Ik heb het toevallig zien gebeuren ja. Ik dacht waarom moet die auto nu midden op twee rijstroken rijden. Blijkbaar was ze bezig met haar telefoon. En toen zat ze er ook al op.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
je zag het wel in spiegel gebeuren?
quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:52 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb het toevallig zien gebeuren ja. Ik dacht waarom moet die auto nu midden op twee rijstroken rijden. Blijkbaar was ze bezig met haar telefoon. En toen zat ze er ook al op.
Of was dit Maracaquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]![]()
Moet me inhouden, anders worden Maraca en Karina boos.
Toen ze van de schrik was bekomen. Vroeg ik nog van hoe kon dit gebeuren. Weet ik niet zij die mevrouw. En ik zag haar telefoon op haar bijrijders stoel liggen schermpje stond nog aan. Dus die moet ze nog gebruikt hebben kan bijna niet anders. Het was op een zaterdag middag op een bijna verlaten A1 nog welquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
Volledig terecht WC. Als die vrouw echt op haar telefoon zat had die auto vanmij dubbel mogen liggen
Daar zal het ook wel mee te maken hebben gehad. In de drukke maandagochtendspits doe je dat niet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:07 schreef WcPot het volgende:
[..]
Toen ze van de schrik was bekomen. Vroeg ik nog van hoe kon dit gebeuren. Weet ik niet zij die mevrouw. En ik zag haar telefoon op haar bijrijders stoel liggen schermpje stond nog aan. Dus die moet ze nog gebruikt hebben kan bijna niet anders. Het was op een zaterdag middag op een bijna verlaten A1 nog wel
Dannog. Telefoon = altijd schuld vind ik.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar zal het ook wel mee te maken hebben gehad. In de drukke maandagochtendspits doe je dat niet.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die heeft een blitser leasebakje.
een Alfa Romeo ofzo dacht ik...
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
En mensen knallen achterop bij mij
Uiteraard. Ben het helemaal met jou en Koos eens.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:11 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dannog. Telefoon = altijd schuld vind ik.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
En mensen knallen achterop bij mij
dat ze jou nog net proberen in te halen en hem er nog voor drukken?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:13 schreef WcPot het volgende:
En wat ik ook haat is dat een aantal personen nog net even de laatste 150 meter van de afrit moeten nemen. Terwijl dit al 1200meter van te voren word aangegeven.
Mompelt iets over een bestuurder/bestuurster in België die hierdoor een vrachtwagen over het hoofd zagquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:13 schreef WcPot het volgende:
En wat ik ook haat is dat een aantal personen nog net even de laatste 150 meter van de afrit moeten nemen. Terwijl dit al 1200meter van te voren word aangegeven.
Leuk YT filmpje iddquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:14 schreef Starm het volgende:
[..]
Mompelt iets over een bestuurder/bestuurster in België die hierdoor een vrachtwagen over het hoofd zag
Neequote:Op zaterdag 29 november 2014 20:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]![]()
Zitten er al krassen op je achterbumper?
Dit en dan de afrit opschietenquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
dat ze jou nog net proberen in te halen en hem er nog voor drukken?
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:13 schreef WcPot het volgende:
Dit filmpje bedoel je denk ik ?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Leuk YT filmpje idd
Schijnt goed te zijn afgelopen gelukkig.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:16 schreef Maraca het volgende:
[..]![]()
Rij altijd braaf achter de vrachtwagens. Muziekje aan en het is wel prima zo
Kettingbotsingquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heftig ongeluk of een gevalletje achterbumper vervangen?
Niks, lekker inhalenquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:16 schreef Maraca het volgende:
[..]![]()
Rij altijd braaf achter de vrachtwagens. Muziekje aan en het is wel prima zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |