SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verschillende cadeaus.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
M'n moeder had me gisteren blijkbaar een appje gestuurd om te vragen of ik ook iets wou meenemen, maar dat had ik helemaal niet gezien. En ik was sowieso vergeten dat we iets zouden doen.
Wat voor cadeautje heb je gegeven?
Ik heb geslapen. Maar had je anders van KB verwacht?quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:25 schreef Che_ het volgende:
Jullie hebben srs sinterklaas gevierd[ afbeelding ]
Hela. Mijn broertje van zes verdient zoiets ja. Hij was helemaal blij.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb geslapen. Maar had je anders van KB verwacht?
M'n hond was pas echt blij. Bij elk cadeau zat hij weer eraan te snuffelen. En hij heeft zelf ook een cadeautje gekregen. Je had 'm moeten zien.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Verschillende cadeaus.Heb me helemaal uitgeleefd in de winkels, de drukte overal was aanstekelijk.
Ze hadden echter nergens juten zakken meer.![]()
Haha, ach het gaat om de gezelligheid, cadeaus zijn bijzaak.
Over 2 jaar vier ik het met mijn neefje en nichtje Insallahquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Tl;drquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:28 schreef Atak het volgende:
Veel tradities in het huidige sinterklaasfeest gaan terug tot de Nicolaas van Myra, hoewel er ook elementen van feesten en vereringen van voor de tijd van het christendom in herkenbaar zijn. Nicolaas van Myra is geboren in Patara te Lycië dat tegenwoordig in Turkije ligt, maar in het jaar 280 bij het toenmalige Romeinse Rijk hoorde. Later werd hij bisschop van Myra, de hoofdplaats van Lycië. Hij stierf op 6 december 342. Na de inval van de moslims in het gebied, werden de stoffelijke resten van de heilige in 1087 gestolen en naar Bari gebracht.
Turkeie altijd noemer 1quote:
Lokpost voor Amar dit. Die is nu aan het typen hoe Sinterklaas eigenlijk 1 of andere gare Indiër is.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:28 schreef Atak het volgende:
Veel tradities in het huidige sinterklaasfeest gaan terug tot de Nicolaas van Myra, hoewel er ook elementen van feesten en vereringen van voor de tijd van het christendom in herkenbaar zijn. Nicolaas van Myra is geboren in Patara te Lycië dat tegenwoordig in Turkije ligt, maar in het jaar 280 bij het toenmalige Romeinse Rijk hoorde. Later werd hij bisschop van Myra, de hoofdplaats van Lycië. Hij stierf op 6 december 342. Na de inval van de moslims in het gebied, werden de stoffelijke resten van de heilige in 1087 gestolen en naar Bari gebracht.
La 7hawla wa la...quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
M'n hond was pas echt blij. Bij elk cadeau zat hij weer eraan te snuffelen. En hij heeft zelf ook een cadeautje gekregen. Je had 'm moeten zien.
#tatta
Ik heb alles goudquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
La 7hawla wa la...
Wacht wacht laat me die rubberen slipper pakken. Die zilveren voor in badkamer. Je weet welke
haha wat toevallig dat heb ik ooi gekocht!quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:31 schreef JanPiraat het volgende:
'Poptarts' gescoord vandaag in kek winkeltje @ Amsterdam #murrica
Zag ik jou net toen ik in de auto zat? Ik toeterde in ieder geval en toen keek jij(?) om en zwaaide ik.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:27 schreef Deuce92 het volgende:
Waarom geil jij zo op het openen van nieuwe topics?
Nee, niet een poster van Erdogan. Maar een poster van mij samen met Triggershotquote:
als je te knap bent wil ik niet samen op een foto, slecht voor ego.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:36 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, niet een poster van Erdogan. Maar een poster van mij en Triggershot
Ja. D: D:D:D:.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als moederkoek ? D:
Dit kon zomaar een post van marokko.nl zijnquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Zag ik jou net toen ik in de auto zat? Ik toeterde in ieder geval en toen keek jij(?) om en zwaaide ik.
je(?) zwaaide terug. But not sure of jij het was. hhhhhhhhh
HHhhhhhhhhhhhhhhh, VROUW ZOEKT MAN.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit kon zomaar een post van marokko.nl zijn
Zou wel even een likje nemen zoals mijn UI.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hmm ik ben een nieuwsgierige jongeman, zou wss wel een hapje nemen :$$
Ze3ma je wist niet meteen hahahah. Aan je tekst was te zien: ervaringquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:41 schreef Crip het volgende:
@Che: Uit het oog verloren!!!! Zo heet dat. Ik ga stuk.
Ik zou wel op de vluchstrook staan op de A2 en tegen een voorbijrazende bus gooienquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Zou wel even een likje nemen zoals mijn UI.
Echt niet hhhh! Ik las daar wel altijd vaak en ging vroeger toen ik nog jonger was reageren met een vriendin alsof wij het waren om Marokkaanse jongens te stangen en te laten afknappen. Oh tienerjaren.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze3ma je wist niet meteen hahahah. Aan je tekst was te zien: ervaring
Veel mensen zo hard geflashed dusquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Echt niet hhhh! Ik las daar wel altijd vaak en ging vroeger toen ik nog jonger was reageren met een vriendin alsof wij het waren om Marokkaanse jongens te stangen en te laten afknappen. Oh tienerjaren.
Dat doe je op dag 40...quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:50 schreef Peunage het volgende:
Maar vraag niet aan mij, voorheen dacht ik dat een baby shower letterlijk een shower van een baby is. Nooit begrepen waarom dat een gemeenschappelijke activiteit was.
Mantoequote:Op vrijdag 5 december 2014 21:48 schreef Stimorol- het volgende:
ETEN MENSEN ETEN.
WE ZIJN ALLO'S GEEN KAASJES DIE 3 BORDEN BORRELNOOTJES NEERLEGGEN JA.
Huh. Dat hebben jullie toch ook?quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
En dat hebben ze zeker weer "Feestje voor ongeboren kind" genoemd.![]()
Geen idee. Hoop echt niet dat ze die shit bij mij hebben geflikt.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Huh. Dat hebben jullie toch ook?
Na dag 40 kan de moeder en baby weer alleen slapen. Het kind wordr gewassen met 40 steentjes en water.
Ja en draaien ze dit nummerquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
En dat hebben ze zeker weer "Feestje voor ongeboren kind" genoemd.![]()
quote:
wraps met roomkaas en zalm ofzo?quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:50 schreef Stimorol- het volgende:
Heb al:
Cupcakes
Cakepops zonder stokje met muisjes
Bladerdeeghapjes
Taart
Salades
Pogaca
Fruit op stokjes
En nog wat dingen.
Ow ja. Sws.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wraps met roomkaas en zalm ofzo?
Blokjes kaas met Turkse vlaggetjes erinquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:50 schreef Stimorol- het volgende:
Heb al:
Cupcakes
Cakepops zonder stokje met muisjes
Bladerdeeghapjes
Taart
Salades
Pogaca
Fruit op stokjes
En nog wat dingen.
Hahahahaquote:
Jij bent echt een hollanderquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kruidnoten en ander Sinterklaassnoepgoed morgen 50% korting of nog meer.koop dat ook.
Lekker eten. En ook gezond.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Manti. Srs?
Nee.. ik doe wraps. En nog iets..
Ik vond deze eigenlijk wel sylvesterrr-waardigquote:
Voor n babyshower?quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lekker eten. En ook gezond.
Of misschien sushi? Maar dan vegetarische.
Zwangere vrouwen mogen niet rauwe vis eten
Eten Irakezen dat ook?quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
genotttt
Maar niet babyshower
Niks mis mee dan. Ik gun iedereen een goede tepsyquote:
Wat?quote:
Zelfs ik heb het niet gevierd.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:25 schreef Che_ het volgende:
Jullie hebben srs sinterklaas gevierd[ afbeelding ]
Ik heb het al opgegeven joh. De users hier behoren duidelijk niet tot de doelgroep van mijn grappen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:08 schreef Che_ het volgende:
Ligt niet aan jou sylvester. Is gewoon een tough crowd
Waar en hoe laat?quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Zag ik jou net toen ik in de auto zat? Ik toeterde in ieder geval en toen keek jij(?) om en zwaaide ik.
Dat is dan ¤ 370, exclusief ¤ 7 administratiekosten wegens onnodig claxonneren.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Half 9 kwart voor 9 ongeveer.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waar en hoe laat?
Maar waarschijnlijk niet. Tenzij ik onbewust heb gezwaaid.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat is dan ¤ 370, exclusief ¤ 7 administratiekosten wegens onnodig claxonneren.
Ik kwam rond half 9 thuis, maar ik kan me echt niet herinneren dat iemand naar mij getoeterd heeft, laat staan dat ik naar die persoon gezwaaid heb.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Half 9 kwart voor 9 ongeveer.
Ha awkward dacht die dude zeker dat ik was aan het flirten ofzo.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:47 schreef Deuce92 het volgende:
Iets zegt mij overigens dat als ik het wel was geweest jij gewoon recht voortuit had gekeken en gedaan had alsof je me niet had gezien.
Ja en nee.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kan iemand van jullie websites bouwen en mij helpen misschien?
Echt he.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Reageer dan niet, je bent niet grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |