abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zondag 16 november 2014 @ 12:40:07 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_146707036
Bill Cosby weigert vragen te beantwoorden over het gerucht dat hij jarenlang vrouwen seksueel heeft misbruikt. In een interview met NPR viel een pijnlijke stilte toen de 77-jarige komiek om opheldering werd gevraagd.

Cosby wordt al jarenlang achtervolgd door de beschuldigingen. Vrijdag schreef Barbara Bowman nog in een column in The Washington Post dat ze in 1985 'meerdere keren' door hem is misbruikt. Cosby zou eerst het vertrouwen van de toen 17-jarige actrice hebben gewonnen en zich als een vaderfiguur hebben opgeworpen. Zij noemde dat 'brainwashen'.

In het radioprogramma Weekend Edition Saturday werd Cosby samen met zijn vrouw Camille geïnterviewd over het uitlenen van 62 kunstvoorwerpen uit hun persoonlijke collectie aan het Smithsonian National Museum of African Art in Washington. Aan het einde van het vraaggesprek probeerde journalist Scott Simon het gevoelige onderwerp aan te snijden.

'Ik vind het niet leuk om deze vraag te moeten stellen, maar in de afgelopen dagen zijn er serieuze beschuldigingen geuit aan jouw adres', zei Simon voorzichtig. Cosby gaf geen antwoord. 'Je schudt nee. Het is mijn werk om je deze vraag te stellen. Wil je reageren op deze beschuldigingen?' Maar ook dit keer bleef het angstvallig stil aan de kant van Cosby.

De interviewer gaf zich nog niet gewonnen. 'Je schudt weer met je hoofd. Er zijn mensen die van je houden die graag willen dat je hier iets over zegt. Ik wil je daar de kans voor geven.' Na een derde stilte werd het gesprek beëindigd. Simon bedankte Cosby, die overigens nog nooit strafrechtelijk is vervolgd voor seksueel misbruik, nog wel voor zijn komst.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_146707602
ow oke
  Trouwste user 2022 zondag 16 november 2014 @ 13:39:36 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_146708190
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 13:10 schreef SoMuchTrouble het volgende:
ow oke
Magische woorden. _O_ Ga een boek schrijven. Of anders publiceer een dichtbundel.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_146709775
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 13:39 schreef tong80 het volgende:

[..]

Magische woorden. _O_ Ga een boek schrijven. Of anders publiceer een dichtbundel.

is goed
  Trouwste user 2022 zondag 16 november 2014 @ 16:31:06 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_146712244
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 14:41 schreef SoMuchTrouble het volgende:

[..]

is goed
No no. IS is bad. :{

zondag 16 november 2014 @ 23:07:49 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146729508
Het is ook wel enorm non-nieuws.
Hij zwijgt!!! Stop de persen!!!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Trouwste user 2022 maandag 17 november 2014 @ 08:45:41 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_146734854
Opnieuw is een slachtoffer van vermeend seksueel misbruik door Bill Cosby naar buiten getreden. Joan Tarshis schrijft op Hollywood Elsewhere dat ze op 19-jarige leeftijd verkracht is door de komiek.

'Het volgende dat ik me kan herinneren is dat ik werd uitgekleed', schrijft Tarshnis na beschreven te hebben dat ze in 1969 drank aangeboden kreeg van Cosby. 'Ik dacht slim te zijn door te zeggen dat ik een infectie had en dat hij het ook zou krijgen en z'n vrouw er zo achter zou komen. Maar hij vond een andere opening. Ik was misselijk over wat er gebeurde en geschokt dat een idool me aan het verkrachten was.'

De bekentenis komt vlak na een soortgelijk verhaal van Barbara Bowman. Zij schreef in een ingezonden stuk in de Washington Post dat ze in 1985 gedrogeerd en verkracht werd door Cosby. In een interview met een journalist van NPR werd de komiek vrijdag geconfronteerd met de aantijgingen, maar hij weigerde in te gaan op de zaak. In 2006 schikte Cosby een zaak met Andrea Constand die eveneens claimde seksueel misbruikt te zijn.

Dertien vrouwen zouden Cosby de afgelopen jaren beschuldigd hebben van seksueel misbruik. Maar zelf blijft hij ontkennen en hij is nooit strafrechtelijk vervolgd

pi_146743606
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 08:45 schreef tong80 het volgende:
Opnieuw is een slachtoffer van vermeend seksueel misbruik door Bill Cosby naar buiten getreden. Joan Tarshis schrijft op Hollywood Elsewhere dat ze op 19-jarige leeftijd verkracht is door de komiek.

'Het volgende dat ik me kan herinneren is dat ik werd uitgekleed', schrijft Tarshnis na beschreven te hebben dat ze in 1969 drank aangeboden kreeg van Cosby. 'Ik dacht slim te zijn door te zeggen dat ik een infectie had en dat hij het ook zou krijgen en z'n vrouw er zo achter zou komen. Maar hij vond een andere opening. Ik was misselijk over wat er gebeurde en geschokt dat een idool me aan het verkrachten was.'

De bekentenis komt vlak na een soortgelijk verhaal van Barbara Bowman. Zij schreef in een ingezonden stuk in de Washington Post dat ze in 1985 gedrogeerd en verkracht werd door Cosby. In een interview met een journalist van NPR werd de komiek vrijdag geconfronteerd met de aantijgingen, maar hij weigerde in te gaan op de zaak. In 2006 schikte Cosby een zaak met Andrea Constand die eveneens claimde seksueel misbruikt te zijn.

Dertien vrouwen zouden Cosby de afgelopen jaren beschuldigd hebben van seksueel misbruik. Maar zelf blijft hij ontkennen en hij is nooit strafrechtelijk vervolgd

Waarom komen ze er nu pas mee?
Er valt zeker geld te halen bij Cosby. :{
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_146743963
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 15:28 schreef superniger het volgende:

[..]

Waarom komen ze er nu pas mee?
Er valt zeker geld te halen bij Cosby. :{
bang voor de grote negerdick, hij zal nou wel beetje impotent zijn
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_146744043
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 08:45 schreef tong80 het volgende:
'Ik dacht slim te zijn door te zeggen dat ik een infectie had en dat hij het ook zou krijgen en z'n vrouw er zo achter zou komen. Maar hij vond een andere opening.
Denken in oplossingen, I respect that.
-nee-
pi_146746162
Het zou me ergens niet verbazen, eigenlijk, als het waar is.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  maandag 17 november 2014 @ 16:50:35 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146746423
quote:
10s.gif Op zondag 16 november 2014 23:07 schreef Copycat het volgende:
Het is ook wel enorm non-nieuws.
Hij zwijgt!!! Stop de persen!!!
En dat in een interview dat om het uitlenen van 62 kunstwerken ging.....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Trouwste user 2022 maandag 17 november 2014 @ 21:38:16 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_146756960
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 16:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dat in een interview dat om het uitlenen van 62 kunstwerken ging.....
:D

maandag 17 november 2014 @ 22:12:50 #14
66083 Platina
78th Element
pi_146758539
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 13:39 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ga jij nu mensen bekritiseren voor het posten van nietszeggende reacties? :')
  Trouwste user 2022 maandag 17 november 2014 @ 22:16:56 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_146758718
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 22:12 schreef Platina het volgende:

[..]

Ga jij nu mensen bekritiseren voor het posten van nietszeggende reacties? :')
Natuurlijk. Ik wil ze behoeden. In deze tijd van de mijter.

dinsdag 18 november 2014 @ 10:59:37 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146768084
NRC Next van vandaag:

quote:
Van icoon tot persona non grata

Seksueel misbruik Bill Cosby kreeg de afgelopen tien jaar veel verwijten over misbruik naar zijn hoofd geslingerd. Het deed weinig af aan zijn status als geliefde Amerikaan. Nu hij tot serieverkrachter is gebombardeerd, wankelt dat beeld.

GUUS VALK
CORRESPONDENT VERENIGDE STATEN
WASHINGTON. Weinig Amerikanen staan op zo’n voetstuk als Bill Cosby. Om die reden werd kunstenaar Barbara Bowman dertig jaar lang niet geloofd, als ze vertelde dat Cosby haar meerdere malen verkracht had. „Ik was een tiener uit Denver, die acteerde in reclamespotjes voor McDonald’s”, schreef ze een paar dagen geleden in The Washington Post. „Hij was Bill Cosby, de volmaakte nationale huisvader.”
Bowman beschuldigde Bill Cosby niet voor het eerst van misbruik. Ze heeft er in het verleden vaker over gepraat. Bowman was evenmin de eerste. Vier andere vrouwen deden dat eerder ook. Een rechtszaak tegen Cosby over seksueel misbruik liep in 2004 met een schikking af.

Aardverschuiving voor Cosby

Voor het eerst begint het onwankelbare beeld van Bill Cosby (77) te bewegen. Dat ligt aan de komiek Hannibal Buress, die Cosby in zijn show „een serieverkrachter” noemt. Een filmpje van zijn optreden werd een hit op internet. Dat leidde tot nieuwe aandacht voor Barbara Bowman. Ze schreef: „Waarom duurde het dertig jaar voordat iemand me geloofde?”

Dit had om een heel andere reden de week van Bill Cosby moeten worden. Smithsonian’s National Museum of African Art in Washington opende een expositie waarin 62 werken uit de imposante kunstcollectie van Cosby tentoongesteld worden. Cosby’s Afro-Amerikaanse kunst wordt naast Afrikaanse kunst geplaatst. Cosby heeft een duidelijke voorkeur voor thema’s die hem als acteur en komiek typeren. Het zijn veelal nederig stemmende familietaferelen, zoals het olieverfschilderij The Thankful Poor (1894) van Henry Ossawa Tanner, met een biddende zwarte vader en zoon.

Gewone vader met gewoon gezin

Als de goedmoedige huisvader Cliff Huxtable verrichtte Cosby in de jaren tachtig baanbrekend werk voor de emancipatie van de Afro-Amerikaanse gemeenschap, omdat hij in The Cosby Show de gewone vader van een gewoon gezin speelde. Zijn kracht was juist dat hij de controverse meed.

Bill Cosby werd hiermee een icoon in de Amerikaanse populaire cultuur. Hij won talloze prijzen, en staat nog altijd in het theater. In het fastfoodrestaurant Ben’s Chili Bowl in Washington, een multicultureel symbool, mogen twee mensen levenslang gratis eten: Barack Obama en Bill Cosby.

Onder Afro-Amerikanen is Cosby vanaf zijn hoogtijdagen niet altijd even populair geweest. Cosby heeft altijd kritiek gehad op het racisme in de Amerikaanse samenleving, maar spaarde ook zijn eigen gemeenschap niet. Zo is hij kritisch over de hoge criminaliteit onder zwarte jongeren.

In zijn tv-shows en theateroptredens mijdt hij de controverse. Hij wil, zei hij eens, dat zwarte Amerikanen als gewone burgers worden gezien. Zijn expositie is een uiting van die wens. Hij toont onder meer werken van Joshua Johnson (1763-1824), de eerste succesvolle biraciale schilder in Amerika. Hij schilderde conventionele portretten van de blanke elite. Johnson, zei Cosby, ontkracht de mythe dat zwarten niet kunnen wat blanken kunnen.

Dit centrale thema in zijn werk kwam hem in eigen kring ook op kritiek te staan. Hannibal Buress, de zwarte komiek die de zaak-Cosby aan het rollen bracht, noemde hem „het fucking zelfgenoegzame oude zwarte man-type dat ik het meeste haat”.

Cosby weigert zich te verdedigen tegen de beschuldigingen van misbruik. Tien jaar geleden ontkende hij ze overigens, en zei hij dat mensen misbruik van zijn beroemdheid willen maken. In een interview met de publieke radiozender NPR liet hij dit weekend tot drie keer toe een lange stilte vallen toen het gesprek op de beschuldigingen kwam. Een optreden in de talkshow van David Letterman heeft hij afgezegd.
pi_146774653
Bill Cosby lijkt me inderdaad wel een type van de schijnheilige lieve opa die tegen kleine meisjes zegt: 'kom maar op schoot bij opa meisje'
pi_146817129
Wat ik echt niet snap is dat iemand als Janice Dickenson pas nu haar mond opentrekt...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 19 november 2014 @ 19:10:03 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146817177
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 19:08 schreef TheVulture het volgende:
Wat ik echt niet snap is dat iemand als Janice Dickenson pas nu haar mond opentrekt...
Dat verbaast mij ook. Als ik cynischer was, zou ik denken 'gevalletje jumping on the bandwagon'.
pi_146817325
quote:
15s.gif Op woensdag 19 november 2014 19:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat verbaast mij ook. Als ik cynischer was, zou ik denken 'gevalletje jumping on the bandwagon'.
Dat laatste denk ik eigenlijk ook... waarom zou je dat pas nu naar buiten brengen, zij had echt wel de middelen en de gelegenheid om dit al veel eerder openbaar te maken
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_146826974
quote:

[..]

Vind het ergens wel een beetje zielig om pas na 30 jaar of langer opeens te gaan lopen klagen.
  donderdag 20 november 2014 @ 09:41:19 #22
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_146834258
Zouden er ook BN'ers zijn over wie dit soort roddels de ronde doen? Peter Jan Rens? Vieze Vic?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 21 november 2014 @ 08:34:51 #23
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_146861491
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:56 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Vind het ergens wel een beetje zielig om pas na 30 jaar of langer opeens te gaan lopen klagen.
Dat dus. Aanranding/verkrachting is verschrikkelijk en alle meldingen moeten serieus genomen worden (en keihard aangepakt worden als het verzonnen blijkt te zijn). Maar ik zou het in dit geval niet eens zo erg vinden als een rechter zou spreken over verjaring.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  vrijdag 21 november 2014 @ 08:41:27 #24
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_146861601

Uit solidariteit trek ik vandaag een lekker warme sweater aan.

on-topic:
Waar begint verkrachting, en waar eindigt omhoog-neuken?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Trouwste user 2022 vrijdag 21 november 2014 @ 08:43:20 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_146861630
De één na de andere vrouw meldt zich om Bill Cosby van misbruik te beschuldigen. De laatste is Louisa Moritz, die claimt dat de komiek haar in 1971 tot orale seks dwong.

De inmiddels 68-jarige actrice, die op dat moment bekend was van de televisieshow Love, American Style en later onder meer in de film One Flew Over The Cuckoo's Nest zou spelen, vertelde aan TMZ dat zij en Cosby allebei te gast waren in Johnny Carsons Tonight Show. Terwijl zij op haar beurt wachtte in een aparte kamer, kwam Cosby binnen. Hij zou vervolgens zijn penis uit zijn broek hebben gehaald en deze in haar gezicht hebben geduwd met de woorden: "Proef hier wat van, het zal je in veel opzichten goed doen."

Moritz heeft nooit iemand over het incident verteld, maar is van plan alsnog een rechtszaak tegen Cosby te beginnen. Cosby's advocaat noemt de aantijgingen "absurd".

Donderdag voegde zich ook al een verpleegster bij de groeiende groep vermeende misbruikslachtoffers van Cosby. Therese Serignese zegt dat de komiek haar in 1976 drogeerde en verkrachtte, toen zij 19 jaar oud was en als fan een kijkje backstage nam na een show in Las Vegas. Ook Carla Ferrigno, een voormalig playboybunny en vrouw van acteur en realityster Lou Ferrigno, liet donderdag weten tot Cosby's slachtoffers te behoren. Zij zegt dat Cosby haar na een avondje uit bij hem thuis probeerde te zoenen, maar dat ze hem van zich af wist te slaan.

Eerder beschuldigde voormalig model Janice Dickinson Cosby ervan haar te hebben gedrogeerd en verkracht, nadat ook Joan Tarshis en Barbara Bowman met soortgelijke verhalen kwamen. Volgens NBC News zijn er ten minste vijftien vrouwen die een aanklacht hebben ingediend. Cosby heeft zelf niet op de beschuldigingen willen reageren. Zijn advocaat ontkent alles.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)d-van-misbruik.dhtml

vrijdag 21 november 2014 @ 08:47:09 #26
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_146861692
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 08:43 schreef tong80 het volgende:
Ook Carla Ferrigno, een voormalig playboybunny en vrouw van acteur en realityster Lou Ferrigno, liet donderdag weten tot Cosby's slachtoffers te behoren. Zij zegt dat Cosby haar na een avondje uit bij hem thuis probeerde te zoenen, maar dat ze hem van zich af wist te slaan.
Dit is dus de reden waarom Playboy bijna failliet is. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_146865571
De voorbeelden die je leest zijn nogal zwak.
  Trouwste user 2022 vrijdag 21 november 2014 @ 11:54:31 #28
7889 tong80
Spleenheup
pi_146865687
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:49 schreef Deckard het volgende:
De voorbeelden die je leest zijn nogal zwak.
Kuthoeren bedoel je ? :(

pi_146866085
Ja.
Waarschijnlijk hebben ze er zelf om gevraagd of zelf het initiatief ingezet.
  vrijdag 21 november 2014 @ 19:40:40 #30
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_146877846
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 19:08 schreef TheVulture het volgende:
Wat ik begreep stond het voorval beschreven in het originele manuscript van haar autobiografie. Maar is door de uitgever onder druk van de advocaten van Cosby in de uiteindelijke druk gewijzigd.
Zou dus simpel te bewijzen moeten zijn dat ze dit al eerder geroepen heeft? Of is er geen enkele kopie van dat originele manuscript nog aanwezig?

Maar vergis je niet in de "iconische status" die Cosby in de US heeft, of inmiddels had. Beweren dat nou juist híj zoiets zou doen.. Als beginnende actrice..?
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
pi_146896705
Ik zag een interview waarbij Cosby denkt dat de microfoon uit is, en hij de interviewer gaat bedreigen door te zeggen dat die vraag over verkrachtingen eruit geknipt moet worden en hij richt zich tot cameramensen en anderen die eromheen staan dat hij de baas van de interviewer wil spreken.
Gevonden:

We hebben ons als kind mooi laten naaien, keek je elke keer naar de Cosbyshow, denkend daar de meest leuke pa op aarde te zien.
Ik herinner me wel dat ik eens hoorde dat de vrouw van Cosby in de serie, niet zo goed met Bill kon opschieten, terwijl dat wel zo leek in de serie.

[ Bericht 27% gewijzigd door Loekie1 op 22-11-2014 14:02:57 ]
  zaterdag 22 november 2014 @ 13:40:16 #32
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_146896747
quote:
"I know people are tired of me not saying anything, but a guy doesn't have to answer to innuendos. People should fact check. People shouldn't have to go through that and shouldn't answer to innuendos," Cosby said during a one-one-one backstage interview with FLORIDA TODAY before his show began with a standing ovation.

Cosby was greeted in Melbourne by a sellout show of supporters — and the national media. A couple dozen media trucks, vans and vehicles descended on the King Center, broadcasting images of his Space Coast fans across the country. A news helicopter briefly circled overhead.
http://www.floridatoday.c(...)-melbourne/19363919/
pi_146896785
Het was hier in 2006 ook een topic over:
SHO / Bill Cosby opgepakt voor sexueel misbruik?

Wat ik niet begrijp is dat zoiets nog steeds zo lang onder de pet gehouden kan worden.
Hij was al bijna dood, hadden we weer zo'n geval als in Engeland gehad.
pi_146899671
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 13:38 schreef Loekie1 het volgende:
We hebben ons als kind mooi laten naaien, keek je elke keer naar de Cosbyshow, denkend daar de meest leuke pa op aarde te zien.
Ik herinner me wel dat ik eens hoorde dat de vrouw van Cosby in de serie, niet zo goed met Bill kon opschieten, terwijl dat wel zo leek in de serie.
Ach als kind wist ik al dat hij problemen met zijn eigen kinderen had. De arme man heeft er sowieso eentje aan de drugs verloren.

Dat er verkrachting in het spel zit is nog maar de vraag. Vrouwen (genuanceerd: dat type vrouw) zijn sowieso gewillig als ze rondom celebs mogen komen. Kennelijk dachten ze er een slaatje uit te slaan maar heeft het nooit hun carriere een lift gegeven.
  Trouwste user 2022 zaterdag 22 november 2014 @ 19:40:49 #36
7889 tong80
Spleenheup
pi_146906242
Een voormalige clubeigenares beschuldigt Bill Cosby ervan dat hij haar in de jaren zeventig stiekem een slaappil gaf. Uren later werd de vrouw naar eigen zeggen wakker in bed met een vriend van de komiek.

De aantijging komt van Joyce Emmons, die in de jaren zeventig en tachtig comedyclubs uitbaatte in de VS. Eind jaren zeventig was ze goed bevriend met Cosby, vertelt ze aan TMZ. Op een avond had ze erge hoofdpijn. Cosby gaf haar een witte pil en zei dat die de migraine zou verhelpen.

Emmons nam de pil in, en werd pas uren later naakt wakker in Cosby's hotelkamer met een van zijn vrienden in bed. Die man had eerder op de avond al geprobeerd haar te versieren.

Toen ze aan Cosby vroeg wat voor pil hij haar had gegeven, antwoordde hij dat het een Quaalude (slaappil) was. De advocaat van Cosby laat aan TMZ weten dat 'de nieuwe beschuldigingen over zaken die tientallen jaren geleden zouden zijn gebeurd, steeds idioter worden'. Het zouden 'fantasieverhalen' zijn.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)af-me-slaappil.dhtml

pi_146906709
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 09:41 schreef Vivi het volgende:
Zouden er ook BN'ers zijn over wie dit soort roddels de ronde doen? Peter Jan Rens? Vieze Vic?
Joris Demmink. De pedo die jarenlang beschermd is door justitie.
  Trouwste user 2022 zaterdag 22 november 2014 @ 23:11:03 #38
7889 tong80
Spleenheup
pi_146913089
Wie is Vieze Vic ?

† In Memoriam † zondag 23 november 2014 @ 09:25:04 #39
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_146919744
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 23:11 schreef tong80 het volgende:
Wie is Vieze Vic ?

Dat vroeg ik me ook af. :D

Dirty Victor Deconinck? :o

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 23 november 2014 @ 09:33:57 #40
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146919819
Victor Reinier, uiteraard.
  † In Memoriam † zondag 23 november 2014 @ 09:37:16 #41
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_146919841
Oh ja, die het verschil tussen deuren en ramen niet weet. Hoe kon ik hem vergeten. :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  Trouwste user 2022 zondag 23 november 2014 @ 14:32:17 #42
7889 tong80
Spleenheup
pi_146925538
Een oud-medewerker van NBC is uit de school geklapt over de escapades van Bill Cosby in de jaren tachtig. De inmiddels 90-jarige Frank Scotti vertelt aan NY Daily News onder meer dat hij namens Cosby duizenden dollars moest overmaken aan vrouwen uit de VS en Europa. Vrouwen met wie Cosby seks had gehad, denkt de bejaarde man. Hij zou ze betalen om hun mond erover te houden.

Destijds werkte Scotti als manager bij de studio waar The Cosby Show voor publiek werd opgenomen. Hij ging veel met Cosby om. Volgens Scotti had Cosby een deal gesloten met een modellenbureau, dat zou zorgen voor jonge meiden in zijn kleedkamer. Sommige meisjes waren volgens de Amerikaan pas 16. Scotti moest buiten op wacht staan als de tv-ster zijn gang ging met de meisjes.

Daarnaast stuurde Cosby vrouwen geld. Volgens Scotti ging het tussen 1989 en 1990 om zeker acht verschillende vrouwen aan wie hij geld moest overmaken, tot wel 2000 dollar per maand. Een van hen was Shawn Thompson, van wie de dochter Autumn beweert Bills dochter te zijn. Door de jaren heen kreeg zij ongeveer een ton van Cosby. "Ik had met die vrouwen te doen", vertelt de krasse senior nu.

Scotti moest zelfs een keer een appartement regelen toen de inmiddels getrouwde tv-ster wilde scharrelen. "Hij zei dat ik de broer van Donald Trump moest bellen en kijken of die een appartement voor hem had. Ik belde die man, en het werd geregeld. Die vent zou iemand uit zijn huis hebben gezet om plek te regelen voor Bill Cosby."

Na een tijd kreeg Scotti er schoon genoeg van. "Elke keer die meiden, ik vond het vervelend. Ik vond hem eerst aardig maar dat gedoe was de reden dat ik ontslag nam. Cosby is een egocentrische man die zichzelf geweldig vindt."

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)lars-aan-dames.dhtml

maandag 24 november 2014 @ 11:29:58 #43
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_146950002
quote:
7s.gif Op zondag 23 november 2014 09:33 schreef Copycat het volgende:
Victor Reinier, uiteraard.
:)
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_146996627
quote:

Alsof Janice Dickenson dat al niet gedurende haar hele carrière heeft gedaan...
pi_147223058
Welterusten
pi_147224348
Ik heb nu van al die vrouwen die aangifte hebben gedaan een foto'tje gezien, en er moet gezegd worden, ze hebben het wel een beetje verdiend.
-nee-
  Trouwste user 2022 dinsdag 2 december 2014 @ 18:50:11 #48
7889 tong80
Spleenheup
pi_147225139
Tranen zelfs. :{

dinsdag 2 december 2014 @ 19:58:19 #49
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_147227554
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 18:50 schreef tong80 het volgende:
Tranen zelfs. :{

Verdere emotie is ook niet te zien zo strak van de botox staat zij.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_147236677
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 13:38 schreef Loekie1 het volgende:

Ze heeft na die serie nog in andere series met hem samengewerkt.
  Trouwste user 2022 woensdag 3 december 2014 @ 04:57:22 #51
7889 tong80
Spleenheup
pi_147238147
Bij de rechtbank van Los Angeles is een officiële aanklacht ingediend tegen Bill Cosby. De nu 55-jarige Judy Huth beweert op 15-jarige leeftijd door de Amerikaanse acteur en komiek seksueel te zijn misbruikt.

De verkrachting zou hebben plaatsgevonden in 1974. Huth beweert dat ze samen met een vriendin door Cosby was uitgenodigd op de tennisclub. Na een paar biertjes zou Cosby de meisjes hebben meegenomen naar de Playboy Mansion, in die tijd een bekende ontmoetingsplaats voor acteurs in Los Angeles.

Cosby zou de minderjarige meisjes hebben opgedragen om te zeggen dat ze 19 jaar waren. Later zou hij Huth in de slaapkamer hebben gedwongen seksuele handelingen te verrichten.

Huth beweert dat ze emotioneel en psychisch zo is beschadigd door de gebeurtenissen dat ze er nooit eerder over heeft durven praten. De advocaat van Cosby heeft laten weten dat hij niet op de zaak wil reageren.

Inmiddels beweren zeker 15 vrouwen door Cosby te zijn verkracht of misbruikt. Vorige week werd bekend dat theaters in Amerika en Canada af willen van optredens van de komiek, nu hij onder vuur ligt. Maandag kwam naar buiten dat Cosby niet langer bestuurslid is van de Temple University in Philadelphia. Cosby zegt dat hij altijd in het belang van de universiteit heeft gehandeld en dat zijn opstappen ook in dat licht gezien moet worden.

http://www.volkskrant.nl/(...)l-misbruik~a3802853/

pi_147280335
quote:
'Bill Cosby nooit meer op planken'
Komt je carriere zo tot een eind.. :N

[ Bericht 25% gewijzigd door WhateverWhatever op 04-12-2014 15:36:34 ]
pi_147456849
quote:
'Bill Cosby moet worden gestopt!' Die emotionele noodkreet doet topmodel Janice Dickinson, die door hem werd verkracht, live op tv.

Janice gaat helemaal uit haar dak in een Amerikaans programma. Het model, ook in Nederland bekend van o.a. de jury van America's Next Top Model, is een emotionele achtbaan terechtgekomen nadat zij bekendmaakte te zijn verkracht door Cosby.

"Ik kan amper nog ademhalen. Ik slaap al weken niet en ik heb het hele weekend gehuild." Ze vindt het tijd dat 'Dr. Huxtable' zijn verdiende loon krijgt. "Het is mijn plicht als vrouw om onze dochters, zussen en moeders te beschermen." Schreeuwend: "Ik wil dat iedereen mij hoort. Want hij gaat ermee door! Dit moet stoppen!"

Janice onthulde vorige maand dat ze in 1982 is verkracht door Bill. De aantijging kwam kort na soortgelijke verhalen over de komiek van andere bekende vrouwen. Nadat Janice openlijk haar verhaal deed, durfden nog meer 'slachtoffers' naar buiten te treden.
Kan dat mens geen spuitje krijgen.. krijg jeuk van die manipulatieve drama queens
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2014 @ 17:09:16 #54
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147458107
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 16:29 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Kan dat mens geen spuitje krijgen.. krijg jeuk van die manipulatieve drama queens
Het lost zich misschien vanzelf op, want:

quote:
"Ik kan amper nog ademhalen".
pi_147459035
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 08:34 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dat dus. Aanranding/verkrachting is verschrikkelijk en alle meldingen moeten serieus genomen worden (en keihard aangepakt worden als het verzonnen blijkt te zijn). Maar ik zou het in dit geval niet eens zo erg vinden als een rechter zou spreken over verjaring.
Dat vind ik raar. We hebben het over ongeveer 15 vrouwen die allemaal op de 1 of andere manier "verbonden" waren met hem en zeggen verkracht te zijn. Als hij al deze vrouwen echt heeft verkracht, dan ga je toch niet spreken over verjaring? :{ Zoals ik het lees, zijn er ook al eerder beschuldigingen geweest. Ik vind het niet meer dan normaal dat, als het zo blijkt te zijn, hij hiervoor wordt opgepakt. Al was het in de jaren 80, het is en blijft verschrikkelijk voor slachtoffers.

Ik ken hem niet eens trouwens. :D
pi_147459785
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 16:29 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Na 32 jaar kan ze opeens niet meer slapen en ademhalen.
Janice Dickinson....aandachtshoer!

Geloof echt wel dat er wat aan de hand is met Bill Cosby, maar het merendeel van de dames ruikt GELD!!!!
pi_147465406
Mw Dickinson wil nu ineens andere vrouwen beschermen? Sure.
Spoilers!
  Trouwste user 2022 donderdag 11 december 2014 @ 08:28:20 #58
7889 tong80
Spleenheup
pi_147474933
Bill Cosby heeft weer een nieuwe klacht aan zijn broek hangen. Tamara Green, die al eerder verklaarde te zijn misbruikt door de acteur, heeft een aanklacht tegen Cosby ingediend. Ze vindt dat Bill haar imago heeft verwoest door haar meerdere malen voor leugenaar uit te maken, meldt TMZ.

Green vertelde in 2005 al eens dat Bill haar heeft misbruikt en dat verklaarde ze dit jaar nog twee keer. Cosby heeft dit iedere keer ontkend en volgens Tamara heeft dit haar imago en privéleven geen goed gedaan.

TMZ schrijft dat Green, een voormalig advocate, met haar zaak een maas in de wet heeft gevonden. Cosby kan namelijk niet meer aangeklaagd worden voor de misbruikzaak, omdat deze te lang geleden heeft plaatsgevonden. Maar Cosby heeft Tamara onlangs nog voor leugenaar uitgemaakt, dus hiervoor kan hij misschien wel vervolgd worden. Green ziet het waarschijnlijk als een manier om Bill Cosby toch voor de rechter te laten komen.

donderdag 11 december 2014 @ 08:35:52 #59
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_147475016
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 17:48 schreef Roooske het volgende:

[..]

Dat vind ik raar. We hebben het over ongeveer 15 vrouwen die allemaal op de 1 of andere manier "verbonden" waren met hem en zeggen verkracht te zijn. Als hij al deze vrouwen echt heeft verkracht, dan ga je toch niet spreken over verjaring? :{ Zoals ik het lees, zijn er ook al eerder beschuldigingen geweest. Ik vind het niet meer dan normaal dat, als het zo blijkt te zijn, hij hiervoor wordt opgepakt. Al was het in de jaren 80, het is en blijft verschrikkelijk voor slachtoffers.

Ik ken hem niet eens trouwens. :D
Let er wel even op dat je een 'oude' post van mij quote en dat toen een stuk minder bekend was dan nu ;) Nu heb ik mijn mening aangepast naar 'uitzoeken wat er aan de hand is, want dit is wel erg vreemd'
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 11 december 2014 @ 18:45:16 #60
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_147490086
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 21:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mw Dickinson wil nu ineens andere vrouwen beschermen? Sure.
"Hoe durft ze!" "Fuck her."

"Had ze 'm maar niet in huis moeten halen, die neger."

love & heet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')