Voor 2 personen, hoeveel bakjes crème fraiche raad je aan?quote:
Eén van 125 ml ofzo lijkt me wel genoeg. Desnoods maak je wat meer saus.quote:Op maandag 17 november 2014 16:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Voor 2 personen, hoeveel bakjes crème fraiche raad je aan?
Hmm ok. Ik klungel wel wat aan straks.quote:Op maandag 17 november 2014 16:08 schreef DrNick het volgende:
[..]
Eén van 125 ml ofzo lijkt me wel genoeg. Desnoods maak je wat meer saus.
Pls no.quote:Op maandag 17 november 2014 15:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat je vreemde pics op je camera tegen zult komen.
Koken is ook een beetje experimenteren natuurlijkquote:Op maandag 17 november 2014 16:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hmm ok. Ik klungel wel wat aan straks.
Is het te doen met gehakt? Dat heb ik nog.quote:Op maandag 17 november 2014 16:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Koken is ook een beetje experimenteren natuurlijk![]()
Is het te weinig, doe je wat meer. Te veel doe je wat meer blokjes vlees. Whatever floats your boat.
Ik ben vergeten hoe ze eruit zietquote:
ja, dan wordt het lastig herkennen natuurlijkquote:Op maandag 17 november 2014 16:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben vergeten hoe ze eruit ziet
Gehakt zou ik eerder met een tomatensaus doen. Uitje fruiten, eventueel andere groenten als je die hebt, tomato frito erdoor of ander tometenspul. Al combineert dat wel iets minder fijn met broccoli.quote:Op maandag 17 november 2014 16:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Is het te doen met gehakt? Dat heb ik nog.
Jammer ja. Snap niet dat ze dan überhaupt nog van die bezorgtijd indicaties geven. Slaan toch nergens op.quote:
Bezorgindicaties wanneer een kat van je balkon afdondert?quote:Op maandag 17 november 2014 16:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jammer ja. Snap niet dat ze dan überhaupt nog van die bezorgtijd indicaties geven. Slaan toch nergens op.
quote:Op maandag 17 november 2014 16:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jammer ja. Snap niet dat ze dan überhaupt nog van die bezorgtijd indicaties geven. Slaan toch nergens op.
Logisch toch.quote:Op maandag 17 november 2014 16:17 schreef DrNick het volgende:
[..]
Bezorgindicaties wanneer een kat van je balkon afdondert?
Koken, katten & pakketten.quote:Op maandag 17 november 2014 16:22 schreef BBQSausage het volgende:
Ik weet niet waar jullie het over hebben.
Oh, ja, mooi, nu ben ik ook in de war!quote:Op maandag 17 november 2014 16:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over de posts hierboven, maar nu ben ik weer up-to-date. Dank.
Het gaat over koken, katten, pakketten, en posts.quote:Op maandag 17 november 2014 16:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh, ja, mooi, nu ben ik ook in de war!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |