ja maar misschien geen bewijs en aangezien cosby nogal geliefd was snap ik dat wel.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik eigenlijk ook... waarom zou je dat pas nu naar buiten brengen, zij had echt wel de middelen en de gelegenheid om dit al veel eerder openbaar te maken
De kans dat die er één of meer bij zitten is vrij groot denk ik. Aandacht en/of denken dat er wat te halen valt.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat verbaast mij ook. Als ik cynischer was, zou ik denken 'gevalletje jumping on the bandwagon'.
of gewoon toegeeft dat hij een vieze rat is, om mee te beginnenquote:Op woensdag 4 november 2015 16:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De kans dat die er één of meer bij zitten is vrij groot denk ik. Aandacht en/of denken dat er wat te halen valt.
Maar goed, alles bij elkaar is het wel zeer aannemelijk dat Bill niet bepaald een lieverdje is geweest. Zou toch fijn zijn als hij daar nog voor veroordeeld zou kunnen worden.
Dat zal me jeuken eerlijk gezegd, ik zie liever een veroordeling.quote:Op woensdag 4 november 2015 17:00 schreef computergirl het volgende:
[..]
of gewoon toegeeft dat hij een vieze rat is, om mee te beginnen
Mooie opmerkingquote:Op woensdag 16 december 2015 08:13 schreef madeliefff het volgende:
Jaja zoveel vrouwen die liegen...Daar geloof ik geen snars van.
http://www.dailymail.co.u(...)Andrea-Constand.htmlquote:'The evidence is strong and sufficient to proceed at this point.'
quote:Cosby has previously said what happened between him and Constand was consensual, but in new court filings last summer Constand said she was in a relationship with a woman at the time. She also called Cosby a "narcissist" who missed cues that she's gay.
Benadryl is geen slaapmiddel maar een middel tegen hoest of tegen allergie, waarvan wel heel algemeen bekend is in de VS dat je er bijzonder slaperig van wordt.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:43 schreef tong80 het volgende:
Volgens Cosby stemde Constand in met de seks en waren de pillen Benadryl, een slaapmiddel.
Wat zou toepasselijker zijn geweest ?quote:Op maandag 4 januari 2016 09:46 schreef Keano het volgende:
5 tot 10 jaar cel![]()
Voor het drogeren en verkrachten van 50 vrouwen..
Normaal gezien ben ik vrij links, maar als het op straffen aankomt ben ik wat conservatiever.. Vooral als je je daad zo schandalig vaak herhaalt. Minimaal een jaar of 15.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat zou toepasselijker zijn geweest ?
Vind het ook absurd dat je als multimiljonair je voorarrest met een miljoentje kunt afkopen.
Ze is niet op de hoogte van het drogeren en verkrachten lijkt me. Wel van het vreemdgaan. Ze heeft denk ik nooit beseft dat het in dit soort grote getale zou zijn.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:07 schreef Leandra het volgende:
Als Camille hem laat stikken dan ga ik er vanuit dat het waar is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |