Allochtonen met een zachte gquote:Op zaterdag 6 december 2014 01:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
O, je bent een buitenlander? Dan val je best mee...
Bijna elke allochtoon die ik ken heeft een zachte G.quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Allochtonen met een zachte g
Al is het bij vrouwen minder erg
Je kent er maar 1. Doe niet alsof je er meerdere kent.quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Bijna elke allochtoon die ik ken heeft een zachte G.
hoe weet jy dat?quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je kent er maar 1. Doe niet alsof je er meerdere kent.
Zijn allemaal van de AIVD.quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
En de rest van de mensen in dit topic dan? En m'n vader?
Niks. Maar aandacht is best lekkerquote:Op zaterdag 6 december 2014 01:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Houden ze mij in de gaten omdat ik jou ken?
Wat ben je van plan?
quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:44 schreef Deuce92 het volgende:
Stylo kom samen swingen en op de tafels springen.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jij bent de linker, ik de rechter.
[ afbeelding ]
Trustenquote:Op zaterdag 6 december 2014 01:58 schreef Deuce92 het volgende:
Maar ik ga slapen. Wil morgen vóór het werk gaan trainen ipv erna...![]()
Trusten.
Ik zit nu mobiel. Ik reageer er morgen op.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]Ik ga jullie een dm sturen. Ik heb vroeger wel eens layouts gemaakt door css en html te gebruiken, maar dat is niet voldoende om een website te maken.
Wat ik zou willen is goede tips, of een opzetje, geen idee.
ga weg loserquote:Op zaterdag 6 december 2014 01:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niks. Maar aandacht is best lekker
Ik word wel een aandachtfetisjist genoemd. Ook wel het syndroom van kaabee
Hoeveel dames heb je geregeld, player?quote:Op zaterdag 6 december 2014 06:20 schreef PlayingWithFire het volgende:
Een tijdje niet meer uit gaan. Good night xx,
cool, dankjewelquote:Op zaterdag 6 december 2014 03:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik zit nu mobiel. Ik reageer er morgen op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |