Typisch een vrouwquote:Op donderdag 4 december 2014 00:14 schreef Jurrgirl het volgende:
Ik vroeg me af of dit normaal is of dat er misbruik van me wordt gemaakt.
Natuurlijk doe je dat nietquote:Op donderdag 4 december 2014 00:10 schreef Jurrgirl het volgende:
2 maaltijdsalades voor iedereen te maken en die mee te nemen. De kosten die ik dan voor boodschappen maak zal die moeder allemaal teruggeven.
Als jij dat al bestempelt als 'misbruik', kun je het beste de relatie stoppen en nooit meer aan een andere relatie beginnen.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:14 schreef Jurrgirl het volgende:
Ik vroeg me af of dit normaal is of dat er misbruik van me wordt gemaakt.
Nee 3e, maar die moeder heeft maar 1 keer eerder voor mij gekooktquote:Op donderdag 4 december 2014 00:14 schreef Jelia het volgende:
Ik ken jullie relatie niet. Als dit je eerste etentje daar is is het raar, anders zou ik het als iets leuks beschouwen
Wel even alles noteren wat zij voor jou gedaan hebben hè? Stel je voor je iets meer terug doet dan dat zij voor jou gedaan hebben. Dat kan natuurlijk niet!quote:Op donderdag 4 december 2014 00:15 schreef Jurrgirl het volgende:
Nee 3e, maar die moeder heeft maar 1 keer eerder voor mij gekookt
Schande, weet je wat je moet doen. Dit soort dingen allemaal in een boekje bijhouden en dan kan je de score van jullie hopelijk nog lang lopende relatie bijhouden!quote:Op donderdag 4 december 2014 00:15 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ik mijd gerechten met het woord salade erin.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:17 schreef P8 het volgende:
[..]
Niet weten hoe je een fatsoenlijke maaltijdsalade maakt
Haha, we think alikequote:Op donderdag 4 december 2014 00:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wel even alles noteren wat zij voor jou gedaan hebben hè? Stel je voor je iets meer terug doet dan dat zij voor jou gedaan hebben. Dat kan natuurlijk niet!
Hmm ja dat is wel een beetje een vreemd verhaal dan.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:15 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
TS heeft wat maandelijkse probleempjes en/of is altijd een zeikwijf.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:18 schreef Vanillekwark het volgende:
Wat de neuk is de klacht/vraag? Ik zie een niet meer dan normale situatie.
En het uurloon dan? En de verbruikskosten van gas en elektriciteit? gvd, het lijkt wel slavenarbeid!quote:Op donderdag 4 december 2014 00:20 schreef Cygne het volgende:
Ik zie t probleem niet. Ze betaalt de boodschappen zelfs.
Dit.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
TS heeft wat maandelijkse probleempjes en/of is altijd een zeikwijf.
En vooral dit. Als ze nu op het laatste moment alle kosten in jouw schoenen zou schuiven, dan zou er wat achter kunnen steken.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:20 schreef Cygne het volgende:
Ik zie t probleem niet. Ze betaalt de boodschappen zelfs.
quote:Op donderdag 4 december 2014 00:14 schreef Jurrgirl het volgende:
Ik vroeg me af of dit normaal is of dat er van van me geprofiteerd wordt.
Ik vond de post zonder edit leuker. Het woord misbruik voelde meer gepast.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:14 schreef Jurrgirl het volgende:
Zaterdag is mijn lichaam er klaar voorquote:Op donderdag 4 december 2014 00:22 schreef P8 het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer eens voor mij koken
Ik vind de score bijhouden nog altijd de beste optie. Dan kan je het later altijd nog terug in dr face gooien.quote:
Dan hoop ik ontvankelijk te kunnen zijn voor jouw liefde door mijn maag en/of darm.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zaterdag is mijn lichaam er klaar voor
tmi...quote:Op donderdag 4 december 2014 00:26 schreef P8 het volgende:
Dan hoop ik ontvankelijk te kunnen zijn voor jouw liefde door mijn maag en/of darm.
Subliem glijdende fecaliën niet kunnen waarderenquote:Op donderdag 4 december 2014 00:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
tmi...
huur een kamer ofzo..
quote:Op donderdag 4 december 2014 00:27 schreef Vanillekwark het volgende:
Prachtig trouwens hoe je aan iemand's topicgeschiedenis een verhaal kunt aflezen.
Ik zal het plaatje even afmaken. Ja, TS is altijd een zeikwijf geweest. Topics als deze pareltjes bewijzen dat:
R&P / Ik overanalyseer sociale contacten en beoordeel mezelf erop..
R&P / Heeft ze me nu laten zitten? wat zou jij doen?
R&P / Collega en ik: desinteresse of kan ik initiatief nemen?
R&P / Collega wil mij meetrekken in de roddels
Vervolgens had TS toch echt zin in een man in haar leven, getuige haar prominente aanwezigheid in de FOK!-Tinder-Topics. Deze zal ik niet linken, want TS is daar geen TS.
Na prominente aanwezigheid in de Tinder-topics, heeft ze blijkbaar die man gevonden. Maar terugkomend naar "TS is een zeikwijf", begonnen daar natuurlijk weer andere problemen:
R&P / Wat werkt beter in een prille relatie, veel zien/missen?
R&P / wanneer heb jij je relatiestatus op FB veranderd?
R&P / welke negatieve/minder positieve eigenschappen heeft jouw partner?
En natuurlijk de bizarre non-issue in dit topic.
Topvermaak dit
TS is een vrouw. Ik zie niks bijzonders.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:27 schreef Vanillekwark het volgende:
Prachtig trouwens hoe je aan iemand's topicgeschiedenis een verhaal kunt aflezen.
Ik zal het plaatje even afmaken. Ja, TS is altijd een zeikwijf geweest. Topics als deze pareltjes bewijzen dat:
Vervolgens had TS toch echt zin in een man in haar leven, getuige haar prominente aanwezigheid in de FOK!-Tinder-Topics. Deze zal ik niet linken, want TS is daar geen TS.
Na prominente aanwezigheid in de Tinder-topics, heeft ze blijkbaar die man gevonden. Maar terugkomend naar "TS is een zeikwijf", begonnen daar natuurlijk weer andere problemen:
Topvermaak dit
Uit "slechte eigenschappen van je partner"quote:Op donderdag 4 december 2014 00:27 schreef Vanillekwark het volgende:
Topvermaak dit
quote:Maar hij heeft ook eigenschappen die ik minder waardeer.
- beetje zuinig
Ja, verstandig omspringen met geld. Wat een kutvent datquote:Op donderdag 4 december 2014 00:30 schreef 2dope het volgende:
[..]
Uit "slechte eigenschappen van je partner"
[..]~
Ja. Natuurlijk. Ze geeft zelfs aan dat ze het je uiteraard gaat betalen. Het is gewoon even een onpraktische situatie, en de meest praktische oplossing, dat ben jij die wat regelt.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:24 schreef Jurrgirl het volgende:
Maargoed jullie vinden dit dus niet onrespectvol tegenover mij als nogal nieuwe schoondochter? Het is dus normaal?
Ik vind het nogal "onrespectvol" dat je hier überhaupt een issue van maakt.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:24 schreef Jurrgirl het volgende:
Maargoed jullie vinden dit dus niet onrespectvol tegenover mij als nogal nieuwe schoondochter? Het is dus normaal?
Echt. Defuck.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:24 schreef Jurrgirl het volgende:
Doe er gewoon stiekem rattenkeutels bij, dat zal ze leren jou zo uit te buiten.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:42 schreef Jurrgirl het volgende:
Ik weet niet maar ik denk ieman kan Richmond gewoon avond vantevoren zo'n salade maken
Ik negeer de duidelijke taalfouten even.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:42 schreef Jurrgirl het volgende:
Ik weet niet maar ik denk ieman kan Richmond gewoon avond vantevoren zo'n salade maken
jezus, wat een naaistreek van haar, zeg..quote:Op donderdag 4 december 2014 01:41 schreef Cygne het volgende:
Mijn schoonmoeder vroeg me laatst om te helpen een kozijn de schilderen en of ik wilde helpen met koken. Sjongejongejonge wat een misbruik maakt ze van mij zeg.
Klopt. Je kan ook op de avond zelf Chinees bestellen. Je kan ook uit eten gaan. Honderden verschillende mogelijkheden zijn er.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:42 schreef Jurrgirl het volgende:
Kun jij dan geen salade maken voor TS? Speciale saus geen bezwaar.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:45 schreef Cygne het volgende:
Ja en?
Wat vind je nou precies onrespectvol? Dat iemand je vraagt salade te maken? Terwijl je de boodschappen niet eens hoeft te betalen?
Ik snap t echt niet.
Nou echt he.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
jezus, wat een naaistreek van haar, zeg..
De struggles zijn echt.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:53 schreef Cygne het volgende:
[..]
Nou echt he.![]()
We gingen een keer met ze op vakantie, kamperen in frankrijk en daarna naar Disneyland. Zij betaalden alles voor ons. In ruil daarvoor deden wij de afwas. Zulks een misbruik.
Gohquote:Op donderdag 4 december 2014 02:02 schreef Cygne het volgende:
[..]
Nou.![]()
Overigens met liefde gedaan hoor. Zelf aangeboden ook. Niet meer dan normaal, lijkt me.
Ja, maar twee maaltijdsalades maken vind ik toch wel érg ver gaan hoor. Kijk, dat ze vragen om de lichamen van hun slachtoffers te laten verdwijnen is tot daar aan toe, maar maaltijdsalades? Het gore lef!quote:Op donderdag 4 december 2014 02:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Goh![]()
Ik mag niet klagen met mijn schoonouders, toplui. Ik doe shit voor hun als ik dat kan, en ze zorgen voor mij, wanneer zij dat kunnen. Lijkt me niet meer dan logisch
quote:Op donderdag 4 december 2014 02:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, maar twee maaltijdsalades maken vind ik toch wel érg ver gaan hoor. Kijk, dat ze vragen om de lichamen van hun slachtoffers te laten verdwijnen is tot daar aan toe, maar maaltijdsalades? Het gore lef!
Nou ja, dit dus.quote:Op donderdag 4 december 2014 02:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Goh![]()
Ik mag niet klagen met mijn schoonouders, toplui. Ik doe shit voor hun als ik dat kan, en ze zorgen voor mij, wanneer zij dat kunnen. Lijkt me niet meer dan logisch
En daar had hij nog gelijk in gehad ook.quote:Op donderdag 4 december 2014 02:08 schreef Cygne het volgende:
[..]
Nou ja, dit dus.
Ik geloof niet dat mijn man met me getrouwd was als ik een instelling als die van ts had.
Inderdaad.quote:Op donderdag 4 december 2014 02:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En daar had hij nog gelijk in gehad ook.
wa zeggie allemaalquote:Op donderdag 4 december 2014 01:42 schreef Jurrgirl het volgende:
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 4 december 2014 08:30 schreef Jurrgirl het volgende:
Het is toch een beetje onfatsoenlijk omdat ik daar ook gast ben?
Vind ik wel ja. ALs je ergens op bezoek gaat behoor je niet te moeten koken. Zou er gewoon aan tafel iets van zeggen.quote:Op donderdag 4 december 2014 08:30 schreef Jurrgirl het volgende:
dit,quote:Op donderdag 4 december 2014 00:14 schreef Jelia het volgende:
Ik ken jullie relatie niet. Als dit je eerste etentje daar is is het raar, anders zou ik het als iets leuks beschouwen
Je meent dit dus echt serieus allemaal?quote:Op donderdag 4 december 2014 08:30 schreef Jurrgirl het volgende:
Heb een aantal doorgelezen, wat ben ik blij dat TS niet mijn vriendin is. Wat een raar zeurderig mens. Ook echt zo een die zelf nooit door zal hebben dat ze een zeikwijf is, of het niet door wil hebben.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:27 schreef Vanillekwark het volgende:
Topvermaak dit
Dit!quote:Op donderdag 4 december 2014 09:08 schreef Zolder het volgende:
[..]
Heb een aantal doorgelezen, wat ben ik blij dat TS niet mijn vriendin is. Wat een raar zeurderig mens. Ook echt zo een die zelf nooit door zal hebben dat ze een zeikwijf is, of het niet door wil hebben.
Gewoon veel laxeermiddel door het eten gooien. Shit happens, zeg maar.quote:Op donderdag 4 december 2014 08:30 schreef Jurrgirl het volgende:
gasten neuken niet in de slaapkamer van de zoon des huizes.. (tenzij het twee jongens zijn.. dan zijn het andere gasten..)quote:Op donderdag 4 december 2014 08:30 schreef Jurrgirl het volgende:
En dit ook, ja.quote:Op donderdag 4 december 2014 09:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Oh en tevens een maaltijdsalade in elkaar flansen als koken zien______!
quote:
Hoezo? Wil je onderdeel van de familie zijn of niet? Tering zeg, niet zo aanstellen.quote:Op donderdag 4 december 2014 08:30 schreef Jurrgirl het volgende:
Ik zou er ook iets van zeggen. Liefste op het moment dat de drankjes worden ingeschonken. ... Dat je gast bent en dat het in een hotel/restaurant ook niet zo werkt.....quote:Op donderdag 4 december 2014 08:30 schreef Jurrgirl het volgende:
Wat meer info hierover nodig. Is het een Nederlandse familie?quote:Op donderdag 4 december 2014 00:10 schreef Jurrgirl het volgende:
Ik vroeg me af wat jullie hiervan zouden vinden?
Ik ben samen met mijn vriend, zijn oma en opa en mijn schoonbroer uitgenodigd bij mijn schoonmoeder thuis. Allemaal leuk en gezellig. Dat broertje zou eerst iets maken maken. Nu moet hij die dag tot einde van de middag werken in een andere stad. Mijn schoonmoeder moet ook tot rond die tijd werken. Mijn vriend miet die dag aan zijn scriptie werken. Ik heb die dag toevallig vrij. Nu vroegen ze aan mijn vriend of hij aan mij wil vragen of ik het niet erg vind om 2 maaltijdsalades voor iedereen te maken en die mee te nemen. De kosten die ik dan voor boodschappen maak zal die moeder allemaal teruggeven. Wat is jullie mening hierover?
Nee Belgen. Ik ben Nederlands.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat meer info hierover nodig. Is het een Nederlandse familie?
Ben je het me eens of bedoel je dit sarcastisch?quote:Op donderdag 4 december 2014 10:02 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik zou er ook iets van zeggen. Liefste op het moment dat de drankjes worden ingeschonken. ... Dat je gast bent en dat het in een hotel/restaurant ook niet zo werkt.....
Je moet het zien alsof je je niet zo fucking aan moet stellen en gewoon voor die lui een lekkere échte maaltijd in elkaar moet flansen in plaats van een of andere paupere maaltijdsalade.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:20 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Nee Belgen. Ik ben Nederlands.
Maar jullie vinden dat ik dit moet zien alsof ik betrokken word in de familie?
quote:Op donderdag 4 december 2014 00:14 schreef Jurrgirl het volgende:
Er wordt van je geprofiteerd en het is onrespectvol omdat iemand aan je vraagt of het voor jou een probleem is om een maaltijdsalade te bereiden! Hoe durven ze? En hoe durven ze je alleen maar het geld voor de boodschappen terug te geven, je verdient ook geld voor het enorme werk dat er in twee maaltijdsalades bereiden gaat zitten.. Meid, wat een DRAAAAMAAAAA. Ik zou je vriend dumpen en 2 miljoen schadevergoeding vragen.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:24 schreef Jurrgirl het volgende:
quote:Op donderdag 4 december 2014 11:21 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ben je het me eens of bedoel je dit sarcastisch?
Je typte net nog dat je al 3 keer bij hen langs bent geweest.quote:Op donderdag 4 december 2014 08:30 schreef Jurrgirl het volgende:
Je wordt nu juist betrokken in de familie. Zij willen kerst vieren door samenzijn met de familie en daarbij een maaltijd te nuttigen. Alleen dan wel iets voedzaams en niet die avond maar gewoon Chinees bestellen. Jou vragen om te koken betekent juist dat ze jou in de familie betrekken.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:20 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Vrouwelijke autist gespot!quote:Op donderdag 4 december 2014 11:20 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Gewoon die vriend laten koken!! Het is zíjn familie. Bovendien kan moeder, broertje of vriend die maaltijdsalades ook wel de dag van tevoren maken, dat hoeft niet per se de dag zelf.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:48 schreef KataStrofe het volgende:
Je moet het gewoon weigeren, kom op zeg, het is jouw vrije dag. Als zij zonodig gezellig samen willen zijn met de feestdagen, laat hun dan ook maar hun shift verschuiven of hun leven beter managen voordat ze jou uitnodigen! Ze zullen je bewonderen omdat je niet zomaar met je laat sollen. Waarom zou je iets doen voor de ouders van je vriend, die nota bene pas 1 keer voor je hebben gekookt?!
Oh en vergeet vooral niet heel vaak tegen je vriend te zeggen hoe belachelijk je het wel niet vindt, dat versterkt jullie band!
Met schoonkinderen als jou zal het nooit gezellig zijn in de familie. Wat ben je misselijk!quote:Op donderdag 4 december 2014 12:48 schreef KataStrofe het volgende:
Je moet het gewoon weigeren, kom op zeg, het is jouw vrije dag. Als zij zonodig gezellig samen willen zijn met de feestdagen, laat hun dan ook maar hun shift verschuiven of hun leven beter managen voordat ze jou uitnodigen! Ze zullen je bewonderen omdat je niet zomaar met je laat sollen. Waarom zou je iets doen voor de ouders van je vriend, die nota bene pas 1 keer voor je hebben gekookt?!
Oh en vergeet vooral niet heel vaak tegen je vriend te zeggen hoe belachelijk je het wel niet vindt, dat versterkt jullie band!
Jouw sarcasmeradar is stuk.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:11 schreef Hexxenbiest het volgende:
Je zal maar een schoondochter hebben als TS!
[..]
Met schoonkinderen als jou zal het nooit gezellig zijn in de familie. Wat ben je misselijk!
Dat dusquote:Op donderdag 4 december 2014 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jouw sarcasmeradar is stuk.
Ah!quote:Op donderdag 4 december 2014 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jouw sarcasmeradar is stuk.
Godverteringquote:Op donderdag 4 december 2014 00:27 schreef Vanillekwark het volgende:
Topvermaak dit
Ik dacht dat je op de schoonfamilie doelde die je niet gastvrij genoeg vond. Dat TS is een geval apart is en niet representatief is duidelijk.quote:
Dan zeg je nee.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:43 schreef Jurrgirl het volgende:
Ik voel me niet speciaal en heb idee dat er gebruik wordt gemaakt van mijn goedheid, ik ben notabene gast net als de andere gasten en op deze manier voel ik een beetje gebruik van mij gemaakt en het op mij afschuiven. Ze kunnen ook avond vantevoren koken.
Je hebt gelijk. belachelijk gewoon weigeren.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:43 schreef Jurrgirl het volgende:
Ik voel me niet speciaal en heb idee dat er gebruik wordt gemaakt van mijn goedheid, ik ben notabene gast net als de andere gasten en op deze manier voel ik een beetje gebruik van mij gemaakt en het op mij afschuiven. Ze kunnen ook avond vantevoren koken.
Geef ze een vinger en ze nemen je hele arm.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:14 schreef Jurrgirl het volgende:
Zeikerd. Voel jij jezelf verheven boven de rest? Als een van de andere gasten die salades had moeten maken, had het jou waarschijnlijk ook aan je reet geroest.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:43 schreef Jurrgirl het volgende:
Als je niet wilt, zeg dan gewoon "nee"! Je hoeft niet te doen alsof je het best vindt terwijl je het niet wilt. Zo zal je schoonfamilie ook sneller je "ware ik" zien.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:43 schreef Jurrgirl het volgende:
Alleen spijtig dat de "ware ik" in dit geval gewoon een ontiegelijk zeikwijf isquote:Op donderdag 4 december 2014 13:58 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Als je niet wilt, zeg dan gewoon "nee"! Je hoeft niet te doen alsof je het best vindt terwijl je het niet wilt. Zo zullen je schoonfamilie ook sneller je "ware ik" zien.
Dan is het voor de schoonfamilie des te beter om het zo snel mogelijk te weten.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:01 schreef Vanillekwark het volgende:
Alleen spijtig dat de "ware ik" in dit geval gewoon een ontiegelijk zeikwijf is
Goed punt.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan is het voor de schoonfamilie des te beter om het zo snel mogelijk te weten.
Zie je niet dat dit weer zo'n typische 'ik wil niet niet veranderen (of geen advies), maar ik zoek mensen die het met mij eens zijn' topic.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Alleen spijtig dat de "ware ik" in dit geval gewoon een ontiegelijk zeikwijf is
In FOK!-termen wordt dit ook wel een Copthorne-topic genoemdquote:Op donderdag 4 december 2014 14:15 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Zie je niet dat dit weer zo'n typische 'ik wil niet niet veranderen (of geen advies), maar ik zoek mensen die het met mij eens zijn' topic.
Voor de vriend bedoel je. Die kan dan optijd wegrennen. Voordat er kinderen komenquote:Op donderdag 4 december 2014 14:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan is het voor de schoonfamilie des te beter om het zo snel mogelijk te weten.
O.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
In FOK!-termen wordt dit ook wel een Copthorne-topic genoemd
Nee ONZ kan ook nog wel 's leuk zijn. Maak er maar een apart forum voor...NAR, voor narcisten ofzo.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:17 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
O.Ik heb de laatste tijd een leven, dus ik ken al die termen niet
. Kunnen dit soort typjes dit soort dingen gewoon niet kwijt in ONZ of iets in die trand.
Meid doe mij (en eventueel iedereen die de moeite nam om op jouw 'onzin' te reageren) een plezier en lees die muur van tekst die ik heb getikt nog eens. Daarin staat zo'n beetje wat iedereen heeft geschreven (minus the sarcasme tussendoor). Dit moet duidelijk genoeg zijn.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:43 schreef Jurrgirl het volgende:
Als je de reacties serieus had gelezen had je dat wel gezien. Matige troll 12/100.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:07 schreef Jurrgirl het volgende:
Hebben jullie weleens zoiets meegemaakt?
JIJ MONSTERquote:Op donderdag 4 december 2014 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, ik zou namelijk gewoon uit mezelf al aanbieden om wat lekkers te koken.
OMG!!quote:Op donderdag 4 december 2014 15:07 schreef Jurrgirl het volgende:
Kun je wel koken? Heb je wel tijd?quote:Op donderdag 4 december 2014 15:07 schreef Jurrgirl het volgende:
Ik kan wel koken en heb tijd, maar vind het een beetje onfatsoenlijk, mijn moeder zou zoiets nooit aan mijn vriend vragen. Ik vind het een beetje een profiteur actie kan het niet van me afzettenquote:Op donderdag 4 december 2014 15:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kun je wel koken? Heb je wel tijd?
Dit. En dan alles met liefde zelf voor ze betalen ook nog zeker?!?!?!quote:Op donderdag 4 december 2014 15:13 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
JIJ MONSTERen op je vrije dag nog wel
.
Dan pis je toch over die maaltijdsalades heenquote:Op donderdag 4 december 2014 16:10 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ik kan wel koken en heb tijd, maar vind het een beetje onfatsoenlijk, mijn moeder zou zoiets nooit aan mijn vriend vragen. Ik vind het een beetje een profiteur actie kan het niet van me afzetten
Mijn god, psychopaat.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:10 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ik kan wel koken en heb tijd, maar vind het een beetje onfatsoenlijk, mijn moeder zou zoiets nooit aan mijn vriend vragen. Ik vind het een beetje een profiteur actie kan het niet van me afzetten
Een ékte Fokker/Fokster, heeft geen vriend(in) nee.... die gaat af en toe vreemd met de linker hand.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:07 schreef Jurrgirl het volgende:
Je bent niet goed bij je hoofd.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:10 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Jij bent me een halve autist hoor (of een hele slechte troll).quote:Op donderdag 4 december 2014 16:10 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Tjezus, waar je je druk om maakt.... Zoals m'n vorige post.... Doe gewoon joh.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:10 schreef Jurrgirl het volgende:
Ik vroeg me af wat jullie hiervan zouden vinden?
Ik ben samen met mijn vriend, zijn oma en opa en mijn schoonbroer uitgenodigd bij mijn schoonmoeder thuis. Allemaal leuk en gezellig. Dat broertje zou eerst iets maken maken. Nu moet hij die dag tot einde van de middag werken in een andere stad. Mijn schoonmoeder moet ook tot rond die tijd werken. Mijn vriend miet die dag aan zijn scriptie werken. Ik heb die dag toevallig vrij. Nu vroegen ze aan mijn vriend of hij aan mij wil vragen of ik het niet erg vind om 2 maaltijdsalades voor iedereen te maken en die mee te nemen. De kosten die ik dan voor boodschappen maak zal die moeder allemaal teruggeven. Wat is jullie mening hierover?
Rosita maak gewoon die salade kut!quote:Op donderdag 4 december 2014 13:43 schreef Jurrgirl het volgende:
Dus wat ga je nu doen?quote:Op donderdag 4 december 2014 16:10 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Jezus en je blijft maar doorgaan hequote:Op donderdag 4 december 2014 16:10 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ja precies en daar stoor ik me aanquote:Op donderdag 4 december 2014 18:03 schreef HCFeestbeest het volgende:
Heel erg onbeleefd naar mijn mening. Zij nodigen jou uit, dan zorgen ze maar dat ze tijd hebben en er zijn en dat er eten is.
Ah, je bent dus enkel opzoek naar mensen die de zelfde mening hebben gevormd ...quote:Op donderdag 4 december 2014 18:21 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ja precies en daar stoor ik me aan
Gozer dat typte ik al 500000 posts terugquote:Op donderdag 4 december 2014 18:22 schreef K44S het volgende:
[..]
Ah, je bent dus enkel opzoek naar mensen die de zelfde mening hebben gevormd ...
Nu ik erover nadenk: ja.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:07 schreef Jurrgirl het volgende:
Ik ben je gozer niet. maat.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:41 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Gozer dat typte ik al 500000 posts terug.
Ja dat moet ik dus ook, en ze gaat niet eens voor ons koken.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk: ja.
Mijn schoonmoeder heeft me uitgenodigd om met de hele familie gezellig het sinterklaasfeest te vieren. Nou verwacht ze ook nog eens dat ik kadoos ga kope! Ik ben daar toch te gast! Zo'n profiteur-actie vind ik dat.
Ik ben je vriend niet, broeder.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:03 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Jij bent mijn maat niet. Vriend.
Ik zal maar zwijgen wat ik er van vind danquote:Op donderdag 4 december 2014 21:30 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Nee dit is madam #100001 die gewoon een 'brother in arms' zoekt in plaats van echt advies.
Hoe kijk je er zelf tegen aan of ze nu wel of niet misbruik van je maakt?quote:Op donderdag 4 december 2014 01:24 schreef Jurrgirl het volgende:
Ja maar jij wil een goede indruk maken. Dat heeft zij niet nodig met al haar goedheid die ze al uitstraalt.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, ik zou namelijk gewoon uit mezelf al aanbieden om wat lekkers te koken.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik was 20, ik weet het nog goed, mijn toenmalige schoonvader was ziek en we zouden op bezoek gaan bij hen.
We waren daarvoor een keer of vier op bezoek geweest en zij waren nooit zo heel hartelijk en vader was heel duidelijk naar mijn vriend dat hij wel wat beters kon krijgen.
Toen we daar waren, vroeg schoonmoeder of ik even koffie wilde zetten.
Echt, ik heb nog nooit zoiets belachelijke meegemaakt! Ik ben daar te gast en moet de koffie zetten?!?! Onbeschoft!
Toch maar gedaan en de hele weg naar huis geklaagd over zijn ouders.
Hij gaf me geen gelijk
LOL. Je toenmalige schoonvader was dus ziek.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik was 20, ik weet het nog goed, mijn toenmalige schoonvader was ziek en we zouden op bezoek gaan bij hen.
We waren daarvoor een keer of vier op bezoek geweest en zij waren nooit zo heel hartelijk en vader was heel duidelijk naar mijn vriend dat hij wel wat beters kon krijgen.
Toen we daar waren, vroeg schoonmoeder of ik even koffie wilde zetten.
Echt, ik heb nog nooit zoiets belachelijke meegemaakt! Ik ben daar te gast en moet de koffie zetten?!?! Onbeschoft!
Toch maar gedaan en de hele weg naar huis geklaagd over zijn ouders.
Hij gaf me geen gelijk
Heb ik iets gemist? Gaat het om een kerstmaaltijd? Ik dacht gewoon tussendoor ergens. Met kerst vind ik het ook wel een beetje apart.. en dan maaltijdsalades..quote:Op donderdag 4 december 2014 12:48 schreef KataStrofe het volgende:
ik lul maar watquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:55 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
LOL. Je toenmalige schoonvader was dus ziek.
Ik ging voor het eerst met mijn beste vriend naar zijn broer. Daar waren al een paar mannelijke vrienden aanwezig en we gingen lekker buiten zitten met een drankje. Kreeg ik als enige van zijn broer te horen dat ik naar de keuken moest om zijn vriendin te helpen met koken.![]()
Die ging me dus wel te ver. Had zij me gevraagd te helpen dan was het anders geweest en had ik het met liefde gedaan. Maar een: "Ga jij nu naar de keuken om *** te helpen" op botte toon, ging me echt te ver.
Als je er pasta in gooit en die van te voren dus letterlijk kookt, dan kook je toch gewoon of watquote:
Dat laatste natuurlijk...quote:Op donderdag 4 december 2014 11:21 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ben je het me eens of bedoel je dit sarcastisch?
Oh geen idee nu je het zegt, dat staat idd nergens volgens mijquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:06 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Gaat het om een kerstmaaltijd? Ik dacht gewoon tussendoor ergens. Met kerst vind ik het ook wel een beetje apart.. en dan maaltijdsalades..
Als ze dan echt geen tijd hebben zou ik zeggen dat ik wel wil koken maar dan een echt kerstmaal en in haar keuken (sjouwen met potten en pannen is niet handig). Kunnen ze gelijk bijspringen als ze thuis komen
Pasta koken is inderdaad echt een hoge vorm van koken. Het is niet alsof je het in een pan heet kokend water gooit en wacht tot het goed is. O wacht.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:33 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Als je er pasta in gooit en die van te voren dus letterlijk kookt, dan kook je toch gewoon of wat?
Dit soort analsyes zouden standaard moeten zijn in dit soort topics. Een noodzakelijk doch vermakelijk stukje duiding.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:27 schreef Vanillekwark het volgende:
Topvermaak dit
Ja maar ik het is toch wel echt koken.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:00 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Pasta koken is inderdaad echt een hoge vorm van koken. Het is niet alsof je het in een pan heet kokend water gooit en wacht tot het goed is. O wacht.
Ik zou jou zó ontzettend per ommegaande dumpen johquote:Op donderdag 4 december 2014 00:14 schreef Jurrgirl het volgende:
Ik doe mijn best de kwaliteit op dit forum omhoog te schroevenquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:09 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Dit soort analsyes zouden standaard moeten zijn in dit soort topics. Een noodzakelijk doch vermakelijk stukje duiding.
Waarvoor hulde vriend V-kwark, hulde.
Dit dus.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:25 schreef fathank het volgende:
Zak patat en een doos frikandellen halen.
Opgelost.
Hoe de neuk is dat een specialismequote:Op zaterdag 6 december 2014 08:31 schreef Gewas het volgende:
[..]
Dit dus.![]()
Ik ga 1 keer per week op bezoek bij familie omdat ik de frituurspecialist ben.
Lol inderdaadquote:Op zaterdag 6 december 2014 10:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hoe de neuk is dat een specialisme![]()
Juiste temperatuur schoon vet, op tijd eruit halen? Veel meer is het niet
- juiste patat uitzoekenquote:Op zaterdag 6 december 2014 10:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En nog zo'n keiharde struggles topic; R&P / Heeft ze me nu laten zitten? wat zou jij doen?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:31 schreef Jurrgirl het volgende:
Je kan het onzekerheid of overgevoeligheid noemen, maar ik ben erg kritisch over mezelf wanneer het op sociale contacten en interacties aankomt...
Ik probeer dan iedereen te pleasen en niks verkeerds te zeggen om mij van mijn beste kant te laten zien. Wanneer dit niet lukt dan baal ik heel erg en word ik er bijna angstig van. Ik voel me dan heel erg onzeker over mezelf en voel me heel erg awkward. Ik denk dan gelijk dat mensen me raar vinden of erover beoordelen. Ik merk ook dit vaak erger wordt wanneer ik er teveel druk op leg of te veel erop let. Ik weet dat dit (grotendeels) nergens op slaat, maar toch houdt het me ook wel bezig.
Hoe leer ik dit af?
Neem je de patat en het vet ook mee?quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:01 schreef Deckard het volgende:
[..]
- juiste patat uitzoeken
- op tijd uit de frituur halen
- aantal graden goed bij houden
- p / l (patatstengel per liter vet) bijhouden
- juiste frituurvet uit zoeken
- opwarmen van het frituurvet (in verschillende gradaties zodat het niet schrikt)
- etc
Slim van de familie: jij betaalt, neemt alle zooi mee én zorgt dat alles lekker wordt.quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:08 schreef Deckard het volgende:
Als je een specialist bent, natuurlijk.
Nou ja, ze noemen mij altijd de frituurspecialist.quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Op juiste moment eruit halen idd.quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:01 schreef Deckard het volgende:
[..]
- juiste patat uitzoeken
- op tijd uit de frituur halen
- aantal graden goed bij houden
- p / l (patatstengel per liter vet) bijhouden
- juiste frituurvet uit zoeken
- opwarmen van het frituurvet (in verschillende gradaties zodat het niet schrikt)
- etc
Hoe vaak hebben zij al voor je gekookt?quote:Op donderdag 4 december 2014 13:43 schreef Jurrgirl het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |