abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 3 december 2014 @ 04:57:22 #51
7889 tong80
Spleenheup
pi_147238147
Bij de rechtbank van Los Angeles is een officiële aanklacht ingediend tegen Bill Cosby. De nu 55-jarige Judy Huth beweert op 15-jarige leeftijd door de Amerikaanse acteur en komiek seksueel te zijn misbruikt.

De verkrachting zou hebben plaatsgevonden in 1974. Huth beweert dat ze samen met een vriendin door Cosby was uitgenodigd op de tennisclub. Na een paar biertjes zou Cosby de meisjes hebben meegenomen naar de Playboy Mansion, in die tijd een bekende ontmoetingsplaats voor acteurs in Los Angeles.

Cosby zou de minderjarige meisjes hebben opgedragen om te zeggen dat ze 19 jaar waren. Later zou hij Huth in de slaapkamer hebben gedwongen seksuele handelingen te verrichten.

Huth beweert dat ze emotioneel en psychisch zo is beschadigd door de gebeurtenissen dat ze er nooit eerder over heeft durven praten. De advocaat van Cosby heeft laten weten dat hij niet op de zaak wil reageren.

Inmiddels beweren zeker 15 vrouwen door Cosby te zijn verkracht of misbruikt. Vorige week werd bekend dat theaters in Amerika en Canada af willen van optredens van de komiek, nu hij onder vuur ligt. Maandag kwam naar buiten dat Cosby niet langer bestuurslid is van de Temple University in Philadelphia. Cosby zegt dat hij altijd in het belang van de universiteit heeft gehandeld en dat zijn opstappen ook in dat licht gezien moet worden.

http://www.volkskrant.nl/(...)l-misbruik~a3802853/

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_147280335
quote:
'Bill Cosby nooit meer op planken'
Komt je carriere zo tot een eind.. :N

[ Bericht 25% gewijzigd door WhateverWhatever op 04-12-2014 15:36:34 ]
pi_147456849
quote:
'Bill Cosby moet worden gestopt!' Die emotionele noodkreet doet topmodel Janice Dickinson, die door hem werd verkracht, live op tv.

Janice gaat helemaal uit haar dak in een Amerikaans programma. Het model, ook in Nederland bekend van o.a. de jury van America's Next Top Model, is een emotionele achtbaan terechtgekomen nadat zij bekendmaakte te zijn verkracht door Cosby.

"Ik kan amper nog ademhalen. Ik slaap al weken niet en ik heb het hele weekend gehuild." Ze vindt het tijd dat 'Dr. Huxtable' zijn verdiende loon krijgt. "Het is mijn plicht als vrouw om onze dochters, zussen en moeders te beschermen." Schreeuwend: "Ik wil dat iedereen mij hoort. Want hij gaat ermee door! Dit moet stoppen!"

Janice onthulde vorige maand dat ze in 1982 is verkracht door Bill. De aantijging kwam kort na soortgelijke verhalen over de komiek van andere bekende vrouwen. Nadat Janice openlijk haar verhaal deed, durfden nog meer 'slachtoffers' naar buiten te treden.
Kan dat mens geen spuitje krijgen.. krijg jeuk van die manipulatieve drama queens
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2014 @ 17:09:16 #54
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147458107
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 16:29 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Kan dat mens geen spuitje krijgen.. krijg jeuk van die manipulatieve drama queens
Het lost zich misschien vanzelf op, want:

quote:
"Ik kan amper nog ademhalen".
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_147459035
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 08:34 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dat dus. Aanranding/verkrachting is verschrikkelijk en alle meldingen moeten serieus genomen worden (en keihard aangepakt worden als het verzonnen blijkt te zijn). Maar ik zou het in dit geval niet eens zo erg vinden als een rechter zou spreken over verjaring.
Dat vind ik raar. We hebben het over ongeveer 15 vrouwen die allemaal op de 1 of andere manier "verbonden" waren met hem en zeggen verkracht te zijn. Als hij al deze vrouwen echt heeft verkracht, dan ga je toch niet spreken over verjaring? :{ Zoals ik het lees, zijn er ook al eerder beschuldigingen geweest. Ik vind het niet meer dan normaal dat, als het zo blijkt te zijn, hij hiervoor wordt opgepakt. Al was het in de jaren 80, het is en blijft verschrikkelijk voor slachtoffers.

Ik ken hem niet eens trouwens. :D
pi_147459785
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 16:29 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Na 32 jaar kan ze opeens niet meer slapen en ademhalen.
Janice Dickinson....aandachtshoer!

Geloof echt wel dat er wat aan de hand is met Bill Cosby, maar het merendeel van de dames ruikt GELD!!!!
pi_147465406
Mw Dickinson wil nu ineens andere vrouwen beschermen? Sure.
Spoilers!
  Trouwste user 2022 donderdag 11 december 2014 @ 08:28:20 #58
7889 tong80
Spleenheup
pi_147474933
Bill Cosby heeft weer een nieuwe klacht aan zijn broek hangen. Tamara Green, die al eerder verklaarde te zijn misbruikt door de acteur, heeft een aanklacht tegen Cosby ingediend. Ze vindt dat Bill haar imago heeft verwoest door haar meerdere malen voor leugenaar uit te maken, meldt TMZ.

Green vertelde in 2005 al eens dat Bill haar heeft misbruikt en dat verklaarde ze dit jaar nog twee keer. Cosby heeft dit iedere keer ontkend en volgens Tamara heeft dit haar imago en privéleven geen goed gedaan.

TMZ schrijft dat Green, een voormalig advocate, met haar zaak een maas in de wet heeft gevonden. Cosby kan namelijk niet meer aangeklaagd worden voor de misbruikzaak, omdat deze te lang geleden heeft plaatsgevonden. Maar Cosby heeft Tamara onlangs nog voor leugenaar uitgemaakt, dus hiervoor kan hij misschien wel vervolgd worden. Green ziet het waarschijnlijk als een manier om Bill Cosby toch voor de rechter te laten komen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 11 december 2014 @ 08:35:52 #59
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_147475016
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 17:48 schreef Roooske het volgende:

[..]

Dat vind ik raar. We hebben het over ongeveer 15 vrouwen die allemaal op de 1 of andere manier "verbonden" waren met hem en zeggen verkracht te zijn. Als hij al deze vrouwen echt heeft verkracht, dan ga je toch niet spreken over verjaring? :{ Zoals ik het lees, zijn er ook al eerder beschuldigingen geweest. Ik vind het niet meer dan normaal dat, als het zo blijkt te zijn, hij hiervoor wordt opgepakt. Al was het in de jaren 80, het is en blijft verschrikkelijk voor slachtoffers.

Ik ken hem niet eens trouwens. :D
Let er wel even op dat je een 'oude' post van mij quote en dat toen een stuk minder bekend was dan nu ;) Nu heb ik mijn mening aangepast naar 'uitzoeken wat er aan de hand is, want dit is wel erg vreemd'
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 11 december 2014 @ 18:45:16 #60
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_147490086
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 21:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mw Dickinson wil nu ineens andere vrouwen beschermen? Sure.
"Hoe durft ze!" "Fuck her."

"Had ze 'm maar niet in huis moeten halen, die neger."

love & heet
pi_147496171
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 18:45 schreef sly-nl het volgende:

[..]

"Hoe durft ze!" "Fuck her."

"Had ze 'm maar niet in huis moeten halen, die neger."

:?

Beticht je me nou van racisme ofzo?

[ Bericht 2% gewijzigd door Lucky_Strike op 11-12-2014 21:53:48 ]
Spoilers!
  Trouwste user 2022 woensdag 17 december 2014 @ 07:45:48 #63
7889 tong80
Spleenheup
pi_147661585
De Amerikaanse komiek Bill Cosby wordt niet strafrechtelijk vervolgd voor een aanranding van een vrouw die in 1974 zou hebben plaatsgevonden.De aanklager in Los Angeles zegt dat de zaak is verjaard,zoals werd verwacht.

De vrouw startte begin deze maand een civiele zaak tegen Cosby.Zij zou in 1974 in opdracht van Cosby seksuele handelingen hebben moeten verrichten.
Zij was op dat moment 15 jaar oud.

Volgens Cosby's advocaat probeerde de vrouw Cosby 250.000 dollar af te persen,voordat ze naar de rechter ging.Tientallen andere vrouwen zeggen ook seksueel misbruikt te zijn door Cosby.

Trouwste user 2022 dinsdag 23 december 2014 @ 12:30:23 #64
7889 tong80
Spleenheup
pi_147876441
En weer een slachtoffer van Bill Cosby is naar buiten getreden: Katherine McKee zegt door de komiek verkracht te zijn. Dat meldt New York Daily News. Cosby zou haar verkracht hebben toen ze op tour was met Davis in de jaren zeventig.

,Ik was destijds Sammy's vrouw onderweg. Hij had een open huwelijk'', vertelt McKee. Ze werd gevraagd om Bill op te pikken voor een feestje op een boot. Eenmaal aangekomen bij Bills hotel sloeg hij toe. ,,Ik liep naar binnen en hij pakte me gelijk beet. Hij draaide me om, trok mijn panty's omlaag en deed het. We stonden nog steeds bij de deur toen het gebeurde.''

,,Het ging zo snel. Het was schokkend en ongelooflijk. Het was een totaal andere man'', vervolgt McKee haar verhaal. Uiteindelijk gingen de twee naar het feestje. ,,Ik heb er niks over gezegd. Het was te ongemakkelijk. Bill was onbeleefd en koud de rest van die avond. Ik dacht, als de boot terug is ben ik ervandoor.''

McKee vertelde dat ze zich er nooit over wilde uitlaten omdat ze vreesde voor haar carrière. ,,Nu al die vrouwen hun verhaal hebben verteld is dat natuurlijk veranderd.'' Meer dan vijfentwintig vrouwen beschuldigen Cosby ervan hen gedrogeerd en/of seksueel misbruikt te hebben. Cosby ontkent vooralsnog alle aantijgingen.

pi_147877992
Die heeft zich dus lekker laten naaien door Bill, maar jaren later wordt zijn alpha-aanpak opeens als ongepast bestempeld.
-nee-
  Trouwste user 2022 dinsdag 23 december 2014 @ 16:15:55 #66
7889 tong80
Spleenheup
pi_147883608
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 december 2014 13:21 schreef Marsenal het volgende:
Die heeft zich dus lekker laten naaien door Bill, maar jaren later wordt zijn alpha-aanpak opeens als ongepast bestempeld.
Wat is er Alpha aan :?

zaterdag 3 januari 2015 @ 18:54:44 #67
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_148288469

[ Bericht 100% gewijzigd door static op 03-01-2015 18:55:36 ]
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_148290548
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 16:15 schreef tong80 het volgende:

[..]

Een aanpak die nog niet volwaardig getest was kennelijk en zelfs nog niet eens de beta versie haalde.
pi_148290672
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 16:15 schreef tong80 het volgende:

[..]

Die hele 'gelijk beetpakken, panty los, piemol erin' aanpak. Zo naaide Jim Morrison ook zijn sletjes. Als die nog geleefd had werd hij ook zo beschuldigd van verkrachting, en niet geromantiseerd.
-nee-
  † In Memoriam † zaterdag 3 januari 2015 @ 21:37:09 #70
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_148295609
Tsja, gewoon omdat het kan, dus.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 januari 2015 @ 10:24:39 #71
7889 tong80
Spleenheup
pi_148382624
Keshia Knight Pulliam, de actrice die Bill Cosby's dochter Ruby Huxtable speelde in The Cosby Show, heeft haar tv-vader verdedigd. "Dat is niet de man die ik ken", zei ze maandag in Today Show in reactie op de vele beschuldigingen van seksueel misbruik aan het adres van Cosby, die ze omschrijft als haar rolmodel.

"Hij is zo'n groot voorbeeld en je kunt niets afdoen van alle geweldige dingen die hij heeft gedaan. De miljoenen dollars die hij heeft gegeven aan scholen en onderwijs, en ook wat hij deed met de Cosby Show en hoe grensverleggend dat was."

Today Show vroeg Pulliam maandag naar de beschuldigingen tegen de 77-jarige komiek. "Niemand behalve de mensen die erbij waren weten precies wat er is gebeurd", zei de actrice. "Ik kan alleen spreken over de man die ik ken en van wie ik hou. Het zijn alleen beschuldigingen. Maar je bent onschuldig totdat schuld is bewezen."

Ruby Huxtable was het jongste kind in het gezin in The Cosby Show. De sitcom was een hit in de jaren 80.

Trouwste user 2022 donderdag 15 januari 2015 @ 08:27:51 #72
7889 tong80
Spleenheup
pi_148700563
Chloe Goins en haar advocaat zijn naar de politie van Los Angeles gestapt om Bill Cosby aan te klagen voor seksueel misbruik. Dat melden diverse media.

,,Mevrouw Goins en ik zijn hier voor twee redenen: gerechtigheid en aansprakelijkheid", meldde advocaat Spencer Kuvin op een persconferentie. De 24-jarige Goins deed in december haar verhaal dat ze in de Playboy Mansion gedrogeerd werd door Bill Cosby en vervolgens seksueel werd misbruikt.

Het voorval met Goins vond plaats in 2008 en is daarmee een van de recentste vermeende acties van Cosby. Wegens verjaring kunnen de vele andere vrouwen met soortgelijke aanklachten tegen de komiek hun zaak niet naar de rechter brengen. Veel van hun verhalen vonden tientallen jaren geleden plaats. ,,Mevrouw Goins is potentieel het eerste slachtoffer die binnen de regels van verjaring in Californië een aanklacht kan indienen tegen Cosby", meldde Kuvin.

Cosby ontkent vooralsnog alle aantijgingen en maakte onlangs zelfs een grap over de zaak in een van zijn shows. Kuvin bekritiseerde de komiek hem daarvoor. ,,Het gaat hier om serieuze aanklachten van meer dan 25 vrouwen. Hopelijk begrijpen de bezoekers van zijn show dat deze vrouwen niet stil blijven zitten. Hun moed om naar buiten te treden is niet iets om grappen over te maken."

donderdag 15 januari 2015 @ 08:32:48 #73
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_148700633
Het heeft toch allemaal wel een luchtje van snel geld pakken voor die dood is.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_148700663
Zijn goed recht he. En wel zo slim, gegeven dat hij nooit vervolgd is geweest.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  Trouwste user 2022 donderdag 15 januari 2015 @ 21:52:35 #75
7889 tong80
Spleenheup
pi_148729261
De Amerikaanse komiek Bill Cosby (77) lijkt vastbesloten om zijn onschuld te bewijzen. Daarom roept de ster de hulp in van de 88-jarige Playboy-baas Hugh Hefner, weet TMZ. Een van de slachtoffers van Cosby zegt namelijk in 2008 te zijn misbruikt in de Playboy Mansion.

Volgens de website heeft Cosby aan Hefner gevraagd of hij kan helpen aantonen dat er destijds niks is gebeurd in de villa. Zo zou hij de Playboy-baas hebben gevraagd naar beveiligingsbeelden van de bewuste avond in 2008. Advocaten van Cosby hebben Hefner ook gevraagd naar de namen van zijn medewerkers en andere gasten die toen aanwezig waren.

Volgens TMZ hebben de advocaten Hugh ook gevraagd of hij op de hoogte is van andere aanklachten die Cosby nog staan te wachten. Chloe Goins, die zegt in 2008 te zijn gebruikt in de Playboy-villa, stapte vanmorgen naar de politie van Los Angeles om Cosby officieel aan te klagen. Goins zegt dat ze werd gedrogeerd door Bill, vervolgens zou hij haar hebben misbruikt.

In de afgelopen maanden hebben meer vrouwen Cosby beschuldigd van misbruik. Wegens verjaring kunnen de vrouwen hun zaak tegen de komiek niet naar de rechter brengen. Cosby ontkent vooralsnog alle aantijgingen en maakte onlangs zelfs een grap over de zaak in een van zijn shows.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')