quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niks. Maar aandacht is best lekker
Ik word wel een aandachtfetisjist genoemd. Ook wel het syndroom van kaabee
Ze willen je iets duidelijkmaken misschien, the bastards.quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
slaat nergens op, crip werd steeds zo genoemd, dus geen idee waarom mijn username daar staat.
zoals?quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Ze willen je iets duidelijkmaken misschien, the bastards.
Aandachtsquotum... Het is jouw beurt/tijd.quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
slaat nergens op, crip werd steeds zo genoemd, dus geen idee waarom mijn username daar staat.
geen interesse, hartelijk dankquote:Op zaterdag 6 december 2014 10:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Aandachtsquotum... Het is jouw beurt/tijd.
opeens las ik mn naamquote:Op zaterdag 6 december 2014 10:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Dunno moet je hun vragen. Heb niet terug gelezen dus weet niet waar het over gaat.
Kon ik tegen oom agent ook maar "geen interesse, hartelijk dank" zeggen als ie een boete uitschrijft voor 29km/u te hard rijden.quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
geen interesse, hartelijk dank
Ze wil gewoon niet toegeven dat ze aandacht wil. Bescheiden meisje.quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:28 schreef Peunage het volgende:
Technisch gezien staat er kaabee, maar jij trekt die aandacht meteen naar je toe...
Ik heb geen zin om op te staan... Maar ik zal straks wel moeten, m'n blaas begint te zeuren.quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:29 schreef Deuce92 het volgende:
Ik wil weer in bed gaan liggen, ben zo moe...
zo'n reactie had ik niet van jou verwacht!quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:28 schreef Peunage het volgende:
Technisch gezien staat er kaabee, maar jij trekt die aandacht meteen naar je toe...
quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kon ik tegen oom agent ook maar "geen interesse, hartelijk dank" zeggen als ie een boete uitschrijft voor 29km/u te hard rijden.
Ik was van plan om voor het werk te gaan trainen, maar ik zou ook nog gewoon twee uurtjes kunnen gaan slapen. Het lijkt op dit moment echt mooiste dat er is.quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om op te staan... Maar ik zal straks wel moeten, m'n blaas begint te zeuren.
laat ze dat niet in bet gymtopic horen. Straks hoor je er niet meer bijquote:Op zaterdag 6 december 2014 10:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik was van plan om voor het werk te gaan trainen, maar ik zou ook nog gewoon twee uurtjes kunnen gaan slapen. Het lijkt op dit moment echt mooiste dat er is.
90% Van de mensen daar lift toch helemaal niet.quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
laat ze dat niet in bet gymtopic horen. Straks hoor je er niet meer bij
lift jij wel danquote:Op zaterdag 6 december 2014 10:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
90% Van de mensen daar lift toch helemaal niet.
Ik kom er later vandaag op terug.quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zo'n reactie had ik niet van jou verwacht!
[..]![]()
Maar sylvia wat vond je van mn PM? Hoe realistisch is zoiets?
quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
laat ze dat niet in bet gymtopic horen. Straks hoor je er niet meer bij
quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kijk die boy stoken.
Is echter al algemeen bekend.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kom er later vandaag op terug.
| Forum Opties | |
|---|---|