wel okee met jouquote:Op zaterdag 6 december 2014 00:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Deze man :3 hoe gaat ie deze dagen beach ?
Echt hè.quote:Op zaterdag 6 december 2014 00:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
WAAROM IS FOK KAPOT HET FRUSTREERT ME VERDORIE
[..]
ikr!
Je bent gewoon boos omdat je er niet bijhoort. Hollanders vinden jou een domme Limburger, en Limburgers vinden jou een lompe Hollander.quote:Op zaterdag 6 december 2014 00:42 schreef Landysh het volgende:
Haha kijk Deuce Rowwen Heze haten. Zeker omdat het Noord-Limburgers zonder lelijk accent zijn.
America.Elk jaar blauwe bessen plukken daar.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 00:47 schreef JanPiraat het volgende:
FOK crasht de laatste tijd nog vaker dan het humeur van stimorol #grapje
Of een buitenlander.quote:Op zaterdag 6 december 2014 00:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je bent gewoon boos omdat je er niet bijhoort. Hollanders vinden jou een domme Limburger, en Limburgers vinden jou een lompe Hollander.
Elk programma van Paul de Leeuw is toch al 20 jaar ofzo hetzelfde, of niet?quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:06 schreef mrstylo het volgende:
Sint en de Leeuw is best leuk tot nu toe
Ik kijk niet 20jaar lang naar Paul de Leeuw, als ik eerlijk mag zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Elk programma van Paul de Leeuw is toch al 20 jaar ofzo hetzelfde, of niet?
Ja, maar de een is een leeuw, en de ander is maar een klein katje.quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lachen om paul de leeuw maar de grappen van sylvesterr niet kunnen waarderen. Ga jezelf heeeel hard schamen zeg.
Tegen wie heb je het?quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lachen om paul de leeuw maar de grappen van sylvesterr niet kunnen waarderen. Ga jezelf heeeel hard schamen zeg.
O, je bent een buitenlander? Dan val je best mee...quote:Op zaterdag 6 december 2014 00:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Of een buitenlander.
Beter gooi ik mezelf weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |