Alleen wat photosjopquote:Op zondag 16 november 2014 00:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Nu een chick zonder siliconen in de OP plies.
zieke paarden krijgen de kogel, toch?quote:Op zondag 16 november 2014 00:29 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Wel kut om zo'n body dysmorphic disorder te hebben
Wel sneu dat er een programma van gemaakt wordt, terwijl ze gewoon een shitload aan therapie nodig heeft. En die arme kinderen.quote:Op zondag 16 november 2014 00:29 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Wel kut om zo'n body dysmorphic disorder te hebben
Inderdaad ja, als je al die verhalen hoort. Snap ook wel dat ze veel eet als ze vroeger eigenlijk gewoon uit werd gehongerd door een nare stiefmoeder o.a. en allerlei geestelijke en lichamelijke mishandeling.quote:Op zondag 16 november 2014 00:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wel sneu dat er een programma van gemaakt wordt, terwijl ze gewoon een shitload aan therapie nodig heeft. En die arme kinderen.
Niet eensquote:
quote:Op zondag 16 november 2014 00:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet eens. Nat Geo. Taboo. Tof programma wel, de aflevering met de man die een intieme relatie met feestballonnen had is m'n favoriet.
Lekker soppen op roberta?quote:Op zondag 16 november 2014 00:38 schreef JaqenHghar het volgende:
En uiteraard stond de tv nog op 24kitchen,
http://www.24kitchen.nl/chefs/kasia-vermairequote:Op zondag 16 november 2014 00:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie is kasia en hoe high waren haar/zijn ouders bij het uitzoeken van een naam?
oh nee das een saaie kop. Ainsley is wel een baas tho.quote:Op zondag 16 november 2014 00:45 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
http://www.24kitchen.nl/chefs/kasia-vermaire
Word er ook niet echt warm van. Wel zelfde bouwjaar als ik heb.quote:Op zondag 16 november 2014 00:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
oh nee das een saaie kop. Ainsley is wel een baas tho.
Wordt nog steeds gebruikt in de anesthesie, en hoewel het spacen redelijk gelimiteerd kan worden, doen ze het nog steeds wel veel. De meesten vinden het prachtig, maar sommigen flippen 'm echt hard. Zo nieuwsgierig naarquote:Op zondag 16 november 2014 00:47 schreef fathank het volgende:
Wat keta met je doet? Master of the universe.
Sara la Fountain heet ze.quote:Op zondag 16 november 2014 00:48 schreef JaqenHghar het volgende:
Die Ijslandse kan ik niet vinden helaas.
gewoon lido met cokequote:Op zondag 16 november 2014 00:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wordt nog steeds gebruikt in de anesthesie, en hoewel het spacen redelijk gelimiteerd kan worden, doen ze het nog steeds wel veel. De meesten vinden het prachtig, maar sommigen flippen 'm echt hard. Zo nieuwsgierig naar
Gewoon doen.quote:Op zondag 16 november 2014 00:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wordt nog steeds gebruikt in de anesthesie, en hoewel het spacen redelijk gelimiteerd kan worden, doen ze het nog steeds wel veel. De meesten vinden het prachtig, maar sommigen flippen 'm echt hard. Zo nieuwsgierig naar
Mag wel over mij heen squirten iigquote:Op zondag 16 november 2014 00:51 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met zo'n naam moet ze wel squirten.
Zou lesbisch voor worden.quote:Op zondag 16 november 2014 00:51 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met zo'n naam moet ze wel squirten.
Wie?quote:Op zondag 16 november 2014 00:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey Deucestengel, zou je Donna geven?
trianglequote:Op zondag 16 november 2014 00:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gina mag me echt in een rear naked choke nemen tot ik flauwval
the last sniff, untill you go outquote:Op zondag 16 november 2014 01:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mmmm nog beter lekker met die stevige benen om je nek
die komen nu ook harder aan?quote:Op zondag 16 november 2014 01:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Note to self. Speciaalbiertjes komen altijd harder aan dan je denkt. Piemels.
quote:Op zondag 16 november 2014 10:25 schreef Deuce92 het volgende:
Nee drankje vriend. Ik zou Sap er nog van af halen.
Lang niet gehad zekerquote:Op zondag 16 november 2014 01:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Note to self. Speciaalbiertjes komen altijd harder aan dan je denkt. Piemels.
Ja.quote:Op zondag 16 november 2014 11:06 schreef Beach het volgende:
weinig
via deuce of montelly zeker hier gekomen?
Oef Allison Stokkequote:Op zondag 16 november 2014 00:55 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
neequote:Op zondag 16 november 2014 11:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja.
Ben je nog moslim. Heb je je al besneden? Heb je al een baard?
Hey Deucequote:Op zondag 16 november 2014 11:07 schreef Deuce92 het volgende:
Gewoon drie keer roepen vriend.
Hey Weissman.
Hey Weissman.
Hey Weissman.
1.70. Dat zou niet werken..quote:Op zondag 16 november 2014 11:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Hij is ondertussen flink breed geworden.
quote:
Zeg het eens.quote:Op zondag 16 november 2014 11:07 schreef Deuce92 het volgende:
Gewoon drie keer roepen vriend.
Hey Weissman.
Hey Weissman.
Hey Weissman.
En fat tittiessssss.quote:Op zondag 16 november 2014 11:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Lang en vol? Mmmmm lekker veel om lief te hebben.![]()
:$ :$
Das niet duurquote:
Jij weet dat ik een chick ben.quote:Op zondag 16 november 2014 11:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Pics. Anders denkt iedereen alsnog dat je een man bent
Inbe4 Montelly/McNulty die mij DM't of ik pics heb van jouquote:Op zondag 16 november 2014 11:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
True.
ben een dikke mysterie. Dik haha.
altijd m'ladyquote:Op zondag 16 november 2014 11:33 schreef Beach het volgende:
[..]
hey seto
bedankt dat je mijn back hebt
quote:
Montelly is zo obvious. Omg.quote:Op zondag 16 november 2014 11:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Inbe4 Montelly/McNulty die mij DM't of ik pics heb van jou
Hah echt voor schut. Stuur ze maar gewoon naar mij vriendje.quote:Op zondag 16 november 2014 11:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Inbe4 Montelly/McNulty die mij DM't of ik pics heb van jou
pas maar op het woord fitness valt hier nooit goedquote:Op zondag 16 november 2014 11:35 schreef Stimorol- het volgende:
Ik zoek trouwens een fitness maatje.
Gym buddy danquote:Op zondag 16 november 2014 11:36 schreef Beach het volgende:
[..]
pas maar op het woord fitness valt hier nooit goed
Fitness doen we hier niet, daarvoor kun je naar LIFquote:Op zondag 16 november 2014 11:35 schreef Stimorol- het volgende:
Ik zoek trouwens een fitness maatje.
Wie ben jijquote:Op zondag 16 november 2014 11:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Fitness doen we hier niet, daarvoor kun je naar LIF
Fathank aka Bolle Henk, PUA-Henk. De man met de pillen. Alpha. Manlet. De man de rants. 1 van de betere users in deze reeks.quote:
Henk.quote:
Sounds good.quote:Op zondag 16 november 2014 11:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Fathank aka Bolle Henk, PUA-Henk. De man met de pillen. Alpha. Manlet. De man de rants. 1 van de betere users in deze reeks.
quote:Op zondag 16 november 2014 11:49 schreef kaasplankje het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)ZvBgcAJ&ved=0CC0QsAQ
Dat dus. Elke Henk die ik ken is oud en kk lelijk.quote:Op zondag 16 november 2014 11:49 schreef kaasplankje het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)ZvBgcAJ&ved=0CC0QsAQ
quote:
Nee man, het arme mens heeft om één of andere reden ergens d'r aandacht op me gericht, en komt om de zoveel tijd even een halfslachtige haal doen. Ze snapt alleen niet dat ik nooit onder de indruk zal zijn van wat er uit die verzuurde bek van d'r komt. Echt batshit crazy. Ik weet niet eens waarom ze loopt te janken tegen mequote:
Gebruik jij creatine???quote:Op zondag 16 november 2014 11:59 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ga ff traine laterz
[ afbeelding ]
Hey vetzak, moet jij niet rennen om de extra kcal van je biertjes te verbranden? Zo kom je nooit aan de man. Of een simpele penis.quote:Op zondag 16 november 2014 12:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]. Hallo labieltje, hebben ze je weer in de buurt van een pc achtergelaten? Die begeleiders moeten je toch beter in de gaten houden.
Ik kan niet echt om jou (w formaat) heen.quote:Op zondag 16 november 2014 12:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee man, het arme mens heeft om één of andere reden ergens d'r aandacht op me gericht, en komt om de zoveel tijd even een halfslachtige haal doen. Ze snapt alleen niet dat ik nooit onder de indruk zal zijn van wat er uit die verzuurde bek van d'r komt. Echt batshit crazy. Ik weet niet eens waarom ze loopt te janken tegen me.
Je snapt niet hoe debiel je overkomt, gewoon een willekeurig iemand volgen en hopen dat je haar kunt beledigen? Je snapt niet dat als ik ook maar enigszins onzeker zou zijn daarover, er niet op deze manier op een fucking forum over zou posten?quote:Op zondag 16 november 2014 12:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kan niet echt om jou (w formaat) heen.
Mwah denk dat ze in dit topic mannen genoeg vindt als ze dat zou willen.quote:Op zondag 16 november 2014 12:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey vetzak, moet jij niet rennen om de extra kcal van je biertjes te verbranden? Zo kom je nooit aan de man. Of een simpele penis.
Gisteren popje. Loved it. As always.quote:Op zondag 16 november 2014 12:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh vrouwtje toch. Wanneer is de laatste keer dat iemand jou gewoon een goed orgasme heeft bezorgd?
Je zou het niet zeggen, gezien je posts, maar props voor de man die in de buurt durft te komen. Haal even de stok uit je reet die hij heeft achtergelaten, en laat me met rust schat, want ik ben zo, zó ontzettend not impressed.quote:Op zondag 16 november 2014 12:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gisteren popje. Loved it. As always.
Mi gado je denkt echt dat ik jou volgquote:Op zondag 16 november 2014 12:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen, gezien je posts, maar props voor de man die in de buurt durft te komen. Haal even de stok uit je reet die hij heeft achtergelaten, en laat me met rust schat, want ik ben zo, zó ontzettend not impressed.
Je bent ouder dan ik, mensquote:Op zondag 16 november 2014 12:53 schreef Stimorol- het volgende:
Wel leuk hoe je reageert. Zo opgefokt. De realiteit kwijt, deze bejaarde.
Sorry dan. Had je ouder ingeschat. Iig niet jonger dan 30.quote:
Gewoon normaal doen, zoals VMSDKR, ja toch. Latersssquote:Op zondag 16 november 2014 12:56 schreef VMSDKR het volgende:
Kunnen jullie niet alletwee gewoon opkankeren?
quote:Op zondag 16 november 2014 12:56 schreef VMSDKR het volgende:
quote:Op zondag 16 november 2014 12:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen, gezien je posts, maar props voor de man die in de buurt durft te komen. Haal even de stok uit je reet die hij heeft achtergelaten, en laat me met rust schat, want ik ben zo, zó ontzettend not impressed.
quote:Op zondag 16 november 2014 12:56 schreef Stimorol- het volgende:
Ik had je serieus > 36 jaar gegeven.
quote:Op zondag 16 november 2014 12:56 schreef VMSDKR het volgende:
Nee jouw hoofdquote:
Dat dus.quote:Op zondag 16 november 2014 12:56 schreef VMSDKR het volgende:
Kwam het zo hard aan vriend?quote:Op zondag 16 november 2014 13:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee jouw hoofdals ik zo geboren zou zijn had mn moeder me ingegoten in een blok beton en in de rijn gedumpt.
[ afbeelding ]
Nog niet misschien, maar het 'keer hem ook je andere wang toe' doe ik niet aan. Wie kaatst kan de bal verwachten.quote:
Serieus?quote:Op zondag 16 november 2014 13:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Nog niet misschien, maar het 'keer hem ook je andere wang toe' doe ik niet aan. Wie kaatst kan de bal verwachten.
'oh nee ik bedoelde het niet zo' trek je maar veilig terug. 'hahahah kijk mij eens een grappig plaatje van Henk posten ik bedoel er niks mee hoor nomsayin'quote:Op zondag 16 november 2014 13:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Serieus?
Er is helemaal niets gekaatst vriend. Kaasplankje plaatste een link naar allerlei plaatjes, en daar stond het plaatje dat ik postte tussen. Ik postte het hier omdat ik erom moest lachen. Als jij je daardoor aangevallen voelt ligt dat toch echt aan jou hoor.
Oh sorry vriend, ik wist niet dat jij echt Henk Kamp bent.quote:Op zondag 16 november 2014 13:32 schreef fathank het volgende:
[..]
'oh nee ik bedoelde het niet zo' trek je maar veilig terug. 'hahahah kijk mij eens een grappig plaatje van Henk posten ik bedoel er niks mee hoor nomsayin''
Boeiuhhhhquote:Op zondag 16 november 2014 13:32 schreef fathank het volgende:
[..]
'oh nee ik bedoelde het niet zo' trek je maar veilig terug. 'hahahah kijk mij eens een grappig plaatje van Henk posten ik bedoel er niks mee hoor nomsayin''
Jou werd niks gevraagd behalve je tieten te laten zienquote:
quote:Op zondag 16 november 2014 12:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Deuce, pop, ik weet dat je je in probeert te likken in het Turkentopic, maar nog gonna happen.
je zou bijna mcnulty missenquote:Op zondag 16 november 2014 13:34 schreef Champy het volgende:
Fuck zeg, dit topic loop echt naar de kloten. Wil iederen gewoon weer normaal doen aub. Vriendelijk dank
Ze passen niet op de foto. Damned.quote:Op zondag 16 november 2014 13:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Jou werd niks gevraagd behalve je tieten te laten zien
Die tieten van die linker.quote:Op zondag 16 november 2014 15:33 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
hoe lang voordat ircute ook zo op twitch zit?
http://www.twitch.tv/kristiplays/b/589449018quote:Op zondag 16 november 2014 15:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Die tieten van die linker.
En rechts: 'stream boyfriend'?
Dat zit er toch gewoon onsmakelijk uit. Van die grote plastic meloenen.quote:Op zondag 16 november 2014 15:38 schreef seto het volgende:
[..]
http://www.twitch.tv/kristiplays/b/589449018
ja die titel krijg je als je veel geld doneert denk ik?
hey fathank
Jij en teveel eten??quote:Op zondag 16 november 2014 15:41 schreef RaymondK het volgende:
Ah mann, teveel gegeten lol
Als iemand me nu in mn maag stompt dan kan ik naar het ziekenhuis i swear
Is awesome 186cm?quote:Op zondag 16 november 2014 15:45 schreef stinkie het volgende:
Sinds Awesome deze reeks heeft verlaten is het bergafwaarts gegaan. Van alpha 1.86 masterrace gebruikers naar kleine dikkerdjes die elkaar boos aankijken
Lolquote:
Hahah. Ff kaiken tochquote:Op zondag 16 november 2014 16:27 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Elke keer weer he.
Hhah.quote:Op zondag 16 november 2014 16:33 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
He RaymondK, vertel eens waar je vol van zit. Dan voel ik me even geen vreetschuur
"Je ziet er een beetje pips uit jongen, eet je wel goed? " Maar dan in het pools.quote:Op zondag 16 november 2014 16:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hhah.
2kg mosselen met bord patatjes, vermicellie soep 2 kommen, stuk draadjesvlees, 550 gram roomijs vd jumbo![]()
Rare combo. Ich weiss, maar had ik gisteren mee gekregen van moeders die soep en die vlees.
Dit is 1 maaltijd?quote:Op zondag 16 november 2014 16:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hhah.
2kg mosselen met bord patatjes, vermicellie soep 2 kommen, stuk draadjesvlees, 550 gram roomijs vd jumbo![]()
Rare combo. Ich weiss, maar had ik gisteren mee gekregen van moeders die soep en die vlees.
DAMN!quote:
Ik heb er in ieder geval nog nooit behoefte aan gehad.quote:
Timmos had deze gebruikt : http://www.bodyenfitshop.(...)pped/?sqr=fatburner& werkte goed volgens hem. Maar ik zit een beetje in dubio of het werkt of niet.quote:Op zondag 16 november 2014 16:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik heb er in ieder geval nog nooit behoefte aan gehad.
Ben echter wel benieuwd naar ervaringen van anderen die ze gebruikt hebben, als die hier aanwezig zijn.
Hoezo werkte het voor hem? Wat deed het?quote:Op zondag 16 november 2014 17:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Timmos had deze gebruikt : http://www.bodyenfitshop.(...)pped/?sqr=fatburner& werkte goed volgens hem. Maar ik zit een beetje in dubio of het werkt of niet.
Die ervaringen ben ik dus ook benieuwd naar
Hij had 1 tot 2% vetverlies per maand. Meer dan dat ie nu zonder had geloof ik. Wacht ik trap hem hierheenquote:Op zondag 16 november 2014 17:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoezo werkte het voor hem? Wat deed het?
Dat ben ik toch alquote:Op zondag 16 november 2014 17:12 schreef kaasplankje het volgende:
dan probeer je tog volgens mij wordt je arelaxed van die shit
quote:Op zondag 16 november 2014 17:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Timmos had deze gebruikt : http://www.bodyenfitshop.(...)pped/?sqr=fatburner& werkte goed volgens hem. Maar ik zit een beetje in dubio of het werkt of niet.
Die ervaringen ben ik dus ook benieuwd naar
En dan vast de stengel van de plant he, boefjequote:Op zondag 16 november 2014 17:41 schreef Sapstengel het volgende:
Ik kreeg die ripped een keer cadeau bij een bestelling en heb er eentje genomen, hele dag zo'n plantensmaak die omhoog kwam
"Zie ik er uit alsof ik zo klaar ben"quote:Op zondag 16 november 2014 17:43 schreef stinkie het volgende:
verdomme wil ik wat vragen zit de dieetclub weer hier
Ray, kun jij een shirt laten drukken met de tekst "NEE, ik ben niet bijna klaar"
5 minuten ongestoord trainen. meer vraag ik niet
wat een beta actiequote:Op zondag 16 november 2014 17:43 schreef stinkie het volgende:
verdomme wil ik wat vragen zit de dieetclub weer hier
Ray, kun jij een shirt laten drukken met de tekst "NEE, ik ben niet bijna klaar"
5 minuten ongestoord trainen. meer vraag ik niet
quote:Op zondag 16 november 2014 18:23 schreef Weissman het volgende:
waarom laat je geen shirt drukken met ''weet jij waar mijn motor is''?
omdat ons rack zo staat dat je met je rug naar de zaal staat. Wat mij prima bevalt.quote:Op zondag 16 november 2014 18:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
wat een beta actie![]()
mij spreekt niemand aan, als ze naar me toe lopen geef ik ze 1 blik, done... bitches...
waarom laat je geen shirt drukken met ''weet jij waar mijn motor is''?
still betaquote:Op zondag 16 november 2014 18:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
omdat ons rack zo staat dat je met je rug naar de zaal staat. Wat mij prima bevalt.
En wij hebben alleen mocro's in Gouda. Ik ben de enige met een 30cm tampeloerus die een hayabusa aan kan
Ik ga zo toeterend rondjes rijden op het Hofplein, ik pik je zo op.quote:Op zondag 16 november 2014 19:41 schreef clumsy_clown het volgende:
We zijn supertrots op het feit dat we als halve-finalist van het WK 5-0 weten te scoren tegen freaking Letland. Voetbal blijft bijzonder.
Is goed, ik pak m'n vlag er vast bij.quote:Op zondag 16 november 2014 19:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik ga zo toeterend rondjes rijden op het Hofplein, ik pik je zo op..
/would smash, don't care what age he isquote:Op zondag 16 november 2014 19:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
haha skkltje traint zeker zn bene niet
and who was chest?
Hey G.R.Sapstengel.quote:Op zondag 16 november 2014 20:02 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
/would smash, don't care what age he is
notsrs
quote:Op zondag 16 november 2014 19:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
still beta
kom vechte dan sukkeltje
jup.quote:Op zondag 16 november 2014 20:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
hey stinkie ben jij dat op je UI?
Can confirm.quote:Op zondag 16 november 2014 21:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
jup.
Jij ook? Volgens mij lijk jij wel op zo'n zak botten
Sandrak, been there done thatquote:
quote:Op zondag 16 november 2014 23:20 schreef Klokov het volgende:
Hey Weissman SEX / Waar swingers online ontmoeten
Dat is toch wel het mekka van de krachtpatsers/-sport?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Had een totaalruptuur gehad na een bevalling, was niet correct gecorrigeerd, ze stond al op voor een operatie om het goed te herstellen, had sex, went horribly wrong. Ik weet niet hoe het psychisch gesteld is met de man
Ik wilde typen: "Knap kut", maar bij nader inzien toch maar niet.Het lijkt de F4F wel...quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:02 schreef MsMessy het volgende:
Godver het lijkt hier wel het turkentopic met al die kutmongolen die die domme grapjes over mij lollig vinden. Tief dan lekker op naar dat topic stelletje klapjosties, kunnen jullie allemaal samen lachen over MsMessy. Ik zie er echt oprecht de lol niet meer van in.![]()
Ik neem wel een Fok!pauze
Dit.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:41 schreef Deuce92 het volgende:
Ik vind die c_c wel een leuke user. Er is nooit een schaarste aan kinky verhalen met haar erbij.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Roberta Pedon?quote:
En daar kom je nu pas achter?quote:
Al gegoogled op Roberta Pedon?quote:Op maandag 17 november 2014 10:38 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Wat een irrelevante vraag Cor. Daarnaast zit ik (gelukkig, zo blijkt) niet elke dag op FOK!
Aardige tieten, IMHO.quote:
Dat momentum van die bar als hij er onder duikt.quote:
Het lijkt erop alsof Google de meeste (en beste) foto's wegfiltertquote:
Die krachten op zijn armen ook, wtf.quote:
quote:Op maandag 17 november 2014 12:58 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het lijkt erop alsof Google de meeste (en beste) foto's wegfiltert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 november 2014 13:06 schreef no1uknow het volgende:
[..]Hanguiers. Die van kaasplanken is aanzienlijk beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 november 2014 14:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hanguiers. Die van kaasplankje is aanzienlijk beter.
Doe niet zo opgefokt man. Ik zal je 1 ding vertellen, het ligt niet aan de knoppen, oké?quote:
Pffff wat een genotquote:
Eens. Het is al enige tijd geleden dat ik op Roberta Pedon gefazocht heb, maar op de foto's waarop ze jonger is heeft de zwaartekracht haar werk nog niet gedaan.quote:Op maandag 17 november 2014 14:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hanguiers. Die van kaasplanken is aanzienlijk beter.
Alleen jammer van die robotkop.quote:Op maandag 17 november 2014 14:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hanguiers. Die van kaasplanken is aanzienlijk beter.
Je mag mijn hanguiers wel leegmelken hoor.quote:Op maandag 17 november 2014 14:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Vandaag begonnen met IF, vanochtend al de kettlebell gerockt. Moet ik al aan de wheyshakes denken jullie? Wil wel genoeg eiwitten binnen krijgen.
Uiteraard. Mix van whey en casseine.quote:Op maandag 17 november 2014 14:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Vandaag begonnen met IF, vanochtend al de kettlebell gerockt. Moet ik al aan de wheyshakes denken jullie? Wil wel genoeg eiwitten binnen krijgen.
quote:Op maandag 17 november 2014 14:18 schreef Weissman het volgende:
wat is deze
LIF / Bodybuilder vs. Strongman levensstijl
Ik heb wel vit D voor jequote:Op maandag 17 november 2014 14:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh goed dat je het zegt, ik moet weer met de vit D beginnen.
Eerst maar eens gezond gaan etenquote:Op maandag 17 november 2014 14:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Intermediate Fucking, Intermediate Farting, ...?quote:Op maandag 17 november 2014 14:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Jij loopt al veel te lang met volle ballen rond. Laat je eens legen.quote:Op maandag 17 november 2014 14:24 schreef Weissman het volgende:
inbe4 deucestengel met ik wil je wel een wheyshake geven nomsayin
intermediate fuckingquote:Op maandag 17 november 2014 16:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Intermediate Fucking, Intermediate Farting, ...?
je kan dm verwachten denk ik van oa sapstengel weissman mcnulty en deucequote:Op maandag 17 november 2014 16:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
intermediate fucking. Om de 8 uur.
Met nadruk op de "oa".quote:Op maandag 17 november 2014 17:01 schreef Beach het volgende:
[..]
je kan dm verwachten denk ik van oa sapstengel weissman mcnulty en deuce
Nah bedankt. Ben voorzien.quote:Op maandag 17 november 2014 17:20 schreef G.R.S. het volgende:
En Jaqenhgar mits zn vriendin het toelaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |