Wel als het je dochter of zusje is dan raakt het wel hard.quote:
dit is klaagbaak. wen er aanquote:Op zondag 30 november 2014 10:52 schreef Spongeboss het volgende:
Overigens onterechte klacht iedereen mag zelf bepalen wie ze zijn dat kun je jammer vinden maar daar stopt het. Maar serieus wat boeit jou het ken je haar of zo?
Pedo? Ze is toch wat te oud pedos gaan beneden de tien zitten.quote:Op zondag 30 november 2014 10:53 schreef foknerd het volgende:
Soort seks fantasie voor mannen die pedo zijn maar er niet aan toe willen geven.
*schuldig*
Zeker maar vind je dan dat ze maar jou moet luisteren of maakt dit je zo boos dat je erover moet klagen, in dat geval zoek je beter eerst een leven en kom je daarna terug.quote:
Ze mag zeker luisteren als ze wil. Maar enkel klagen is voor mij ook voldoende,quote:Op zondag 30 november 2014 10:55 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zeker maar vind je dan dat ze maar jou moet luisteren of maakt dit je zo boos dat je erover moet klagen, in dat geval zoek je beter eerst een leven en kom je daarna terug.
Jij bent knapper dan Arianaquote:Op zondag 30 november 2014 11:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ze mag zeker luisteren als ze wil. Maar enkel klagen is voor mij ook voldoende,
Ik heb haar naakt gezien.quote:Op zondag 30 november 2014 11:10 schreef BabeWatcher het volgende:
Onterechte klacht, want Ariana
Ik wil met haar trouwen![]()
helaas wil zij niet met trouwen
Het beeld dat men van de vrouw heeft en wat een vrouw vormt is gewoon verpest. Mannen zien de vrouw als een lustobject. Vrouwen gedragen zich hiernaar.. De vrouw zou hier niet aan moeten toegeven. Haar eer en zelfrespect hooghouden.quote:Op zondag 30 november 2014 11:04 schreef peterkailey het volgende:
Waarom willen al die Disney prinsesjes ineens allemaal sekssymbool (lees: afvoerkutje) worden.
dat wil ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |