Neen.quote:Op maandag 17 november 2014 16:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb er heel lang over nagedacht, heb je de onderliggende betekenis al gevonden?
Ja, maar dan andersom.quote:
Sst. Straks jaag je ze de speeltuin uit.quote:Op maandag 17 november 2014 16:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hip
Toch niet om naaktfoto's van kleine kindertjes te maken he![]()
!
Oeh nice!quote:
Heb je wel een een geweer met verdovingspijltjes danquote:Op maandag 17 november 2014 16:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sst. Straks jaag je ze de speeltuin uit.
nog niks geplandquote:Op maandag 17 november 2014 16:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oeh nice!
Dank!
Heb jij 25-01-2015 wat te doen?
Attent van ze. Ik heb het idee dat ze denken, oh, hij woont in een bejaardenwijk, dan kunnen we gerust een paar uur later komen. Voordat hij bij de deur staat is 't toch al avond.quote:Op maandag 17 november 2014 16:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja ze denken, die man is doof, gebroken been, kan hij alvast naar de deur lopen.
Eigenlijk wel jaquote:Op maandag 17 november 2014 16:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nog niks gepland![]()
wil je daten?
Nee, wel snoepjes.quote:Op maandag 17 november 2014 16:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heb je wel een een geweer met verdovingspijltjes dan
Precies ja.quote:Op maandag 17 november 2014 16:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Attent van ze. Ik heb het idee dat ze denken, oh, hij woont in een bejaardenwijk, dan kunnen we gerust een paar uur later komen. Voordat hij bij de deur staat is 't toch al avond.
Met bijbehorend onopvallend busjequote:
even kijken dan, is er al een ticketprijs bekend?quote:Op maandag 17 november 2014 17:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja
CtE in NederlandMet een belachelijk slecht voorprogramma, maar je moet wat.
Zeker, zeker. Ben een keer undercover gegaan als pakketbezorger. Toen moest ik alleen op de fiets post bezorgen, ging niet helemaal volgens planning. Maar voor de rest ben ik volledig op de hoogte van hun praktijken.quote:Op maandag 17 november 2014 17:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Precies ja.
Jij weet wat het is om pakketbezorger te zijn!
Pakketbezorging = illoemienadie confirmed?quote:Op maandag 17 november 2014 17:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zeker, zeker. Ben een keer undercover gegaan als pakketbezorger. Toen moest ik alleen op de fiets post bezorgen, ging niet helemaal volgens planning. Maar voor de rest ben ik volledig op de hoogte van hun praktijken.
Uiteraard, uiteraard.quote:Op maandag 17 november 2014 17:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Met bijbehorend onopvallend busje
Onder andere ja, maar het is nog meer dan dat. Hierover kan ik alleen niet in detail treden, dan krijg ik straks m'n pakketje al helemaal niet meer.quote:Op maandag 17 november 2014 17:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Pakketbezorging = illoemienadie confirmed?
Wat ging er mis dan?quote:Op maandag 17 november 2014 17:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zeker, zeker. Ben een keer undercover gegaan als pakketbezorger. Toen moest ik alleen op de fiets post bezorgen, ging niet helemaal volgens planning. Maar voor de rest ben ik volledig op de hoogte van hun praktijken.
Tof tof!quote:Op maandag 17 november 2014 17:03 schreef wietparkiet het volgende:
oh 18 euro, denk er even over na en ga even kijken of ik dan ook echt kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |