Nee hoor.quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alsof jij niet zo'n detailgericht persoon bent, beetje hypocriet![]()
Vroeger wou ik niet veel met mensen te maken hebben. Tegenwoordig vind omdat juist leuk. Daar gaat m'n voorkeur nu dan ook naar uit.quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet je wel wat je zou willen? Met mensen werken? Of liever achter een bureau je ding doen? In een team of alleen? Etc. Anders kun je nog altijd ergotherapie gaan doen.![]()
![]()
![]()
Scherp.quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
snap deze reactie nu pas...
Bedrijfsinformatica jongenquote:Op zaterdag 6 december 2014 11:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vroeger wou ik niet veel met mensen te maken hebben. Tegenwoordig vind omdat juist leuk. Daar gaat m'n voorkeur nu dan ook naar uit.
Ik heb gekeken naar ergotherapie en fysiotherapie, en die leken mij beide interessant. Ik neigde wel meer richting fysio, omdat ik bij ergo niet precies weet wat ik moet verwachten.
Wat is dat voor een belachelijke taal? Lijkt niet eens op Nederlands.quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:35 schreef Crip het volgende:
[..]
neh da is wie die hollenjers proaten woar dich vandoan kums
Waz met jou en je Maastrichts?quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:35 schreef Crip het volgende:
[..]
neh da is wie die hollenjers proaten woar dich vandoan kums
Ze hebben tekort aan ICT-ers. Money to blow dit datquote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
snap deze reactie nu pas...
quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze hebben tekort aan ICT-ers. Money to blow dit dat
TeamVerkeer DenHaagquote:Op zaterdag 6 december 2014 11:53 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben de laatste tijd gek op films over spoedtransport.Gewoon legaal de maximumsnelheid overschrijden...
Ik ga maar eens aan de slag bij de politie denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |