Die ene die steeds zegt dat ze de reis naar Nederland niet kan betalen. Kun je haar ontmoeten!quote:
Jouw Engels zal toch niet zoveel minder dan dat van Rob zijn?quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:28 schreef WcPot het volgende:
[..]
Daar heb ik geen interesse in. Misschien als ik mijn talen wat beter kon Engels en Duits dat ik het dan wel zou doen. Maar ik mis het ook niet. En mijn Oost europese collega's tja daar word het nu ook niet echt beter van
En dat ik eerst een geld bedrag naar een bank in zuid afrika moet overmaken bedoel je die ?quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die ene die steeds zegt dat ze de reis naar Nederland niet kan betalen. Kun je haar ontmoeten!
Die gasten jaquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:31 schreef WcPot het volgende:
[..]
En dat ik eerst een geld bedrag naar een bank in zuid afrika moet overmaken bedoel je die ?
Ja, haar moeder is na haar pensioen naar Z-A verhuisd en die weet meer over tickets boeken dan zijquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:31 schreef WcPot het volgende:
[..]
En dat ik eerst een geld bedrag naar een bank in zuid afrika moet overmaken bedoel je die ?
En dan graag via Western Union zekerquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, haar moeder is na haar pensioen naar Z-A verhuisd en die weet meer over tickets boeken dan zij
Het lijkt we wel 's wat om zelf in die landen wat rond te karren. Dat is echt niet normaal...links inhalen, rechts inhalen, geen indicators gebruiken, constant toeteren, geen verlichting als het donker is, spookrijden omdat dat een paar minuten scheelt.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:33 schreef WcPot het volgende:
Dit transport bedrijf heeft ritten naar Marokko
Toch heeft dat wel iets. Beetje kilometers maken daarquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het lijkt we wel 's wat om zelf in die land wat rond te karren. Dat is echt niet normaal...links inhalen, rechts inhalen, geen indicators gebruiken, constant toeteren, geen verlichting als het donker is, spookrijden omdat dat een paar minuten scheelt.
Toch liever in jouw vrachtwagen dan in mijn wagen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:37 schreef WcPot het volgende:
[..]
Toch heeft dat wel iets. Beetje kilometers maken daar
Zekerquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:34 schreef WcPot het volgende:
[..]
En dan graag via Western Union zeker
Vrachtauto's zijn wel heel erg comfortabel. Als je erin zit merk je gewoon dat het lange afstandsauto's zijnquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch liever in jouw vrachtwagen dan in mijn wagen.
Ik zou niet eens van de parkeerplaats afkomen als ik met een vrachtwagen moet gaan stekenquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:39 schreef WcPot het volgende:
[..]
Vrachtauto's zijn wel heel erg comfortabel. Als je erin zit merk je gewoon dat het lange afstandsauto's zijn
Kan het me best voorstellen. Het is jouw kantoorquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:39 schreef WcPot het volgende:
[..]
Vrachtauto's zijn wel heel erg comfortabel. Als je erin zit merk je gewoon dat het lange afstandsauto's zijn
Ook hier geldt Boem = Hoquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zou niet eens van de parkeerplaats afkomen als ik met een vrachtwagen moet gaan steken
Eventjes naar België en weer terug en totaal niet moe zijn. Soms denk ik wel eens was mijn bureau stoel maar een stoel van een vrachtautoquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kan het me best voorstellen. Het is jouw kantoor
Ik kom na een uur gebroken uit dat rotding.
En de schade aan een vrachtauto is vrijwel minimaal. VW Up vol achterop mijn oplegger en ik had geen schadequote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:43 schreef WcPot het volgende:
[..]
En de schade aan een vrachtauto is vrijwel minimaal. VW Up vol achterop mijn oplegger en ik had geen schade
Is dan ook een koekblikquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En dat Upje was zeker total loss ?
Raad de schade?quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:48 schreef WcPot het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was er over van de VW up
Die mevrouw had denk ik geluk dat het een nieuwe auto was.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Raad de schade?
Toch wel 3000 euro vrees ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |