Was het ook.quote:
klacht.nl en wel meteen.quote:Op maandag 17 november 2014 13:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Was het ook.Stond op de verpakking dat hij krokant zou worden doordat er een 'krokantwrap' omheen zat, met folie.
Nou, mooi niet dus.
Sowieso, maak ik voor straf een foto van hem, en hang hem op aan de wall of shame in de plaatselijke supermarkt.quote:Op maandag 17 november 2014 13:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Anders wel op z'n flikker geven he.
Ouch. Ben blij dat mijne er door zijn. Minder blij dat ze er uit moetenquote:Op maandag 17 november 2014 13:50 schreef Amarantha het volgende:
Tandarts gebeld. Hoogst wrs is het dus wel mijn verstandskies die door komtMaar ze zei de pijn die daar bij komt kijken is wel met vlagen, dus hopelijk is het over paar dagen weer minder
quote:Op maandag 17 november 2014 13:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sowieso, maak ik voor straf een foto van hem, en hang hem op aan de wall of shame in de plaatselijke supermarkt.
Neen. Ik wacht ook nog op een reactie van de Emté maar die zal wel niet komen.quote:Op maandag 17 november 2014 13:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Moet ik daar dan ook een briefje voor schrijven?
Ik krijg er zelfs hoofdpijn vanquote:Op maandag 17 november 2014 13:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ouch. Ben blij dat mijne er door zijn. Minder blij dat ze er uit moeten
Je kan ook geen enkele supermarkt meer vertrouwen tegenwoordig.quote:Op maandag 17 november 2014 13:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neen. Ik wacht ook nog op een reactie van de Emté maar die zal wel niet komen.
Welke gebruik je dan?quote:Op maandag 17 november 2014 13:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik krijg er zelfs hoofdpijn vanMaar ik ga me maar proberen te focussen op andere dingen i.p.v de pijn. En ondanks dat het amper werkt mij toch maar klem vreten in pijnstillers (uiteraard niet meer dan mag)
Inderdaad. Heb ik eens een terechte klacht, gewoon dikke ignore hequote:Op maandag 17 november 2014 13:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je kan ook geen enkele supermarkt meer vertrouwen tegenwoordig.
Ibuprofen 200mg (en dan per keer 2 stuks). Maar had dit weekend 2 stuks van 600 mg, van een huisgenoot gekregen (krijgt ze op recept) maar die deden alleen de 1ste keer hun werk en 2de tabletje paar uur later hielp al niks meerquote:
Je moet die liquidcaps gebruiken. Die werkten bij mij als een tiet.quote:Op maandag 17 november 2014 13:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ibuprofen 200mg (en dan per keer 2 stuks). Maar had dit weekend 2 stuks van 600 mg, van een huisgenoot gekregen (krijgt ze op recept) maar die deden alleen de 1ste keer hun werk en 2de tabletje paar uur later hielp al niks meer
Ik vrees echt het ergste. Mijn god.. als er ooit een kies getrokken moet worden dan moeten ze mij echt onder narcose brengen, ik ga dat never nooit niet een keer doen als ik bij bewustzijn benquote:Op maandag 17 november 2014 13:55 schreef BBQSausage het volgende:
Al mijn verstandskiezen zijn doorgekomen, en hoeven er (nog) niet uit. Ik klop het alvast af.
Sounds like a planquote:Op maandag 17 november 2014 13:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb ik eens een terechte klacht, gewoon dikke ignore he![]()
We moeten onze eigen toko beginnen!
Hmm ik zal straks eens kijken. Thanks voor de tip!quote:Op maandag 17 november 2014 13:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je moet die liquidcaps gebruiken. Die werkten bij mij als een tiet.
Dat wil ik ook niet bewust meemaken nee.quote:Op maandag 17 november 2014 13:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vrees echt het ergste. Mijn god.. als er ooit een kies getrokken moet worden dan moeten ze mij echt onder narcose brengen, ik ga dat never nooit niet een keer doen als ik bij bewustzijn ben
Ik moet sowieso 22 december nog 1x keer heen voor een behandeling (ergens in mijn voortanden zit een mini gaatje), de rest hebben ze inmiddels allemaal geboord en gevuld gelukkig. Kiezen laten trekken onder narcose, kan dat dan?quote:Op maandag 17 november 2014 13:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat wil ik ook niet bewust meemaken nee.Ik moet over een half uur ook naar de tandarts, nu maar hopen dat het voor mij niet zoveel voorstelt.
Volledige narcose? Ja, dat kan. Echter niet bij alle tandartsen, en is ZIEK duur.quote:Op maandag 17 november 2014 14:00 schreef Amarantha het volgende:
Kiezen laten trekken onder narcose, kan dat dan?
Wat is ziek duur?quote:Op maandag 17 november 2014 14:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Volledige narcose? Ja, dat kan. Echter niet bij alle tandartsen, en is ZIEK duur.
Uiteraard. Alleen voor mannen dan he. Beetje RTL7 stijl.quote:Op maandag 17 november 2014 14:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Klinkt als een topnaam, wat gaan we verkopen? Alles?
Ik heb een tijd geleden gekeken, want energydrinks hebben m'n tanden behoorlijk verneukt, en ik ben als de dood. Maar dan heb je het over minimaal ¤100. Dus ik ga maar voor plaatselijkquote:
Narcose kostenquote:Op maandag 17 november 2014 14:03 schreef Amarantha het volgende:
200 euro ofzo wil ik best betalen zodat ik het ook daadwerkelijk laat doen. Maar het is vast nog duurder of niet?
Dat niemand ooit op dit idee is gekomenquote:Op maandag 17 november 2014 14:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Uiteraard. Alleen voor mannen dan he. Beetje RTL7 stijl.
Gat in de markt.
Bier, steaks, 18+ blaadjes. Nog meer nodig in het assortiment?quote:Op maandag 17 november 2014 14:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat niemand ooit op dit idee is gekomen![]()
![]()
Oh. Ja laat maar dan. Dat gaat me een beetje te ver.. paar honderd euro valt over na te denken maar dit..quote:Op maandag 17 november 2014 14:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Narcose kosten
De kosten van de narcose worden niet door verzekeraars vergoed, deze kosten variëren van ¤ 325,00 en ¤ 812,50 en zijn afhankelijk van de duur van de behandeling. Deze kosten krijgt u niet vergoed door uw verzekeraar.
oh
Kan zijn dat het bij je eigen tandarts goedkoper is hoor, maar dit was even de 1e hit op Google.quote:Op maandag 17 november 2014 14:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh. Ja laat maar dan. Dat gaat me een beetje te ver.. paar honderd euro valt over na te denken maar dit..
Blokken hout, en een bijl. Gewoon omdat.quote:Op maandag 17 november 2014 14:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Bier, steaks, 18+ blaadjes. Nog meer nodig in het assortiment?
A. neem pakket aan.quote:
hmm, prima keuze inderdaad.quote:Op maandag 17 november 2014 14:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Blokken hout, en een bijl. Gewoon omdat.
Geniaal plan dit.quote:Op maandag 17 november 2014 14:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
hmm, prima keuze inderdaad.
Elke zaterdag open tot 22:00 en dan vanaf 20:00 hebben we speciale activiteiten zoals strippende kassières.
Dat is wel een idee ja. Enige probleem is dat hij dan wel voor mijn huis staat.quote:Op maandag 17 november 2014 14:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
A. neem pakket aan.
B. zeg wacht even.
C. pak camera uit.
D. Click & run.
Herkenbaar wel ja. Laatst slaapkamer lopen opruimen, onder het bed was blijkbaar een stash. Allemaal rietjes, speeltjes (van de kat..) en dat soort troepquote:Op maandag 17 november 2014 14:10 schreef Amarantha het volgende:
Mijn kat (kitten) gooit telkens speelballetjes onder de kast, bed, tafel, bank etc. En ik mag ze eronder weg vissenBeest is te lui om ze zelf weer te pakken, ook al kan ze er prima bij
Sterkte Bquote:Op maandag 17 november 2014 14:12 schreef BBQSausage het volgende:
Op naar de tandarts. Nu maar hopen dat m'n ouders er straks zijn als m'n camera bezorgd wordt.
We zijn al paar weken een stuk of 10 balletjes kwijtquote:Op maandag 17 november 2014 14:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Herkenbaar wel ja. Laatst slaapkamer lopen opruimen, onder het bed was blijkbaar een stash. Allemaal rietjes, speeltjes (van de kat..) en dat soort troep
Jepquote:Op maandag 17 november 2014 14:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We zijn al paar weken een stuk of 10 balletjes kwijtEn een stok met veren eraan
Doorverwijzinkje vragen naar de kaakchirurg. Blijft het bij je eigen risico.quote:Op maandag 17 november 2014 14:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Narcose kosten
De kosten van de narcose worden niet door verzekeraars vergoed, deze kosten variëren van ¤ 325,00 en ¤ 812,50 en zijn afhankelijk van de duur van de behandeling. Deze kosten krijgt u niet vergoed door uw verzekeraar.
oh
Sowiesoquote:Op maandag 17 november 2014 14:19 schreef Lt.Surge het volgende:
De laser werkt nog het best, en die raken we niet 1-2-3 kwijt.
quote:Op maandag 17 november 2014 14:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Doorverwijzinkje vragen naar de kaakchirurg. Blijft het bij je eigen risico.
True that. Katten ftw.quote:Op maandag 17 november 2014 14:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
SowiesoHoe maak je je kitten moe
quote:Op maandag 17 november 2014 14:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]Ik wil er niet meer over denken k.
[..]
True that. Katten ftw.
Ik zie nu al op tegen morgen.quote:
Gewoon terugtandentrekken. Zo rollen sceneboiis jwzquote:Op maandag 17 november 2014 14:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik zie nu al op tegen morgen.
Die gast is zo hardhandig soms he.
Hmm, goed punt wel.quote:Op maandag 17 november 2014 14:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gewoon terugtandentrekken. Zo rollen sceneboiis jwz
quote:Op maandag 17 november 2014 14:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hmm, goed punt wel.
Vorige keer had ik een mokkel, uit Zuid-Amerika blijkbaar, niet te verstaan. Wel zo prettig eigenlijk. Ik ga nu haaguu kliioo...ah, ja ok, succes.
Vervelende is wel, er lopen daar 5 stagiaires of zo. Allemaal kijken en helpen en zo. Rot op amateur.quote:
Gewoon allemaal je mond laten fisten.quote:Op maandag 17 november 2014 14:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Vervelende is wel, er lopen daar 5 stagiaires of zo. Allemaal kijken en helpen en zo. Rot op amateur.
Wat een pro ben je ook!quote:Op maandag 17 november 2014 14:31 schreef DrNick het volgende:
Ik ga niet eens meer naar de tandarts. Geen in om geld te betalen. Vaak is toch alleen maar "Ja, mooi." na 5 minuten. En dan mag je 35 euro aftikken. Soms ook tandsteen verwijderen, maar dat is ook niet nodig. Gemiddeld tweemaal daags poetsen jwz
Allemaalquote:Op maandag 17 november 2014 14:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wat een pro ben je ook!
Hoeveel tanden heb je nog?
Dat durf ik toch niet man.quote:Op maandag 17 november 2014 14:31 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gewoon allemaal je mond laten fisten.
Oh, en zeggen dat je geen stagair wil is vast afdoende
Dayum!quote:Op maandag 17 november 2014 14:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
Allemaal
Nooit een gaatje gehad ook
Na 2 ziekenhuis bezoeken & groetjes van de tandarts doe ik dat ook niet meer.quote:
Ziekenhuis?quote:Op maandag 17 november 2014 14:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Na 2 ziekenhuis bezoeken & groetjes van de tandarts doe ik dat ook niet meer.
Harkloppingen, klamme armen/hoofd allesquote:
Tray per dag?quote:Op maandag 17 november 2014 14:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Harkloppingen, klamme armen/hoofd alles
Maarja, met een tray per dag is dat niet zo lastig
Tray?quote:Op maandag 17 november 2014 14:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Harkloppingen, klamme armen/hoofd alles
Maarja, met een tray per dag is dat niet zo lastig
Is al wel wat jaren geleden he.quote:Op maandag 17 november 2014 14:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tray per dag?Ik drink er elke dag 2, ook niet goed maar een tray
Goede vriend van me drinkt ook zo 3 blikken monster weg
Alleen maar?quote:Op maandag 17 november 2014 14:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Is al wel wat jaren geleden he.
Ik drink nu alleen nog maar bier.
Nee grapje, grapje. Wil niet dat jullie verkeerde dingen over mij denken he.quote:
Nimmer.quote:Op maandag 17 november 2014 14:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nee grapje, grapje. Wil niet dat jullie verkeerde dingen over mij denken he.
quote:Op maandag 17 november 2014 14:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nee grapje, grapje. Wil niet dat jullie verkeerde dingen over mij denken he.
Waarschijnlijk heeft de bezorger van BBQ die meegenomen.quote:
quote:Op maandag 17 november 2014 14:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft de bezorger van BBQ die meegenomen.
Ja kerel bleek niet te vertrouwen. Dat was ook mijn reactie!quote:
Pics van de Lidl.quote:Op maandag 17 november 2014 14:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een nieuwe gekocht
Bij de Lidl![]()
Picsquote:Op maandag 17 november 2014 14:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een nieuwe gekocht
Bij de Lidl![]()
Niet verkeerdquote:Op maandag 17 november 2014 14:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb wel van de vest:
[ afbeelding ]
Die donkergrijze met groen. Hij is zo zacht van binnen. De vrouwen varianten waren niet zo leuk
15 ekkies? Is de Primark dan niet goedkoper?quote:Op maandag 17 november 2014 14:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb wel van de vest:
[ afbeelding ]
Die donkergrijze met groen. Hij is zo zacht van binnen. De vrouwen varianten waren niet zo leuk
Hebben we hier niet in de buurt. 15 euro vind ik nog best een goede prijs voor een trui of vestquote:Op maandag 17 november 2014 14:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
15 ekkies? Is de Primark dan niet goedkoper?
Gewoon huis-, tuin- en keukensweater dan.quote:Op maandag 17 november 2014 14:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij is wel een beetje te groot. Maar zit wel fijn
Ja dat vooral jaquote:Op maandag 17 november 2014 14:53 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gewoon huis-, tuin- en keukensweater dan.
Almere, Enschede, je kunt alle kanten op manquote:Op maandag 17 november 2014 14:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hebben we hier niet in de buurt. 15 euro vind ik nog best een goede prijs voor een trui of vest
Godverdomme, D&G of zo?quote:Op maandag 17 november 2014 14:53 schreef DrNick het volgende:
Ik betaal al snel 40 ekkies voor een sweater.
Ik nooit een keerquote:Op maandag 17 november 2014 14:53 schreef DrNick het volgende:
Ik betaal al snel 40 ekkies voor een sweater.
Ik ga daar ooit nog wel een keer heen. C&A en H&M hebben ook wel de kleding die ik zoekquote:Op maandag 17 november 2014 14:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Almere, Enschede, je kunt alle kanten op man
Hmm goed punt. Maar die H&M kwaliteitquote:Op maandag 17 november 2014 14:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga daar ooit nog wel een keer heen. C&A en H&M hebben ook wel de kleding die ik zoek
Hmm ja maar verschilt wel per item. Zo heb ik H&M kleding wat na heel veel dragen en wassen nog steeds mooi is maar ik heb ook items die niet meer zo mooi zijn na een paar keer dragen en wassenquote:Op maandag 17 november 2014 14:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hmm goed punt. Maar die H&M kwaliteit
Ik spreek trouwens voor mijn vriendin. Ik kom niet in de H&M. Dus ik kan de discussie niet meer voortzetten aangezien zij niet aanwezig is.quote:Op maandag 17 november 2014 14:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm ja maar verschilt wel per item. Zo heb ik H&M kleding wat na heel veel dragen en wassen nog steeds mooi is maar ik heb ook items die niet meer zo mooi zijn na een paar keer dragen en wassen
Heb voor mijn vriend vrij recent een vest en 2 tshirts gekocht bij de H&M. Die vest is nu al weer lelijk aan het worden, net 3x gewassenquote:Op maandag 17 november 2014 14:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik spreek trouwens voor mijn vriendin. Ik kom niet in de H&M. Dus ik kan de discussie niet meer voortzetten aangezien zij niet aanwezig is.
Awquote:Op maandag 17 november 2014 14:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
2 verstandskiezen moeten getrokken worden.
Oeiquote:Op maandag 17 november 2014 14:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vind h&m echt minder gewordenquote:Op maandag 17 november 2014 14:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm ja maar verschilt wel per item. Zo heb ik H&M kleding wat na heel veel dragen en wassen nog steeds mooi is maar ik heb ook items die niet meer zo mooi zijn na een paar keer dragen en wassen
1 les gehad, supertofquote:
Ik update je morgen hoe vreselijk het was.quote:Op maandag 17 november 2014 14:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zie de laatste tijd sowieso weinig leuks op de webshop staanquote:Op maandag 17 november 2014 14:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik vind h&m echt minder geworden
Daarom; zelf maken.quote:Op maandag 17 november 2014 14:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb voor mijn vriend vrij recent een vest en 2 tshirts gekocht bij de H&M. Die vest is nu al weer lelijk aan het worden, net 3x gewassen
* Dat vest.quote:Op maandag 17 november 2014 14:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb voor mijn vriend vrij recent een vest en 2 tshirts gekocht bij de H&M. Die vest is nu al weer lelijk aan het worden, net 3x gewassen
ik las supersofquote:
ntm? Wat is dit voor vage code taal.quote:Op maandag 17 november 2014 15:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik las supersof
heb jij gisteren ntm gespot trouwens?
lb weetquote:Op maandag 17 november 2014 15:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ntm? Wat is dit voor vage code taal.
Als je een uitje in de pan doet, met blokjes ham/bacon erbij. Wat creme fraiche erbij. Wat broccoli, en een pasta naar keuze en klaar in Surge.quote:Op maandag 17 november 2014 15:08 schreef Lt.Surge het volgende:
Weet iemand een lekker/makkelijk recept met in de hoofdrol een broccoli?
Eens wel. Ik loop altijd achter.quote:
Nopequote:Op maandag 17 november 2014 15:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik las supersof
heb jij gisteren ntm gespot trouwens?
Hmm, awesome plan wel. Dank u!quote:Op maandag 17 november 2014 15:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als je een uitje in de pan doet, met blokjes ham/bacon erbij. Wat creme fraiche erbij. Wat broccoli, en een pasta naar keuze en klaar in Surge.
De dikgedrukte heb ik wel eens van gehoord.quote:
Aangenaamquote:
zij jou welquote:
Heuj LittleBrownie! Vanaf nu noem ik je lbquote:
Waar?quote:
Hoi LTS.quote:Op maandag 17 november 2014 15:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heuj LittleBrownie! Vanaf nu noem ik je lb
Doe dan iig Lt.Squote:
quote:
quote:Op maandag 17 november 2014 15:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De dikgedrukte heb ik wel eens van gehoord.
Bob Geldof – organiser
Midge Ure – organiser
Paul Epworth – producer
Instruments:
Roger Taylor (from Queen) – Drums
Vocals:
Bastille
Bono (from U2)
Clean Bandit
Disclosure
Elbow
Paloma Faith
Fuse ODG
Ellie Goulding
Angelique Kidjo
Chris Martin (from Coldplay)
Olly Murs
Sinead O'Connor
One Direction
Rita Ora
Emeli Sande
Seal
Ed Sheeran
Sam Smith
Underworld
Jessie Ware
Zoe Sugg
Joe Sugg
Alfie Deyes
Remixes:
Underworld
Disclosure
Primaquote:Op maandag 17 november 2014 15:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heuj LittleBrownie! Vanaf nu noem ik je lb
Dankje, dan kan ik me alvast voorbereiden.quote:Op maandag 17 november 2014 15:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik update je morgen hoe vreselijk het was.
Lagere technische school, of past dat niet bij je?quote:Op maandag 17 november 2014 15:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Doe dan iig Lt.S
En hallo Dd!
Leuk dit!
Ik doe het graag!quote:Op maandag 17 november 2014 15:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dankje, dan kan ik me alvast voorbereiden.
Niet gelijk zo hoog inzetten he.quote:Op maandag 17 november 2014 15:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lagere technische school, of past dat niet bij je?
Zondag tijdens oud & nieuw toch? Gewoon tegen alle regels in.quote:Op maandag 17 november 2014 15:03 schreef Lt.Surge het volgende:
Tevens BBQ; wanneer is de officiële opening van Lt.BBQ?
Goed punt wel.quote:Op maandag 17 november 2014 15:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zondag tijdens oud & nieuw toch? Gewoon tegen alle regels in.
Woensdag/donderdagquote:Op maandag 17 november 2014 15:18 schreef BBQSausage het volgende:
Als zondag in ieder geval op oud en nieuw valt. Of andersom.
Oei, ik weet niet of ik zo'n verantwoordelijke taak wel aan kan.quote:Op maandag 17 november 2014 15:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Goed punt wel.
Maak jij de gastenlijst?
Je mag anders ook wel de vergunningen regelen. Dat past misschien wat beter dan.quote:Op maandag 17 november 2014 15:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oei, ik weet niet of ik zo'n verantwoordelijke taak wel aan kan.
Ik ga direct aan de slag.quote:Op maandag 17 november 2014 15:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je mag anders ook wel de vergunningen regelen. Dat past misschien wat beter dan.
Heb je de bel wel gehoord/gehoort/gehoordt?quote:
Wat is nou de beste manier om jouw prullenbakjes te doorzoeken?quote:Op maandag 17 november 2014 15:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je mag anders ook wel de vergunningen regelen. Dat past misschien wat beter dan.
Tegen betaling.quote:Op maandag 17 november 2014 15:21 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Wat is nou de beste manier om jouw prullenbakjes te doorzoeken?
quote:Uiteraard zijn wij ook bij de opening aanwezig!
Anders laten ze altijd een briefje achter.quote:Op maandag 17 november 2014 15:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heb je de bel wel gehoord/gehoort/gehoordt?
quote:Op maandag 17 november 2014 15:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heb je de bel wel gehoord/gehoort/gehoordt?
Hmm, ik denk dat je vreemde pics op je camera tegen zult komen.quote:Op maandag 17 november 2014 15:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Anders laten ze altijd een briefje achter.En m'n ouders waren thuis toen ik niet thuis was.
Dank.quote:
Do share.quote:Op maandag 17 november 2014 15:29 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb even een lekkere bluesplaat opgezet
quote:
Ah ja, lekker nummertje wel!quote:
Een beetje gezelschap?quote:
Tijd voor mezelfquote:Op maandag 17 november 2014 15:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Een beetje gezelschap?
Of wat tijd voor jezelf?
Echt wat een leef heeft die man he.quote:Op maandag 17 november 2014 15:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Tijd voor mezelf
Krantje erbij
Goodlife jeweetquote:Op maandag 17 november 2014 15:40 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Echt wat een leef heeft die man he.
Watquote:
Jaquote:
ze dacht dat jullie haar ook gezien haddenquote:
een foksterquote:
Oh, ze wist 't niet zekerquote:Op maandag 17 november 2014 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze dacht dat jullie haar ook gezien hadden
[..]
een fokster
Weet ik wel, maar wat is haar volledige username?quote:Op maandag 17 november 2014 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze dacht dat jullie haar ook gezien hadden
[..]
een fokster
ntmquote:Op maandag 17 november 2014 15:57 schreef DrNick het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar wat is haar volledige username?
ntmquote:Op maandag 17 november 2014 15:57 schreef DrNick het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar wat is haar volledige username?
zoek ze, je zult niet teleurgesteld zijnquote:
die ja,quote:
Lievquote:Op maandag 17 november 2014 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die ja,
niet zo bruin als brownie, wel zo klein.
Voor 2 personen, hoeveel bakjes crème fraiche raad je aan?quote:
best mooi ook nogquote:
Eén van 125 ml ofzo lijkt me wel genoeg. Desnoods maak je wat meer saus.quote:Op maandag 17 november 2014 16:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Voor 2 personen, hoeveel bakjes crème fraiche raad je aan?
Hmm ok. Ik klungel wel wat aan straks.quote:Op maandag 17 november 2014 16:08 schreef DrNick het volgende:
[..]
Eén van 125 ml ofzo lijkt me wel genoeg. Desnoods maak je wat meer saus.
Pls no.quote:Op maandag 17 november 2014 15:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat je vreemde pics op je camera tegen zult komen.
Koken is ook een beetje experimenteren natuurlijkquote:Op maandag 17 november 2014 16:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hmm ok. Ik klungel wel wat aan straks.
Is het te doen met gehakt? Dat heb ik nog.quote:Op maandag 17 november 2014 16:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Koken is ook een beetje experimenteren natuurlijk![]()
Is het te weinig, doe je wat meer. Te veel doe je wat meer blokjes vlees. Whatever floats your boat.
Ik ben vergeten hoe ze eruit zietquote:
ja, dan wordt het lastig herkennen natuurlijkquote:Op maandag 17 november 2014 16:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben vergeten hoe ze eruit ziet
Gehakt zou ik eerder met een tomatensaus doen. Uitje fruiten, eventueel andere groenten als je die hebt, tomato frito erdoor of ander tometenspul. Al combineert dat wel iets minder fijn met broccoli.quote:Op maandag 17 november 2014 16:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Is het te doen met gehakt? Dat heb ik nog.
Jammer ja. Snap niet dat ze dan überhaupt nog van die bezorgtijd indicaties geven. Slaan toch nergens op.quote:
Bezorgindicaties wanneer een kat van je balkon afdondert?quote:Op maandag 17 november 2014 16:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jammer ja. Snap niet dat ze dan überhaupt nog van die bezorgtijd indicaties geven. Slaan toch nergens op.
quote:Op maandag 17 november 2014 16:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jammer ja. Snap niet dat ze dan überhaupt nog van die bezorgtijd indicaties geven. Slaan toch nergens op.
Logisch toch.quote:Op maandag 17 november 2014 16:17 schreef DrNick het volgende:
[..]
Bezorgindicaties wanneer een kat van je balkon afdondert?
Koken, katten & pakketten.quote:Op maandag 17 november 2014 16:22 schreef BBQSausage het volgende:
Ik weet niet waar jullie het over hebben.
Oh, ja, mooi, nu ben ik ook in de war!quote:Op maandag 17 november 2014 16:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over de posts hierboven, maar nu ben ik weer up-to-date. Dank.
Het gaat over koken, katten, pakketten, en posts.quote:Op maandag 17 november 2014 16:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh, ja, mooi, nu ben ik ook in de war!
Oh ok, nee ik ben weer bij.quote:Op maandag 17 november 2014 16:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het gaat over koken, katten, pakketten, en posts.
Geen dank.
Durf het niet te vragen, maar al verbetering?quote:
Met de pijn bedoel je? Mwahquote:Op maandag 17 november 2014 16:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Durf het niet te vragen, maar al verbetering?
Extraheren, wat?quote:Op maandag 17 november 2014 16:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zal jouw 28 en 38 eens gaarne extraheren.
Dan heb je nog minder dan 24u.quote:Op maandag 17 november 2014 16:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zal jouw 28 en 38 eens gaarne extraheren.
Moeten? Geen idee.quote:Op maandag 17 november 2014 16:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ze moeten er bij jou allemaal uit?
quote:Op maandag 17 november 2014 16:47 schreef BBQSausage het volgende:
Ik weet niet eens welke de 28 en de 38 zijn.
quote:Op maandag 17 november 2014 16:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Moeten? Geen idee.
Gaat het gebeuren; ja
Morgen de onderkant
quote:Op maandag 17 november 2014 16:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh, doe maar weer snel en slim en zo.
Dan ken je mijn lichaam nog niet.quote:Op maandag 17 november 2014 16:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
Mja, aan de andere kant, dan kan je er later nooit meer last van hebben.
Melktanden?quote:Op maandag 17 november 2014 16:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af waar 0 t/m 18 zijn gebleven.
Wat is dit voor kut SC geworden?!quote:Op maandag 17 november 2014 16:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Misschien dat mijn verstandskiezen er binnenkort uit gebroken worden
Tevens hoi
quote:Op maandag 17 november 2014 16:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wat is dit voor kut SC geworden?!
Oh, dat lijkt me al helemaal kut ja.quote:Op maandag 17 november 2014 16:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dan ken je mijn lichaam nog niet.
Phantoompijn alles.
Ja met je breken en zoquote:
Brrr ik hoop niet dat het mogelijk is.quote:Op maandag 17 november 2014 16:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me al helemaal kut ja.
NO SHITquote:Sorry, we hebben je aflevertijdvak niet gehaald. De pakketbezorger is nog onderweg om je pakket vandaag af te leveren.
Nouja of hoe hij dat maar ook wil gaan doenquote:Op maandag 17 november 2014 16:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja met je breken en zo
Eerst dat been van BBQ, nu je tanden.
Wat verwacht je danquote:
Ah netjes van dat bericht. Zeer op tijd ook.quote:
Ik zal een kaarsje voor je branden brah.quote:Op maandag 17 november 2014 16:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nouja of hoe hij dat maar ook wil gaan doen
Maar misschien is het wel helemaal niet nodig
23 november weet ik meer![]()
![]()
Er gewoon vanuit gaan dat het niet bestaat, dan eh, ja, maakt het eigenlijk nog vrij weinig uit.quote:Op maandag 17 november 2014 16:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Brrr ik hoop niet dat het mogelijk is.
Mijn dank is grootquote:Op maandag 17 november 2014 16:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik zal een kaarsje voor je branden brah.
Tip van de dag weer hoor.quote:Op maandag 17 november 2014 16:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Er gewoon vanuit gaan dat het niet bestaat, dan eh, ja, maakt het eigenlijk nog vrij weinig uit.
Ja, mooi dat ze twee uur later inderdaad even aangeven dat het ze niet is gelukt. Dat had ik zelf namelijk nog helemaal niet door.quote:Op maandag 17 november 2014 16:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ah netjes van dat bericht. Zeer op tijd ook.
Hipquote:
Ja ze denken, die man is doof, gebroken been, kan hij alvast naar de deur lopen.quote:Op maandag 17 november 2014 16:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, mooi dat ze twee uur later inderdaad even aangeven dat het ze niet is gelukt. Dat had ik zelf namelijk nog helemaal niet door.
Neen.quote:Op maandag 17 november 2014 16:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb er heel lang over nagedacht, heb je de onderliggende betekenis al gevonden?
Ja, maar dan andersom.quote:
Sst. Straks jaag je ze de speeltuin uit.quote:Op maandag 17 november 2014 16:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hip
Toch niet om naaktfoto's van kleine kindertjes te maken he![]()
!
Oeh nice!quote:
Heb je wel een een geweer met verdovingspijltjes danquote:Op maandag 17 november 2014 16:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sst. Straks jaag je ze de speeltuin uit.
nog niks geplandquote:Op maandag 17 november 2014 16:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oeh nice!
Dank!
Heb jij 25-01-2015 wat te doen?
Attent van ze. Ik heb het idee dat ze denken, oh, hij woont in een bejaardenwijk, dan kunnen we gerust een paar uur later komen. Voordat hij bij de deur staat is 't toch al avond.quote:Op maandag 17 november 2014 16:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja ze denken, die man is doof, gebroken been, kan hij alvast naar de deur lopen.
Eigenlijk wel jaquote:Op maandag 17 november 2014 16:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nog niks gepland![]()
wil je daten?
Nee, wel snoepjes.quote:Op maandag 17 november 2014 16:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heb je wel een een geweer met verdovingspijltjes dan
Precies ja.quote:Op maandag 17 november 2014 16:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Attent van ze. Ik heb het idee dat ze denken, oh, hij woont in een bejaardenwijk, dan kunnen we gerust een paar uur later komen. Voordat hij bij de deur staat is 't toch al avond.
Met bijbehorend onopvallend busjequote:
even kijken dan, is er al een ticketprijs bekend?quote:Op maandag 17 november 2014 17:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja
CtE in NederlandMet een belachelijk slecht voorprogramma, maar je moet wat.
Zeker, zeker. Ben een keer undercover gegaan als pakketbezorger. Toen moest ik alleen op de fiets post bezorgen, ging niet helemaal volgens planning. Maar voor de rest ben ik volledig op de hoogte van hun praktijken.quote:Op maandag 17 november 2014 17:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Precies ja.
Jij weet wat het is om pakketbezorger te zijn!
Pakketbezorging = illoemienadie confirmed?quote:Op maandag 17 november 2014 17:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zeker, zeker. Ben een keer undercover gegaan als pakketbezorger. Toen moest ik alleen op de fiets post bezorgen, ging niet helemaal volgens planning. Maar voor de rest ben ik volledig op de hoogte van hun praktijken.
Uiteraard, uiteraard.quote:Op maandag 17 november 2014 17:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Met bijbehorend onopvallend busje
Onder andere ja, maar het is nog meer dan dat. Hierover kan ik alleen niet in detail treden, dan krijg ik straks m'n pakketje al helemaal niet meer.quote:Op maandag 17 november 2014 17:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Pakketbezorging = illoemienadie confirmed?
Wat ging er mis dan?quote:Op maandag 17 november 2014 17:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zeker, zeker. Ben een keer undercover gegaan als pakketbezorger. Toen moest ik alleen op de fiets post bezorgen, ging niet helemaal volgens planning. Maar voor de rest ben ik volledig op de hoogte van hun praktijken.
Tof tof!quote:Op maandag 17 november 2014 17:03 schreef wietparkiet het volgende:
oh 18 euro, denk er even over na en ga even kijken of ik dan ook echt kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |