Zeikerd. Voel jij jezelf verheven boven de rest? Als een van de andere gasten die salades had moeten maken, had het jou waarschijnlijk ook aan je reet geroest.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:43 schreef Jurrgirl het volgende:
Ik voel me niet speciaal en heb idee dat er gebruik wordt gemaakt van mijn goedheid, ik ben notabene gast net als de andere gasten en op deze manier voel ik een beetje gebruik van mij gemaakt en het op mij afschuiven. Ze kunnen ook avond vantevoren koken.
Als je niet wilt, zeg dan gewoon "nee"! Je hoeft niet te doen alsof je het best vindt terwijl je het niet wilt. Zo zal je schoonfamilie ook sneller je "ware ik" zien.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:43 schreef Jurrgirl het volgende:
Ik voel me niet speciaal en heb idee dat er gebruik wordt gemaakt van mijn goedheid, ik ben notabene gast net als de andere gasten en op deze manier voel ik een beetje gebruik van mij gemaakt en het op mij afschuiven. Ze kunnen ook avond vantevoren koken.
Alleen spijtig dat de "ware ik" in dit geval gewoon een ontiegelijk zeikwijf isquote:Op donderdag 4 december 2014 13:58 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Als je niet wilt, zeg dan gewoon "nee"! Je hoeft niet te doen alsof je het best vindt terwijl je het niet wilt. Zo zullen je schoonfamilie ook sneller je "ware ik" zien.
Dan is het voor de schoonfamilie des te beter om het zo snel mogelijk te weten.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:01 schreef Vanillekwark het volgende:
Alleen spijtig dat de "ware ik" in dit geval gewoon een ontiegelijk zeikwijf is
Goed punt.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan is het voor de schoonfamilie des te beter om het zo snel mogelijk te weten.
Zie je niet dat dit weer zo'n typische 'ik wil niet niet veranderen (of geen advies), maar ik zoek mensen die het met mij eens zijn' topic.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Alleen spijtig dat de "ware ik" in dit geval gewoon een ontiegelijk zeikwijf is
In FOK!-termen wordt dit ook wel een Copthorne-topic genoemdquote:Op donderdag 4 december 2014 14:15 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Zie je niet dat dit weer zo'n typische 'ik wil niet niet veranderen (of geen advies), maar ik zoek mensen die het met mij eens zijn' topic.
Voor de vriend bedoel je. Die kan dan optijd wegrennen. Voordat er kinderen komenquote:Op donderdag 4 december 2014 14:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan is het voor de schoonfamilie des te beter om het zo snel mogelijk te weten.
O.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
In FOK!-termen wordt dit ook wel een Copthorne-topic genoemd
Nee ONZ kan ook nog wel 's leuk zijn. Maak er maar een apart forum voor...NAR, voor narcisten ofzo.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:17 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
O.Ik heb de laatste tijd een leven, dus ik ken al die termen niet
. Kunnen dit soort typjes dit soort dingen gewoon niet kwijt in ONZ of iets in die trand.
Meid doe mij (en eventueel iedereen die de moeite nam om op jouw 'onzin' te reageren) een plezier en lees die muur van tekst die ik heb getikt nog eens. Daarin staat zo'n beetje wat iedereen heeft geschreven (minus the sarcasme tussendoor). Dit moet duidelijk genoeg zijn.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:43 schreef Jurrgirl het volgende:
Als je de reacties serieus had gelezen had je dat wel gezien. Matige troll 12/100.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:07 schreef Jurrgirl het volgende:
Hebben jullie weleens zoiets meegemaakt?
JIJ MONSTERquote:Op donderdag 4 december 2014 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, ik zou namelijk gewoon uit mezelf al aanbieden om wat lekkers te koken.
OMG!!quote:Op donderdag 4 december 2014 15:07 schreef Jurrgirl het volgende:
Kun je wel koken? Heb je wel tijd?quote:Op donderdag 4 december 2014 15:07 schreef Jurrgirl het volgende:
Ik kan wel koken en heb tijd, maar vind het een beetje onfatsoenlijk, mijn moeder zou zoiets nooit aan mijn vriend vragen. Ik vind het een beetje een profiteur actie kan het niet van me afzettenquote:Op donderdag 4 december 2014 15:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kun je wel koken? Heb je wel tijd?
Dit. En dan alles met liefde zelf voor ze betalen ook nog zeker?!?!?!quote:Op donderdag 4 december 2014 15:13 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
JIJ MONSTERen op je vrije dag nog wel
.
Dan pis je toch over die maaltijdsalades heenquote:Op donderdag 4 december 2014 16:10 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ik kan wel koken en heb tijd, maar vind het een beetje onfatsoenlijk, mijn moeder zou zoiets nooit aan mijn vriend vragen. Ik vind het een beetje een profiteur actie kan het niet van me afzetten
Mijn god, psychopaat.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:10 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ik kan wel koken en heb tijd, maar vind het een beetje onfatsoenlijk, mijn moeder zou zoiets nooit aan mijn vriend vragen. Ik vind het een beetje een profiteur actie kan het niet van me afzetten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |