abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147496171
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 18:45 schreef sly-nl het volgende:

[..]

"Hoe durft ze!" "Fuck her."

"Had ze 'm maar niet in huis moeten halen, die neger."

:?

Beticht je me nou van racisme ofzo?

[ Bericht 2% gewijzigd door Lucky_Strike op 11-12-2014 21:53:48 ]
Spoilers!
  Trouwste user 2022 woensdag 17 december 2014 @ 07:45:48 #63
7889 tong80
Spleenheup
pi_147661585
De Amerikaanse komiek Bill Cosby wordt niet strafrechtelijk vervolgd voor een aanranding van een vrouw die in 1974 zou hebben plaatsgevonden.De aanklager in Los Angeles zegt dat de zaak is verjaard,zoals werd verwacht.

De vrouw startte begin deze maand een civiele zaak tegen Cosby.Zij zou in 1974 in opdracht van Cosby seksuele handelingen hebben moeten verrichten.
Zij was op dat moment 15 jaar oud.

Volgens Cosby's advocaat probeerde de vrouw Cosby 250.000 dollar af te persen,voordat ze naar de rechter ging.Tientallen andere vrouwen zeggen ook seksueel misbruikt te zijn door Cosby.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 23 december 2014 @ 12:30:23 #64
7889 tong80
Spleenheup
pi_147876441
En weer een slachtoffer van Bill Cosby is naar buiten getreden: Katherine McKee zegt door de komiek verkracht te zijn. Dat meldt New York Daily News. Cosby zou haar verkracht hebben toen ze op tour was met Davis in de jaren zeventig.

,Ik was destijds Sammy's vrouw onderweg. Hij had een open huwelijk'', vertelt McKee. Ze werd gevraagd om Bill op te pikken voor een feestje op een boot. Eenmaal aangekomen bij Bills hotel sloeg hij toe. ,,Ik liep naar binnen en hij pakte me gelijk beet. Hij draaide me om, trok mijn panty's omlaag en deed het. We stonden nog steeds bij de deur toen het gebeurde.''

,,Het ging zo snel. Het was schokkend en ongelooflijk. Het was een totaal andere man'', vervolgt McKee haar verhaal. Uiteindelijk gingen de twee naar het feestje. ,,Ik heb er niks over gezegd. Het was te ongemakkelijk. Bill was onbeleefd en koud de rest van die avond. Ik dacht, als de boot terug is ben ik ervandoor.''

McKee vertelde dat ze zich er nooit over wilde uitlaten omdat ze vreesde voor haar carrière. ,,Nu al die vrouwen hun verhaal hebben verteld is dat natuurlijk veranderd.'' Meer dan vijfentwintig vrouwen beschuldigen Cosby ervan hen gedrogeerd en/of seksueel misbruikt te hebben. Cosby ontkent vooralsnog alle aantijgingen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_147877992
Die heeft zich dus lekker laten naaien door Bill, maar jaren later wordt zijn alpha-aanpak opeens als ongepast bestempeld.
-nee-
  Trouwste user 2022 dinsdag 23 december 2014 @ 16:15:55 #66
7889 tong80
Spleenheup
pi_147883608
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 december 2014 13:21 schreef Marsenal het volgende:
Die heeft zich dus lekker laten naaien door Bill, maar jaren later wordt zijn alpha-aanpak opeens als ongepast bestempeld.
Wat is er Alpha aan :?

zaterdag 3 januari 2015 @ 18:54:44 #67
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_148288469

[ Bericht 100% gewijzigd door static op 03-01-2015 18:55:36 ]
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_148290548
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 16:15 schreef tong80 het volgende:

[..]

Een aanpak die nog niet volwaardig getest was kennelijk en zelfs nog niet eens de beta versie haalde.
pi_148290672
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 16:15 schreef tong80 het volgende:

[..]

Die hele 'gelijk beetpakken, panty los, piemol erin' aanpak. Zo naaide Jim Morrison ook zijn sletjes. Als die nog geleefd had werd hij ook zo beschuldigd van verkrachting, en niet geromantiseerd.
-nee-
  † In Memoriam † zaterdag 3 januari 2015 @ 21:37:09 #70
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_148295609
Tsja, gewoon omdat het kan, dus.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 januari 2015 @ 10:24:39 #71
7889 tong80
Spleenheup
pi_148382624
Keshia Knight Pulliam, de actrice die Bill Cosby's dochter Ruby Huxtable speelde in The Cosby Show, heeft haar tv-vader verdedigd. "Dat is niet de man die ik ken", zei ze maandag in Today Show in reactie op de vele beschuldigingen van seksueel misbruik aan het adres van Cosby, die ze omschrijft als haar rolmodel.

"Hij is zo'n groot voorbeeld en je kunt niets afdoen van alle geweldige dingen die hij heeft gedaan. De miljoenen dollars die hij heeft gegeven aan scholen en onderwijs, en ook wat hij deed met de Cosby Show en hoe grensverleggend dat was."

Today Show vroeg Pulliam maandag naar de beschuldigingen tegen de 77-jarige komiek. "Niemand behalve de mensen die erbij waren weten precies wat er is gebeurd", zei de actrice. "Ik kan alleen spreken over de man die ik ken en van wie ik hou. Het zijn alleen beschuldigingen. Maar je bent onschuldig totdat schuld is bewezen."

Ruby Huxtable was het jongste kind in het gezin in The Cosby Show. De sitcom was een hit in de jaren 80.

Trouwste user 2022 donderdag 15 januari 2015 @ 08:27:51 #72
7889 tong80
Spleenheup
pi_148700563
Chloe Goins en haar advocaat zijn naar de politie van Los Angeles gestapt om Bill Cosby aan te klagen voor seksueel misbruik. Dat melden diverse media.

,,Mevrouw Goins en ik zijn hier voor twee redenen: gerechtigheid en aansprakelijkheid", meldde advocaat Spencer Kuvin op een persconferentie. De 24-jarige Goins deed in december haar verhaal dat ze in de Playboy Mansion gedrogeerd werd door Bill Cosby en vervolgens seksueel werd misbruikt.

Het voorval met Goins vond plaats in 2008 en is daarmee een van de recentste vermeende acties van Cosby. Wegens verjaring kunnen de vele andere vrouwen met soortgelijke aanklachten tegen de komiek hun zaak niet naar de rechter brengen. Veel van hun verhalen vonden tientallen jaren geleden plaats. ,,Mevrouw Goins is potentieel het eerste slachtoffer die binnen de regels van verjaring in Californië een aanklacht kan indienen tegen Cosby", meldde Kuvin.

Cosby ontkent vooralsnog alle aantijgingen en maakte onlangs zelfs een grap over de zaak in een van zijn shows. Kuvin bekritiseerde de komiek hem daarvoor. ,,Het gaat hier om serieuze aanklachten van meer dan 25 vrouwen. Hopelijk begrijpen de bezoekers van zijn show dat deze vrouwen niet stil blijven zitten. Hun moed om naar buiten te treden is niet iets om grappen over te maken."

donderdag 15 januari 2015 @ 08:32:48 #73
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_148700633
Het heeft toch allemaal wel een luchtje van snel geld pakken voor die dood is.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_148700663
Zijn goed recht he. En wel zo slim, gegeven dat hij nooit vervolgd is geweest.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  Trouwste user 2022 donderdag 15 januari 2015 @ 21:52:35 #75
7889 tong80
Spleenheup
pi_148729261
De Amerikaanse komiek Bill Cosby (77) lijkt vastbesloten om zijn onschuld te bewijzen. Daarom roept de ster de hulp in van de 88-jarige Playboy-baas Hugh Hefner, weet TMZ. Een van de slachtoffers van Cosby zegt namelijk in 2008 te zijn misbruikt in de Playboy Mansion.

Volgens de website heeft Cosby aan Hefner gevraagd of hij kan helpen aantonen dat er destijds niks is gebeurd in de villa. Zo zou hij de Playboy-baas hebben gevraagd naar beveiligingsbeelden van de bewuste avond in 2008. Advocaten van Cosby hebben Hefner ook gevraagd naar de namen van zijn medewerkers en andere gasten die toen aanwezig waren.

Volgens TMZ hebben de advocaten Hugh ook gevraagd of hij op de hoogte is van andere aanklachten die Cosby nog staan te wachten. Chloe Goins, die zegt in 2008 te zijn gebruikt in de Playboy-villa, stapte vanmorgen naar de politie van Los Angeles om Cosby officieel aan te klagen. Goins zegt dat ze werd gedrogeerd door Bill, vervolgens zou hij haar hebben misbruikt.

In de afgelopen maanden hebben meer vrouwen Cosby beschuldigd van misbruik. Wegens verjaring kunnen de vrouwen hun zaak tegen de komiek niet naar de rechter brengen. Cosby ontkent vooralsnog alle aantijgingen en maakte onlangs zelfs een grap over de zaak in een van zijn shows.

zondag 18 januari 2015 @ 17:29:44 #76
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_148811647
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 21:52 schreef tong80 het volgende:
. Cosby ontkent vooralsnog alle aantijgingen en maakte onlangs zelfs een grap over de zaak in een van zijn shows.

:r :r :r :r :r :r eikel
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  zondag 18 januari 2015 @ 18:46:26 #77
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_148813928
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 17:29 schreef Moppert het volgende:

[..]

:r :r :r :r :r :r eikel
:?

Er is nog altijd niets bewezen hoor.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 18 januari 2015 @ 19:06:54 #78
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_148814617
Ja maar hij weigert om er normaal op in te gaan.
Dan vind een grap ongepast.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  Trouwste user 2022 maandag 19 januari 2015 @ 01:33:50 #79
7889 tong80
Spleenheup
pi_148829309
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 19:06 schreef Moppert het volgende:
Dit dus. Smakeloos.

pi_148829407
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 19:06 schreef Moppert het volgende:
Het is voor hem gewoon niet slim om er serieus op in te gaan.
  maandag 19 januari 2015 @ 01:55:13 #81
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_148829570
Hij is een komiek. Natuurlijk maakt hij er grappen over. Stel nou dat al die wijven gewoon geld ruiken? Dan hoop ik maar dat Cosby zich een breuk lacht.

En als hij het wel heeft gedaan, horen we het binnenkort vanzelf en dan is het inderdaad een gore zak.

Maar nu vooralsnog niet, of er moet nu een FOK!er opstaan die volledig verslag kan doen.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Trouwste user 2022 maandag 19 januari 2015 @ 02:02:45 #82
7889 tong80
Spleenheup
pi_148829639
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 01:55 schreef Duderinnetje het volgende:
of er moet nu een FOK!er opstaan die volledig verslag kan doen.
Is er een eskimo in Maleisië ?

Trouwste user 2022 vrijdag 13 februari 2015 @ 06:49:42 #83
7889 tong80
Spleenheup
pi_149625185
Nog eens twee vrouwen beschuldigen Bill Cosby ervan hen gedrogeerd en verkracht te hebben.

Voormalig modellen Linda Brown en Lise-Lotte Lublin hielden met hun advocaat Gloria Allred een persconferentie waarin ze de aantijgingen bekendmaakten. 'Ik voel me vies, beschaamd en in verlegenheid gebracht', meldde Brown. 'Ik kies ervoor mezelf uit te spreken omdat ik wil dat mensen weten wie Bill Cosby echt is. Als je hem vertrouwt, ben je ook door hem in de maling genomen.'

De verhalen van Brown en Lublin lijken op die van de andere vermeende slachtoffers. Brown vertelt in 1969 op 21-jarige leeftijd naar een hotelkamer gelokt te zijn door Cosby. Nadat ze een drankje kreeg werd ze naakt wakker en kon niet bewegen of praten. Cosby zou haar vervolgens verkracht hebben. Lublin claimt in 1989 ook bewusteloos te zijn geraakt nadat ze een drankje van Cosby kreeg in zijn hotelkamer. Ze werd vervolgens thuis wakker zonder zich iets te kunnen herinneren.

Inmiddels is de teller van het aantal aanklachten tegen Bill Cosby de dertig gepasseerd. Bijna al deze vrouwen melden te zijn gedrogeerd en seksueel te zijn misbruikt. Cosby blijft de aantijgingen ontkennen en zet intussen zijn theatertour gewoon door.

pi_154135106
quote:
Bill Cosby had drugs in huis voor drogeren vrouwen

VANDAAG, 00:50
BUITENLAND

De Amerikaanse komiek Bill Cosby heeft in 2005 voor de rechter toegegeven dat hij drugs had die hij aan vrouwen wilde geven om seks met hen te kunnen hebben. Het ging om een soort slaapmiddel, Methaqualone.

Dat blijkt uit rechtbankdocumenten die het persbureau AP heeft ingezien. Onder druk van Cosby's advocaten zijn de documenten jarenlang geheim gehouden.

Cosby gaf in de verhoren ook toe dat hij minstens één vrouw het middel heeft toegediend. De zaak werd uiteindelijk geschikt met een geldbedrag.

Drankje
De nu 77-jarige acteur en komiek is door tientallen vrouwen beschuldigd van aanranding. Veel van die vrouwen beweren dat ze door Cosby zijn gedrogeerd - hij zou drugs in hun drankje hebben gedaan - en verkracht. De beschuldigingen beslaan een periode van veertig jaar.

Tot nu toe is Cosby niet veroordeeld voor misbruik. Wel is zijn reputatie ernstig geschaad en veel instellingen waarvoor hij actief was, hebben het contact met hem verbroken.
http://nos.nl/artikel/204(...)rogeren-vrouwen.html
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_154145132
quote:
Die journalist van AP mag tevreden zijn, goede scoop boven water gekregen.
Ranzig mannetje dus die Bill
  woensdag 8 juli 2015 @ 20:37:38 #86
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_154180718
quote:
Drank, drugs en allemaal tieners die ja zeggen tegen MDMA :') :') .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  woensdag 8 juli 2015 @ 22:03:05 #87
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_154183424
hij hangt
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  donderdag 9 juli 2015 @ 04:40:31 #88
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_154190930
quote:
Het pretpark Disney's Hollywood Studios heeft het beeldhouwwerk van Bill Cosby verwijderd.

Dat meldt Orlando Sentinel.

Er is al langer protest tegen het beeld van de komiek die door meer dan veertig vrouwen wordt beschuldigd van seksueel misbruik. Het pretpark in Orlando is overstag gegaan nadat deze week bleek dat Bill in een eerdere zaak toegaf een vrouw te hebben gedrogeerd om vervolgens seks met haar te hebben.

Disney meldt dat het kunstwerk dinsdagavond na sluitingstijd is verwijderd uit het zogenoemde Disney's Academy of Television Arts and Sciences Hall of Fame Plaza. Behalve de komiek zijn daar beeldhouwwerken te zien van onder anderen Lucille Ball, Oprah Winfrey en Walt Disney. Bill Cosby wordt ook geëerd met een ster op de Walk of Fame in Hollywood en ook daar was protest. In december werd de ster beklad met de tekst 'verkrachter'.

ANP
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  Trouwste user 2022 donderdag 9 juli 2015 @ 05:51:04 #89
7889 tong80
Spleenheup
pi_154190985
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 04:40 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Die is letterlijk en figuurlijk van een voetstuk gevallen.

dinsdag 14 juli 2015 @ 21:13:53 #90
14505 OProg
A Life in Music
pi_154342134
quote:
Whoopi Goldberg stelt mening over 'schuldige' Bill Cosby bij
Whoopi Goldberg heeft haar mening over de onschuld van Bill Cosby bijgesteld. De comédienne werd overladen met bedreigingen nadat ze het had opgenomen voor de acteur.
Dat meldt Deadline dinsdag.

"Ik moet wel toegeven, alle informatie wijst ernaar dat Cosby schuldig is", zegt Goldberg in het programma The View. Goldberg verdedigde eerder nog Cosby door te stellen dat de acteur vooralsnog niet schuldig was bevonden van verkrachting. Die uitspraak zorgde voor veel kritiek op de comédienne.

In het programma gaf Goldberg toe "veel kritiek te hebben gekregen voor verschillende redenen". De kritiek heeft Goldberg geholpen de zaak meer te begrijpen.

Inkomen
Door de negatieve publiciteit wordt een nieuwe televisieserie met Cosby niet uitgezonden. Goldberg laat weten daar niet een groot voorstander van te zijn. "Ook andere mensen worden hierdoor getroffen, mensen die wellicht daardoor niet in staat zijn om voldoende inkomen te genereren."

Ook had Goldberg nog een boodschap voor Cosby. "Het ziet er slecht uit Bill. Je moet spreken of zwijgen, want mensen weten nu dat er veel meer speelt dan dat zij dachten."
Snappen deed ze het niet, maar gelukkig was daar die kritiek waardoor ze de zaak nu wat meer gaat begrijpen. :') :{
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  † In Memoriam † woensdag 15 juli 2015 @ 00:05:23 #91
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_154347316
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 21:13 schreef OProg het volgende:
Snappen deed ze het niet, maar gelukkig was daar die kritiek waardoor ze de zaak nu wat meer gaat begrijpen. :') :{
Barstjes in het inteelt-clubje. ):O
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  woensdag 15 juli 2015 @ 01:06:12 #92
328189 ArnieAlberts
pi_154348890
Hij is gewoon schuldig, nu ben ik zelfs om en ik was het meest goedgelovig voor de man.

Dus, welke commerciële zender met ballen gaat nú beginnen The Cosby Show te herhalen? :D :P
  woensdag 15 juli 2015 @ 09:25:46 #93
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_154352237
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 01:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hij is gewoon schuldig, nu ben ik zelfs om en ik was het meest goedgelovig voor de man.

Dus, welke commerciële zender met ballen gaat nú beginnen The Cosby Show te herhalen? :D :P
Waarom dan, zijn rol in de cosby show was maar een rol. Dat hij daar een verschrikkelijk correct karakter speelde maakt hem geen goed mens. Een villain is irl ook niet gelijk slecht.

Het enige wat Bill goed gedaan heeft is zijn rol als huxtable vol te houden in het echte leven en de mensen doen geloven dat hij ook echt een fantastisch mens is. Erg knap en dat lukt je alleen als je in en in verrot bent en dat is hij ook.

Het is jammer dat hij al 77 is..
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  woensdag 15 juli 2015 @ 15:44:44 #94
328189 ArnieAlberts
pi_154361392
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 09:25 schreef PirE het volgende:

[..]

Waarom dan, zijn rol in de cosby show was maar een rol. Dat hij daar een verschrikkelijk correct karakter speelde maakt hem geen goed mens. Een villain is irl ook niet gelijk slecht.

Het enige wat Bill goed gedaan heeft is zijn rol als huxtable vol te houden in het echte leven en de mensen doen geloven dat hij ook echt een fantastisch mens is. Erg knap en dat lukt je alleen als je in en in verrot bent en dat is hij ook.

Het is jammer dat hij al 77 is..
Niet alleen vanwege de Cosby Show maar ook vanwege zijn, achteraf, 'rol' in de Bill Cosby Show, dat programma uit de 70s en 80s waarin hij zo pedagogisch opschoot met kinderen. :')
  † In Memoriam † woensdag 15 juli 2015 @ 16:22:42 #95
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_154362534
Zijn rol zouden we nu, achteraf, een Gotspe kunnen noemen.
  Trouwste user 2022 zondag 19 juli 2015 @ 11:32:11 #96
7889 tong80
Spleenheup
pi_154458972
De Amerikaanse acteur en komiek Bill Cosby heeft toegegeven dat hij vrouwen betaalde zodat niet naar buiten kwam dat hij seks met ze had gehad. Cosby heeft dit in 2005 en 2006 verklaard in een rechtszaak waarin hij door een vrouw uit Philadelphia werd beschuldigd van seksueel misbruik. Ruim twintig vrouwen hebben Cosby de afgelopen maanden ervan beschuldigd dat hij ze in de afgelopen veertig jaar drogeerde en verkrachtte.

Bill Cosby in 2002 met president Bush tijdens de uitreiking aan hem van een eremedaille. President Obama zei deze maand dat Cosby de Medal of Freedom, de hoogste civiele onderscheiding in de VS, niet hoeft terug te geven vanwege de vele beschuldigingen van verkrachting.
Bill Cosby in 2002 met president Bush tijdens de uitreiking aan hem van een eremedaille. President Obama zei deze maand dat Cosby de Medal of Freedom, de hoogste civiele onderscheiding in de VS, niet hoeft terug te geven vanwege de vele beschuldigingen van verkrachting. © AP
In een gerechtelijk stuk, waarover The New York Times beschikt, zegt Cosby dat hij een aantal vrouwen heeft betaald om te voorkomen dat zijn echtgenote er achter kwam dat hij vreemd ging. Eerder deze maand bleek al uit deze oude zaak dat Cosby had toegegeven dat hij aan minstens één vrouw slaapmiddelen had gegeven om seks met haar te hebben.

De acteur zei toen dat hij slaapmiddelen in zijn bezit had met het doel ze aan jonge vrouwen te geven zodat hij seks met ze kon hebben. Onder ede verklaarde Cosby toen het slaapmiddel Quaalude te hebben gebruikt bij 'minimaal' één vrouw en bij een onbekend aantal anderen.

Quaalude bevat de chemische stof methaqualon, en werkt verdovend. Het is niet meer legaal verkrijgbaar. Cosby gaf verder toe in de jaren zeventig zeker zeven recepten te hebben gekregen voor het zware slaapmiddel.

Volgens de advocaten die de veertig vrouwen bijstaan, zullen de uitspraken van Cosby tijdens de oude zaak de rechtszaak van de vrouwen flink helpen. In het bijzonder de erkenning dat hij aan minstens één vrouw slaapmiddelen heeft gegeven.

Misbruikt
Val Cosby

De geopenbaarde verklaring uit 2005 maakt het behoorlijk aannemelijk dat de vrouwen die Cosby nu beschuldigen, niet hebben gejokt, schreef columniste Elma Drayer eerder in de Volkskrant. De deconfiture van Bill Cosby lijkt nu zo'n beetje compleet.

Cosby schikte de rechtszaak in 2006 in Pennsylvania voor een nog onbekend bedrag. De vrouw die hem had aangeklaagd, Andrea Constand, was een medewerkster van Temple University in Philadelphia. Zij beweerde door hem te zijn misbruikt in Cosby's woning in de stad. Constand zei dat de acteur haar betastte. Ook moest ze Cosby bij zijn geslachtsdelen pakken. Ze werd na enige tijd verward wakker.

Cosby zei onder ede dat hij Constand drie halve Benadryl-pillen had gegeven. Maar de advocaten van Constand bestreden dat het om Benadryl ging, een licht slaapmiddel. Constand, die zei dat de affaire rond 2000 begon, brak met Cosby na de 'verkrachting'.

http://www.volkskrant.nl/(...)-ze-zwegen~a4103759/

zondag 19 juli 2015 @ 13:20:55 #97
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_154461360
Waarom zou je het nou met bewusteloze vrouwen willen doen? Het lijkt mij dat een man als Cosby back in the day toch heus wel een meisje kon scoren buiten zijn huwelijk.
Spoilers!
  zondag 19 juli 2015 @ 13:23:07 #98
14505 OProg
A Life in Music
pi_154461413
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 13:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waarom zou je het nou met bewusteloze vrouwen willen doen?
Van Jimmy Savile zeiden ze dat hij het ook met lijken had gedaan.

Het geeft vooral aan dat iemand behoorlijk verknipt is.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  zondag 19 juli 2015 @ 13:25:43 #99
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_154461485
quote:
11s.gif Op zondag 19 juli 2015 13:23 schreef OProg het volgende:

[..]

Ja, verknipt inderdaad. Ik kan me ergens nog voorstellen dat je als man zijnde je kwakje zo veel mogelijk wilt verspreiden. Schofterig en onacceptabel gedrag natuurlijk, daar niet van. Maar dat die vrouwen dan hulpeloos zijn geeft inderdaad wel aan dat er meer aan de hand is.
Spoilers!
  Trouwste user 2022 zondag 19 juli 2015 @ 13:29:04 #100
7889 tong80
Spleenheup
pi_154461572
quote:
11s.gif Op zondag 19 juli 2015 13:23 schreef OProg het volgende:

[..]

Je ziet hem lachend op een foto in een abatoir :{

pi_154462291
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 21:13 schreef OProg het volgende:

[..]

Ze wilde het gewoon niet geloven, zoals zovele. (ook ik)
pi_154468228
[quote]0s.gif Op zondag 19 juli 2015 13:58 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ze wilde het gewoon niet geloven, zoals zovele. (ook ik)
[/quote
]Dat jij en ik het niet wilden geloven is toch net ffies anders dan Whoopy G, die het niet begrepen zou hebben?

Ook zij lijkt mij nu niet meer geloofwaardig, vallen beiden door de mand, wmb :(0
  Trouwste user 2022 dinsdag 21 juli 2015 @ 18:10:09 #103
7889 tong80
Spleenheup
pi_154518752
De advocaat die Bill Cosby tien jaar geleden bijstond wil dat er onderzoek gedaan wordt naar hoe het kan dat de getuigenverklaringen uit de zaak publiekelijk beschikbaar zijn gemaakt. Dat zegt hij tegen The Philadelphia Inquirer.

The New York Times claimde dat vele verklaringen uit de zaak uit 2005 helemaal niet achter slot en grendel zaten, maar gewoon beschikbaar waren voor inzage. Patrick O'Connor is boos dat de documenten niet opgeborgen zijn gebleven, zoals volgens hem destijds werd afgesproken. 'Hoe die verklaringen openbaar zijn gemaakt zonder dat de rechtbank dat sanctioneerde is iets dat we goed gaan onderzoeken. Het is een schande dat de rechterlijke regels hier niet zijn gevolgd.'

Met de zaak brengt O'Connor intussen Temple University in verlegenheid; de advocaat zat samen met oud-student Bill Cosby lange tijd in de Raad van Toezicht van die universiteit. Momenteel is O'Connor daar voorzitter. Hij geeft aan dat er geen verstrengeling van belangen is in zijn functie als raadsman van de komiek: 'Ik heb elk recht om op die manier mijn brood te verdienen.'

Cosby werd in 2005 aangeklaagd voor het drogeren en verkrachten van vrouwen. Hij zou de zaak in de doofpot hebben weten te stoppen door geld te betalen aan de slachtoffers om zo zijn buitenechtelijke affaires geheim te houden voor zijn vrouw.

http://www.volkskrant.nl/(...)rklaringen~a4104940/

Trouwste user 2022 zondag 26 juli 2015 @ 17:36:43 #104
7889 tong80
Spleenheup
pi_154651182
Het Amerikaanse Spelman College heeft de banden met Bill Cosby verbroken. Samen met zijn vrouw Camille financierde de komiek een leerstoel, het zogeheten William and Camille Olivia Hanks Cosby Endowed Professorship. De opleiding laat weten dat de leerstoel is beëindigd, meldt CNN.

Het Spelman College is een opleiding voor Afro-Amerikaanse vrouwen. Twee dochters van Cosby volgden er een opleiding en er werden ook opnamen gemaakt voor de komedies van Cosby. In de jaren tachtig schonk het echtpaar 20 miljoen dollar aan Spelman via een stichting die door Cosby's vrouw is opgericht. Destijds was dat de grootste gift aan een zwarte school ooit. Vanuit die schenking werd de leerstoel betaald.

De hogeschool heeft volgens CNN geen duidelijke reden gegeven voor de beslissing. Vorig week onthulde de zender dat Cosby jaren geleden heeft bekend drugs te hebben gegeven aan vrouwen met wie hij seks wilde hebben. De 78-jarige Amerikaan wordt door tientallen vrouwen beschuldigd van seksueel misbruik, maar hij ontkent de beschuldigingen.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ker-Bill-Cosby.dhtml

pi_154667623
Pill Cosby
  maandag 27 juli 2015 @ 09:18:52 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154667755
De gotspe ook dat hij betaald zwijggeld nu wil terugeisen...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 juli 2015 @ 06:18:33 #107
7889 tong80
Spleenheup
pi_154696026
Vijfendertig van de ruim veertig vrouwen die Bill Cosby van seksueel misbruik hebben beschuldigd staan samen op de cover van New York Magazine. Onder hen zijn de voormalig modellen Janice Dickinson en Beverly Johnson.

De vrouwen zijn in het zwart-wit afgebeeld. Ze zitten in vier rijen boven elkaar op stoelen, elk met de datum van het vermeende misbruik onder hun voeten geschreven. Aan het einde van de laatste rij staat een lege stoel. Veel van de vrouwen zeggen andere slachtoffers te kennen die nog niet naar buiten zijn getreden. Ze werden allemaal onafhankelijk van elkaar geïnterviewd door het blad. Elf vrouwen wilden niet meewerken aan het artikel.

Naast een artikel, portretten en geschreven getuigenissen hebben zes vrouwen hun verhaal voor de website van het blad op video verteld.

Trouwste user 2022 donderdag 6 augustus 2015 @ 08:36:51 #108
7889 tong80
Spleenheup
pi_154948242
De Amerikaanse komiek Bill Cosby (78) moet onder ede een verklaring afleggen over seksueel misbruik van een meisje. Dat heeft een rechter in Los Angeles bepaald. Cosby wordt ervan beschuldigd dat hij in 1974 een meisje van 15 heeft misbruikt op een feest bij Hugh Hefner, de baas van mannenblad Playboy.

Cosby zou haar eerst alcohol gegeven hebben.Pogingen van Cosby om geen verklaring te hoeven afleggen liepen op niets uit. Daarna wilden zijn advocaten dat de vrouw eerst zou verklaren, maar de rechter ging daar niet in mee.

Meer dan 40 vrouwen beschuldigen Cosby van misbruik.Hij is nooit veroordeeld.

http://nos.nl/teletekst#125

† In Memoriam † donderdag 6 augustus 2015 @ 08:54:25 #109
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_154948471
Echt nieuws komt er maar niet los, he? Dit weten we nu wel zo'n beetje.
  Trouwste user 2022 donderdag 6 augustus 2015 @ 09:21:40 #110
7889 tong80
Spleenheup
pi_154948875
quote:
99s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 08:54 schreef Cynix ® het volgende:
Echt nieuws komt er maar niet los, he? Dit weten we nu wel zo'n beetje.
Schiet niet echt op. Maar ieder moment kan de pleuris uitbreken. ;)

pi_154949526
Waarom wordt Cosby niet gearresteerd?
  † In Memoriam † donderdag 6 augustus 2015 @ 10:00:48 #112
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_154949545
Ik stel me voor dat allerlei beschuldigingen eerst nog onderzocht moeten worden. Of is er al bewijs, anders dan verklaringen van de slachtoffers zelf?
pi_154967982
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 09:59 schreef polderturk het volgende:
Waarom wordt Cosby niet gearresteerd?
Bijna alles is verjaard
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 10 augustus 2015 @ 15:40:17 #114
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_155079674
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  Trouwste user 2022 donderdag 13 augustus 2015 @ 09:32:20 #115
7889 tong80
Spleenheup
pi_155171780
Opnieuw zijn drie vrouwen naar buiten getreden die de Amerikaanse acteur Bill Cosby beschuldigen van seksueel misbruik. De nieuwe aanklachten zijn afkomstig van een stewardess en twee actrices, van wie er één meewerkte aan 'The Cosby Show'. Het misbruik zou dateren van de jaren zeventig en tachtig.

De drie worden vertegenwoordigd door advocate Gloria Allred, die in Los Angeles een persconferentie gaf over de nieuwe beschuldigingen. De vermeende slachtoffers legden er gedetailleerde getuigenissen af.

De inmiddels 78-jarige Cosby is al door meer dan 35 vrouwen beschuldigd van seksueel misbruik, dat vaak tientallen jaren geleden plaatsvond. De verhalen van de slachtoffers lijken veel op elkaar: veelal werden ze gedrogeerd alvorens ze werden aangerand.

Cosby ontkent alle aantijgingen. Hij zal later dit jaar voor de rechter moeten getuigen in een vergelijkbare zaak.

Trouwste user 2022 donderdag 8 oktober 2015 @ 15:04:30 #116
7889 tong80
Spleenheup
pi_156689952
  Trouwste user 2022 zaterdag 10 oktober 2015 @ 16:12:10 #117
7889 tong80
Spleenheup
pi_156733439
Een federale rechter in Massachusetts heeft geweigerd om de rechtszaak wegens laster tegen Bill Cosby te verwerpen. De zaak is aangespannen door drie vrouwen die beweren dat zij tientallen jaren geleden seksueel zijn misbruikt door de Amerikaanse komiek.

De uitspraak is een klap voor Cosby, die al door ruim vijftig vrouwen is beschuldigd van seksueel misbruik. Hij heeft de aantijgingen steevast ontkend. De drie vrouwen beweren dat hun reputatie is beschadigd door de neerbuigende wijze waarop Cosby en zijn adviseurs met de beschuldigingen zijn omgegaan.

Cosby's advocaten hadden de rechter gevraagd om de zaak te verwerpen. Zij vinden dat hun uitspraken vallen onder de vrijheid van meningsuiting. Maar voor dat argument was rechter Mark Mastroianni niet gevoelig.

De uitspraak van de rechter is een kleine overwinning voor de drie vrouwen. Zij kunnen Cosby niet meer aanklagen wegens het vermeende misbruik, omdat die zaken inmiddels zijn verjaard.

http://www.volkskrant.nl/(...)bill-cosby~a4160313/

Dacht ik meld het even in een topic waar al twee maanden niet in was gepost.

[ Bericht 2% gewijzigd door Danny op 12-10-2015 07:43:58 ]
pi_156758279
Of hij het nu gedaan heeft of niet, die man is nu gebroken voor het leven.
Zie er overigens nog van komen dat hij zelfmoord pleegt.
  Trouwste user 2022 zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:10:24 #119
7889 tong80
Spleenheup
pi_157064487
De beschuldigingen aan het adres van Bill Cosby houden maar niet op. Twee nieuwe vrouwen hebben tijdens een speciale persconferentie hun ervaringen met de acteur gedeeld.
Dat schrijft New York Daily News.

Dottye, zoals de vrouw tijdens de persconferentie werd genoemd, beweert dat de acteur haar in 1984 in zijn huis drogeerde en verkrachtte. Ze wilde werken als actrice en kwam bij de tv-ster langs om auditie te doen. Na een drankje voelde ze zich misselijk en gedesoriënteerd worden en spuugde ze alles onder. Ze heeft alleen nog vage herinneringen aan wat er daarna gebeurde, maar weet wel dat ze in de badkamer en in de eetkamer is verkracht.
"Ik begreep niet waarom ik hem niet kon wegduwen. Ik kon niet geloven wat er met me gebeurde", aldus Dottye. "Ik schaamde me toen ik naar huis ging, haatte mezelf omdat ik hem zijn gang had laten gaan. Ik vond het verkeerd wat hij had gedaan, maar ik vond ook dat ik zelf fout was."

Telefoonseks
Cosby zou Dottye de volgende dag ook nog hebben gebeld voor telefoonseks. Dat weigerde ze. Ze ging nog wel een keer naar een opname van The Cosby Show. Ze accepteerde het aanbod uit professionele overwegingen maar nam zichzelf voor om op veilige afstand van Cosby te blijven. Ze kreeg die dag wel een jack met opdruk van de tv-serie. "Ik wilde het zo graag verbranden, maar ik ben blij dat ik dat niet heb gedaan. Dit bewijst dat ik daar was. Ik lieg niet."

Donna Barrett vertelde tijdens de persconferentie dat Cosby tijdens een ontmoeting in 2004 achter haar ging staan en haar stevig vasthield. Ze voelde Cosby's geslachtsdeel tegen haar achterste, zei ze. "Hij had me vastgeklemd tegen zijn lichaam aan zonder dat ik dat wilde of daar toestemming voor had gegeven." Ze had ook een foto van de ontmoeting bij zich.

Verjaard
Advocaat Gloria Allred prees de vrouwen voor het doen van hun verhaal. Volgens Allred zijn er nog meer vrouwen die hun verhaal willen doen.
Op de lijst van vrouwen die zeggen slachtoffer te zijn van seksueel misbruik door Cosby staan intussen meer dan vijftig namen. De 78-jarige acteur is niet officieel aangeklaagd en veel van de zaken zouden toch al verjaard zijn.

http://www.telegraaf.nl/p(...)_van_misbruik__.html

zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:39:41 #120
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_157065244
Ik zat al op een update van je te wachten. ^O^
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')