Snap echt niet wat ze ermee opschieten.quote:
Yepquote:
En wat hoor je vervolgens op het nieuws. En in de file berichten ongeluk met vrachtauto. En wie heeft dit veroorzaakt de automobilist maar dat hoor je dan weer nietquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep
Ongelooflijk dat je hier levend uitstapt
En dan zijn er nog steeds leipo's die denken dat die vrachtwagenchauffeur die er achterop knalt haar had kunnen ontwijkenquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:21 schreef WcPot het volgende:
[..]
En wat hoor je vervolgens op het nieuws. En in de file berichten ongeluk met vrachtauto. En wie heeft dit veroorzaakt de automobilist maar dat hoor je dan weer niet
Was ook de voorstequote:Op zaterdag 29 november 2014 20:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Zolang je de voorste bent is er niks aan de hand.
Post dat linkje gewoon in dit topicquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:25 schreef Fylax het volgende:
Als iemand het linkje ook wilt, DM me dan maar
Nah vinden sommige niet zo leuk als ik dat doequote:Op zaterdag 29 november 2014 20:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Post dat linkje gewoon in dit topic
Je moet schijt aan dat soort mensen hebbenquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nah vinden sommige niet zo leuk als ik dat doe
Ben leaserijder.. daar doen we niet aanquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Scheelt weer een paar schadevrije jaren
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanaf 21:00 uur:
ONZ / [GUTTER-FM] #17 Sorry kaap :@
Gelukkig zat er een half jaar tussenquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maraca auto kapot, huis nat, zit niet mee he
Appelen is toch met vakantiequote:Op zaterdag 29 november 2014 20:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nah vinden sommige niet zo leuk als ik dat doe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |