quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tja, is met school hè? Zal wel veel toeristje spelen zijn. Zuipen zal niet mogen.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:47 schreef Toto69 het volgende:
Toen ik naar Londen ging met school was ik ook net 16. Iedereen 's avonds laat in de hostelkamer maar een vriend en ik besloten nog even de stad in te gaanleraren over de zeik
Hehe leraren waren zelf ook bezopenquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:48 schreef Studiotje het volgende:
[..]
beetje wietje roken op de hotelkamer enzo kan gewoon yolo
ditquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja is toch zo. die kindjes zijn 14 man
Mind the gap... i love londonquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:49 schreef Toto69 het volgende:
Tube in Londen is wel vetheb dat mind the gap nog steeds in m'n kop
Tja, het is een FOK!ker, die mist ons vanavond al en komt dan hier postenquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:49 schreef WcPot het volgende:
Zolang appelen het zelf maar leuk heeft
Englisch is ah little bit problem vor meequote:
Not for me.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:50 schreef WcPot het volgende:
[..]
Englisch is ah little bit problem vor mee
Gaat gewoon een uur langer door.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tja, het is een FOK!ker, die mist ons vanavond al en komt dan hier postentis daar ook een uur vroeger dus dat scheelt ook
Ja I know. Op zich zou ik het qua werk en zo kunnen, daar wonen. Mja nu lichamelijk nog.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:50 schreef Studiotje het volgende:
[..]
ditmaar ja, het is wel heel anders daar
Nicequote:Op zaterdag 29 november 2014 17:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Wij mochten toen we op werkweek gingen kiezen tussen
Rome [x]
London
Warschau
Geen spijt voor Rome te hebben gekozen.![]()
Warschau schijnt wel 1 groot drankfestijn te zijn geweest.
Ja, dat laatste is lastig. Ik heb zelf wel eens gekeken voor werk daar, er is genoeg gerelateerd te vinden aan wat ik nu al doe dus ehmquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja I know. Op zich zou ik het qua werk en zo kunnen, daar wonen. Mja nu lichamelijk nog.
Gewoon doenquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:52 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ja, dat laatste is lastig. Ik heb zelf wel eens gekeken voor werk daar, er is genoeg gerelateerd te vinden aan wat ik nu al doe dus ehm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |