quote:Op maandag 17 november 2014 16:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh, doe maar weer snel en slim en zo.
Dan ken je mijn lichaam nog niet.quote:Op maandag 17 november 2014 16:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
Mja, aan de andere kant, dan kan je er later nooit meer last van hebben.
Melktanden?quote:Op maandag 17 november 2014 16:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af waar 0 t/m 18 zijn gebleven.
Wat is dit voor kut SC geworden?!quote:Op maandag 17 november 2014 16:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Misschien dat mijn verstandskiezen er binnenkort uit gebroken worden
Tevens hoi
quote:Op maandag 17 november 2014 16:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wat is dit voor kut SC geworden?!
Oh, dat lijkt me al helemaal kut ja.quote:Op maandag 17 november 2014 16:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dan ken je mijn lichaam nog niet.
Phantoompijn alles.
Ja met je breken en zoquote:
Brrr ik hoop niet dat het mogelijk is.quote:Op maandag 17 november 2014 16:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me al helemaal kut ja.
NO SHITquote:Sorry, we hebben je aflevertijdvak niet gehaald. De pakketbezorger is nog onderweg om je pakket vandaag af te leveren.
Nouja of hoe hij dat maar ook wil gaan doenquote:Op maandag 17 november 2014 16:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja met je breken en zo
Eerst dat been van BBQ, nu je tanden.
Wat verwacht je danquote:
Ah netjes van dat bericht. Zeer op tijd ook.quote:
Ik zal een kaarsje voor je branden brah.quote:Op maandag 17 november 2014 16:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nouja of hoe hij dat maar ook wil gaan doen
Maar misschien is het wel helemaal niet nodig
23 november weet ik meer![]()
![]()
Er gewoon vanuit gaan dat het niet bestaat, dan eh, ja, maakt het eigenlijk nog vrij weinig uit.quote:Op maandag 17 november 2014 16:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Brrr ik hoop niet dat het mogelijk is.
Mijn dank is grootquote:Op maandag 17 november 2014 16:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik zal een kaarsje voor je branden brah.
Tip van de dag weer hoor.quote:Op maandag 17 november 2014 16:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Er gewoon vanuit gaan dat het niet bestaat, dan eh, ja, maakt het eigenlijk nog vrij weinig uit.
Ja, mooi dat ze twee uur later inderdaad even aangeven dat het ze niet is gelukt. Dat had ik zelf namelijk nog helemaal niet door.quote:Op maandag 17 november 2014 16:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ah netjes van dat bericht. Zeer op tijd ook.
Hipquote:
Ja ze denken, die man is doof, gebroken been, kan hij alvast naar de deur lopen.quote:Op maandag 17 november 2014 16:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, mooi dat ze twee uur later inderdaad even aangeven dat het ze niet is gelukt. Dat had ik zelf namelijk nog helemaal niet door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |