...quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik ben hier alleen voor de vrouwen.
Maar die versta ik niet.quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In Polen schijnen ze makkelijker te zijn...
ah ok succes met de damesssquote:Op zaterdag 6 december 2014 10:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik ben hier alleen voor de vrouwen.
En een uitkering, haha ja tog laters.
Wat.quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik hoor je al denken: "phew, gelukkig maar. Hoe zou ik op deze leeftijd voor een gezin moeten zorgen?"
Deuce92........quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ah ok succes met de damesss
Hoe oud ben je eigenlijk deuce ik weet hlml niks over jou, heb je gestudeerd of meteen gaan werken?
Eerst mbo gedaan, daarna begonnen met hbo, maar de studie beviel me niet. Ik wist begin dit schooljaar niet welke studie ik wou gaan doen dus heb ik besloten om voorlopig te gaan werken.quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ah ok succes met de damesss
Hoe oud ben je eigenlijk deuce ik weet hlml niks over jou, heb je gestudeerd of meteen gaan werken?
Typisch vrouwengezeik dit... Meteen zeuren over details.quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja maar december 92 is anders dan januari 92, snapje
welke studie was dat? Wil je nog wel verder leren of niet?quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Eerst mbo gedaan, daarna begonnen met hbo, maar de studie beviel me niet. Ik wist begin dit schooljaar niet welke studie ik wou gaan doen dus heb ik besloten om voorlopig te gaan werken.
Ben 22.
alsof jij niet zo'n detailgericht persoon bent, beetje hypocrietquote:Op zaterdag 6 december 2014 11:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Typisch vrouwengezeik dit... Meteen zeuren over details.
Ik probeer het uit te stellen. En wil geen boodschappen gaan doenquote:
Informatica. Dat was in ieder geval de bedoeling. Lang verhaal, maar ben nu mobiel.quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
welke studie was dat? Wil je nog wel verder leren of niet?
wnr word je 23
Ahh oke. Als je weer gaat beginnen, wil je dan weer in die richting of toch liever iets anders? #durftevragenquote:Op zaterdag 6 december 2014 11:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Informatica. Dat was in ieder geval de bedoeling. Lang verhaal, maar ben nu mobiel.
Ik wil weer terug naar school ja, want met wat ik nu heb kan ik bijna niets doen dat ik leuk vind.
In juli.
Liever iets anders. Daarom weet ik niet wat.... Ik heb namelijk van kinds af aan informatica willen doen... Nooit interesse gehad in iets anders.quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ahh oke. Als je weer gaat beginnen, wil je dan weer in die richting of toch liever iets anders? #durftevragen
Ik ben ouder dan jij.
Weet je wel wat je zou willen? Met mensen werken? Of liever achter een bureau je ding doen? In een team of alleen? Etc. Anders kun je nog altijd ergotherapie gaan doen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Liever iets anders. Daarom weet ik niet wat.... Ik heb namelijk van kinds af aan informatica willen doen... Nooit interesse gehad in iets anders.
Oudere vrouwen.
snap deze reactie nu pas...quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja, maar de een is een leeuw, en de ander is maar een klein katje.
#sylvesterrr
Oudere vrouwenquote:Op zaterdag 6 december 2014 11:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Liever iets anders. Daarom weet ik niet wat.... Ik heb namelijk van kinds af aan informatica willen doen... Nooit interesse gehad in iets anders.
Oudere vrouwen.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alsof jij niet zo'n detailgericht persoon bent, beetje hypocriet![]()
Vroeger wou ik niet veel met mensen te maken hebben. Tegenwoordig vind omdat juist leuk. Daar gaat m'n voorkeur nu dan ook naar uit.quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet je wel wat je zou willen? Met mensen werken? Of liever achter een bureau je ding doen? In een team of alleen? Etc. Anders kun je nog altijd ergotherapie gaan doen.![]()
![]()
![]()
Scherp.quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
snap deze reactie nu pas...
Bedrijfsinformatica jongenquote:Op zaterdag 6 december 2014 11:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vroeger wou ik niet veel met mensen te maken hebben. Tegenwoordig vind omdat juist leuk. Daar gaat m'n voorkeur nu dan ook naar uit.
Ik heb gekeken naar ergotherapie en fysiotherapie, en die leken mij beide interessant. Ik neigde wel meer richting fysio, omdat ik bij ergo niet precies weet wat ik moet verwachten.
Wat is dat voor een belachelijke taal? Lijkt niet eens op Nederlands.quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:35 schreef Crip het volgende:
[..]
neh da is wie die hollenjers proaten woar dich vandoan kums
Waz met jou en je Maastrichts?quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:35 schreef Crip het volgende:
[..]
neh da is wie die hollenjers proaten woar dich vandoan kums
Ze hebben tekort aan ICT-ers. Money to blow dit datquote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
snap deze reactie nu pas...
quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze hebben tekort aan ICT-ers. Money to blow dit dat
TeamVerkeer DenHaagquote:Op zaterdag 6 december 2014 11:53 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben de laatste tijd gek op films over spoedtransport.Gewoon legaal de maximumsnelheid overschrijden...
Ik ga maar eens aan de slag bij de politie denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |