wraps met roomkaas en zalm ofzo?quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:50 schreef Stimorol- het volgende:
Heb al:
Cupcakes
Cakepops zonder stokje met muisjes
Bladerdeeghapjes
Taart
Salades
Pogaca
Fruit op stokjes
En nog wat dingen.
Ow ja. Sws.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wraps met roomkaas en zalm ofzo?
Blokjes kaas met Turkse vlaggetjes erinquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:50 schreef Stimorol- het volgende:
Heb al:
Cupcakes
Cakepops zonder stokje met muisjes
Bladerdeeghapjes
Taart
Salades
Pogaca
Fruit op stokjes
En nog wat dingen.
Hahahahaquote:
Jij bent echt een hollanderquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kruidnoten en ander Sinterklaassnoepgoed morgen 50% korting of nog meer.koop dat ook.
Lekker eten. En ook gezond.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Manti. Srs?
Nee.. ik doe wraps. En nog iets..
Ik vond deze eigenlijk wel sylvesterrr-waardigquote:
Voor n babyshower?quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lekker eten. En ook gezond.
Of misschien sushi? Maar dan vegetarische.
Zwangere vrouwen mogen niet rauwe vis eten
Eten Irakezen dat ook?quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
genotttt
Maar niet babyshower
Niks mis mee dan. Ik gun iedereen een goede tepsyquote:
Wat?quote:
Zelfs ik heb het niet gevierd.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:25 schreef Che_ het volgende:
Jullie hebben srs sinterklaas gevierd[ afbeelding ]
Ik heb het al opgegeven joh. De users hier behoren duidelijk niet tot de doelgroep van mijn grappen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:08 schreef Che_ het volgende:
Ligt niet aan jou sylvester. Is gewoon een tough crowd
Waar en hoe laat?quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Zag ik jou net toen ik in de auto zat? Ik toeterde in ieder geval en toen keek jij(?) om en zwaaide ik.
je(?) zwaaide terug. But not sure of jij het was. hhhhhhhhh
Dat is dan ¤ 370, exclusief ¤ 7 administratiekosten wegens onnodig claxonneren.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Zag ik jou net toen ik in de auto zat? Ik toeterde in ieder geval en toen keek jij(?) om en zwaaide ik.
je(?) zwaaide terug. But not sure of jij het was. hhhhhhhhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |