Eerste lading:
• De
Anil Ramdasschaal – wie missen we het meest? - Onze vriend uit Israel (?), de man die ook veel bijdroeg aan de MH370 zaak,
DeParo. Gaat alles goed met je, jongen?
• Het
Mart Smeetsspeldje – de bijdrager voor het beste sportNWS - De man die nog met Willie van de Kerkhof geknikkerd heeft. De meest sportieve van alle bijdragers op FOK!, die de duurloop over al die jaren glansrijk gewonnen heeft. De man die toegaf gestopt te zijn met doping te gebruiken. We hebben het natuurlijk over
mens sana in corpore sano tongetje80.
• De
Peter R. De Vriespenning – de beste Crime-bijdragen - Een bloedige shootout tussen
raptorix en IntensiveGary, de beide onderwereldfiguren hier. Wegens sympathie voor de eerste en ik mijn leven lief heb als ik ooit een GayPride bezoek (kans is miniem), wordt het de rappe crimeposter.
• De
Dominique Weesiewortel – voor de meest onderbuikschreeuwerige poster - Tussen de Henks en Ingrids in NWS, met linkse dan wel rechtse onderbuiken, kan er maar een winnaar zijn. Zijn naam telt
elf letters en tot zover zou ie moeten tellen voordat ie weer eens de onderbuik laat spreken.
• De
Willem Oltmansoorkonde – voor de beste bijdragen over ons Koningshuisch - De OPs van
Scjvb zijn erg vermakelijk, maar deze categorie past hem het best. Ik stel me een statig jonkheer aan de Jopen voor, in het Haerlemse.
• Het
Paul Witteman-vaantje - beste moderator van NWS - Wie hebben we? Ik ken ze niet eens allemaal, maar uit mijn hoofd zeg ik timmmmmmmmmmmmmmmmm, sp3c, Specularium en paddy. Zijn er meer? Voor mij is de beste moderator die snel handelt waar nodig, weinig spierballen laat zien (we zijn allemaal (min of meer) volwassen mensen) en die meedoet met de discussie.
Op het eerste vlak zijn tim en Specularium de winnaars, sp3c heeft spierballen maar toont ze niet vaak en paddy discussieert het meeste mee. Lastige keuze. Wegens de goeie DMsessies met
sp3c en
paddy winnen ze ex aequo en krijgen in deze verkiezing beiden de nominatie. De regels

verbieden dat niet en anders bannen ze me maar weer.

• Het
Joris Luyendijklintje – voor de beste bijdragen uit het buitenland - Er zitten nogal wat buitenlandposters op FOK!, en NWS is geen uitzondering. Rm-rtf geeft goeie info, Aloulou ook, Papierversnipperaar won vorig jaar van mij door de War on Drugs die ie prachtig up to date en informatief houdt, waar ie dit jaar onverdroten mee doorging. Cempexo overspoelt ons met Deense propaganda en vanuit Belgie posten verschillende users ook mee. Toch zeg ik
Viajero. Weinig gezien maar over Catalonië en Zuid-Soedan droeg ie goed bij.
• De
Hafid Bouazza-bokaal – voor de beste allochtoon - er is er maar een die er echt bovenuit steekt. Peunage lees ik graag, heeeel af en toe hebben de Muterende Marokkanen dan wel Anatolische Guido's een scherpe post, waar over na te denken valt.
De beste en meest gemiste is echter
Triggershot.
Overigens zijn Pietverdriet, Lyrebird, Speculant en ik net zo goed allochtonen, maar de beperkte Televaagdefinitie van allochtonen schijnt zo ingeburgerd te zijn dat ik voor die bijzonder NWSwaardige groep ga.

Later meer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog