abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43384544
Hoorde ik dat nou goed vanmorgen op de radio?
  donderdag 9 november 2006 @ 07:46:19 #2
160432 Pineaux
Blauw, blauw, blauw
pi_43384559
Nee, volgens mij is er een schikking getroffen. Wel werd er nog even een gerucht bij verteld dat er vaker verhalen de rondte gaan.

Hoe maak ik iemand zwart (Figuurlijk dan he)
Ieniemienie waar ben je?
  donderdag 9 november 2006 @ 08:39:55 #3
98593 KlappernootatWork
Tot mijn strot in het genot..
pi_43384932
quote:
Op donderdag 9 november 2006 07:46 schreef Pineaux het volgende:
Nee, volgens mij is er een schikking getroffen. Wel werd er nog even een gerucht bij verteld dat er vaker verhalen de rondte gaan.

Hoe maak ik iemand zwart (Figuurlijk dan he)
En zelfs al had hij iets gedaan, met al dat geld van hem 'maakt' hij zichzelf wel 'onschuldig.'
Remember O.J. Simpson?
Shit! werken zuigt...
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
pi_43390244
Nou ja dat is moeilijk te zeggen.. Aan de ene kan heeft hij veel met kinderen gewerkt, en zijn child molesters vaak types waarvan je het totaal niet verwacht " Hij was altijd zo leuk met kinderen!"

Maar aan de andere kant zijn er ook veel zieke mensen die zoiets maar verzinnen om geld van een beroemdheid af te pikken of uit aandachtsgeilheid.
  donderdag 9 november 2006 @ 12:23:41 #5
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_43390707
"who's your daddy?!"
The more debt, the better
pi_43393984
Bill Cosby schikt aanrandingszaak

PHILADELPHIA - De Amerikaanse tv-komiek Bill Cosby heeft een schikking getroffen met een vrouw die een aanklacht had ingediend omdat hij haar zou hebben aangerand. Dat meldde zijn woordvoerder woensdag.

Cosby zou twee jaar geleden de vrouw hebben gedrogeerd en misbruikt in zijn woning in een buitenwijk van Philadelphia. De 69-jarige Amerikaan, die vooral bekend is geworden door The Cosby Show, is de afgelopen jaren vaker negatief in het nieuws gekomen omdat hij zich seksueel zou hebben misdragen. telegraaf.nl
pi_43399269
Wie heeft het hier nu over kindermisbruik dan?
pi_43400983
Hij is ook al eerder in opspraak gekomen over kindermisbruik. Ik dacht dat bericht daarover ging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')