Dat doe je op dag 40...quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:50 schreef Peunage het volgende:
Maar vraag niet aan mij, voorheen dacht ik dat een baby shower letterlijk een shower van een baby is. Nooit begrepen waarom dat een gemeenschappelijke activiteit was.
Mantoequote:Op vrijdag 5 december 2014 21:48 schreef Stimorol- het volgende:
ETEN MENSEN ETEN.
WE ZIJN ALLO'S GEEN KAASJES DIE 3 BORDEN BORRELNOOTJES NEERLEGGEN JA.
Huh. Dat hebben jullie toch ook?quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
En dat hebben ze zeker weer "Feestje voor ongeboren kind" genoemd.![]()
Geen idee. Hoop echt niet dat ze die shit bij mij hebben geflikt.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Huh. Dat hebben jullie toch ook?
Na dag 40 kan de moeder en baby weer alleen slapen. Het kind wordr gewassen met 40 steentjes en water.
Ja en draaien ze dit nummerquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
En dat hebben ze zeker weer "Feestje voor ongeboren kind" genoemd.![]()
quote:
wraps met roomkaas en zalm ofzo?quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:50 schreef Stimorol- het volgende:
Heb al:
Cupcakes
Cakepops zonder stokje met muisjes
Bladerdeeghapjes
Taart
Salades
Pogaca
Fruit op stokjes
En nog wat dingen.
Ow ja. Sws.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wraps met roomkaas en zalm ofzo?
Blokjes kaas met Turkse vlaggetjes erinquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:50 schreef Stimorol- het volgende:
Heb al:
Cupcakes
Cakepops zonder stokje met muisjes
Bladerdeeghapjes
Taart
Salades
Pogaca
Fruit op stokjes
En nog wat dingen.
Hahahahaquote:
Jij bent echt een hollanderquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kruidnoten en ander Sinterklaassnoepgoed morgen 50% korting of nog meer.koop dat ook.
Lekker eten. En ook gezond.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Manti. Srs?
Nee.. ik doe wraps. En nog iets..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |