Was ook niet grappig bedoeld.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Reageer dan niet, je bent niet grappig.
Kheb wel connecties die het for a living doen :$quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kan iemand van jullie websites bouwen en mij helpen misschien?
Dit is fok.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
.
Ik snap niet wat ik gedaan heb dat 'ie steeds zo raar doet tegen me.
Ja en misschien*.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ben ik zo eng?quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:52 schreef Crip het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In de auto is het safe
Zo als eerst w as awkward
Heb gekozen voor cheesecake en pizzarolls. Bonboncake dingen al gemaakt. Oh my. Zo lekker.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:04 schreef Landysh het volgende:
Stimo, als je je babyshower echt goed wil doen bak je macarons.
Ja en ja.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zitterd.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:53 schreef Landysh het volgende:
Deuce woon jij ook in het lelijke accent deel van Limburg?
quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja en misschien*.
*afhankelijk van complexiteit.
quote:
Mmm yeah, talk nerdy to me.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb vroeger wel eens layouts gemaakt door css en html te gebruiken
Met enkel HTML en CSS kan je webpagina's maken.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]Ik ga jullie een dm sturen. Ik heb vroeger wel eens layouts gemaakt door css en html te gebruiken, maar dat is niet voldoende om een website te maken.
Wat ik zou willen is goede tips, of een opzetje, geen idee.
Ja, maar het gaat verder dan dat.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met enkel HTML en CSS kan je webpagina's maken.
Maar macarons is ultimate babyshowe foood.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb gekozen voor cheesecake en pizzarolls. Bonboncake dingen al gemaakt. Oh my. Zo lekker.
Yeter. 15 mensen, zeker 13 soorten voedsel
Vandaar dat ik webpagina's zeg ipv website.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat verder dan dat.![]()
Autistjequote:Op vrijdag 5 december 2014 23:18 schreef Landysh het volgende:
Ik moest vandaag werken met de andere ploeg. Voelde alsof ik in een nieuwe klas terecht kwam.
Scherp ben ik niet meer op dit tijdstip.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vandaar dat ik webpagina's zeg ipv website.
Ik vind het juist leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. Maar dit is de andere klas, onze rivalen. Ze keken mij ook aan van 'wat doe jij hier, jij hoort hier niet'.quote:
Daarvoor moet je nog zuidelijker gaan.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zacht maar zonder dat lelijke van jullie.
Alleen op dit tijdstip niet?quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Scherp ben ik niet meer op dit tijdstip.
Ik was in de zomer nog bij jullie daar. Niet om aan te horen zeg ik je.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Daarvoor moet je nog zuidelijker gaan.
Maastricht.
Zegt niks over mijn accent.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik was in de zomer nog bij jullie daar. Niet om aan te horen zeg ik je.
Maar wel opvallend veel accenten door elkaar. Sommige hadden echt alleen de zachte g net als wij, anderen spraken bijna een andere taal.
Eerst beweren dat je er niks meer over gaat zeggen en dan nog evenn deze steekquote:
quote:
2face hequote:Op vrijdag 5 december 2014 23:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Eerst beweren dat je er niks meer over gaat zeggen en dan nog evenn deze steek
#dezevrouwikzweer
Duh who elsequote:
Omg als dit geen lobi issssquote:Op zaterdag 6 december 2014 00:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
borte dan hebben wij tegelijkertijd naar radio 2 geluisterd, want dat liedje was van de week inderdaad op de radioen zo vaak heb ik die niet gehoord afgelopen jaar dusss ik weet zeker dat we samen aan het lusiteren waren
Hhhhhhhhhhhhhh, sukkeltje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |