Doorverwijzinkje vragen naar de kaakchirurg. Blijft het bij je eigen risico.quote:Op maandag 17 november 2014 14:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Narcose kosten
De kosten van de narcose worden niet door verzekeraars vergoed, deze kosten variëren van ¤ 325,00 en ¤ 812,50 en zijn afhankelijk van de duur van de behandeling. Deze kosten krijgt u niet vergoed door uw verzekeraar.
oh
Sowiesoquote:Op maandag 17 november 2014 14:19 schreef Lt.Surge het volgende:
De laser werkt nog het best, en die raken we niet 1-2-3 kwijt.
quote:Op maandag 17 november 2014 14:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Doorverwijzinkje vragen naar de kaakchirurg. Blijft het bij je eigen risico.
True that. Katten ftw.quote:Op maandag 17 november 2014 14:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
SowiesoHoe maak je je kitten moe
quote:Op maandag 17 november 2014 14:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]Ik wil er niet meer over denken k.
[..]
True that. Katten ftw.
Ik zie nu al op tegen morgen.quote:
Gewoon terugtandentrekken. Zo rollen sceneboiis jwzquote:Op maandag 17 november 2014 14:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik zie nu al op tegen morgen.
Die gast is zo hardhandig soms he.
Hmm, goed punt wel.quote:Op maandag 17 november 2014 14:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gewoon terugtandentrekken. Zo rollen sceneboiis jwz
quote:Op maandag 17 november 2014 14:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hmm, goed punt wel.
Vorige keer had ik een mokkel, uit Zuid-Amerika blijkbaar, niet te verstaan. Wel zo prettig eigenlijk. Ik ga nu haaguu kliioo...ah, ja ok, succes.
Vervelende is wel, er lopen daar 5 stagiaires of zo. Allemaal kijken en helpen en zo. Rot op amateur.quote:
Gewoon allemaal je mond laten fisten.quote:Op maandag 17 november 2014 14:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Vervelende is wel, er lopen daar 5 stagiaires of zo. Allemaal kijken en helpen en zo. Rot op amateur.
Wat een pro ben je ook!quote:Op maandag 17 november 2014 14:31 schreef DrNick het volgende:
Ik ga niet eens meer naar de tandarts. Geen in om geld te betalen. Vaak is toch alleen maar "Ja, mooi." na 5 minuten. En dan mag je 35 euro aftikken. Soms ook tandsteen verwijderen, maar dat is ook niet nodig. Gemiddeld tweemaal daags poetsen jwz
Allemaalquote:Op maandag 17 november 2014 14:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wat een pro ben je ook!
Hoeveel tanden heb je nog?
Dat durf ik toch niet man.quote:Op maandag 17 november 2014 14:31 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gewoon allemaal je mond laten fisten.
Oh, en zeggen dat je geen stagair wil is vast afdoende
Dayum!quote:Op maandag 17 november 2014 14:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
Allemaal
Nooit een gaatje gehad ook
Na 2 ziekenhuis bezoeken & groetjes van de tandarts doe ik dat ook niet meer.quote:
Ziekenhuis?quote:Op maandag 17 november 2014 14:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Na 2 ziekenhuis bezoeken & groetjes van de tandarts doe ik dat ook niet meer.
Harkloppingen, klamme armen/hoofd allesquote:
Tray per dag?quote:Op maandag 17 november 2014 14:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Harkloppingen, klamme armen/hoofd alles
Maarja, met een tray per dag is dat niet zo lastig
Tray?quote:Op maandag 17 november 2014 14:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Harkloppingen, klamme armen/hoofd alles
Maarja, met een tray per dag is dat niet zo lastig
Is al wel wat jaren geleden he.quote:Op maandag 17 november 2014 14:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tray per dag?Ik drink er elke dag 2, ook niet goed maar een tray
Goede vriend van me drinkt ook zo 3 blikken monster weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |