Da's eigenlijk ook een goeie ja.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:24 schreef jamesdeen het volgende:
• Adriaan van Dis-dis – meest eloquent - Iblardi
ik wil wel maar ik heb altijd net iets meer zin in iets anders of in niets doen natuurlijk ... ik kom er niet aan toequote:
Een beetje vent draait daar z'n hand niet voor omquote:Op maandag 8 december 2014 21:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik wil wel maar ik heb altijd net iets meer zin in iets anders of in niets doen natuurlijk ... ik kom er niet aan toe
volgens mij zijn het er teveel ofzo
Gewoon smoesjes hij durft niet...quote:Op maandag 8 december 2014 21:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Een beetje vent draait daar z'n hand niet voor om
Eigenlijk wel, grote bek maar maar een paar naampjes opnoemen ho maarquote:Op maandag 8 december 2014 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo'n grote vent, je verwacht het niet hè.
Nou ja, eerlijk is eerlijk, het barst hier van de kleerkasten die je niet in een steegje tegen wilt komen.quote:Op maandag 8 december 2014 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, grote bek maar maar een paar naampjes opnoemen ho maar
Eigenlijk denk ik dat dat bij 99% reuze meevaltquote:Op maandag 8 december 2014 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, eerlijk is eerlijk, het barst hier van de kleerkasten die je niet in een steegje tegen wilt komen.
Ja maar jij bent een vrouw, die komen ze zelden tegen op hun zolderkamer.quote:Op maandag 8 december 2014 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk denk ik dat dat bij 99% reuze meevaltDenk dat ze banger zijn voor mij.
Ik wil wel stemmen maar ik weet alleen maar kandidaten voor een paar categorieën. Vorig jaar heb ik dacht ik ook maar een paar users genomineerd.quote:Op maandag 8 december 2014 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een vrouw, die komen ze zelden tegen op hun zolderkamer.
Ehm, Karina, wanneer ga jij stemmen?
Gewoon overal Specularium en sp3c invullen.quote:Op maandag 8 december 2014 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil wel stemmen maar ik weet alleen maar kandidaten voor een paar categorieën. Vorig jaar heb ik dacht ik ook maar een paar users genomineerd.
En timmmmmquote:Op maandag 8 december 2014 21:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon overal Specularium en sp3c invullen.
Gewoon doen, leuk.quote:Op maandag 8 december 2014 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
En timmmmm![]()
Ik ga er even over nadenken en dan kom ik morgen met een heel klein lijstje. Denk dat ik er een stuk of vijf wel weet en de rest is dan Spec of sp3c of timmmmm.
Een goed beginquote:Op maandag 8 december 2014 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Irritantste user: Specularium.
De Premtrofee.
Doe dan gewoon een heel lijstje met je geslowchat.quote:Op maandag 8 december 2014 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Irritantste user: Specularium.
De Premtrofee.
Ja schat ik zei toch dat ik dat morgen ga doen? En haal het weg danquote:Op maandag 8 december 2014 21:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe dan gewoon een heel lijstje met je geslowchat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik vind het alle 4 schatjes, maar fruts is er wel een van de breakingnews en bijhouden van dat nieuwsquote:Op maandag 8 december 2014 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
Mag ik een categorie toevoegen?
De meest weerbestendige mod-Frutsel
en nog een schatje ook
Maak je geen zorgen, van mij zul je niet of nauwelijks nog last hebben op dit subforum, waar onbeschofte schreeuwlelijks als jij ruim baan hebben.quote:Op maandag 8 december 2014 22:04 schreef El_Matador het volgende:
• De Dominique Weesiewortel – voor de meest onderbuikschreeuwerige poster - Tussen de Henks en Ingrids in NWS, met linkse dan wel rechtse onderbuiken, kan er maar een winnaar zijn. Zijn naam telt elf letters en tot zover zou ie moeten tellen voordat ie weer eens de onderbuik laat spreken.
En er dan wel weer als de kippen bij zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, van mij zul je niet of nauwelijks nog last hebben op dit subforum, waar onbeschofte schreeuwlelijks als jij ruim baan hebben.
Wat discussietechnieken en omgangsvormen betreft, nodig ik iedereen verder uit om dit topic van een maandje geleden nog eens rustig na te lezen: NWS / Gedetineerden moeten gaan meebetalen aan hun vervolging en detentie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• De Adriaan van Dis-dis – BramvanLoon al zie ik die tegenwoordig volgens mij wat minder, maar ik kan me ellenlange verhalen van hem herinneren
• Het Joris Luyendijklintje – ni idea, no idea, keine blaße Ahnung
• Het Eva Jinekkostuum – Disana, anders had ik dit nooit ingevuld
• De Hugo Brandt Corstius-beker – ik twijfelde tussen superniger en Mani89 maar ik kies voor Mani89 omdat ik af en toe bijna denk dat hij meent maar ik weet wel beter
• Het Ian Buruma-borstbeeldje – wederom geen idee
• De Johan Derksen-trofee - Ouder1 is volgens mij niet zo gelukkig
• Het Cisca Dresselhuys-spiraaltje – erodome, kan tevens genomineerd worden voor 'grootste dierenvriend'
• De Witgouden Martin Bosma-bokaal – geen idee ik ben bang voor onbekende mensen
• Het Matthijs van Nieuwkerk-niemandalletje – ik nomineer mezelf, post alleen in de SC en mijn bijdragen in een enkel topic zijn inderdaad niemendalletjes
• De Loe de Jong-lepel – TS oftewel El_Matador: houdt van plaatjes, grafiekjes en weet ik wat allemaal
• De Leon de Winter-handschoen – geen idee, ik ben meer van de witte duiven
• De Hafid Bouazza-bokaal – Dven (of telt Bulgaars niet)
Dat is goed nieuws.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:47 schreef Specularium het volgende:
Wat ik ervan heb begrepen gaat het met Adriaan prima omdat hij meer buiten is in zijn Aadmobiel dan op FOK!.
Alleen ben ik geen allochtoonquote:Op donderdag 11 december 2014 12:04 schreef Richestorags het volgende:
• Hafid Bouazza-bokaal – beste allochtoon -
IPA35. Mooie bijdragen in het Syrië topic.
Kan je niet ff verhuizen danquote:
Oh wat lief !quote:Op maandag 15 december 2014 16:53 schreef Disana het volgende:
Jeroen Pauweveer - beste nieuwkomer - Ze is al langer Fokker, maar mij viel Yasmin23 dit jaar pas op in NWS.
De Jeroen Pauweveer is voor de user die de meeste vrouwen wist te scoren. Ik weet niet of Yasmin daarvoor in aanmerking komt, maar ze zal vast blij zijn met je nominatie.quote:Op maandag 15 december 2014 16:53 schreef Disana het volgende:
Jeroen Pauweveer - beste nieuwkomer - Ze is al langer Fokker, maar mij viel Yasmin23 dit jaar pas op in NWS.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:15 schreef anonymoussie het volgende:
• Matthijs van Nieuwkerk-niemandalletje – nooit iets zinnigs bijdraagt:
superniger, met zijn 'gezellige' oneliners.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:51 schreef Disana het volgende:
• Hugo Brandt Corstius-beker – beste troll - superniger doet zijn best
Haten op Mani89quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:07 schreef Karina het volgende:
• De Hugo Brandt Corstius-beker – ik twijfelde tussen superniger en Mani89 maar ik kies voor Mani89 omdat ik af en toe bijna denk dat hij meent maar ik weet wel beter
quote:• De Dominique Weesiewortel – voor de meest onderbuikschreeuwerige poster;
Er is er maar 1. Maar 1 die in elke post weer een totale stortvloed aan diarree uit zijn toetsenbord weet te krijgen. Kanjer.
• De Hugo Brandt Corstius-beker – voor de beste troll:
Niemand anders is zo subtiel als theunderdog. Als je denkt dit is niet serieus is die serieus en andersom ook.![]()
• De Johan Derksen-trofee - voor de zuurste naar sigaren stinkende user:
Deze was vrij makkelijk. Ouder1. El_Matador heeft al precies beschreven waarom.
Teveel werk. Ik heb eigenlijk maar een paar mensen waarover ik echt iets kan zeggen. Jij, ouder1 en mapima.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
In plaats van oneerbare voorstellen zou je ook je eigen nominatielijstje kunnen maken.
Dat beloofd niet veel goeds ...quote:Op woensdag 17 december 2014 16:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Teveel werk. Ik heb eigenlijk maar een paar mensen waarover ik echt iets kan zeggen. Jij, ouder1 en mapima.
Voor ouder1 en mapima niet nee.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat beloofd niet veel goeds ...
Waarvoor nomineer jij mij dan ?quote:Op woensdag 17 december 2014 16:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Voor ouder1 en mapima niet nee.
Mijn Arabische troetelmeisje.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarvoor nomineer jij mij dan ?
Die is wel liefquote:Op woensdag 17 december 2014 16:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mijn Arabische troetelmeisje.
Daarom, die van Ouder1 en mapima zijn makkelijk.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die is wel lief![]()
Die categorie is er alleen niet.
Maak lijstje dan.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Daarom, die van Ouder1 en mapima zijn makkelijk.
Nice!quote:Op woensdag 17 december 2014 17:07 schreef theunderdog het volgende:
• Matthijs van Nieuwkerk-niemandalletje – nooit iets zinnigs bijdraagt - Mapima. spreekt voor zich, aandachtshoer eerste klas, nooit iets zinnigs te melden.
• Johan Derksen-trofee - zuurste user - Ouder1, Tjaaaaaaa................................... nuff said.
• Sandy - trofee- meest schattige en iets wat naïeve user- Yasmin, erg aardig/schattig, maar soms wat naïef.
Nou......quote:Op woensdag 17 december 2014 17:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nice!
Zoveel moeite was het dus niet
Misschien had k jou moeten nomineren voor meest zuurste user.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:59 schreef Specularium het volgende:
Ga even lekker DM'en ofzo, stelletje sensuelen.
Gewoon doen. De Elflettering award.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien had k jou moeten nomineren voor meest zuurste user.
meest zure of zuurste.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien had k jou moeten nomineren voor meest zuurste user.
Nou? hoe zuur dan?quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ah. Kan je nagaan hoe zuur je bent als je meest zuurste user bent..
quote:Op zondag 28 december 2014 16:56 schreef DrMabuse het volgende:
Postume onderscheiding voor en vermelding van (nog steeds) gemiste Fokker :
3-Voud.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |