Alleen maar?quote:Op maandag 17 november 2014 14:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Is al wel wat jaren geleden he.
Ik drink nu alleen nog maar bier.
Nee grapje, grapje. Wil niet dat jullie verkeerde dingen over mij denken he.quote:
Nimmer.quote:Op maandag 17 november 2014 14:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nee grapje, grapje. Wil niet dat jullie verkeerde dingen over mij denken he.
quote:Op maandag 17 november 2014 14:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nee grapje, grapje. Wil niet dat jullie verkeerde dingen over mij denken he.
Waarschijnlijk heeft de bezorger van BBQ die meegenomen.quote:
quote:Op maandag 17 november 2014 14:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft de bezorger van BBQ die meegenomen.
Ja kerel bleek niet te vertrouwen. Dat was ook mijn reactie!quote:
Pics van de Lidl.quote:Op maandag 17 november 2014 14:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een nieuwe gekocht
Bij de Lidl![]()
Picsquote:Op maandag 17 november 2014 14:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een nieuwe gekocht
Bij de Lidl![]()
Niet verkeerdquote:Op maandag 17 november 2014 14:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb wel van de vest:
[ afbeelding ]
Die donkergrijze met groen. Hij is zo zacht van binnen. De vrouwen varianten waren niet zo leuk
15 ekkies? Is de Primark dan niet goedkoper?quote:Op maandag 17 november 2014 14:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb wel van de vest:
[ afbeelding ]
Die donkergrijze met groen. Hij is zo zacht van binnen. De vrouwen varianten waren niet zo leuk
Hebben we hier niet in de buurt. 15 euro vind ik nog best een goede prijs voor een trui of vestquote:Op maandag 17 november 2014 14:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
15 ekkies? Is de Primark dan niet goedkoper?
Gewoon huis-, tuin- en keukensweater dan.quote:Op maandag 17 november 2014 14:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij is wel een beetje te groot. Maar zit wel fijn
Ja dat vooral jaquote:Op maandag 17 november 2014 14:53 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gewoon huis-, tuin- en keukensweater dan.
Almere, Enschede, je kunt alle kanten op manquote:Op maandag 17 november 2014 14:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hebben we hier niet in de buurt. 15 euro vind ik nog best een goede prijs voor een trui of vest
Godverdomme, D&G of zo?quote:Op maandag 17 november 2014 14:53 schreef DrNick het volgende:
Ik betaal al snel 40 ekkies voor een sweater.
Ik nooit een keerquote:Op maandag 17 november 2014 14:53 schreef DrNick het volgende:
Ik betaal al snel 40 ekkies voor een sweater.
Ik ga daar ooit nog wel een keer heen. C&A en H&M hebben ook wel de kleding die ik zoekquote:Op maandag 17 november 2014 14:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Almere, Enschede, je kunt alle kanten op man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |