Heb er een trauma aan overgehouden als kindquote:
TT is mijn favoriete nieuwsgaring.quote:
Je had ook zo'n 18+ TT met de meest debiele vragenquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
TT is mijn favoriete nieuwsgaring.
Heb een heel ritueel: TT101, TT601, TT801, TT704...
Vroeger ook TT316
Tegenwoordig kun je in de pagina's doorscrollen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb er een trauma aan overgehouden als kindWas je iets aan het lezen, ging die naar de volgende pagina. Moest je weer wachten tot die eindelijk weer bij jouw pagina was
Maria weet raadquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je had ook zo'n 18+ TT met de meest debiele vragenbestaat dat nog?
Ja, tegenwoordigquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je in de pagina's doorscrollen.
Ideaal
Niveau "ik zoende mijn vriendje, ben ik nu zwanger?"quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Niveau "ik zoende mijn vriendje, ben ik nu zwanger?"
Waar is ie eigenlijk heen?quote:
Wil je zeggen dat we geen goede tv hadden thuis?quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:21 schreef Studiotje het volgende:
Vroeger kom je ook tussen pagina's switchen, als je ene beetje goeie tv had
Jaquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat we geen goede tv hadden thuis?
quote:
Ik gooide ze altijd in de vissenkomquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:22 schreef Maraca het volgende:
Vroegah toen je ook heel voorzichtig moest zijn met afstandsbedieningen omdat die een godsvermogen kostenalthans, dat maakten m'n ouders me wijs
Mijn vader gebruikte TT voor de beurskoersenquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:20 schreef Maraca het volgende:
Ook altijd met m'n vader kijken naar de staatsloterij nummersDie man heeft nooit wat gewonnen
niet eens 401quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je had ook zo'n 18+ TT met de meest debiele vragenbestaat dat nog?
En er dan alsnog cola over morsen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:22 schreef Maraca het volgende:
Vroegah toen je ook heel voorzichtig moest zijn met afstandsbedieningen omdat die een godsvermogen kostenalthans, dat maakten m'n ouders me wijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |