Gym buddy danquote:Op zondag 16 november 2014 11:36 schreef Beach het volgende:
[..]
pas maar op het woord fitness valt hier nooit goed
Fitness doen we hier niet, daarvoor kun je naar LIFquote:Op zondag 16 november 2014 11:35 schreef Stimorol- het volgende:
Ik zoek trouwens een fitness maatje.
Wie ben jijquote:Op zondag 16 november 2014 11:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Fitness doen we hier niet, daarvoor kun je naar LIF
Fathank aka Bolle Henk, PUA-Henk. De man met de pillen. Alpha. Manlet. De man de rants. 1 van de betere users in deze reeks.quote:
Henk.quote:
Sounds good.quote:Op zondag 16 november 2014 11:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Fathank aka Bolle Henk, PUA-Henk. De man met de pillen. Alpha. Manlet. De man de rants. 1 van de betere users in deze reeks.
quote:Op zondag 16 november 2014 11:49 schreef kaasplankje het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)ZvBgcAJ&ved=0CC0QsAQ
Dat dus. Elke Henk die ik ken is oud en kk lelijk.quote:Op zondag 16 november 2014 11:49 schreef kaasplankje het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)ZvBgcAJ&ved=0CC0QsAQ
quote:
Nee man, het arme mens heeft om n of andere reden ergens d'r aandacht op me gericht, en komt om de zoveel tijd even een halfslachtige haal doen. Ze snapt alleen niet dat ik nooit onder de indruk zal zijn van wat er uit die verzuurde bek van d'r komt. Echt batshit crazy. Ik weet niet eens waarom ze loopt te janken tegen mequote:
Gebruik jij creatine???quote:Op zondag 16 november 2014 11:59 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ga ff traine laterz
[ afbeelding ]
Hey vetzak, moet jij niet rennen om de extra kcal van je biertjes te verbranden? Zo kom je nooit aan de man. Of een simpele penis.quote:Op zondag 16 november 2014 12:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]. Hallo labieltje, hebben ze je weer in de buurt van een pc achtergelaten? Die begeleiders moeten je toch beter in de gaten houden.
Ik kan niet echt om jou (w formaat) heen.quote:Op zondag 16 november 2014 12:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee man, het arme mens heeft om n of andere reden ergens d'r aandacht op me gericht, en komt om de zoveel tijd even een halfslachtige haal doen. Ze snapt alleen niet dat ik nooit onder de indruk zal zijn van wat er uit die verzuurde bek van d'r komt. Echt batshit crazy. Ik weet niet eens waarom ze loopt te janken tegen me.
Je snapt niet hoe debiel je overkomt, gewoon een willekeurig iemand volgen en hopen dat je haar kunt beledigen? Je snapt niet dat als ik ook maar enigszins onzeker zou zijn daarover, er niet op deze manier op een fucking forum over zou posten?quote:Op zondag 16 november 2014 12:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kan niet echt om jou (w formaat) heen.
Mwah denk dat ze in dit topic mannen genoeg vindt als ze dat zou willen.quote:Op zondag 16 november 2014 12:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey vetzak, moet jij niet rennen om de extra kcal van je biertjes te verbranden? Zo kom je nooit aan de man. Of een simpele penis.
Gisteren popje. Loved it. As always.quote:Op zondag 16 november 2014 12:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh vrouwtje toch. Wanneer is de laatste keer dat iemand jou gewoon een goed orgasme heeft bezorgd?
Je zou het niet zeggen, gezien je posts, maar props voor de man die in de buurt durft te komen. Haal even de stok uit je reet die hij heeft achtergelaten, en laat me met rust schat, want ik ben zo, z ontzettend not impressed.quote:Op zondag 16 november 2014 12:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gisteren popje. Loved it. As always.
Mi gado je denkt echt dat ik jou volgquote:Op zondag 16 november 2014 12:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen, gezien je posts, maar props voor de man die in de buurt durft te komen. Haal even de stok uit je reet die hij heeft achtergelaten, en laat me met rust schat, want ik ben zo, z ontzettend not impressed.
Je bent ouder dan ik, mensquote:Op zondag 16 november 2014 12:53 schreef Stimorol- het volgende:
Wel leuk hoe je reageert. Zo opgefokt. De realiteit kwijt, deze bejaarde.
Sorry dan. Had je ouder ingeschat. Iig niet jonger dan 30.quote:
Gewoon normaal doen, zoals VMSDKR, ja toch. Latersssquote:Op zondag 16 november 2014 12:56 schreef VMSDKR het volgende:
Kunnen jullie niet alletwee gewoon opkankeren?
quote:Op zondag 16 november 2014 12:56 schreef VMSDKR het volgende:
quote:Op zondag 16 november 2014 12:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen, gezien je posts, maar props voor de man die in de buurt durft te komen. Haal even de stok uit je reet die hij heeft achtergelaten, en laat me met rust schat, want ik ben zo, z ontzettend not impressed.
quote:Op zondag 16 november 2014 12:56 schreef Stimorol- het volgende:
Ik had je serieus > 36 jaar gegeven.
quote:Op zondag 16 november 2014 12:56 schreef VMSDKR het volgende:
Nee jouw hoofdquote:
Dat dus.quote:Op zondag 16 november 2014 12:56 schreef VMSDKR het volgende:
Kwam het zo hard aan vriend?quote:Op zondag 16 november 2014 13:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee jouw hoofdals ik zo geboren zou zijn had mn moeder me ingegoten in een blok beton en in de rijn gedumpt.
[ afbeelding ]
Nog niet misschien, maar het 'keer hem ook je andere wang toe' doe ik niet aan. Wie kaatst kan de bal verwachten.quote:
Serieus?quote:Op zondag 16 november 2014 13:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Nog niet misschien, maar het 'keer hem ook je andere wang toe' doe ik niet aan. Wie kaatst kan de bal verwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |