Heb er een trauma aan overgehouden als kindquote:
TT is mijn favoriete nieuwsgaring.quote:
Je had ook zo'n 18+ TT met de meest debiele vragenquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
TT is mijn favoriete nieuwsgaring.
Heb een heel ritueel: TT101, TT601, TT801, TT704...
Vroeger ook TT316
Tegenwoordig kun je in de pagina's doorscrollen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb er een trauma aan overgehouden als kindWas je iets aan het lezen, ging die naar de volgende pagina. Moest je weer wachten tot die eindelijk weer bij jouw pagina was
Maria weet raadquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je had ook zo'n 18+ TT met de meest debiele vragenbestaat dat nog?
Ja, tegenwoordigquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je in de pagina's doorscrollen.
Ideaal
Niveau "ik zoende mijn vriendje, ben ik nu zwanger?"quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Niveau "ik zoende mijn vriendje, ben ik nu zwanger?"
Waar is ie eigenlijk heen?quote:
Wil je zeggen dat we geen goede tv hadden thuis?quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:21 schreef Studiotje het volgende:
Vroeger kom je ook tussen pagina's switchen, als je ene beetje goeie tv had
Jaquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat we geen goede tv hadden thuis?
quote:
Ik gooide ze altijd in de vissenkomquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:22 schreef Maraca het volgende:
Vroegah toen je ook heel voorzichtig moest zijn met afstandsbedieningen omdat die een godsvermogen kostenalthans, dat maakten m'n ouders me wijs
Mijn vader gebruikte TT voor de beurskoersenquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:20 schreef Maraca het volgende:
Ook altijd met m'n vader kijken naar de staatsloterij nummersDie man heeft nooit wat gewonnen
niet eens 401quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je had ook zo'n 18+ TT met de meest debiele vragenbestaat dat nog?
En er dan alsnog cola over morsen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:22 schreef Maraca het volgende:
Vroegah toen je ook heel voorzichtig moest zijn met afstandsbedieningen omdat die een godsvermogen kostenalthans, dat maakten m'n ouders me wijs
Pap... waren wij vroeger arm?quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:23 schreef Studiotje het volgende:
"Pap, hadden wij vroeger een slechte tv omdat we niet konden pagineren?"
> "The fuck woman"
Plastic folie en al je problemen zijn opgelostquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En er dan alsnog cola over morsen.![]()
Gelukkig heeft WcPot hier een oplossing voor bedacht
perfecte oplossing iddquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:33 schreef WcPot het volgende:
[..]
Plastic folie en al je problemen zijn opgelost
Dat wel maar het werkt wel goed en de nummertjes op de toetsen slijten er zo ook niet afquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
perfecte oplossing idd
Al zag het op die foto er nogal dubieus uit.
Dat dubieuze kwam vooral door die Merelbladen op het bureauquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:35 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat wel maar het werkt wel goed en de nummertjes op de toetsen slijten er zo ook niet af
Hier ga ik verder niet op inquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat dubieuze kwam vooral door die Merelbladen op het bureau
quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:04 schreef Maraca het volgende:
Zit border security te kijken. Dat is ook wel echt elke aflevering hetzelfde
Heb jij wel eens gehad dat mensen via jouw truck Nederland in willen smokkelen?quote:
Ik rij eigenlijk alleen maar in Nederland. Dus daar heb ik geen last van.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb jij wel eens gehad dat mensen via jouw truck Nederland in willen smokkelen?
quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:04 schreef Maraca het volgende:
Zit border security te kijken. Dat is ook wel echt elke aflevering hetzelfde
Zou je niet 's een internationale rit willen doen?quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:24 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik rij eigenlijk alleen maar in Nederland. Dus daar heb ik geen last van.
Geen Limburgers die Nederland in willen?quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:24 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik rij eigenlijk alleen maar in Nederland. Dus daar heb ik geen last van.
Daar heb ik geen interesse in. Misschien als ik mijn talen wat beter kon Engels en Duits dat ik het dan wel zou doen. Maar ik mis het ook niet. En mijn Oost europese collega's tja daar word het nu ook niet echt beter vanquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou je niet 's een internationale rit willen doen?
Lekker een weekje naar Rusland ofzo? Of is die markt door de Polen ook al verpest?
Ook in Limburg kom ik vrijwel nooitquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Geen Limburgers die Nederland in willen?
Kun je je Russische webcamvriendin ontmoetenquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:28 schreef WcPot het volgende:
[..]
Daar heb ik geen interesse in. Misschien als ik mijn talen wat beter kon Engels en Duits dat ik het dan wel zou doen. Maar ik mis het ook niet. En mijn Oost europese collega's tja daar word het nu ook niet echt beter van
Bohhhquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kun je je Russische webcamvriendin ontmoeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |