Volledige narcose? Ja, dat kan. Echter niet bij alle tandartsen, en is ZIEK duur.quote:Op maandag 17 november 2014 14:00 schreef Amarantha het volgende:
Kiezen laten trekken onder narcose, kan dat dan?
Wat is ziek duur?quote:Op maandag 17 november 2014 14:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Volledige narcose? Ja, dat kan. Echter niet bij alle tandartsen, en is ZIEK duur.
Uiteraard. Alleen voor mannen dan he. Beetje RTL7 stijl.quote:Op maandag 17 november 2014 14:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Klinkt als een topnaam, wat gaan we verkopen? Alles?
Ik heb een tijd geleden gekeken, want energydrinks hebben m'n tanden behoorlijk verneukt, en ik ben als de dood. Maar dan heb je het over minimaal ¤100. Dus ik ga maar voor plaatselijkquote:
Narcose kostenquote:Op maandag 17 november 2014 14:03 schreef Amarantha het volgende:
200 euro ofzo wil ik best betalen zodat ik het ook daadwerkelijk laat doen. Maar het is vast nog duurder of niet?
Dat niemand ooit op dit idee is gekomenquote:Op maandag 17 november 2014 14:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Uiteraard. Alleen voor mannen dan he. Beetje RTL7 stijl.
Gat in de markt.
Bier, steaks, 18+ blaadjes. Nog meer nodig in het assortiment?quote:Op maandag 17 november 2014 14:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat niemand ooit op dit idee is gekomen![]()
![]()
Oh. Ja laat maar dan. Dat gaat me een beetje te ver.. paar honderd euro valt over na te denken maar dit..quote:Op maandag 17 november 2014 14:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Narcose kosten
De kosten van de narcose worden niet door verzekeraars vergoed, deze kosten variëren van ¤ 325,00 en ¤ 812,50 en zijn afhankelijk van de duur van de behandeling. Deze kosten krijgt u niet vergoed door uw verzekeraar.
oh
Kan zijn dat het bij je eigen tandarts goedkoper is hoor, maar dit was even de 1e hit op Google.quote:Op maandag 17 november 2014 14:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh. Ja laat maar dan. Dat gaat me een beetje te ver.. paar honderd euro valt over na te denken maar dit..
Blokken hout, en een bijl. Gewoon omdat.quote:Op maandag 17 november 2014 14:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Bier, steaks, 18+ blaadjes. Nog meer nodig in het assortiment?
A. neem pakket aan.quote:
hmm, prima keuze inderdaad.quote:Op maandag 17 november 2014 14:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Blokken hout, en een bijl. Gewoon omdat.
Geniaal plan dit.quote:Op maandag 17 november 2014 14:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
hmm, prima keuze inderdaad.
Elke zaterdag open tot 22:00 en dan vanaf 20:00 hebben we speciale activiteiten zoals strippende kassières.
Dat is wel een idee ja. Enige probleem is dat hij dan wel voor mijn huis staat.quote:Op maandag 17 november 2014 14:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
A. neem pakket aan.
B. zeg wacht even.
C. pak camera uit.
D. Click & run.
Herkenbaar wel ja. Laatst slaapkamer lopen opruimen, onder het bed was blijkbaar een stash. Allemaal rietjes, speeltjes (van de kat..) en dat soort troepquote:Op maandag 17 november 2014 14:10 schreef Amarantha het volgende:
Mijn kat (kitten) gooit telkens speelballetjes onder de kast, bed, tafel, bank etc. En ik mag ze eronder weg vissenBeest is te lui om ze zelf weer te pakken, ook al kan ze er prima bij
Sterkte Bquote:Op maandag 17 november 2014 14:12 schreef BBQSausage het volgende:
Op naar de tandarts. Nu maar hopen dat m'n ouders er straks zijn als m'n camera bezorgd wordt.
We zijn al paar weken een stuk of 10 balletjes kwijtquote:Op maandag 17 november 2014 14:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Herkenbaar wel ja. Laatst slaapkamer lopen opruimen, onder het bed was blijkbaar een stash. Allemaal rietjes, speeltjes (van de kat..) en dat soort troep
Jepquote:Op maandag 17 november 2014 14:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We zijn al paar weken een stuk of 10 balletjes kwijtEn een stok met veren eraan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |