Magische woorden.quote:
is goedquote:Op zondag 16 november 2014 13:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Magische woorden.Ga een boek schrijven. Of anders publiceer een dichtbundel.
No no. IS is bad.quote:
Waarom komen ze er nu pas mee?quote:Op maandag 17 november 2014 08:45 schreef tong80 het volgende:
Opnieuw is een slachtoffer van vermeend seksueel misbruik door Bill Cosby naar buiten getreden. Joan Tarshis schrijft op Hollywood Elsewhere dat ze op 19-jarige leeftijd verkracht is door de komiek.
'Het volgende dat ik me kan herinneren is dat ik werd uitgekleed', schrijft Tarshnis na beschreven te hebben dat ze in 1969 drank aangeboden kreeg van Cosby. 'Ik dacht slim te zijn door te zeggen dat ik een infectie had en dat hij het ook zou krijgen en z'n vrouw er zo achter zou komen. Maar hij vond een andere opening. Ik was misselijk over wat er gebeurde en geschokt dat een idool me aan het verkrachten was.'
De bekentenis komt vlak na een soortgelijk verhaal van Barbara Bowman. Zij schreef in een ingezonden stuk in de Washington Post dat ze in 1985 gedrogeerd en verkracht werd door Cosby. In een interview met een journalist van NPR werd de komiek vrijdag geconfronteerd met de aantijgingen, maar hij weigerde in te gaan op de zaak. In 2006 schikte Cosby een zaak met Andrea Constand die eveneens claimde seksueel misbruikt te zijn.
Dertien vrouwen zouden Cosby de afgelopen jaren beschuldigd hebben van seksueel misbruik. Maar zelf blijft hij ontkennen en hij is nooit strafrechtelijk vervolgd
bang voor de grote negerdick, hij zal nou wel beetje impotent zijnquote:Op maandag 17 november 2014 15:28 schreef superniger het volgende:
[..]
Waarom komen ze er nu pas mee?
Er valt zeker geld te halen bij Cosby.
Denken in oplossingen, I respect that.quote:Op maandag 17 november 2014 08:45 schreef tong80 het volgende:
'Ik dacht slim te zijn door te zeggen dat ik een infectie had en dat hij het ook zou krijgen en z'n vrouw er zo achter zou komen. Maar hij vond een andere opening.
En dat in een interview dat om het uitlenen van 62 kunstwerken ging.....quote:Op zondag 16 november 2014 23:07 schreef Copycat het volgende:
Het is ook wel enorm non-nieuws.
Hij zwijgt!!! Stop de persen!!!
quote:Op maandag 17 november 2014 16:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat in een interview dat om het uitlenen van 62 kunstwerken ging.....
Ga jij nu mensen bekritiseren voor het posten van nietszeggende reacties?quote:Op zondag 16 november 2014 13:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Magische woorden.Ga een boek schrijven. Of anders publiceer een dichtbundel.
Natuurlijk. Ik wil ze behoeden. In deze tijd van de mijter.quote:Op maandag 17 november 2014 22:12 schreef Platina het volgende:
[..]
Ga jij nu mensen bekritiseren voor het posten van nietszeggende reacties?
quote:Van icoon tot persona non grata
Seksueel misbruik Bill Cosby kreeg de afgelopen tien jaar veel verwijten over misbruik naar zijn hoofd geslingerd. Het deed weinig af aan zijn status als geliefde Amerikaan. Nu hij tot serieverkrachter is gebombardeerd, wankelt dat beeld.
GUUS VALK
CORRESPONDENT VERENIGDE STATEN
WASHINGTON. Weinig Amerikanen staan op zo’n voetstuk als Bill Cosby. Om die reden werd kunstenaar Barbara Bowman dertig jaar lang niet geloofd, als ze vertelde dat Cosby haar meerdere malen verkracht had. „Ik was een tiener uit Denver, die acteerde in reclamespotjes voor McDonald’s”, schreef ze een paar dagen geleden in The Washington Post. „Hij was Bill Cosby, de volmaakte nationale huisvader.”
Bowman beschuldigde Bill Cosby niet voor het eerst van misbruik. Ze heeft er in het verleden vaker over gepraat. Bowman was evenmin de eerste. Vier andere vrouwen deden dat eerder ook. Een rechtszaak tegen Cosby over seksueel misbruik liep in 2004 met een schikking af.
Aardverschuiving voor Cosby
Voor het eerst begint het onwankelbare beeld van Bill Cosby (77) te bewegen. Dat ligt aan de komiek Hannibal Buress, die Cosby in zijn show „een serieverkrachter” noemt. Een filmpje van zijn optreden werd een hit op internet. Dat leidde tot nieuwe aandacht voor Barbara Bowman. Ze schreef: „Waarom duurde het dertig jaar voordat iemand me geloofde?”
Dit had om een heel andere reden de week van Bill Cosby moeten worden. Smithsonian’s National Museum of African Art in Washington opende een expositie waarin 62 werken uit de imposante kunstcollectie van Cosby tentoongesteld worden. Cosby’s Afro-Amerikaanse kunst wordt naast Afrikaanse kunst geplaatst. Cosby heeft een duidelijke voorkeur voor thema’s die hem als acteur en komiek typeren. Het zijn veelal nederig stemmende familietaferelen, zoals het olieverfschilderij The Thankful Poor (1894) van Henry Ossawa Tanner, met een biddende zwarte vader en zoon.
Gewone vader met gewoon gezin
Als de goedmoedige huisvader Cliff Huxtable verrichtte Cosby in de jaren tachtig baanbrekend werk voor de emancipatie van de Afro-Amerikaanse gemeenschap, omdat hij in The Cosby Show de gewone vader van een gewoon gezin speelde. Zijn kracht was juist dat hij de controverse meed.
Bill Cosby werd hiermee een icoon in de Amerikaanse populaire cultuur. Hij won talloze prijzen, en staat nog altijd in het theater. In het fastfoodrestaurant Ben’s Chili Bowl in Washington, een multicultureel symbool, mogen twee mensen levenslang gratis eten: Barack Obama en Bill Cosby.
Onder Afro-Amerikanen is Cosby vanaf zijn hoogtijdagen niet altijd even populair geweest. Cosby heeft altijd kritiek gehad op het racisme in de Amerikaanse samenleving, maar spaarde ook zijn eigen gemeenschap niet. Zo is hij kritisch over de hoge criminaliteit onder zwarte jongeren.
In zijn tv-shows en theateroptredens mijdt hij de controverse. Hij wil, zei hij eens, dat zwarte Amerikanen als gewone burgers worden gezien. Zijn expositie is een uiting van die wens. Hij toont onder meer werken van Joshua Johnson (1763-1824), de eerste succesvolle biraciale schilder in Amerika. Hij schilderde conventionele portretten van de blanke elite. Johnson, zei Cosby, ontkracht de mythe dat zwarten niet kunnen wat blanken kunnen.
Dit centrale thema in zijn werk kwam hem in eigen kring ook op kritiek te staan. Hannibal Buress, de zwarte komiek die de zaak-Cosby aan het rollen bracht, noemde hem „het fucking zelfgenoegzame oude zwarte man-type dat ik het meeste haat”.
Cosby weigert zich te verdedigen tegen de beschuldigingen van misbruik. Tien jaar geleden ontkende hij ze overigens, en zei hij dat mensen misbruik van zijn beroemdheid willen maken. In een interview met de publieke radiozender NPR liet hij dit weekend tot drie keer toe een lange stilte vallen toen het gesprek op de beschuldigingen kwam. Een optreden in de talkshow van David Letterman heeft hij afgezegd.
Dat verbaast mij ook. Als ik cynischer was, zou ik denken 'gevalletje jumping on the bandwagon'.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:08 schreef TheVulture het volgende:
Wat ik echt niet snap is dat iemand als Janice Dickenson pas nu haar mond opentrekt...
Dat laatste denk ik eigenlijk ook... waarom zou je dat pas nu naar buiten brengen, zij had echt wel de middelen en de gelegenheid om dit al veel eerder openbaar te makenquote:Op woensdag 19 november 2014 19:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat verbaast mij ook. Als ik cynischer was, zou ik denken 'gevalletje jumping on the bandwagon'.
Vind het ergens wel een beetje zielig om pas na 30 jaar of langer opeens te gaan lopen klagen.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat verbaast mij ook. Als ik cynischer was, zou ik denken 'gevalletje jumping on the bandwagon'.
Dat dus. Aanranding/verkrachting is verschrikkelijk en alle meldingen moeten serieus genomen worden (en keihard aangepakt worden als het verzonnen blijkt te zijn). Maar ik zou het in dit geval niet eens zo erg vinden als een rechter zou spreken over verjaring.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vind het ergens wel een beetje zielig om pas na 30 jaar of langer opeens te gaan lopen klagen.
Dit is dus de reden waarom Playboy bijna failliet is.quote:Op vrijdag 21 november 2014 08:43 schreef tong80 het volgende:
Ook Carla Ferrigno, een voormalig playboybunny en vrouw van acteur en realityster Lou Ferrigno, liet donderdag weten tot Cosby's slachtoffers te behoren. Zij zegt dat Cosby haar na een avondje uit bij hem thuis probeerde te zoenen, maar dat ze hem van zich af wist te slaan.
Kuthoeren bedoel je ?quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:49 schreef Deckard het volgende:
De voorbeelden die je leest zijn nogal zwak.
Wat ik begreep stond het voorval beschreven in het originele manuscript van haar autobiografie. Maar is door de uitgever onder druk van de advocaten van Cosby in de uiteindelijke druk gewijzigd.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:08 schreef TheVulture het volgende:
Wat ik echt niet snap is dat iemand als Janice Dickenson pas nu haar mond opentrekt...
quote:"I know people are tired of me not saying anything, but a guy doesn't have to answer to innuendos. People should fact check. People shouldn't have to go through that and shouldn't answer to innuendos," Cosby said during a one-one-one backstage interview with FLORIDA TODAY before his show began with a standing ovation.
Cosby was greeted in Melbourne by a sellout show of supporters — and the national media. A couple dozen media trucks, vans and vehicles descended on the King Center, broadcasting images of his Space Coast fans across the country. A news helicopter briefly circled overhead.
http://www.floridatoday.c(...)-melbourne/19363919/
Ach als kind wist ik al dat hij problemen met zijn eigen kinderen had. De arme man heeft er sowieso eentje aan de drugs verloren.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:38 schreef Loekie1 het volgende:
We hebben ons als kind mooi laten naaien, keek je elke keer naar de Cosbyshow, denkend daar de meest leuke pa op aarde te zien.
Ik herinner me wel dat ik eens hoorde dat de vrouw van Cosby in de serie, niet zo goed met Bill kon opschieten, terwijl dat wel zo leek in de serie.
Joris Demmink. De pedo die jarenlang beschermd is door justitie.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:41 schreef Vivi het volgende:
Zouden er ook BN'ers zijn over wie dit soort roddels de ronde doen? Peter Jan Rens? Vieze Vic?
Alsof Janice Dickenson dat al niet gedurende haar hele carrière heeft gedaan...quote:Op woensdag 19 november 2014 19:10 schreef Copycat het volgende:
Verdere emotie is ook niet te zien zo strak van de botox staat zij.quote:
Ze heeft na die serie nog in andere series met hem samengewerkt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:38 schreef Loekie1 het volgende:
We hebben ons als kind mooi laten naaien, keek je elke keer naar de Cosbyshow, denkend daar de meest leuke pa op aarde te zien.
Ik herinner me wel dat ik eens hoorde dat de vrouw van Cosby in de serie, niet zo goed met Bill kon opschieten, terwijl dat wel zo leek in de serie.
Komt je carriere zo tot een eind..quote:'Bill Cosby nooit meer op planken'
Kan dat mens geen spuitje krijgen.. krijg jeuk van die manipulatieve drama queensquote:'Bill Cosby moet worden gestopt!' Die emotionele noodkreet doet topmodel Janice Dickinson, die door hem werd verkracht, live op tv.
Janice gaat helemaal uit haar dak in een Amerikaans programma. Het model, ook in Nederland bekend van o.a. de jury van America's Next Top Model, is een emotionele achtbaan terechtgekomen nadat zij bekendmaakte te zijn verkracht door Cosby.
"Ik kan amper nog ademhalen. Ik slaap al weken niet en ik heb het hele weekend gehuild." Ze vindt het tijd dat 'Dr. Huxtable' zijn verdiende loon krijgt. "Het is mijn plicht als vrouw om onze dochters, zussen en moeders te beschermen." Schreeuwend: "Ik wil dat iedereen mij hoort. Want hij gaat ermee door! Dit moet stoppen!"
Janice onthulde vorige maand dat ze in 1982 is verkracht door Bill. De aantijging kwam kort na soortgelijke verhalen over de komiek van andere bekende vrouwen. Nadat Janice openlijk haar verhaal deed, durfden nog meer 'slachtoffers' naar buiten te treden.
Het lost zich misschien vanzelf op, want:quote:Op woensdag 10 december 2014 16:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kan dat mens geen spuitje krijgen.. krijg jeuk van die manipulatieve drama queens
quote:"Ik kan amper nog ademhalen".
Dat vind ik raar. We hebben het over ongeveer 15 vrouwen die allemaal op de 1 of andere manier "verbonden" waren met hem en zeggen verkracht te zijn. Als hij al deze vrouwen echt heeft verkracht, dan ga je toch niet spreken over verjaring?quote:Op vrijdag 21 november 2014 08:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat dus. Aanranding/verkrachting is verschrikkelijk en alle meldingen moeten serieus genomen worden (en keihard aangepakt worden als het verzonnen blijkt te zijn). Maar ik zou het in dit geval niet eens zo erg vinden als een rechter zou spreken over verjaring.
Na 32 jaar kan ze opeens niet meer slapen en ademhalen.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kan dat mens geen spuitje krijgen.. krijg jeuk van die manipulatieve drama queens
Let er wel even op dat je een 'oude' post van mij quote en dat toen een stuk minder bekend was dan nuquote:Op woensdag 10 december 2014 17:48 schreef Roooske het volgende:
[..]
Dat vind ik raar. We hebben het over ongeveer 15 vrouwen die allemaal op de 1 of andere manier "verbonden" waren met hem en zeggen verkracht te zijn. Als hij al deze vrouwen echt heeft verkracht, dan ga je toch niet spreken over verjaring?Zoals ik het lees, zijn er ook al eerder beschuldigingen geweest. Ik vind het niet meer dan normaal dat, als het zo blijkt te zijn, hij hiervoor wordt opgepakt. Al was het in de jaren 80, het is en blijft verschrikkelijk voor slachtoffers.
Ik ken hem niet eens trouwens.
"Hoe durft ze!" "Fuck her."quote:Op woensdag 10 december 2014 21:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mw Dickinson wil nu ineens andere vrouwen beschermen? Sure.
quote:Op donderdag 11 december 2014 18:45 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"Hoe durft ze!" "Fuck her."
"Had ze 'm maar niet in huis moeten halen, die neger."
Wat is er Alpha aanquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:21 schreef Marsenal het volgende:
Die heeft zich dus lekker laten naaien door Bill, maar jaren later wordt zijn alpha-aanpak opeens als ongepast bestempeld.
Een aanpak die nog niet volwaardig getest was kennelijk en zelfs nog niet eens de beta versie haalde.quote:
Die hele 'gelijk beetpakken, panty los, piemol erin' aanpak. Zo naaide Jim Morrison ook zijn sletjes. Als die nog geleefd had werd hij ook zo beschuldigd van verkrachting, en niet geromantiseerd.quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:52 schreef tong80 het volgende:
. Cosby ontkent vooralsnog alle aantijgingen en maakte onlangs zelfs een grap over de zaak in een van zijn shows.
Dit dus. Smakeloos.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:06 schreef Moppert het volgende:
Ja maar hij weigert om er normaal op in te gaan.
Dan vind een grap ongepast.
Het is voor hem gewoon niet slim om er serieus op in te gaan.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:06 schreef Moppert het volgende:
Ja maar hij weigert om er normaal op in te gaan.
Dan vind een grap ongepast.
Is er een eskimo in Maleisië ?quote:Op maandag 19 januari 2015 01:55 schreef Duderinnetje het volgende:
of er moet nu een FOK!er opstaan die volledig verslag kan doen.
http://nos.nl/artikel/204(...)rogeren-vrouwen.htmlquote:Bill Cosby had drugs in huis voor drogeren vrouwen
VANDAAG, 00:50
BUITENLAND
De Amerikaanse komiek Bill Cosby heeft in 2005 voor de rechter toegegeven dat hij drugs had die hij aan vrouwen wilde geven om seks met hen te kunnen hebben. Het ging om een soort slaapmiddel, Methaqualone.
Dat blijkt uit rechtbankdocumenten die het persbureau AP heeft ingezien. Onder druk van Cosby's advocaten zijn de documenten jarenlang geheim gehouden.
Cosby gaf in de verhoren ook toe dat hij minstens één vrouw het middel heeft toegediend. De zaak werd uiteindelijk geschikt met een geldbedrag.
Drankje
De nu 77-jarige acteur en komiek is door tientallen vrouwen beschuldigd van aanranding. Veel van die vrouwen beweren dat ze door Cosby zijn gedrogeerd - hij zou drugs in hun drankje hebben gedaan - en verkracht. De beschuldigingen beslaan een periode van veertig jaar.
Tot nu toe is Cosby niet veroordeeld voor misbruik. Wel is zijn reputatie ernstig geschaad en veel instellingen waarvoor hij actief was, hebben het contact met hem verbroken.
Die journalist van AP mag tevreden zijn, goede scoop boven water gekregen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 08:40 schreef Felixa het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/204(...)rogeren-vrouwen.html
Drank, drugs en allemaal tieners die ja zeggen tegen MDMAquote:Op dinsdag 7 juli 2015 08:40 schreef Felixa het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/204(...)rogeren-vrouwen.html
quote:Het pretpark Disney's Hollywood Studios heeft het beeldhouwwerk van Bill Cosby verwijderd.
Dat meldt Orlando Sentinel.
Er is al langer protest tegen het beeld van de komiek die door meer dan veertig vrouwen wordt beschuldigd van seksueel misbruik. Het pretpark in Orlando is overstag gegaan nadat deze week bleek dat Bill in een eerdere zaak toegaf een vrouw te hebben gedrogeerd om vervolgens seks met haar te hebben.
Disney meldt dat het kunstwerk dinsdagavond na sluitingstijd is verwijderd uit het zogenoemde Disney's Academy of Television Arts and Sciences Hall of Fame Plaza. Behalve de komiek zijn daar beeldhouwwerken te zien van onder anderen Lucille Ball, Oprah Winfrey en Walt Disney. Bill Cosby wordt ook geëerd met een ster op de Walk of Fame in Hollywood en ook daar was protest. In december werd de ster beklad met de tekst 'verkrachter'.
ANP
Die is letterlijk en figuurlijk van een voetstuk gevallen.quote:
Snappen deed ze het niet, maar gelukkig was daar die kritiek waardoor ze de zaak nu wat meer gaat begrijpen.quote:Whoopi Goldberg stelt mening over 'schuldige' Bill Cosby bij
Whoopi Goldberg heeft haar mening over de onschuld van Bill Cosby bijgesteld. De comédienne werd overladen met bedreigingen nadat ze het had opgenomen voor de acteur.
Dat meldt Deadline dinsdag.
"Ik moet wel toegeven, alle informatie wijst ernaar dat Cosby schuldig is", zegt Goldberg in het programma The View. Goldberg verdedigde eerder nog Cosby door te stellen dat de acteur vooralsnog niet schuldig was bevonden van verkrachting. Die uitspraak zorgde voor veel kritiek op de comédienne.
In het programma gaf Goldberg toe "veel kritiek te hebben gekregen voor verschillende redenen". De kritiek heeft Goldberg geholpen de zaak meer te begrijpen.
Inkomen
Door de negatieve publiciteit wordt een nieuwe televisieserie met Cosby niet uitgezonden. Goldberg laat weten daar niet een groot voorstander van te zijn. "Ook andere mensen worden hierdoor getroffen, mensen die wellicht daardoor niet in staat zijn om voldoende inkomen te genereren."
Ook had Goldberg nog een boodschap voor Cosby. "Het ziet er slecht uit Bill. Je moet spreken of zwijgen, want mensen weten nu dat er veel meer speelt dan dat zij dachten."
Barstjes in het inteelt-clubje.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:13 schreef OProg het volgende:
Snappen deed ze het niet, maar gelukkig was daar die kritiek waardoor ze de zaak nu wat meer gaat begrijpen.![]()
Waarom dan, zijn rol in de cosby show was maar een rol. Dat hij daar een verschrikkelijk correct karakter speelde maakt hem geen goed mens. Een villain is irl ook niet gelijk slecht.quote:Op woensdag 15 juli 2015 01:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hij is gewoon schuldig, nu ben ik zelfs om en ik was het meest goedgelovig voor de man.
Dus, welke commerciële zender met ballen gaat nú beginnen The Cosby Show te herhalen?![]()
Niet alleen vanwege de Cosby Show maar ook vanwege zijn, achteraf, 'rol' in de Bill Cosby Show, dat programma uit de 70s en 80s waarin hij zo pedagogisch opschoot met kinderen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:25 schreef PirE het volgende:
[..]
Waarom dan, zijn rol in de cosby show was maar een rol. Dat hij daar een verschrikkelijk correct karakter speelde maakt hem geen goed mens. Een villain is irl ook niet gelijk slecht.
Het enige wat Bill goed gedaan heeft is zijn rol als huxtable vol te houden in het echte leven en de mensen doen geloven dat hij ook echt een fantastisch mens is. Erg knap en dat lukt je alleen als je in en in verrot bent en dat is hij ook.
Het is jammer dat hij al 77 is..
Van Jimmy Savile zeiden ze dat hij het ook met lijken had gedaan.quote:Op zondag 19 juli 2015 13:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waarom zou je het nou met bewusteloze vrouwen willen doen?
Ja, verknipt inderdaad. Ik kan me ergens nog voorstellen dat je als man zijnde je kwakje zo veel mogelijk wilt verspreiden. Schofterig en onacceptabel gedrag natuurlijk, daar niet van. Maar dat die vrouwen dan hulpeloos zijn geeft inderdaad wel aan dat er meer aan de hand is.quote:Op zondag 19 juli 2015 13:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Van Jimmy Savile zeiden ze dat hij het ook met lijken had gedaan.
Het geeft vooral aan dat iemand behoorlijk verknipt is.
Je ziet hem lachend op een foto in een abatoirquote:Op zondag 19 juli 2015 13:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Van Jimmy Savile zeiden ze dat hij het ook met lijken had gedaan.
Het geeft vooral aan dat iemand behoorlijk verknipt is.
Ze wilde het gewoon niet geloven, zoals zovele. (ook ik)quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:13 schreef OProg het volgende:
[..]
Snappen deed ze het niet, maar gelukkig was daar die kritiek waardoor ze de zaak nu wat meer gaat begrijpen.![]()
Schiet niet echt op. Maar ieder moment kan de pleuris uitbreken.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 08:54 schreef Cynix ® het volgende:
Echt nieuws komt er maar niet los, he? Dit weten we nu wel zo'n beetje.
Bijna alles is verjaardquote:Op donderdag 6 augustus 2015 09:59 schreef polderturk het volgende:
Waarom wordt Cosby niet gearresteerd?
Goudgraven.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:41 schreef sararaats het volgende:
Volgens mij willen die vrouwen heel veel geld.
Pluimen heet dat.
http://www.nu.nl/film/414(...)acteurs-schaadt.htmlquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:46 schreef Deckard het volgende:
Ik vraag mij af wat de oud-collega's van dit alles vinden uit zijn oude show.
ja maar misschien geen bewijs en aangezien cosby nogal geliefd was snap ik dat wel.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik eigenlijk ook... waarom zou je dat pas nu naar buiten brengen, zij had echt wel de middelen en de gelegenheid om dit al veel eerder openbaar te maken
De kans dat die er één of meer bij zitten is vrij groot denk ik. Aandacht en/of denken dat er wat te halen valt.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
of gewoon toegeeft dat hij een vieze rat is, om mee te beginnenquote:Op woensdag 4 november 2015 16:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De kans dat die er één of meer bij zitten is vrij groot denk ik. Aandacht en/of denken dat er wat te halen valt.
Maar goed, alles bij elkaar is het wel zeer aannemelijk dat Bill niet bepaald een lieverdje is geweest. Zou toch fijn zijn als hij daar nog voor veroordeeld zou kunnen worden.
Dat zal me jeuken eerlijk gezegd, ik zie liever een veroordeling.quote:Op woensdag 4 november 2015 17:00 schreef computergirl het volgende:
[..]
of gewoon toegeeft dat hij een vieze rat is, om mee te beginnen
Mooie opmerkingquote:Op woensdag 16 december 2015 08:13 schreef madeliefff het volgende:
Jaja zoveel vrouwen die liegen...Daar geloof ik geen snars van.
http://www.dailymail.co.u(...)Andrea-Constand.htmlquote:'The evidence is strong and sufficient to proceed at this point.'
quote:Cosby has previously said what happened between him and Constand was consensual, but in new court filings last summer Constand said she was in a relationship with a woman at the time. She also called Cosby a "narcissist" who missed cues that she's gay.
Benadryl is geen slaapmiddel maar een middel tegen hoest of tegen allergie, waarvan wel heel algemeen bekend is in de VS dat je er bijzonder slaperig van wordt.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:43 schreef tong80 het volgende:
Volgens Cosby stemde Constand in met de seks en waren de pillen Benadryl, een slaapmiddel.
Wat zou toepasselijker zijn geweest ?quote:Op maandag 4 januari 2016 09:46 schreef Keano het volgende:
5 tot 10 jaar cel![]()
Voor het drogeren en verkrachten van 50 vrouwen..
Normaal gezien ben ik vrij links, maar als het op straffen aankomt ben ik wat conservatiever.. Vooral als je je daad zo schandalig vaak herhaalt. Minimaal een jaar of 15.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat zou toepasselijker zijn geweest ?
Vind het ook absurd dat je als multimiljonair je voorarrest met een miljoentje kunt afkopen.
Ze is niet op de hoogte van het drogeren en verkrachten lijkt me. Wel van het vreemdgaan. Ze heeft denk ik nooit beseft dat het in dit soort grote getale zou zijn.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:07 schreef Leandra het volgende:
Als Camille hem laat stikken dan ga ik er vanuit dat het waar is.
Uit 2008 al verjaard? Da's ook snel.quote:Op donderdag 7 januari 2016 12:17 schreef tong80 het volgende:
Het ziet er naar uit dat Bill Cosby de dans ontspringt in twee rechtszaken waarin de acteur beschuldigd werd van seksueel misbruik.
Bill Cosby zal niet worden geconfronteerd met strafrechtelijke vervolging van seksueel geweld, zo blijkt uit rechtspapieren van de Officier van Justitie van Los Angeles die op woensdag bekend werden. Het ging om twee zaken waarvan de eerste in 1965 plaatsvond en de andere dateert uit 2008.
De zaak uit 1965 valt buiten de verjaringstermijn liet de Officier van Justitie weten, waardoor ze de 78-jarige acteur en komiek niet meer kunnen vervolgen voor die zaak. Een detective deed onderzoek naar de tweede zaak van seksueel misbruik, dat naar verluidt plaatsvond op een feestje in de Playboy Mansion. Maar ook die zaak bleek buiten de verjaringstermijn te vallen. Een ander argument dat aangevoerd werd, was dat er onvoldoende bewijs was.
Cosby werd vorige week aangeklaagd wegens het drogeren en seksueel mishandelen van een vrouw in 2004, in zijn eigen huis bij Philadelphia. Cosby en zijn advocaten blijven volhouden dat hij onschuldig is.
http://www.telegraaf.nl/p(...)ringt_de_dans__.html
De zaak uit 1965 valt buiten de verjaringstermijn.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Uit 2008 al verjaard? Da's ook snel.
De tweede ook, volgens deze tekst.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De zaak uit 1965 valt buiten de verjaringstermijn.
Hmm, ja inderdaad. Vreemd zeg.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
De tweede ook, volgens deze tekst.
Statute of limitations Californië:quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Uit 2008 al verjaard? Da's ook snel.
Maximaal 6 jaar dus, maar als ze het al eerder aan bepaalde hulpverleners heeft gemeld of ander hard bewijs heeft langer.quote:Offenses punishable by imprisonment for eight or more years shall be commenced within six years after the commission of the offense; yet this does not apply and no prosecution shall be brought under this section unless the violation was reported to medical personnel, a member of the clergy, an attorney, a shelter representative, a counselor, a judicial officer, a rape crisis agency, a prosecuting agency, a law enforcement officer, or a firefighter within one year after the date of the violation. This reporting requirement shall also not apply if the victim’s allegation of the offense is corroborated by independent evidence that would otherwise be admissible during trial. Offenses punishable by imprisonment in state prison shall be commenced within 3 years after the commission of the offense.
Zo lees ik het niet. Er wordt vermeld dat hij voor 2 zaken niet vervolgd wordt, 1 vanwege verjaring en 1 vanwege geen reden in de tekst.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
De tweede ook, volgens deze tekst.
Er staat gewoon dat die ook buiten de verjaringstermijn valt?quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:01 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Zo lees ik het niet. Er wordt vermeld dat hij voor 2 zaken niet vervolgd wordt, 1 vanwege verjaring en 1 vanwege geen reden in de tekst.
quote:Een detective deed onderzoek naar de tweede zaak van seksueel misbruik, dat naar verluidt plaatsvond op een feestje in de Playboy Mansion. Maar ook die zaak bleek buiten de verjaringstermijn te vallen. Een ander argument dat aangevoerd werd, was dat er onvoldoende bewijs was.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:01 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Zo lees ik het niet. Er wordt vermeld dat hij voor 2 zaken niet vervolgd wordt, 1 vanwege verjaring en 1 vanwege geen reden in de tekst.
quote:Een detective deed onderzoek naar de tweede zaak van seksueel misbruik, dat naar verluidt plaatsvond op een feestje in de Playboy Mansion. Maar ook die zaak bleek buiten de verjaringstermijn te vallen.
O lol, staat idd weer een zin verder.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er staat gewoon dat die ook buiten de verjaringstermijn valt?
Ik post net een stukje met statutes of limitations. 6 jaar. Als ze in 2014 naar buiten getreden is, is ze dus al te laat. Ik vind het ook erg kort.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:08 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
O lol, staat idd weer een zin verder.
Maar zou dus inhouden dat het niet gaat om een misdaad uit 2008 maar om een melding in 2008. Zedenmisdrijven verjaren zelfs in de VS niet zo snel.
Ik wist niet dat R. al zo oud was!quote:Alleen God kan me de waarheid laten zien, maar wanneer je 70 jaar wacht om zoiets simpels te zeggen is dat gek. Dat weet ik omdat het mij is gebeurd en dat was gelogen", spreekt hij uit ervaring.
haha inderdaadquote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:25 schreef tong80 het volgende:
Bill Cobsy heeft weer een juridisch succesje geboekt. Een lasterzaak van een van de vrouwen die zegt misbruikt te zijn door de komiek is door een rechter verworpen. Dat meldt TMZ.
Renita Hill kwam in 2014 naar buiten met haar verhaal. Ze beweert in de jaren tachtig gedrogeerd en seksueel misbruikt te zijn door Cosby toen zij als tiener meewerkte aan Cosby's kinderprogramma Picture Pages.
Advocaten van de komiek noemden Hill 'een leugenaar en uitbuiter die op zoek is naar geld'. Zij vond die uitlating kwetsend en klaagde Cosby aan voor laster. Een rechter oordeelde donderdag echter dat de uitspraak slechts een mening was en ziet daarom geen grond voor een lasterzaak.
Cosby wordt door tientallen vrouwen beschuldigd van seksueel misbruik. De meeste zaken zijn verjaard. Een officier van justitie oordeelde onlangs dat ook een recentere zaak, uit 2008, is verjaard. Tegen Cosby lopen wel nog meerdere lasterzaken.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)osby-van-tafel.dhtml
Je zou er bijna een doofpot van worden.
Mooie post.quote:
Geen boos topic erover openen dit keer he.quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:55 schreef Abed het volgende:
[..]
Geen boos topic erover openen dit keer he.
quote:Op maandag 22 februari 2016 08:58 schreef Copycat het volgende:
'geen enkel ander doel dient dan haar aan te vallen en ten schande te maken'.
De arrogantie.
http://www.telegraaf.nl/p(...)or_de_rechter__.htmlquote:ma 22 feb 2016, 12:17
Vrouw Bill Cosby voor de rechter
Het verzoek van Camille Cosby om uitstel van haar getuigenverklaring, is door de rechtbank afgewezen.
De 71-jarige vrouw van Bill Cosby moet daardoor maandag gewoon voor de rechter verschijnen om een verklaring af te leggen in de civiele procedure die zeven vrouwen tegen de komiek hebben aangespannen. De vrouwen beschuldigen Bill ervan hen te hebben gedrogeerd en seksueel te hebben misbruikt.
Camille had om uitstel gevraagd omdat ze meende dat haar verklaring alleen maar tot een "onnodig mediacircus" zou leiden. Ook vreest ze dat haar gang naar de rechtbank een mogelijke bedreiging voor haar 'persoonlijke veiligheid' vormt en 'geen enkel ander doel dient dan haar aan te vallen en ten schande te maken'. Ondanks de beschuldigen aan het adres van haar man, steunt Camille hem nog altijd.
http://www.telegraaf.nl/p(...)rijgt_uitstel__.htmlquote:Bill Cosby krijgt uitstel voor rechtszaak
1 uur geleden
Een rechter in Los Angeles heeft een verzoek van de advocaten van Bill Cosby een getuigenverklaring uit te stellen gehonoreerd.
Cosby schuift daarmee de rechtszaak voor zich uit die Judy Huth tegen hem aanspande omdat ze door hem op minderjarige leeftijd seksueel misbruikt zou zijn. Gezien Cosby ook nog eens midden in een strafzaak zit die een ander vermeend slachtoffer van hem aanspande, stelde de rechter dat de komiek het recht heeft om zelfbeschuldiging te voorkomen. Met de verklaring zou hij zich namelijk in het nauw kunnen werken voor de andere zaak.
De strafzaak, die wordt gevoerd in Cosby's thuisstaat Pennsylvania, krijgt daarmee de prioriteit in de regen van rechtszaken die tegen de televisieveteraan zijn aangespannen. In de meeste van die zaken wordt Cosby laster ten laste gelegd omdat hij en zijn advocaten veel van de vrouwen die hem beschuldigden van seksueel misbruik uit had gemaakt voor leugenaars.
OJ Simpson is niet vrijgekomen door zijn advocaten. Simpson kwam vrij door de tergend slechte ADA daar die het verdomde om door te vragen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:23 schreef tong80 het volgende:
Het wordt gerekt tot aan zijn dood. Net als OJ Simpson kun je met miljoenen de beste advocaten kopen. En met veel geld tijdelijk op vrije voeten staan.
De beschuldiging dat de dienstdoende agent de bebloede handschoen zelf op het pad had kunnen leggen, was na kort beraad van de jury doorslaggevend. De agent had immers ook een donkere man nigger genoemd. De handschoen was een briljante zet van de advocaten. Heb er destijds van gesmuld.quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:41 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
OJ Simpson is niet vrijgekomen door zijn advocaten. Simpson kwam vrij door de tergend slechte ADA daar die het verdomde om door te vragen.
Maar wel apart dat de vrouw moet getuigen, dacht altijd dat justitie daar een vrouw niet kon verplichten tegen haar man te getuigen (mits ze niet als getuige van hem vrijwillig optreedt).
aandacht krijgenquote:Op zondag 22 mei 2016 10:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat doet een 15-jarig meisje in de Playboy Mansion
Die ze nu ook krijgt.quote:
In 1974... toen lag dat allemaal niet zo gevoelig.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat doet een 15-jarig meisje in de Playboy Mansion
Zeg dat tegen Polanskiquote:Op zondag 22 mei 2016 12:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
In 1974... toen lag dat allemaal niet zo gevoelig.
Ha ha ha Till he diesquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:03 schreef oompaloompa het volgende:
Hij wordt nu de rechtbank in geleid en zwaait vrolijk naar het publiek...
live op CNN nu.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:32 schreef tong80 het volgende:
Bill Cosby verschijnt dinsdag voor het eerst sinds een stroom klachten over seksueel misbruik over hem wereldkundig werd gemaakt zelf voor de rechter. Meer dan vijftig vrouwen verwijten hem misbruik, van aanranding tot verkrachting. Nog voor er een uitspraak is gedaan, is de 78-jarige acteur als rolmodel al volledig van zijn voetstuk gevallen.
[ afbeelding ]
Cosby ontkent alles. Hij heeft tot nu toe elke toelichting geweigerd en hulde zich maandenlang in stilzwijgen. Het is de vraag of de acteur dinsdag zelf enig woord zal uitspreken. De kleine rechtbank in Norristown in de staat Pennsylvania puilt in elk geval uit met 90 belangstellenden en 110 journalisten.
Niet alle vrouwen die hem beschuldigen, hebben aangifte gedaan. Maar in Norristown is er sprake van een officieel vooronderzoek. De zaak bleek net niet verjaard toen de klaagster Cosby beschuldigde van seksueel misbruik. De acteur betaalde omgerekend een borg van 890.000 euro om vrij te kunnen rondlopen. De rechter in Norristown moet nu vaststellen of het tot een strafzaak komt.
http://www.telegraaf.nl/b(...)or_de_rechter__.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |