Dankje, dan kan ik me alvast voorbereiden.quote:Op maandag 17 november 2014 15:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik update je morgen hoe vreselijk het was.
Lagere technische school, of past dat niet bij je?quote:Op maandag 17 november 2014 15:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Doe dan iig Lt.S
En hallo Dd!
Leuk dit!
Ik doe het graag!quote:Op maandag 17 november 2014 15:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dankje, dan kan ik me alvast voorbereiden.
Niet gelijk zo hoog inzetten he.quote:Op maandag 17 november 2014 15:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lagere technische school, of past dat niet bij je?
Zondag tijdens oud & nieuw toch? Gewoon tegen alle regels in.quote:Op maandag 17 november 2014 15:03 schreef Lt.Surge het volgende:
Tevens BBQ; wanneer is de officiële opening van Lt.BBQ?
Goed punt wel.quote:Op maandag 17 november 2014 15:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zondag tijdens oud & nieuw toch? Gewoon tegen alle regels in.
Woensdag/donderdagquote:Op maandag 17 november 2014 15:18 schreef BBQSausage het volgende:
Als zondag in ieder geval op oud en nieuw valt. Of andersom.
Oei, ik weet niet of ik zo'n verantwoordelijke taak wel aan kan.quote:Op maandag 17 november 2014 15:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Goed punt wel.
Maak jij de gastenlijst?
Je mag anders ook wel de vergunningen regelen. Dat past misschien wat beter dan.quote:Op maandag 17 november 2014 15:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oei, ik weet niet of ik zo'n verantwoordelijke taak wel aan kan.
Ik ga direct aan de slag.quote:Op maandag 17 november 2014 15:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je mag anders ook wel de vergunningen regelen. Dat past misschien wat beter dan.
Heb je de bel wel gehoord/gehoort/gehoordt?quote:
Wat is nou de beste manier om jouw prullenbakjes te doorzoeken?quote:Op maandag 17 november 2014 15:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je mag anders ook wel de vergunningen regelen. Dat past misschien wat beter dan.
Tegen betaling.quote:Op maandag 17 november 2014 15:21 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Wat is nou de beste manier om jouw prullenbakjes te doorzoeken?
quote:Uiteraard zijn wij ook bij de opening aanwezig!
Anders laten ze altijd een briefje achter.quote:Op maandag 17 november 2014 15:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heb je de bel wel gehoord/gehoort/gehoordt?
quote:Op maandag 17 november 2014 15:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heb je de bel wel gehoord/gehoort/gehoordt?
Hmm, ik denk dat je vreemde pics op je camera tegen zult komen.quote:Op maandag 17 november 2014 15:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Anders laten ze altijd een briefje achter.En m'n ouders waren thuis toen ik niet thuis was.
Dank.quote:
Do share.quote:Op maandag 17 november 2014 15:29 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb even een lekkere bluesplaat opgezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |