Hmm goed punt. Maar die H&M kwaliteitquote:Op maandag 17 november 2014 14:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga daar ooit nog wel een keer heen. C&A en H&M hebben ook wel de kleding die ik zoek
Hmm ja maar verschilt wel per item. Zo heb ik H&M kleding wat na heel veel dragen en wassen nog steeds mooi is maar ik heb ook items die niet meer zo mooi zijn na een paar keer dragen en wassenquote:Op maandag 17 november 2014 14:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hmm goed punt. Maar die H&M kwaliteit
Ik spreek trouwens voor mijn vriendin. Ik kom niet in de H&M. Dus ik kan de discussie niet meer voortzetten aangezien zij niet aanwezig is.quote:Op maandag 17 november 2014 14:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm ja maar verschilt wel per item. Zo heb ik H&M kleding wat na heel veel dragen en wassen nog steeds mooi is maar ik heb ook items die niet meer zo mooi zijn na een paar keer dragen en wassen
Heb voor mijn vriend vrij recent een vest en 2 tshirts gekocht bij de H&M. Die vest is nu al weer lelijk aan het worden, net 3x gewassenquote:Op maandag 17 november 2014 14:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik spreek trouwens voor mijn vriendin. Ik kom niet in de H&M. Dus ik kan de discussie niet meer voortzetten aangezien zij niet aanwezig is.
Awquote:Op maandag 17 november 2014 14:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
2 verstandskiezen moeten getrokken worden.
Oeiquote:Op maandag 17 november 2014 14:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vind h&m echt minder gewordenquote:Op maandag 17 november 2014 14:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm ja maar verschilt wel per item. Zo heb ik H&M kleding wat na heel veel dragen en wassen nog steeds mooi is maar ik heb ook items die niet meer zo mooi zijn na een paar keer dragen en wassen
1 les gehad, supertofquote:
Ik update je morgen hoe vreselijk het was.quote:Op maandag 17 november 2014 14:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zie de laatste tijd sowieso weinig leuks op de webshop staanquote:Op maandag 17 november 2014 14:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik vind h&m echt minder geworden
Daarom; zelf maken.quote:Op maandag 17 november 2014 14:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb voor mijn vriend vrij recent een vest en 2 tshirts gekocht bij de H&M. Die vest is nu al weer lelijk aan het worden, net 3x gewassen
* Dat vest.quote:Op maandag 17 november 2014 14:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb voor mijn vriend vrij recent een vest en 2 tshirts gekocht bij de H&M. Die vest is nu al weer lelijk aan het worden, net 3x gewassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |