quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanaf 21:00 uur:
ONZ / [GUTTER-FM] #17 Sorry kaap :@
Als je teveel schade rijdt, ontbinden ze dat leasecontract. Benieuwd hoe bont je het moet maken, wil je het zover laten komen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben leaserijder.. daar doen we niet aan
Dat hoopte jij stiekemquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
oooooooooooooooooooooooo
Ik dacht dat hij ban had
Nee hoor. Had een collega die iedere maand wel een aanrijding had. Ook toen ze haar auto uiteindelijk total loss reed kreeg ze gewoon een nieuw contractquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je teveel schade rijdt, ontbinden ze dat leasecontract. Benieuwd hoe bont je het moet maken, wil je het zover laten komen.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee hoor. Had een collega die iedere maand wel een aanrijding had. Ook toen ze haar auto uiteindelijk total loss reed kreeg ze gewoon een nieuw contract
Nou, als ik op een 130 weg vol op de rem moet omdat een vrachtwagen ineens besluit te gaan inhalen met 89 km p/u, vind ik ze wel langzaamquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:32 schreef WcPot het volgende:
En dan nog een dingetje. Soms hoor je wel eens dat vrachtauto's langzaam zijn. Maar als je kijkt naar de totale tijd dan scheelt het soms niet veel met een luxe auto. Een auto mag dan wel 120km/h en soms 130km/h maar dat is geen gemiddelde snelheid. Een vrachtauto mag max 89 km/h en die kan vaak in één constante snelheid door. Terwijl een auto steeds moet afremmen voor andere auto's
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een bazin![]()
Maargoed, bij de koffieautomaat zullen er ongetwijfeld grapjes over worden gemaakt.
En dan halen ze ook nog met 2km/h inquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou, als ik op een 130 weg vol op de rem moet omdat een vrachtwagen ineens besluit te gaan inhalen met 89 km p/u, vind ik ze wel langzaam
Ja, gelijk filevormingquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:35 schreef WcPot het volgende:
[..]
En dan halen ze ook nog met 2km/h in
Nog erger vind ik auto's die achter een vrachtwagen rijden en zonder in hun dode hoek te kijken de richtingwijzer aandoen. Als je dus precies in de dode hoek zit van die autoquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:37 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wat een boefjes zijn dat toch ook he
En dan maar hopen dat ze jou hebben gezien.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nog erger vind ik auto's die achter een vrachtwagen rijden en zonder in hun dode hoek te kijken de richtingwijzer aandoen. Als je dus precies in de dode hoek zit van die auto
Als ik zie dat een auto achter een vrachtwagen rijdt, ga ik er altijd vanuit dat ze dit flikken. Dus maak altijd een 'escape plan' in m'n hoofd. Laatst ook.. had al gezien dat links niks reed dus kon direct naar links en even toeteren. Wat een eikelquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat ze jou hebben gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |