SPOILER: Waar gaan we meeten?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En natuurlijk onze held op bazencamping De BercktSPOILER: FOK! WoordenboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
FOK!kers feliciteren Alberto Stegeman met nieuwe dochter
Wie deden er mee?SPOILER: GodenlijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+![]()
Friesland?quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nice
Wij:
London
Rome
Ardennen_______
FRIESLAND______________________________________
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.![]()
Lekker skutsjesilen in Fryslanquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nice
Wij:
London
Rome
Ardennen_______
FRIESLAND______________________________________
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:53 schreef Studiotje het volgende:
Ehm, we vieren dit jaar al 200 jaar koninkrijk slimpie
quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:53 schreef Studiotje het volgende:
Ehm, we vieren dit jaar al 200 jaar koninkrijk slimpie
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
dan vieren we 204 jaar koninkrijkquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:53 schreef Studiotje het volgende:
Ehm, we vieren dit jaar al 200 jaar koninkrijk slimpie![]()
PAAAAAAAAAXXXXXquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
dan vieren we 204 jaar koninkrijk
Op kamp met school naar Ameland![]()
Voetbal keihard tegen lelijke dame aangetrapt in het gezicht en ze miste een tand
Ameland![]()
![]()
Ik heb nog 3 dagen op vlieland gezeten met +30 gradenquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:55 schreef Studiotje het volgende:
Voetbal keihard tegen lelijke dame aangetrapt in het gezicht en ze miste een tand
Ameland
Ook nog op die vuurtoren geweest?quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:55 schreef Studiotje het volgende:
Ameland![]()
Nee, daarvoor hadden we een rondleiding, maar waren te laatquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook nog op die vuurtoren geweest?![]()
![]()
Ik ga weer verder met mijn zaterdag avond ritueel. Nu friet eten
Patat op zaterdagquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:57 schreef WcPot het volgende:
Ik ga weer verder met mijn zaterdag avond ritueel. Nu friet eten![]()
Lekker eten!![]()
Patat.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:57 schreef WcPot het volgende:
Ik ga weer verder met mijn zaterdag avond ritueel. Nu friet eten
Pizza nu
oke![]()
Ik zal jou eens open trekkenquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik ga straks een zak Doritos open trekken![]()
![]()
beetje veel, maar ik moest lachentwitter:johnschop twitterde op zaterdag 29-11-2014 om 17:03:29De andere buurman belde of ‘ie m’n tafelzaag mag lenen. Ik heb geen tafelzaag, maar hij denkt dat ik er wél eentje heb. reageer retweet
twitter:johnschop twitterde op zaterdag 29-11-2014 om 17:03:55Hij weet altijd alles beter, dus het zal wel. Hij komt ‘m nu aanwijzen in mijn garage. reageer retweet
twitter:johnschop twitterde op zaterdag 29-11-2014 om 17:05:27Echt, als je ooit een grote klootzak wilt zien moet je bij m’n buurman op bezoek gaan. reageer retweet
twitter:johnschop twitterde op zaterdag 29-11-2014 om 17:07:00Hij is ergens in de 40 denk ik. En hij woont bij z’n ouders. Maar hij weet wel alles. reageer retweet
twitter:johnschop twitterde op zaterdag 29-11-2014 om 17:07:53Hij staat nu in m’n garage een beetje rond te kijken, want hij weet zeker dat ik een tafelzaag heb. reageer retweet
twitter:johnschop twitterde op zaterdag 29-11-2014 om 17:10:19“Misschien heb je ‘m in de kelder?”- Nee, ik heb geen tafelzaag.“Maar ik heb je toch weleens met een tafelzaag gezien?” reageer retweet
twitter:johnschop twitterde op zaterdag 29-11-2014 om 17:14:47De buurman is weer weg. Ik weet zeker dat hij nu met een verrekijker in de gaten houdt of ik niet opeens een tafelzaag tevoorschijn tover. reageer retweet
twitter:johnschop twitterde op zaterdag 29-11-2014 om 17:15:09Eigenlijk zou ik er nu eentje moeten gaan kopen. reageer retweet
twitter:johnschop twitterde op zaterdag 29-11-2014 om 17:17:29Lekker heel de dag tafels zagen en ze dan weggeven aan de minder bedeelden in de samenleving. reageer retweet
![]()
Of een van je klonen is een eigen leven gaan leidenquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of een van je klonen is een eigen leven gaan leiden![]()
![]()
Overkwam Roger van American Dad ook eensquote:
He's going down!!! RIP aan de nabestaanden en z'n hontquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:11 schreef Toto69 het volgende:
1300 meter hoogte. Appelenflap gaat landen.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
ik las kontquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
He's going down!!! RIP aan de nabestaanden en z'n hont![]()
![]()
quote:
waaaaarom zou ik dat typen?
Teletekstquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik durf TT101 bijna niet op te zetten.. welkom in 1992
Heb er een trauma aan overgehouden als kindquote:Was je iets aan het lezen, ging die naar de volgende pagina. Moest je weer wachten tot die eindelijk weer bij jouw pagina was
TT is mijn favoriete nieuwsgaring.quote:
Heb een heel ritueel: TT101, TT601, TT801, TT704...
Vroeger ook TT316![]()
![]()
Je had ook zo'n 18+ TT met de meest debiele vragenquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
TT is mijn favoriete nieuwsgaring.
Heb een heel ritueel: TT101, TT601, TT801, TT704...
Vroeger ook TT316bestaat dat nog?
Tegenwoordig kun je in de pagina's doorscrollen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb er een trauma aan overgehouden als kindWas je iets aan het lezen, ging die naar de volgende pagina. Moest je weer wachten tot die eindelijk weer bij jouw pagina was
Ideaal![]()
![]()
Maria weet raadquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je had ook zo'n 18+ TT met de meest debiele vragenbestaat dat nog?
![]()
![]()
Ja, tegenwoordigquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je in de pagina's doorscrollen.
IdeaalVroegah kon dat niet
Niveau "ik zoende mijn vriendje, ben ik nu zwanger?"quote:
Ook altijd met m'n vader kijken naar de staatsloterij nummersDie man heeft nooit wat gewonnen
quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Niveau "ik zoende mijn vriendje, ben ik nu zwanger?"![]()
![]()
Waar is ie eigenlijk heen?quote:
Wil je zeggen dat we geen goede tv hadden thuis?quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:21 schreef Studiotje het volgende:
Vroeger kom je ook tussen pagina's switchen, als je ene beetje goeie tv had
Jaquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat we geen goede tv hadden thuis?![]()
Vroegah toen je ook heel voorzichtig moest zijn met afstandsbedieningen omdat die een godsvermogen kostenalthans, dat maakten m'n ouders me wijs
quote:
Zal het eens vragen aan m'n vader. Hij was meestal juist van het nieuwste van het nieuwsteVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ik gooide ze altijd in de vissenkomquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:22 schreef Maraca het volgende:
Vroegah toen je ook heel voorzichtig moest zijn met afstandsbedieningen omdat die een godsvermogen kostenalthans, dat maakten m'n ouders me wijs
gouden tijden voor de kruidvat met hun universele afstandsbediening.
![]()
Mijn vader gebruikte TT voor de beurskoersenquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:20 schreef Maraca het volgende:
Ook altijd met m'n vader kijken naar de staatsloterij nummersDie man heeft nooit wat gewonnen
![]()
![]()
niet eens 401quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je had ook zo'n 18+ TT met de meest debiele vragenbestaat dat nog?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy![]()
En er dan alsnog cola over morsen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:22 schreef Maraca het volgende:
![]()
Gelukkig heeft WcPot hier een oplossing voor bedacht![]()
![]()
Pap... waren wij vroeger arm?quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:23 schreef Studiotje het volgende:
"Pap, hadden wij vroeger een slechte tv omdat we niet konden pagineren?"
> "The fuck woman"
Plastic folie en al je problemen zijn opgelostquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En er dan alsnog cola over morsen.![]()
Gelukkig heeft WcPot hier een oplossing voor bedacht
perfecte oplossing iddquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:33 schreef WcPot het volgende:
[..]
Plastic folie en al je problemen zijn opgelost
Al zag het op die foto er nogal dubieus uit.![]()
![]()
Dat wel maar het werkt wel goed en de nummertjes op de toetsen slijten er zo ook niet afquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
perfecte oplossing idd
Al zag het op die foto er nogal dubieus uit.
Dat dubieuze kwam vooral door die Merelbladen op het bureauquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:35 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat wel maar het werkt wel goed en de nummertjes op de toetsen slijten er zo ook niet af![]()
![]()
Hier ga ik verder niet op inquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat dubieuze kwam vooral door die Merelbladen op het bureau![]()
Zit border security te kijken. Dat is ook wel echt elke aflevering hetzelfde
quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:04 schreef Maraca het volgende:
Heb jij wel eens gehad dat mensen via jouw truck Nederland in willen smokkelen?quote:
Ik rij eigenlijk alleen maar in Nederland. Dus daar heb ik geen last van.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb jij wel eens gehad dat mensen via jouw truck Nederland in willen smokkelen?26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:04 schreef Maraca het volgende:
Leuk programmaMaargoed ik heb eigenlijk altijd voetbal opstaan en voor de rest zit ik op mn pc.
![]()
Zou je niet 's een internationale rit willen doen?quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:24 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik rij eigenlijk alleen maar in Nederland. Dus daar heb ik geen last van.
Lekker een weekje naar Rusland ofzo? Of is die markt door de Polen ook al verpest?![]()
![]()
Geen Limburgers die Nederland in willen?quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:24 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik rij eigenlijk alleen maar in Nederland. Dus daar heb ik geen last van.
Daar heb ik geen interesse in. Misschien als ik mijn talen wat beter kon Engels en Duits dat ik het dan wel zou doen. Maar ik mis het ook niet. En mijn Oost europese collega's tja daar word het nu ook niet echt beter vanquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou je niet 's een internationale rit willen doen?
Lekker een weekje naar Rusland ofzo? Of is die markt door de Polen ook al verpest?
Ook in Limburg kom ik vrijwel nooitquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Geen Limburgers die Nederland in willen?
Kun je je Russische webcamvriendin ontmoetenquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:28 schreef WcPot het volgende:
[..]
Daar heb ik geen interesse in. Misschien als ik mijn talen wat beter kon Engels en Duits dat ik het dan wel zou doen. Maar ik mis het ook niet. En mijn Oost europese collega's tja daar word het nu ook niet echt beter van
Bohhhquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kun je je Russische webcamvriendin ontmoeten
Die ene die steeds zegt dat ze de reis naar Nederland niet kan betalen. Kun je haar ontmoeten!quote:
Jouw Engels zal toch niet zoveel minder dan dat van Rob zijn?quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:28 schreef WcPot het volgende:
[..]
Daar heb ik geen interesse in. Misschien als ik mijn talen wat beter kon Engels en Duits dat ik het dan wel zou doen. Maar ik mis het ook niet. En mijn Oost europese collega's tja daar word het nu ook niet echt beter van![]()
![]()
En dat ik eerst een geld bedrag naar een bank in zuid afrika moet overmaken bedoel je die ?quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die ene die steeds zegt dat ze de reis naar Nederland niet kan betalen. Kun je haar ontmoeten!26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+![]()
Die gasten jaquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:31 schreef WcPot het volgende:
[..]
En dat ik eerst een geld bedrag naar een bank in zuid afrika moet overmaken bedoel je die ?
ware liefde![]()
![]()
Ja, haar moeder is na haar pensioen naar Z-A verhuisd en die weet meer over tickets boeken dan zijquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:31 schreef WcPot het volgende:
[..]
En dat ik eerst een geld bedrag naar een bank in zuid afrika moet overmaken bedoel je die ?
En dan graag via Western Union zekerquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, haar moeder is na haar pensioen naar Z-A verhuisd en die weet meer over tickets boeken dan zij26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+![]()
Het lijkt we wel 's wat om zelf in die landen wat rond te karren. Dat is echt niet normaal...links inhalen, rechts inhalen, geen indicators gebruiken, constant toeteren, geen verlichting als het donker is, spookrijden omdat dat een paar minuten scheelt.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:33 schreef WcPot het volgende:
Dit transport bedrijf heeft ritten naar Marokko![]()
![]()
Toch heeft dat wel iets. Beetje kilometers maken daarquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het lijkt we wel 's wat om zelf in die land wat rond te karren. Dat is echt niet normaal...links inhalen, rechts inhalen, geen indicators gebruiken, constant toeteren, geen verlichting als het donker is, spookrijden omdat dat een paar minuten scheelt.26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+![]()
Toch liever in jouw vrachtwagen dan in mijn wagen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:37 schreef WcPot het volgende:
[..]
Toch heeft dat wel iets. Beetje kilometers maken daar![]()
![]()
Zekerquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:34 schreef WcPot het volgende:
[..]
En dan graag via Western Union zeker
Vrachtauto's zijn wel heel erg comfortabel. Als je erin zit merk je gewoon dat het lange afstandsauto's zijnquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch liever in jouw vrachtwagen dan in mijn wagen.
Ik zou niet eens van de parkeerplaats afkomen als ik met een vrachtwagen moet gaan stekenquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:39 schreef WcPot het volgende:
[..]
Vrachtauto's zijn wel heel erg comfortabel. Als je erin zit merk je gewoon dat het lange afstandsauto's zijn
Kan het me best voorstellen. Het is jouw kantoorquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:39 schreef WcPot het volgende:
[..]
Vrachtauto's zijn wel heel erg comfortabel. Als je erin zit merk je gewoon dat het lange afstandsauto's zijn
Ik kom na een uur gebroken uit dat rotding.![]()
![]()
Ook hier geldt Boem = Hoquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zou niet eens van de parkeerplaats afkomen als ik met een vrachtwagen moet gaan steken![]()
![]()
Eventjes naar België en weer terug en totaal niet moe zijn. Soms denk ik wel eens was mijn bureau stoel maar een stoel van een vrachtautoquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kan het me best voorstellen. Het is jouw kantoor
Ik kom na een uur gebroken uit dat rotding.
En de schade aan een vrachtauto is vrijwel minimaal. VW Up vol achterop mijn oplegger en ik had geen schadequote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:43 schreef WcPot het volgende:
[..]
En de schade aan een vrachtauto is vrijwel minimaal. VW Up vol achterop mijn oplegger en ik had geen schade
En dat Upje was zeker total loss ?![]()
![]()
Is dan ook een koekblikquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En dat Upje was zeker total loss ?![]()
![]()
Raad de schade?quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:48 schreef WcPot het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was er over van de VW up
Toch wel 3000 euro vrees ik![]()
![]()
Die mevrouw had denk ik geluk dat het een nieuwe auto was.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Raad de schade?
Toch wel 3000 euro vrees ik26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+![]()
Ik heb het toevallig zien gebeuren ja. Ik dacht waarom moet die auto nu midden op twee rijstroken rijden. Blijkbaar was ze bezig met haar telefoon. En toen zat ze er ook al op.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
je zag het wel in spiegel gebeuren?26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:52 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb het toevallig zien gebeuren ja. Ik dacht waarom moet die auto nu midden op twee rijstroken rijden. Blijkbaar was ze bezig met haar telefoon. En toen zat ze er ook al op.![]()
Moet me inhouden, anders worden Maraca en Karina boos.![]()
![]()
Of was dit Maracaquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]![]()
Moet me inhouden, anders worden Maraca en Karina boos.
Volledig terecht WC. Als die vrouw echt op haar telefoon zat had die auto vanmij dubbel mogen liggen![]()
![]()
Toen ze van de schrik was bekomen. Vroeg ik nog van hoe kon dit gebeuren. Weet ik niet zij die mevrouw. En ik zag haar telefoon op haar bijrijders stoel liggen schermpje stond nog aan. Dus die moet ze nog gebruikt hebben kan bijna niet anders. Het was op een zaterdag middag op een bijna verlaten A1 nog welquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
Volledig terecht WC. Als die vrouw echt op haar telefoon zat had die auto vanmij dubbel mogen liggen26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+![]()
Daar zal het ook wel mee te maken hebben gehad. In de drukke maandagochtendspits doe je dat niet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:07 schreef WcPot het volgende:
[..]
Toen ze van de schrik was bekomen. Vroeg ik nog van hoe kon dit gebeuren. Weet ik niet zij die mevrouw. En ik zag haar telefoon op haar bijrijders stoel liggen schermpje stond nog aan. Dus die moet ze nog gebruikt hebben kan bijna niet anders. Het was op een zaterdag middag op een bijna verlaten A1 nog wel![]()
Dannog. Telefoon = altijd schuld vind ik.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar zal het ook wel mee te maken hebben gehad. In de drukke maandagochtendspits doe je dat niet.![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die heeft een blitser leasebakje.
een Alfa Romeo ofzo dacht ik...
En mensen knallen achterop bij mij
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
En mensen knallen achterop bij mij
Uiteraard. Ben het helemaal met jou en Koos eens.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:11 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dannog. Telefoon = altijd schuld vind ik.![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
En mensen knallen achterop bij mij![]()
Zitten er al krassen op je achterbumper?![]()
En wat ik ook haat is dat een aantal personen nog net even de laatste 150 meter van de afrit moeten nemen. Terwijl dit al 1200meter van te voren word aangegeven.26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+![]()
dat ze jou nog net proberen in te halen en hem er nog voor drukken?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:13 schreef WcPot het volgende:
En wat ik ook haat is dat een aantal personen nog net even de laatste 150 meter van de afrit moeten nemen. Terwijl dit al 1200meter van te voren word aangegeven.![]()
![]()
Mompelt iets over een bestuurder/bestuurster in België die hierdoor een vrachtwagen over het hoofd zagquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:13 schreef WcPot het volgende:
En wat ik ook haat is dat een aantal personen nog net even de laatste 150 meter van de afrit moeten nemen. Terwijl dit al 1200meter van te voren word aangegeven.Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.![]()
Leuk YT filmpje iddquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:14 schreef Starm het volgende:
[..]
Mompelt iets over een bestuurder/bestuurster in België die hierdoor een vrachtwagen over het hoofd zag
Schijnt goed te zijn afgelopen gelukkig.![]()
Neequote:Op zaterdag 29 november 2014 20:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]![]()
Zitten er al krassen op je achterbumper?die is inmiddels vervangen
Dit en dan de afrit opschietenquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
dat ze jou nog net proberen in te halen en hem er nog voor drukken?26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:13 schreef WcPot het volgende:
En wat ik ook haat is dat een aantal personen nog net even de laatste 150 meter van de afrit moeten nemen. Terwijl dit al 1200meter van te voren word aangegeven.![]()
Rij altijd braaf achter de vrachtwagens. Muziekje aan en het is wel prima zo
Dit filmpje bedoel je denk ik ?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Leuk YT filmpje idd
Schijnt goed te zijn afgelopen gelukkig.26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:16 schreef Maraca het volgende:
[..]![]()
Rij altijd braaf achter de vrachtwagens. Muziekje aan en het is wel prima zo![]()
Kettingbotsingquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heftig ongeluk of een gevalletje achterbumper vervangen?
Niks, lekker inhalenquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:16 schreef Maraca het volgende:
[..]![]()
Rij altijd braaf achter de vrachtwagens. Muziekje aan en het is wel prima zo
3baans autobahn onbegrensd is walhalla (mits het niet teringdruk is)![]()
![]()
Snap echt niet wat ze ermee opschieten.quote:
Maak het soms ook wel mee dat zo'n kamikze-kneus me nog inhaalt en daarna gelijk uitvoegt..![]()
![]()
Yepquote:
Ongelooflijk dat je hier levend uitstapt![]()
![]()
En wat hoor je vervolgens op het nieuws. En in de file berichten ongeluk met vrachtauto. En wie heeft dit veroorzaakt de automobilist maar dat hoor je dan weer nietquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep
Ongelooflijk dat je hier levend uitstapt26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+![]()
En dan zijn er nog steeds leipo's die denken dat die vrachtwagenchauffeur die er achterop knalt haar had kunnen ontwijkenquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:21 schreef WcPot het volgende:
[..]
En wat hoor je vervolgens op het nieuws. En in de file berichten ongeluk met vrachtauto. En wie heeft dit veroorzaakt de automobilist maar dat hoor je dan weer niet![]()
![]()
Was ook de voorstequote:Op zaterdag 29 november 2014 20:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Zolang je de voorste bent is er niks aan de hand.
Post dat linkje gewoon in dit topicquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:25 schreef Fylax het volgende:
Als iemand het linkje ook wilt, DM me dan maar![]()
![]()
Nah vinden sommige niet zo leuk als ik dat doequote:Op zaterdag 29 november 2014 20:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Post dat linkje gewoon in dit topic
(she/her)![]()
Je moet schijt aan dat soort mensen hebbenquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nah vinden sommige niet zo leuk als ik dat doe![]()
![]()
Ben leaserijder.. daar doen we niet aanquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Scheelt weer een paar schadevrije jaren
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanaf 21:00 uur:
ONZ / [GUTTER-FM] #17 Sorry kaap :@
(she/her)![]()
Gelukkig zat er een half jaar tussenquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maraca auto kapot, huis nat, zit niet mee he
Appelen is toch met vakantiequote:Op zaterdag 29 november 2014 20:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nah vinden sommige niet zo leuk als ik dat doe
quote:quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanaf 21:00 uur:
ONZ / [GUTTER-FM] #17 Sorry kaap :@(she/her)![]()
Als je teveel schade rijdt, ontbinden ze dat leasecontract. Benieuwd hoe bont je het moet maken, wil je het zover laten komen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben leaserijder.. daar doen we niet aan![]()
![]()
Dat hoopte jij stiekemquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
oooooooooooooooooooooooo
Ik dacht dat hij ban had
Nee hoor. Had een collega die iedere maand wel een aanrijding had. Ook toen ze haar auto uiteindelijk total loss reed kreeg ze gewoon een nieuw contractquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je teveel schade rijdt, ontbinden ze dat leasecontract. Benieuwd hoe bont je het moet maken, wil je het zover laten komen.
En dan nog een dingetje. Soms hoor je wel eens dat vrachtauto's langzaam zijn. Maar als je kijkt naar de totale tijd dan scheelt het soms niet veel met een luxe auto. Een auto mag dan wel 120km/h en soms 130km/h maar dat is geen gemiddelde snelheid. Een vrachtauto mag max 89 km/h en die kan vaak in één constante snelheid door. Terwijl een auto steeds moet afremmen voor andere auto's26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee hoor. Had een collega die iedere maand wel een aanrijding had. Ook toen ze haar auto uiteindelijk total loss reed kreeg ze gewoon een nieuw contract![]()
![]()
Wat een bazin![]()
Maargoed, bij de koffieautomaat zullen er ongetwijfeld grapjes over worden gemaakt.![]()
![]()
Nou, als ik op een 130 weg vol op de rem moet omdat een vrachtwagen ineens besluit te gaan inhalen met 89 km p/u, vind ik ze wel langzaamquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:32 schreef WcPot het volgende:
En dan nog een dingetje. Soms hoor je wel eens dat vrachtauto's langzaam zijn. Maar als je kijkt naar de totale tijd dan scheelt het soms niet veel met een luxe auto. Een auto mag dan wel 120km/h en soms 130km/h maar dat is geen gemiddelde snelheid. Een vrachtauto mag max 89 km/h en die kan vaak in één constante snelheid door. Terwijl een auto steeds moet afremmen voor andere auto's
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een bazin![]()
Maargoed, bij de koffieautomaat zullen er ongetwijfeld grapjes over worden gemaakt.![]()
'
Ook waar ze bij is hoor
En dan halen ze ook nog met 2km/h inquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou, als ik op een 130 weg vol op de rem moet omdat een vrachtwagen ineens besluit te gaan inhalen met 89 km p/u, vind ik ze wel langzaam
Ja, gelijk filevormingquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:35 schreef WcPot het volgende:
[..]
En dan halen ze ook nog met 2km/h in
Nog erger vind ik auto's die achter een vrachtwagen rijden en zonder in hun dode hoek te kijken de richtingwijzer aandoen. Als je dus precies in de dode hoek zit van die autoquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:37 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wat een boefjes zijn dat toch ook he
En dan maar hopen dat ze jou hebben gezien.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nog erger vind ik auto's die achter een vrachtwagen rijden en zonder in hun dode hoek te kijken de richtingwijzer aandoen. Als je dus precies in de dode hoek zit van die auto![]()
![]()
Als ik zie dat een auto achter een vrachtwagen rijdt, ga ik er altijd vanuit dat ze dit flikken. Dus maak altijd een 'escape plan' in m'n hoofd. Laatst ook.. had al gezien dat links niks reed dus kon direct naar links en even toeteren. Wat een eikelquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat ze jou hebben gezien.
![]()
Zoals deze opa en oma die even in de dodehoek gaan zitten26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:57 schreef Fylax het volgende:
3 min omg omg snel haasten snel van de wcpot af
Hoeveel luisteraars verwacht je?Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Spannondquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:57 schreef Fylax het volgende:
3 min omg omg snel haasten snel van de wcpot af
Ik hoor nu kerstmuziek hopelijk gaat Fylax dat niet draaien26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+![]()
ik kan nog niet inloggen wtfquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:01 schreef WcPot het volgende:
Ik hoor nu kerstmuziek hopelijk gaat Fylax dat niet draaien(she/her)![]()
Volgens mij heb ik niet de juiste programma's op deze laptop
Open het .pls bestand met VLC player of iTunes.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:03 schreef Maraca het volgende:
Volgens mij heb ik niet de juiste programma's op deze laptop(she/her)![]()
iTunes heb ik welquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Open het .pls bestand met VLC player of iTunes.eens kijken
Ja, hoe open je dat met iTunes dan?quote:Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Als je iTunes geinstalleerd hebt gaat dat linkje onder die button zich downloaden en dan zou je erop kunnen klikken om te openenquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, hoe open je dat met iTunes dan?![]()
Idd.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:39 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dus je kijkt the winner takes it all oid?
Maar TV had een paar uur geleden op pauze gestaan dus t cijfer stond eerder op de app dan op tv
faal.
Vriendin kijkt het. ik kiek voetbal![]()
![]()
Je liegtquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als je iTunes geinstalleerd hebt gaat dat linkje onder die button zich downloaden en dan zou je erop kunnen klikken om te openen
Werklaptop. Mag officieel nietquote:
*verbergt Spotify*
quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Werklaptop. Mag officieel niet
*verbergt Spotify*!___
![]()
* WcPot Zapt naar 1quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:47 schreef tralalala het volgende:
Niemand hier die Ik Vertrek kijkt? Wat een oudersKlassieker in wording.
Oh hij doet het nu wel. Maar wat een baggermuziekVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ditquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:49 schreef Maraca het volgende:
Oh hij doet het nu wel. Maar wat een baggermuziek![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:56 schreef Studiotje het volgende:
Die heeft een diepe...
[ afbeelding ]![]()
![]()
Moet nog 3 eps terugkijkenquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:05 schreef tralalala het volgende:
Ik wil Charlotte een knuffel geven![]()
Wordt me te saai/eentonig![]()
![]()
Niet die Charlottequote:Op zaterdag 29 november 2014 22:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Moet nog 3 eps terugkijken
Wordt me te saai/eentonig![]()
TV / Ik vertrek #72 #TeamCharlotte
Ongewenste dochter bij Ik Vertrek, meest kille ouders ever.
Maar de laatste 3 afleveringen van Geordie Shore waren wel goed trouwens.![]()
![]()
Brr koud buiteb#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.![]()
quote:Het is idd vies koudquote:Op zondag 30 november 2014 11:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
Iemand al gezegd dat het vieskoud is![]()
![]()
Toch zit ik er stiekem nog wel aan te denkenquote:![]()
And off you goquote:Op zondag 30 november 2014 11:34 schreef WcPot het volgende:
[..]
Toch zit ik er stiekem nog wel aan te denken![]()
![]()
Waar heb ik mijn auto gelaten?
https://www.google.com/ma(...)6,629m/data=!3m1!1e3
Zieke amerikaanse parkeerplaatsen![]()
![]()
Hele gebouw zal wel pissig zijn, want niemand heeft verwarmingquote:
Geef je de schuld aan je bovenbuurman, met z'n verzamelwoedequote:Op zondag 30 november 2014 11:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hele gebouw zal wel pissig zijn, want niemand heeft verwarming![]()
Binnenkort te zien op RTL 4quote:Op zondag 30 november 2014 11:40 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Geef je de schuld aan je bovenbuurman, met z'n verzamelwoede
Gewoon nummertje opschrijven. Werkt primaquote:Op zondag 30 november 2014 11:38 schreef Studiotje het volgende:
Waar heb ik mijn auto gelaten?
https://www.google.com/ma(...)6,629m/data=!3m1!1e3
Zieke amerikaanse parkeerplaatsen![]()
![]()
Doe ik ookquote:Op zondag 30 november 2014 11:40 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Geef je de schuld aan je bovenbuurman, met z'n verzamelwoede
quote:Op zondag 30 november 2014 11:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Gewoon nummertje opschrijven. Werkt prima
NEE ALLES IS ONVINDBAAR![]()
![]()
Ik heb een elektrische openhaard dus ik zit warmquote:
En daar hebben ze ook nog bijna allemaal de zelfde type auto'squote:26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+![]()
Inb4 kortsluitingquote:Op zondag 30 november 2014 11:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb een elektrische openhaard dus ik zit warm
Kan er ook nog wel bij dan hehe![]()
Niet waarquote:Op zondag 30 november 2014 11:43 schreef WcPot het volgende:
[..]
En daar hebben ze ook nog bijna allemaal de zelfde type auto's![]()
![]()
Gatverquote:Op zondag 30 november 2014 11:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb een elektrische openhaard dus ik zit warm![]()
![]()
quote:Op zondag 30 november 2014 11:45 schreef WcPot het volgende:
* WcPot wacht op de springende truck gif![]()
![]()
*zucht* ok:quote:
Er zijn inderdaad redelijk veel moderne SUV's. Er zijn echter ook flink veel pickups, zowel heel modern als heel oud. Verder zie je veel Japanse hatchbacks (niet krachtige auto's, gewoon goedkope blikken). Minivans rijden er veel, en ook (meer dan je zou verwachten) muscle cars; zowel nieuw als oud.
![]()
quote:Op zondag 30 november 2014 11:44 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Inb4 kortsluiting
Kan er ook nog wel bij dan hehe
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |